maciops Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 Witam Wlasnie kupilem enduro z 1983r honda 175cmm nie wiem jaki to ma symbol dokladnieNo i mam pare pytanek natury technicznej1-co najpierw sprawdzic i wymienic?2-czy dostepne sa do tego czesci(jakis sklep internetowy)3- Jakie tylne amortyztory kupic4-jaka kostke na tyl5-co najwazniejsze w ubiorzepozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyfuzor Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 (edytowane) Pokaz zdjecie potwora to sie sprobuje okreslic wogole co to jest :D Na poczatku kup sobie dobry kask, potem buty i najlepiej buzer i ochraniacze . przydadza sie tez rekawice i gogle Edytowane 26 Czerwca 2006 przez Dyfuzor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati_Bar Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 Pokaz zdjecie potwora to sie sprobuje okreslic wogole co to jest :D Na poczatku kup sobie dobry kask, potem buty i najlepiej buzer i ochraniacze . przydadza sie tez rekawice i gogleBez przesady bo chłopak wyda więcej na ciuchy niż na motocykl Najpierw kup sobie kask buty i rękawice reszte dokupisz z czasemPEACE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 jak enduro Honda 175 to albo XL albo stara DT zależy czy 2-sów czy 4-sów :D Ciężko cokolwiek mówic dopóki nie ustalimy typu moto :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciops Opublikowano 26 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 jak enduro Honda 175 to albo XL albo stara DT zależy czy 2-sów czy 4-sów :D Ciężko cokolwiek mówic dopóki nie ustalimy typu moto :D to jest czterosow. A no i jeszcze jednoBo ja mam w tym motorku jakis nieorginalny tlumik. Czy to robi jakąś wielko różnice w osiągach?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 jak enduro Honda 175 to albo XL albo stara DT zależy czy 2-sów czy 4-sów :D Ciężko cokolwiek mówic dopóki nie ustalimy typu moto :PHona DT to chyba raczej nie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 (edytowane) 1-co najpierw sprawdzic i wymienic?przede wszystkim plyny, ewentualnie wszelkie regulacje zwiazane z gaznikami, mozna sprwadzic czy pierscienie nie maja dosc. 2-czy dostepne sa do tego czesci(jakis sklep internetowy)tutaj moga byc problemy , w sklepie napewno nie dostaniesz - motobajzle albo allegro 3- Jakie tylne amortyztory kupictutaj sie nie wypowiadam bo nie chce wprowadzac w blad 4-jaka kostke na tylzalezy jaki rozmiar - dunlop, mitas, pirelli a najlepiej metzeler na tyl model six days, wszystko zalezy tez od terenu, piasek itd itp 5-co najwazniejsze w ubiorzezdecydowanie kask i buty , potem ochraniacze i spodnie Edytowane 27 Czerwca 2006 przez ray69 Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benek14 Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 (edytowane) 5-co najwazniejsze w ubiorzezdecydowanie kask i buty , potem ochraniacze i spodnie Kask i buty owszem, ale mi się wydaje, że gogle są bardzo ważne. Gdy poruzamy się w lesie nie ciężko trafić na jakąś gałąź, a bez gogli takie spotkanie może się źle skończyć i jeszcze te wszystkie robale i kamienie i piasek. ray69 zapomniał o rękawiczkach, które też są bardzo potrzebne.Nie wiem co rozumiesz przez ochraniacze i czy zaliczasz do nich buzer, który też jest ważny.Ogólnie wszystko jest ważne. Zależy co ci się niemiłego przytrafi. A czy to nie ma centralnego amora, bo piszesz o tylnich amortyzatorach w liczbie mnogiej? Edytowane 27 Czerwca 2006 przez Benek14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 prawda ale Dyfuzor o tym wspominal wiec nie ma sie co powtarzac :D a google najlepiej jakies scotta ochraniacze - kolana + zbroja Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 a google najlepiej jakies scotta Najlepiej Oakley, w ostateczności Smith. Mam google scotta i nie polecam. Kupuje teraz Oakley'a, najlepsze gogle na rynku. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Hona DT to chyba raczej nie Sorry była pierwsza w nocy :D Jeżeli chodzi o starsze 4-sówy singlowe hondy to są one bardzo wrażliwe na ilość oleju - musi być zawsze ponad maks, bardzo często zacierają się wałki w głowicy, gdyż nie są one na łożyskach i potrzebują dużo olejku. Następna bardzo ważna sprawa to łańcuszek rozrządu. Lepiej wymienić dla świętego spokoju - oczywiście przy tej wartości motocykla może być zdeka nieopłacalne (koszt ok 150zł albo mniej). Czy łańcuszek bendzie wymieniany czy nie, to trzeba skorygować jego naciąg. (Nie ma auto-napinacza) Sprawdź i skoryguj luzy zaworowe. No i wymień olej (na mineralny), wyczyść siateczkę filtrującą olej. Przesmarował bym system pro-linka (o ile tam jest centralny, ale jak 83 to chyba...) bo w takim wieku to jest jedna wielka piszczałka :buttrock: Narazie wszystko co przyszło mi do łba pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciops Opublikowano 3 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 Moj motorek to dokladnieHONDA XL 185 S troche leciwy ale da sie polatac po lasacha jakbyscie mi jeszce mogli doradzic jak poprawic osiagi to bylbym w siodmym niebie??pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Tuning hond bez głowic radialnych: -Overbore -High compression piston-Port & polish () the head-Thinner head gasket to raise compression slightly. -Higher lift cam, oversized intake & exhaust valves with stronger springs-Grind down the inside of the header flange welds-Slip-on or full exhaust system-Flat-slide carb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciops Opublikowano 4 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 No dobra rozumiem a moze cos prostszego w wykonaniu i wogule Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sidik Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 a ja polecam gogle ProGripa. Mialem inne i wymiakly. Te maja szybke ktora praktycznie nie da sie zaparowac a i miejsce na zrywki sie przydaje- nie tylko na zawodach sie ich uzywa, jadac w teren za kolega nagle mozna stracic widocznosc a wtedy tylko sruuuuu i gogle czysciutkie :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.