Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nie porównuj E do Sm bo to zupełnie inaczej jeździ

niby tylko 10km różnicy ale zbiera się dużo lepiej i ponad 10kg mniejsza masa, a to się czuje przy tej wadze

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niby tylko 10km różnicy ale zbiera się dużo lepie

 

no raz że wyżej kręci (E 9 tys obr SM/S 7 tys obr) 2 ma tego ciulskiego keihina :D z pompką przyśpieszacza i czujnikiem położenia przepustnicy.....jeździłem S-ką i odczuwalna różnica jest spora na korzyść E, bardziej agresywnie reaguje na gaz i czuć że ma więcej pary....

 

apropo ciulskiego keihina

http://slorider.com/DRZ/tech/KeihinFCR/Keihin_FCRMX.gif tu jest rysunek i teraz śrubka numer 32 opisana pilot screw to jest tzw potocznie śrubka regulacji składu mieszanki ?? i ona odpowiada za reakcję na gaz ?? i to sie reguluje jak w 2T wykręcam tą śrubkę i wkręcam tą podpierająca przepustnicę aż do momentu aż przestaną rosnąc obroty przy wykręcaniu tej ,,pilot screw'' i reakcja na gaz będzie względnie prawidłowa ??

 

kurde ja myślałem dziś przy myciu tego wynalazku że to dysza wolnych obrotów i to wkręciłem do oporu :D i teraz czeka mnie pewno regulacja gaźnika....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w jakim celu ?

w drzecie masz lagi 49mm , mnie się nie udało ich skręcić po glebie, już nie mówiąc o jeździe

raz mi tylko dobiły na niedolocie w strykowie ale to w każdym by tak było.

w zasadzie do ostrego latania można tylko zmienić sprężyny na twardsze bo seria dość mocno wybiera nierówności

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

próbował może ktoś wstawić w półki drz lagi upside-down z crossa (yz,cr,rm,kx itd) ?

 

podaj srednicę lag :) jaką masz w DRZ

posiadam lagi n asprzedaż od KTM EXC 520 to już wyczyn :)

 

gg 6777220

 

nie dobijają jak w DRZ

sprzedam DRZ 400 E po remoncie generalnym

sprzedam części do DRZ-ety i EXC 400 / 520

 

tel 698 672 101

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tuningowy. Miałeś farta :icon_razz:

 

bo ja wiem.....ten silnik już jest i tak wręcz ekstremalnie wysilony, jak ma garnek 435 to niewykluczone że ma inne wałki rozrządu, wydech, i zestrojenie gaźnika(nie wierze że ktoś założył 435 tak dla jaj, raczej dla mocy a żeby to miało sens trzeba zmienić osprzęt), na jakimś amerykańskim forum pisali że dr-z na athene 435 przy dobrym osprzęcie wyciska w okolicach 55KM, także szału z żywotnością tego nie będzie....tłoczek sie szybko skończy samego tłoka nie dostanie tu ma zestaw......

 

http://www.kit-piston.com/en/suzuki-drz-kit-435-big-bore-kit-athena-xml-244_265-1367.html

 

na Polskie +/-2400 zł jak dobrze przeliczyłem, nie za ciekawie...

 

chociaż OEM jest w PL jeszcze droższy :D

http://www.sklep.motox.pl/athena-zestaw-cylindrowy-std-drzltklxkfxac-400-p-6322.html?sort=2d&page=1&osCsid=302b8f19b20fb162241750b65387e312

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kaskiem w wasze kaski, chciałem zapytać Was użtkowników drz 400 E czy jak latacie w terenie czy drz bardzo odstaje od innych marek o podobnej pojemności exc400, yamaha 426F czy tam coś innego jeszce ? Wiem że zależy dużo od jeźdźca ale chodzi mi o taką obiektywną ocenę. We czwartek jadę oglądac drz 400 E i chcę się upewnić bo słyszałem np: że pod górkę tym nie wyjadę itp Szukam motocykla w teren i do pracy 30km w obydwie strony także miesięczne przebiegi będą duże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

różnica w amatorskim endurzeniu między exc/wr itp jest taka że drzeta sama Cię nie przykryje, trzeba się postarać

cała reszta porównywalna

 

słyszałem np: że pod górkę tym nie wyjadę

to jest wyłącznie problem kierownika nie sprzętu ;)

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy jak latacie w terenie czy drz bardzo odstaje od innych marek o podobnej pojemności exc400, yamaha 426F czy tam coś innego jeszcze ? Wiem że zależy dużo od jeźdźca ale chodzi mi o taką obiektywną ocenę.

 

Drz to bardzo przyjemny motocykl dla operatora. Od siebie powiem tyle, że jeżdżąc z innymi swoją drz objeżdżam niektórych na pomarańczach i innych japońcach. Po prostu niektórzy kupują motocykle nie współmnierne(nad wyrost)do swoich umiejętności i tak naprawdę maszyna się marnuje. Z tego co piszesz dużo jeździsz i faktycznie drz będzie dobrym wyborem. JEszce byś mógł pomyśleć o hondzie xr ale w porównaniu do drz to klok i ma około 36-40 km i zawieszenie ustępujące drz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod górke nie podjedzie? DRZ ma cięższy przód dzięki czemu nie wyrywa na koło przy podjazdach, jak juz wspomniał enduromaster. Jak DRZ nie podjedzie to chyba nic nie podjedzie :D Jezdze z dużo mocniejszymi sprzętami jak SX 520 czy KX 250 i DRZ spokojnie daje rade. Na prostej pewnie byli by szybsi i mogą wchodzić na koło z 5 biegu, ale w terenie nie ma różnicy. Najwięcej zależy od tego kto powozi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...