enduromaster Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 nie porównuj E do Sm bo to zupełnie inaczej jeździ niby tylko 10km różnicy ale zbiera się dużo lepiej i ponad 10kg mniejsza masa, a to się czuje przy tej wadze Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 niby tylko 10km różnicy ale zbiera się dużo lepie no raz że wyżej kręci (E 9 tys obr SM/S 7 tys obr) 2 ma tego ciulskiego keihina :D z pompką przyśpieszacza i czujnikiem położenia przepustnicy.....jeździłem S-ką i odczuwalna różnica jest spora na korzyść E, bardziej agresywnie reaguje na gaz i czuć że ma więcej pary.... apropo ciulskiego keihinahttp://slorider.com/DRZ/tech/KeihinFCR/Keihin_FCRMX.gif tu jest rysunek i teraz śrubka numer 32 opisana pilot screw to jest tzw potocznie śrubka regulacji składu mieszanki ?? i ona odpowiada za reakcję na gaz ?? i to sie reguluje jak w 2T wykręcam tą śrubkę i wkręcam tą podpierająca przepustnicę aż do momentu aż przestaną rosnąc obroty przy wykręcaniu tej ,,pilot screw'' i reakcja na gaz będzie względnie prawidłowa ?? kurde ja myślałem dziś przy myciu tego wynalazku że to dysza wolnych obrotów i to wkręciłem do oporu :D i teraz czeka mnie pewno regulacja gaźnika.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamSuzuki Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 próbował może ktoś wstawić w półki drz lagi upside-down z crossa (yz,cr,rm,kx itd) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 (edytowane) a w jakim celu ? w drzecie masz lagi 49mm , mnie się nie udało ich skręcić po glebie, już nie mówiąc o jeździe raz mi tylko dobiły na niedolocie w strykowie ale to w każdym by tak było.w zasadzie do ostrego latania można tylko zmienić sprężyny na twardsze bo seria dość mocno wybiera nierówności Edytowane 25 Lipca 2011 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bagins Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 próbował może ktoś wstawić w półki drz lagi upside-down z crossa (yz,cr,rm,kx itd) ? podaj srednicę lag :) jaką masz w DRZposiadam lagi n asprzedaż od KTM EXC 520 to już wyczyn :) gg 6777220 nie dobijają jak w DRZ Cytuj sprzedam DRZ 400 E po remoncie generalnymsprzedam części do DRZ-ety i EXC 400 / 520 tel 698 672 101 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 posiadam lagi n asprzedaż od KTM EXC 520 to już wyczyn :) tia, zamotować te lagi do drz to dopiero wyczyn :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamSuzuki Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Właśnie kupiłem upragnioną DRZ 400 E przerobioną na SM. Mam do was pytanie :czy w każdej DRZ jest logo firmy ATHENA na cylindrze ? Czy może mam jakiś tuningowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziura Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Właśnie kupiłem upragnioną DRZ 400 E przerobioną na SM. Mam do was pytanie :czy w każdej DRZ jest logo firmy ATHENA na cylindrze ? Czy może mam jakiś tuningowy ?Jak Athena, to pewnie masz DRZ440 :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 tuningowy pewno 435ccm.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Właśnie kupiłem upragnioną DRZ 400 E przerobioną na SM. Mam do was pytanie :czy w każdej DRZ jest logo firmy ATHENA na cylindrze ? Czy może mam jakiś tuningowy ?Tuningowy. Miałeś farta :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Tuningowy. Miałeś farta :icon_razz: bo ja wiem.....ten silnik już jest i tak wręcz ekstremalnie wysilony, jak ma garnek 435 to niewykluczone że ma inne wałki rozrządu, wydech, i zestrojenie gaźnika(nie wierze że ktoś założył 435 tak dla jaj, raczej dla mocy a żeby to miało sens trzeba zmienić osprzęt), na jakimś amerykańskim forum pisali że dr-z na athene 435 przy dobrym osprzęcie wyciska w okolicach 55KM, także szału z żywotnością tego nie będzie....tłoczek sie szybko skończy samego tłoka nie dostanie tu ma zestaw...... http://www.kit-piston.com/en/suzuki-drz-kit-435-big-bore-kit-athena-xml-244_265-1367.html na Polskie +/-2400 zł jak dobrze przeliczyłem, nie za ciekawie... chociaż OEM jest w PL jeszcze droższy :Dhttp://www.sklep.motox.pl/athena-zestaw-cylindrowy-std-drzltklxkfxac-400-p-6322.html?sort=2d&page=1&osCsid=302b8f19b20fb162241750b65387e312 Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wostok Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 kaskiem w wasze kaski, chciałem zapytać Was użtkowników drz 400 E czy jak latacie w terenie czy drz bardzo odstaje od innych marek o podobnej pojemności exc400, yamaha 426F czy tam coś innego jeszce ? Wiem że zależy dużo od jeźdźca ale chodzi mi o taką obiektywną ocenę. We czwartek jadę oglądac drz 400 E i chcę się upewnić bo słyszałem np: że pod górkę tym nie wyjadę itp Szukam motocykla w teren i do pracy 30km w obydwie strony także miesięczne przebiegi będą duże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 różnica w amatorskim endurzeniu między exc/wr itp jest taka że drzeta sama Cię nie przykryje, trzeba się postarać cała reszta porównywalna słyszałem np: że pod górkę tym nie wyjadęto jest wyłącznie problem kierownika nie sprzętu ;) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
merc9 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 czy jak latacie w terenie czy drz bardzo odstaje od innych marek o podobnej pojemności exc400, yamaha 426F czy tam coś innego jeszcze ? Wiem że zależy dużo od jeźdźca ale chodzi mi o taką obiektywną ocenę. Drz to bardzo przyjemny motocykl dla operatora. Od siebie powiem tyle, że jeżdżąc z innymi swoją drz objeżdżam niektórych na pomarańczach i innych japońcach. Po prostu niektórzy kupują motocykle nie współmnierne(nad wyrost)do swoich umiejętności i tak naprawdę maszyna się marnuje. Z tego co piszesz dużo jeździsz i faktycznie drz będzie dobrym wyborem. JEszce byś mógł pomyśleć o hondzie xr ale w porównaniu do drz to klok i ma około 36-40 km i zawieszenie ustępujące drz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Pod górke nie podjedzie? DRZ ma cięższy przód dzięki czemu nie wyrywa na koło przy podjazdach, jak juz wspomniał enduromaster. Jak DRZ nie podjedzie to chyba nic nie podjedzie :D Jezdze z dużo mocniejszymi sprzętami jak SX 520 czy KX 250 i DRZ spokojnie daje rade. Na prostej pewnie byli by szybsi i mogą wchodzić na koło z 5 biegu, ale w terenie nie ma różnicy. Najwięcej zależy od tego kto powozi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.