Skocz do zawartości

TULEJOWANIE CYLINDRÓW


sławek666
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

możesz zrobić to sam, kup wiertło o wielkosci tłoka i przeszlifuj sobie, mój kolega zrobił tak w jawie 350 i chodzi jak huragan

 

no tak... gsxr to prawie jak jawa...

chłopie, więcej takich "złotych rad", to ścigną cię za niszczenie sprzętów on-line :D

zastanów się, co piszesz. ręczne rozwiercanie... no comments...

i uzupełnij dane w profilu, nie rób idiotów z innych użytkowników forum...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mówisz i masz a kolega gangster za tydzień uzupełni dane w profilu albo dostanie dłuższy urlop.

 

Witam.

Prosze o poradę gdzie dobrze wytulejują mi blok cylindrów do gsxr 1100.

A dlaczego chcesz tulejować?

porysowany cylinder?

Taniej będzie kupić używany blok cylindrów.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Prosze o poradę gdzie dobrze wytulejują mi blok cylindrów do gsxr 1100.

 

 

Widzę że debili nie brakuje na forum. Zapraszam Cię do mnie z tym wiertłem nauczysz mnie mnie jak to się robi.

 

mówisz i masz a kolega gangster za tydzień uzupełni dane w profilu albo dostanie dłuższy urlop.

A dlaczego chcesz tulejować?

porysowany cylinder?

Taniej będzie kupić używany blok cylindrów.

 

 

 

 

Luz między tłokiem a cylindrem sięgnął 18 setek w serwisie powiedzieli że kwalifikuje się do szlifu. A używanego bloku nie mogę znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tulejowaniem zajmuja sie takze w szlifierniach i tokarniach samochodowych,tam gdzie robią szlify cylindrów.z tym ze trzeba miec tuleje odpowiednie.nie wiem jak to sie ma do japonskich motocykli,ale widziałem juz wiele wymian tuleji na praktyce u tokarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że debili nie brakuje na forum. Zapraszam Cię do mnie z tym wiertłem nauczysz mnie mnie jak to się robi.

Luz między tłokiem a cylindrem sięgnął 18 setek w serwisie powiedzieli że kwalifikuje się do szlifu. A używanego bloku nie mogę znaleźć.

Taki luz nie oznacza w prostej linii że trzeba robić szlif (a szlif i tulejowanie to dwie zupełnie różne sprawy !!!)

Przede wszystkim trzeba zmierzyć średnicę cylindrów na trzech wysokościach oraz owlizację cylindrów. Potem trzeba pomierzyć wymiary tłoków i dopiero porównując wyniki pomiarów z serwisówką należy podjąć decyzję co robić. Śmiem twierdzić, że tulejowanie jest najgorszym rozwiązaniem w tej sytuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak koledzy wyzej napisali , tulejowanie nie wiele tu pomoze , jak pierscionki i tloki sa zuzyte , lepie zrobic szlif pod nadwymiarowe tloki kute.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luz między tłokiem a cylindrem sięgnął 18 setek w serwisie powiedzieli że kwalifikuje się do szlifu. A używanego bloku nie mogę znaleźć.

 

No to co za problem zrobic szlif ???

Nie ma to zadnego zwiazku z tulejowaniem, potrzebne sa nowe tloki, pierscieniei sworznie.

Jezeli myslisz ze na tulejowaniu pod wymiar "0" oszczedzisz to raczej sie mylisz - moze to byc dosc kosztowna pomylka. Radze ci sie zastanowic nad manewrem jaki zrobilem remontujac mego GS 1150 - komplet kutych tlokow z WISECO z pierscieniami, sworzniami i uszczelkami kosztowal mnie $ 650, o wiele mniej niz fabryczne, a silnik chodzi do dzisiaj bardzo ladnie.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki luz nie oznacza w prostej linii że trzeba robić szlif (a szlif i tulejowanie to dwie zupełnie różne sprawy !!!)

Przede wszystkim trzeba zmierzyć średnicę cylindrów na trzech wysokościach oraz owlizację cylindrów. Potem trzeba pomierzyć wymiary tłoków i dopiero porównując wyniki pomiarów z serwisówką należy podjąć decyzję co robić. Śmiem twierdzić, że tulejowanie jest najgorszym rozwiązaniem w tej sytuacji.

 

 

 

owlizacja wynosi 4 setki , luz miedzy tłokiem a cylindrem jest 18 setek a luzy pierścieniowe siegają 1,2 milimetra.

 

CO ROBIC ????? TULEJOWAC , SZLIF CZY WYSTARCZĄ SAME PIERŚCIENIE?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owlizacja wynosi 4 setki , luz miedzy tłokiem a cylindrem jest 18 setek a luzy pierścieniowe siegają 1,2 milimetra.

 

CO ROBIC ????? TULEJOWAC , SZLIF CZY WYSTARCZĄ SAME PIERŚCIENIE?

 

 

Chyba masz odpowiedź wyżej? wydaje mi się że tłoki na śmietnik i tylko nowe wchodzą w grę

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owlizacja wynosi 4 setki , luz miedzy tłokiem a cylindrem jest 18 setek a luzy pierścieniowe siegają 1,2 milimetra.

 

CO ROBIC ????? TULEJOWAC , SZLIF CZY WYSTARCZĄ SAME PIERŚCIENIE?

 

Nie chce ciebie straszyc ale te zuzycia co podalesz przekraczeja 2-3 krotnie limity,,,,,,zuzycia.

 

Osobiscie bym poszedl droga Wiseco,tzn nadwymiarowe kute tloki (1.5 -3 mm nadwymiar,zalezy z ktorego roku ten Gixxer),troche wieksza pojemnosc i stopien sprezania.ok 600 stowek tytaj w USA,plus rozwiercenie.(100)

 

Szukanie dobrego bloku i uzecie nowych pierscieni z twoimi zuzytymi tlokami mija sie z celem.Wez pod uwage ze rowki w ktorych siedza pierscienie taz ulegaja zuzyciu.A propo jaki jest luz pomiedzy tlokiem a pierscieniem w rowkach.

 

Za zuzytech tlokow czy tez innych czesci silnika mozna zrobic interesujace rzeczy uzytku domowego.

 

Mam np komplecik wirnik/blok od silnika wankla ( mazda rx7) ktory zdecydowal sie skonsumowac ekwiwalent pierscieni tlokowych w pewnym momencie,czy tez pieciozaworowe tloki od yamahy ,zawsze temat na rozmowe jak kolesie przyjda. :) :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Prosze o poradę gdzie dobrze wytulejują mi blok cylindrów do gsxr 1100.

 

 

 

Witam >> wstawiam tuleje do silników 2i4T mam wysezonowany materiał i praktycznie każdą średnicę >>>koszt to w silniku 2T w zależności ile i jakie okna >> od 300 do 800 zł za jedna >>> w silniku 4T 250 zł sztuka >>> Daję Gwarancję !!!!! <<<<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...