Skocz do zawartości

Honda CBR 1100 XX i wszystko co z nim związane


Rekomendowane odpowiedzi

O widze, że znasz się na tym moto, :bigrazz:

Szczerze chylę głowę, przed Tobą, widać wiesz trochę ja też :), ale mnie zagiąłeś :bigrazz:

Nie no wiesz rozmawiając ze znajomym stwierdził, że wymianiając dyszę i filtr, bez tłumika moto ma ewidentnie większego kopa

Dopiero planuje kupić sportowy komin, a jeśli chodzi o masę to jeśli porónwamy Buse i XX to nie wiem czy Busa nie jest cieższa, oczywiście rocznik '08 jest duzo lżejszy i w ogóle lepszy to trzeba przyznać, fakt z tą mocą to też trochę zaniżyłem

 

PS. ale wiem z własnego dośw. wymianiając dyszę na większą + odp. regulacja gaźnika daje kopa :crossy: :lapad: , nawet bez zmiany tłumika na sportowy etc.

 

A tak na marginesie, to popraw więk w profilu... :bigrazz:

Waga na sucho starej Busy to 217kg a nowej 220kg.XX wazy na sucho 227kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny temat tylko że szkoda że jeden przez drugiego sie przekrzykuje !

Wolał bym się z tego tematu dowiedzieć jakichś konkretów nie który jest mocniejszy a który szybszy.

Panowie starczy przepychanek więcej informacji dla użytkowników.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak z ciekawości czy spalanie rzędu 10-14l/100km w mieście przy ostrzejszej jeździe to fakt?

 

Raczej nie,najgorsze zuzycie jakie kiedykolwiek sie przytrafilo to 12l/100,ale to bylo lata temu na torze,Road America 3 dlugie,1 km proste,pozeracz paliwa.

 

W jezdzie miejskiej wynosi ok 7-7.5l poza miastem przy stalej 140-160 km/h okolo 6.5l.Czyli nie najgorzej,aczkolwiek 1000cc Yamahy ktore mialem/mam palily mniej.MUsze dodac ze zamontowanie PowerCommander i odpowiedni tunning zmniejszyly zuzycie.W epoce przed PC zdarzylo sie spalanie 8.5l, zakonczylo sie to pchaniem motorku okolo 1 km,pod gore,zaladowany sprzetem wakacyjnym :icon_exclaim: ,ale raczej spowodowane to bylo chrzczonym paliwem.

 

Dynojet potrzebny jest tylko w przypadku zamontowania pelnego wydech,przy samych koncowkach/filtr KN standardowy manewr z srubami wolnych obrotow/podkladka pod iglice wystarczy.Koncowki mocy dadza 3-4 konie,przyzwoity pelny wydech z przelotowym tlumikiem 8-10 km i poprawi krzywa mocy szczegolnie na gaznikowych modelach ktore padaja na twarz w zakresie 4000-6500 obrotow.Wtryskowe modele maja inaczej sparowane kolanka i zdecydowanie silniejszy zakres srednich obrotow.

 

Farbryczny uklad wydechowy jest sakramencko ciezki,wywalenie tego zredukuje wage o jakies 11-12 kg.

 

Filtr KN w zasadzie nic nie daje,jego glowna zaleta to to ze jest w zasadzie wieczny.

 

Na marginesie,bardzo duzo opini od kolegow ktorzy nie maja najmniejszego pojeciu o CBR XX czy tez podstawowych zasadach tuningu,ale nie bede wytykal palcami. :icon_exclaim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam zastanawiałem się nad zakupem XX. Ale względy ekonomiczne i przeznaczenie zdecydowały za RR. A tak z ciekawości czy spalanie rzędu 10-14l/100km w mieście przy ostrzejszej jeździe to fakt?

 

Przy ostrym pałowaniu 10 l no może 11 bywa że wciagnie

Ale jako ciekawostke powiem Ci że na dłuższej tracie prawie 400 km XX spalił dokładnie tyle co Hayabusa

6,2 l przy prędkosci ok 140-160 km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeszukałam forum i jest bardzo mało wątków o XX - choć to dość popularny motocykl.

Wiec zakładam watek o wszystkim co związane z XX - linki, ciekawostki, porady co kolowiek co ma związek.

 

Dla chętnych posiadam serwisówkę i instrukcję obsługi do XX więc mogę udostępnić.

 

Posiadam wersję z cyfrową deską i mam pytanie do czego służy przycisk obok kontrolki HISS-a oraz jak się przestawia wskazania wyświetlacza na mile i odwrotne oraz jak są wskazywane błędy wtrysku itp. elektronicznych usterek??

 

A oto 2 foty mojego nowego nabytku.

 

http://www.unison-maszyny.pl/cbr1100/img_0113.jpg

 

http://www.unison-maszyny.pl/cbr1100/img_0122.jpg

 

Pozdrawiam

 

 

Marcinie tez posiadam takie samo Fajne Cacko jak Ty,a dokładnie razem z dwoma kumplami kupilismy w tym roku srebrne XX 2001r., moje jest z Anglii,wiec jesli dobrze pamietam to przycisk HISS sluzy do zmiany mil na km,musisz go przytrzymac razem z MODE ok.5-10 sek i powinno grac,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki - tak tylko chciałem wiedzieć. :icon_mrgreen: bo u mnie wszystko w kilometrach.

 

kolejne pytanko.

Jak do tej pory tylko raz jechałem moim motocyklem i zauważyłem że po puszczeniu kierownicy lekko ściga w lewo. Nie jest to walenie sie od razu tylko delikatny przechył. Mogę przez lekkie pochylenie w prawo przeciwdziałać temu. Ale jak do tej pory wszystkie moje motory jeździły prosto i ten też musi :icon_arrow:. Znam jego przeszłość i wiem że nie miał wielkiego dzwona tylko delikatny szlif (takiego go kupiłem i zrobiłem lekką reanimację.

Wyczytałem w jednym z wątków że niektórzy też mają taki problem. Co prawda ruszałem tylko tylne koło i to może być przyczyna ściągania. Jak to sprawdzę to zostanie mi tylko przód.

 

Niektórzy wymieniają płyn, regulują dokładnie przednie zawieszenie i to pomaga. Czy może to taki urok XX ??

 

I stąd pytanie czy komuś też się przydarzyły takie sytuacje ?? Ja osobiście przypuszczam iż mogło się przestawić w położeniu półek ale to dopiero sprawdzę na wiosnę bo teraz nie ma już gdzie sprawdzić.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz ustawienie tylnego kola,to ze znaki na wachaczu sa O.K. to nie znaczy ze przednie i tylne kolo sa w tej samej lini.

 

Byc moze przedni widelec sie przekrzywil podczas szlifu,lub zostalo to zle ustawione podczas ostatniej wymiany opon.Poluzyj te dwie male nakretki przy przedniej osi z lewej strony i srubu na dolnej polce.Nacisnil na przedni hamulec i przypompuj widelec kilka dobrych razy od serca tak silnie jak sie da.Powinno sie samo dobrze ustawic.Postaw moto na centralna stopke i dokrec wszystko z powrotem.

 

Obejrzyl dobrze opony,jezeli maja duzy przebieg na zle ustawionych kolach to juz nic nie pomoze poza ich wymiana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wskaźnik paliwa w modelu na cyfrowych zegarach.

Witam! Od tego sezonu jeżdżę wraz z dwoma kolegami na super maszynach, czyli XX z 2001, 2002r, model na cyfrowych zegarach. Po zatankowaniu do pełna i przejechaniu ok. 200 km zaczyna już migać rezerwa. Tankuje i wchodzi 15 litrów paliwa (średnie spalanie ok. 7l/100km), zbiornik ma podobnież 24 litry pojemności, czyli zasięg tego motocykla powinien wynosić jakieś 300-330km. Do tej pory nie ryzykowałem (nie chcę stanąć w polu!) i maksymalnie przejechałem 250km bez tankowania. Ile można przejechać na rezerwie i jaki jest realny zasięg tego motocykla? Poza tym nic więcej mnie nie dręczy, to wspaniały motocykl! Są organizowane jakieś zloty posiadaczy XX w Polsce? Pozdrawiam! :icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pada tylko jedno pytanie...

Po co podnosić jeszcze moce tak dużych i mocnych silników :notworthy: :lalag:

To nie 600-tak w której barkuje mocy czy momentu...

Miałem okazje przejechać sie XX-em i naprawdę ani jednego konika więcej mu nie potrzeba ;)

Swojej swojej Busie tez nie zamierzam tego robić...

Te silniki i tak już są nieźle wycisnięte :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem okazje przejechać sie XX-em

a posiadasz Buse ... I jak Ci było na XX ?? Możesz choć troche opisać jakie odczułeś różnice (prowadzenie , hamowanie , moc , pozycja...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...