tomason2 Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 (edytowane) zatrzymuje sie, luz, poprawiam gogle nagle cisza - nagle silnik bardzo gwaltownie zamilkl...Założyłeś gogle na uszy ? :cool: Edytowane 20 Grudnia 2007 przez tomason2 Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 Czy w rzeczonym motocyklu odprężnik jest ręczny, czy automatyczny? Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 Piotr... znowu zartowales?:cool: Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 21 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 Czy w rzeczonym motocyklu odprężnik jest ręczny, czy automatyczny? odpreznik automat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 (edytowane) janciownik automat ale na linkę z kopniaka a nie że wyłącza sie powyżej iluś tam obrotów wiec jego zablokowanie samo z siebie bez ruszenia kopki jest niemożliwe! btw :] już byś zdążył zrzucić głowice :] Edytowane 21 Grudnia 2007 przez qpa Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 (edytowane) Ja obstaje za dziurą w tłoku i pozostaje przy tym a i nie zmienię zdania do tej pory aż janciownik rozbierze i napisze co faktycznie było. pozdroEDIT:Ja sie nie licytuję. I nie wychodzę z tego że był na plecach tylko nagle zamilkł, i brak kompresji. A kierowca nic nie słyszał i tak wiec wydaje mi sie że to wypalona dziura(lub odszczypał sie kawałek) bo spotkałem się kilka razy z tym, fakt w 2t. A to nie jest wina mieszanki bo ja miałem tak w MZ ts 250/1, po remoncie kapitalka oczywiście nowy tłok po 1 tyś-dziura, założyłem nowy(droższy) tłok- efekt 6tyś walnięte bez nawet małego ale. ps. dalej chodzi wzorowo. Edytowane 21 Grudnia 2007 przez Moto33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peny Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 nie wiem co padło ale to wina PiS'u... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 a np. od czego mogla powstac ta dziura w tloku? zly sklad mieszanki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 Wybaczcie Panowie, ale jeżeli dziura w tłoku miałaby się pojawić od kilkunastosekundowej pracy "na odcince", to moje szkółkowe motocykle powinny mieć cholernie dziurawe tłoki :D Zaś na poważnie, to nie ma co się licytować, poczekajmy na orzeczenie po rozbiórce silnika. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 A to nie jest wina mieszanki bo ja miałem tak w MZ ts 250/1, po remoncie kapitalka oczywiście nowy tłok po 1 tyś-dziurawynika to z braku umiejętnego wyregulowania gaźnika, zbyt uboga mieszanka a tym samym zbyt wysoka temperaturaja stawiam na zatarty zawór w prowadnicy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 Powodem był brak oleju w paliwie, brak ładowania akumulatora, źle wyważone koła, a najlepiej będzie zsynchronizować gaźniki to napewno wszystko będzie ok :biggrin: :icon_question: Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 Powodem był brak oleju w paliwie, brak ładowania akumulatora, źle wyważone koła, a najlepiej będzie zsynchronizować gaźniki to napewno wszystko będzie ok :biggrin: :icon_question: Pzdr.też myśle, że stynchronizacja powinna załatwić sprawe. Wyważenie kól, to raczej jak by na obroty nie wchodziła :biggrin:)pozdr.bartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 (edytowane) wynika to z braku umiejętnego wyregulowania gaźnika, zbyt uboga mieszanka a tym samym zbyt wysoka temperaturaTo bardzo ciekawe.Tylko że była ona jeżdzona na tych samych ustawieniach na obu tłokach i nic nie było winne ze strony mechanika tylko po prostu tłok wadliwy. A nie dość tego wiem od sprzedawcy co sam ma taką mz jak powiedziałem mu później co sie stało, to on na to mi że mu sie urwało denko tłoka. I weź z takim gadaj! Powodem był brak oleju w paliwie, brak ładowania akumulatora, źle wyważone koła, a najlepiej będzie zsynchronizować gaźniki to napewno wszystko będzie ok :biggrin: :buttrock: Pzdr.No to też mogło być powodem ale nie w tym przypadku wiec nie zgadliście. Wystarczyło umyć MZ-etkę i pogłaskać po baku. :flesje: Edytowane 21 Grudnia 2007 przez Moto33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 (edytowane) urwał sie korbowód. Mogło to być spowodowane samą pracą na wysokich obrotach, jak i podparciem zaworu i złamaniem korbowodu. Tak to widzę. Edytowane 23 Grudnia 2007 przez audioterrorysta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 urwał sie korbowód. Mogło to być spowodowane samą pracą na wysokich obrotach, jak i podparciem zaworu i złamaniem korbowodu. Tak to widzę.I to wszystko bez zadnego uderzenia, wlaniecia, gruchniecia itp... Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.