sławek666 Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Witam.Prosze o poradę gdzie dobrze wytulejują mi blok cylindrów do gsxr 1100. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ucio Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 możesz zrobić to sam, kup wiertło o wielkosci tłoka i przeszlifuj sobie, mój kolega zrobił tak w jawie 350 i chodzi jak huragan no tak... gsxr to prawie jak jawa...chłopie, więcej takich "złotych rad", to ścigną cię za niszczenie sprzętów on-line :D zastanów się, co piszesz. ręczne rozwiercanie... no comments...i uzupełnij dane w profilu, nie rób idiotów z innych użytkowników forum... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOSTRIDER11 Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 widze ze debili na forum przybywa......................kolego jestes strasznie glupiwiec prosze cie bardzo nie zabieraj wiecej glosu Wystepuje z oficjalnym wnioskiem o BANA dla tego OSŁA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 mówisz i masz a kolega gangster za tydzień uzupełni dane w profilu albo dostanie dłuższy urlop. Witam.Prosze o poradę gdzie dobrze wytulejują mi blok cylindrów do gsxr 1100.A dlaczego chcesz tulejować?porysowany cylinder?Taniej będzie kupić używany blok cylindrów. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek666 Opublikowano 26 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Witam.Prosze o poradę gdzie dobrze wytulejują mi blok cylindrów do gsxr 1100. Widzę że debili nie brakuje na forum. Zapraszam Cię do mnie z tym wiertłem nauczysz mnie mnie jak to się robi. mówisz i masz a kolega gangster za tydzień uzupełni dane w profilu albo dostanie dłuższy urlop.A dlaczego chcesz tulejować?porysowany cylinder?Taniej będzie kupić używany blok cylindrów. Luz między tłokiem a cylindrem sięgnął 18 setek w serwisie powiedzieli że kwalifikuje się do szlifu. A używanego bloku nie mogę znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ucio Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Napisz, zadzwon, zapytaj: http://moto.allegro.pl/item270029442_suzuk...sci_silnik.html http://moto.allegro.pl/item274686510_suzuk...esci_gsx_r.html http://moto.allegro.pl/item263506603_golen...gsx_1100_r.html Może akurat coś się trafi. Owocnych poszukiwań życzę :D ucio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 tulejowaniem zajmuja sie takze w szlifierniach i tokarniach samochodowych,tam gdzie robią szlify cylindrów.z tym ze trzeba miec tuleje odpowiednie.nie wiem jak to sie ma do japonskich motocykli,ale widziałem juz wiele wymian tuleji na praktyce u tokarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Widzę że debili nie brakuje na forum. Zapraszam Cię do mnie z tym wiertłem nauczysz mnie mnie jak to się robi.Luz między tłokiem a cylindrem sięgnął 18 setek w serwisie powiedzieli że kwalifikuje się do szlifu. A używanego bloku nie mogę znaleźć.Taki luz nie oznacza w prostej linii że trzeba robić szlif (a szlif i tulejowanie to dwie zupełnie różne sprawy !!!)Przede wszystkim trzeba zmierzyć średnicę cylindrów na trzech wysokościach oraz owlizację cylindrów. Potem trzeba pomierzyć wymiary tłoków i dopiero porównując wyniki pomiarów z serwisówką należy podjąć decyzję co robić. Śmiem twierdzić, że tulejowanie jest najgorszym rozwiązaniem w tej sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Trzeba też pomierzyć luz na zamkach pierścieni i porównać go z serwisówką Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 jak koledzy wyzej napisali , tulejowanie nie wiele tu pomoze , jak pierscionki i tloki sa zuzyte , lepie zrobic szlif pod nadwymiarowe tloki kute. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Luz między tłokiem a cylindrem sięgnął 18 setek w serwisie powiedzieli że kwalifikuje się do szlifu. A używanego bloku nie mogę znaleźć. No to co za problem zrobic szlif ???Nie ma to zadnego zwiazku z tulejowaniem, potrzebne sa nowe tloki, pierscieniei sworznie.Jezeli myslisz ze na tulejowaniu pod wymiar "0" oszczedzisz to raczej sie mylisz - moze to byc dosc kosztowna pomylka. Radze ci sie zastanowic nad manewrem jaki zrobilem remontujac mego GS 1150 - komplet kutych tlokow z WISECO z pierscieniami, sworzniami i uszczelkami kosztowal mnie $ 650, o wiele mniej niz fabryczne, a silnik chodzi do dzisiaj bardzo ladnie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek666 Opublikowano 27 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Taki luz nie oznacza w prostej linii że trzeba robić szlif (a szlif i tulejowanie to dwie zupełnie różne sprawy !!!)Przede wszystkim trzeba zmierzyć średnicę cylindrów na trzech wysokościach oraz owlizację cylindrów. Potem trzeba pomierzyć wymiary tłoków i dopiero porównując wyniki pomiarów z serwisówką należy podjąć decyzję co robić. Śmiem twierdzić, że tulejowanie jest najgorszym rozwiązaniem w tej sytuacji. owlizacja wynosi 4 setki , luz miedzy tłokiem a cylindrem jest 18 setek a luzy pierścieniowe siegają 1,2 milimetra. CO ROBIC ????? TULEJOWAC , SZLIF CZY WYSTARCZĄ SAME PIERŚCIENIE? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 owlizacja wynosi 4 setki , luz miedzy tłokiem a cylindrem jest 18 setek a luzy pierścieniowe siegają 1,2 milimetra. CO ROBIC ????? TULEJOWAC , SZLIF CZY WYSTARCZĄ SAME PIERŚCIENIE? Chyba masz odpowiedź wyżej? wydaje mi się że tłoki na śmietnik i tylko nowe wchodzą w grę Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 owlizacja wynosi 4 setki , luz miedzy tłokiem a cylindrem jest 18 setek a luzy pierścieniowe siegają 1,2 milimetra. CO ROBIC ????? TULEJOWAC , SZLIF CZY WYSTARCZĄ SAME PIERŚCIENIE? Nie chce ciebie straszyc ale te zuzycia co podalesz przekraczeja 2-3 krotnie limity,,,,,,zuzycia. Osobiscie bym poszedl droga Wiseco,tzn nadwymiarowe kute tloki (1.5 -3 mm nadwymiar,zalezy z ktorego roku ten Gixxer),troche wieksza pojemnosc i stopien sprezania.ok 600 stowek tytaj w USA,plus rozwiercenie.(100) Szukanie dobrego bloku i uzecie nowych pierscieni z twoimi zuzytymi tlokami mija sie z celem.Wez pod uwage ze rowki w ktorych siedza pierscienie taz ulegaja zuzyciu.A propo jaki jest luz pomiedzy tlokiem a pierscieniem w rowkach. Za zuzytech tlokow czy tez innych czesci silnika mozna zrobic interesujace rzeczy uzytku domowego. Mam np komplecik wirnik/blok od silnika wankla ( mazda rx7) ktory zdecydowal sie skonsumowac ekwiwalent pierscieni tlokowych w pewnym momencie,czy tez pieciozaworowe tloki od yamahy ,zawsze temat na rozmowe jak kolesie przyjda. :) :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro36 Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Witam.Prosze o poradę gdzie dobrze wytulejują mi blok cylindrów do gsxr 1100. Witam >> wstawiam tuleje do silników 2i4T mam wysezonowany materiał i praktycznie każdą średnicę >>>koszt to w silniku 2T w zależności ile i jakie okna >> od 300 do 800 zł za jedna >>> w silniku 4T 250 zł sztuka >>> Daję Gwarancję !!!!! <<<< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.