thefex Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 hiblokuje mi sie przedni hebel. nie musze wspominac, ze wczasie jazdy jest to niesamowicie denerwujace..jakie macie procedury obslugi przedniego zacisku? Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 czyżby tłoczki się zapiekły? Sciagnij zacisk, wysun klocki ostroznie wypompuj nieco tłoczki i zobacz o co loto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Czy w czasie jazdy po kilku km blokuje ci sie ?Co robisz zeby jechac dalej ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 ja w ogóle nie rozumiem takich postów... Czy my mamy to rozebrać i naprawić za ciebie? Rozkręć, przeczyść obczaj jaki jest stan, czy wszystko jest itd. a jeżeli nadal tak będzie i nie będziesz wiedzieć co to, to wtedy zakładaj temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Dobrze piszesz. I jeśli zakładasz już temat to podaj więcej info a nie blokuje sie i koniec. Napisz w jaki sposób, co zrobić żeby sie zablokował, czy może samoistnie? A może krasnale biegające po lesie i naciskają na klamkę a później jak je wystraszysz to hamulec działa dobrze??? Myśl, myśl, to nie boli. Aha, na dodatek ostatnio był tu przerabiany problem hamulca. Niby nie był to ktm ale to takie samo urządzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Dopiero było. Zobacz to http://forum.motocyklistow.pl/gsxr-1000-k6-t84872.html Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 2 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 hamulec sie blokuje w momencie, jak wciskam klamke. po zwolnieniu klamki, klocki dalej zaciskaja sie na tarczy i czuc opor na kole.zeby jechac dalej, po prostu sie zatrzymuje i cofam motocykl o parenascie cm. wtedy puszcza i mozna jechac Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Wyczyść zaciski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Mogą być brudne tłoczki lub kleszczący się zacisk pływający. Zdejmij koło i sprawdź czy tłoczki można wepchnąć do zacisku i czy symetrycznie potem z niego wychodzą ( delikatnie coby nie poleciamy w piach ). Sprawdź czy zacisk może "pływać" bez zacięć na trzpieniach osłoniętych gumowymi harmonijkami ( jest tam bodaj zacisk pływający podobny jak w SX ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Kolego, czy czytałeś link, który ci dałem?? Jak pisze Adam, jest niedrożna dziurka ( tak po chłopsku ci piszę) w pompie. Trzeba ściągnąć zbiorniczek, luknąć do pompy, tam jest otworek, szmateczka, najlepiej strzykawka, wywalić syf i gitara.)Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 2 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 zaraz lece wymienic plyn. obejrze wszystko i w razie problemow bede dalej spammowal. Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Nie Jacek wydaje mi sie ze teraz to brudne zaciski / prowadzenia, bo jak to jest sprawa cisnienia to cofniecie motocykla nie pomaga.W kazdym razie wymiana plynu w moto nie zaszkodzi :icon_twisted: jesli thefex rozpedzil sie i juz wymienil. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 (edytowane) Sorki, pisalem o dziurce w dekielku zbiorniczka (a w KTM jej nie ma), a tu chodzi o dziurkę w pompie. Sorki.Pzdr. Edytowane 2 Listopada 2007 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Kup paste do tloczkow, wyciagnij tloczki. Sprawdz czy tloczki nie maja zadziorow itp roznych syfow jesli maja to bierzesz bardzo malej ziarnistosci piapier scierny i z papieru robisz kolko i w w tym kolku krecisz tloczki. Sprawdzasz uszczelniacze, czyscisz zacisk nastepnie motnujesz wszystko i tloczki nasmaruja ta pasta.Tloczki powinny wejsc bez zadnego oporu tzn powinny wejsc pod naciskiem palca. Nastepnie nowy plyn i odpowietrzasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 3 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 wymienilem plyn, przesmarowalem tloczki. wyglada na to ze juz jest ok.przez zime musze zmienic prowadnice klockow hamulcowych, bo maja wyzlobienia od pracy dzieki za pomoc Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.