Skocz do zawartości

Posiadacze Kawasaki 440 LTD


Gość Mangus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Od trzech lat dosiadam LTD 450 z 1988 roku, czyli zabytek. Lubię moją Kawę i zadowolony jestem z tej marki. Olej od wymiany do wymiany , systematyczne serwisowanie i musi działać. Ostatnio stwierdziłem pocenie lewej lagi i trzeba będzie coś zrobić, a że będzie zima to będzie czas. Spalanie przyzwoite w granicach 4 l/100 km, fajne moto do spokojnej jazdy dla starszego pana takiego jak ja. Zgodzę się ze stwierdzeniem, że jest trochę małe i jazda z małżonką na dłuższe trasy raczej odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam kawe 440, tz bardziej to jest ojca motocykl.

W każdym razie bezawaryjny jak narazie.

Moge napisac tylko krótką charakterystyke:

plusy:

+cena

+jest rzadkim egzemplarzem na zlotach

+obsługa jest banalna (zawory, filtry itd)

+spalanie przyzwoite 5l

+jak na rzędówke to elastyczny silnik

minusy:

-oryginalna kierownica, gdzie jedzie się w pozycji "kurczaka"

-krótkie biegi

-wibracje

 

ogólnie MZ lepsza :P

 

I właśnie ze względu na te plusy które wymieniłeś prawie stałem się jej posiadaczem :biggrin:

 

Od trzech lat dosiadam LTD 450 z 1988 roku, czyli zabytek. Lubię moją Kawę i zadowolony jestem z tej marki. Olej od wymiany do wymiany , systematyczne serwisowanie i musi działać. Ostatnio stwierdziłem pocenie lewej lagi i trzeba będzie coś zrobić, a że będzie zima to będzie czas. Spalanie przyzwoite w granicach 4 l/100 km, fajne moto do spokojnej jazdy dla starszego pana takiego jak ja. Zgodzę się ze stwierdzeniem, że jest trochę małe i jazda z małżonką na dłuższe trasy raczej odpada.

 

 

Etam dla starszego Pana :biggrin: Ja mam co prawda Virago 750,ale zapewniam Cię, że wcale nie jeżdżę szybciej od Ciebie. Najczęściej jest to przedział 80 - 100 km/h. W tych prędkościach się czuję najlepiej. Z resztą chopperem nie wypada gnać na złamanie karku... Gdybym dzisiaj się zastanawiał nad kupnem moto to ta kawa byłaby ponownie jednym z moich faworytów :lalag:

 

Pozdrawiam posiadaczy LTD :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wojanek, siejesz defektyzm :biggrin: kawą 450 mozna poszaleć po że ho ho. Co prawda 187 to ja nie jechałem bo moja bewstyjka tez leciwa (1985) ale 150 daje rady przez chwile polecieć. Po chwili robi mi sie jej źal o odpuszczam do 120. I to jest szybkośc która mi w zupełności wystarcza. W tym sezonie okropnie mnie nosiło aby kupić Kawasaki EN 500 z lat 1991- 1994 ale aktualnie mi przeszło. Odpicuje przez zime motorek i w przyszłym sezonie jeszcze bede tym śmigał, choc faktycznie niewielki to sprzet i z moimi 187 cm wzrostu ciutke jestem na tym poskładany, ale jak ogladałem swoje zdjęcie na nim to nie wyglada to jeszcze źle. i tylko na jakieś dłuzsze eskapady mam jakieś taki wewnetrzy opór bo to leciwy sprzęt i kto wie co może sie stać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bój sie! Jak masz go zrobionego dobrze to co może paść? Popatrz jak śmigają GPZ900 bo to z tego jest silnik, znaczy połówka, ludzie na GPZ500 jeżdza turystyczne po świecie, sportowo po torach też nie raz próbowali, ER5 na kole potrafi śmigać, a KLE500 w terenie całkiem, całkiem sobie radzi.

 

W sumie moze paść koło magnesowe, ale odpukać!!!!!!! Bede chciał zmienić na nowsze.

Czasami boje się o pas napędowy, bo ma juz swoje lata i przebieg... dużo za duzy. Na wiosne kupić chce nowy. 400zł na Allegro jakiś NoName.

 

Zgadzam się, że to małe moto. Mam zmienioną kierownice i wysunięte podnóżki wraz z dzwigniami. Nisko się siedzi, siedzenie mięciutkie, jest małe oparcie na plecy. Wygodniejszym sprzetem nie jeździłem, dlatego nie chce go zamieniać na nic innego przez kilka nastepnych lat. Nie czuje róznicy naporu wiatru pomiedzy 80 -110.

Motocykl w sumie na jedna osobę. Ale zobaczcie, te wszystkie nowe moto to też maja dla pasażera miejsca co kot napłakał, a niby takie duże gabarytowo.

 

W swoim chce dorzucić piórnik, frędzle takiej ak kiedys miałem z swoim rusie, oparcie, bagaznik. Przyszłego lata z kolega na podobnym moto chcemy pojechać za granicę. Zastanawian się pomiedzy kuframi a sakwami. Sakwy ładniejsze i pasuja, ale kufry poręczniejsze i nie przeciekną, choc troche obciach. Zima pomyśle o stelażu na kufer czy na rolkę. Szyba też będzie zamontowana, bo mam dosc czyszczenia skór z robali czy wydłubywania trupów z wywietrzników.

 

Denerwuje mnie strasznie ten mały zbiorniczek benzyny. Jak dla mnie za często trzeba tankować.

Po ostatnich jazdach odezwał sie łańcuch rozrządu, wymienie go, bo mi to strasznie przeszkadza.

Niektóre chromy też chciałbym odnowić, bo juz straciły lekko swoje właśniwości.

 

Ale.... tak ostatnio wymyśliłem - chce wrzucić inny silnik. Jakaś 500, ale moze jak się wpasuje zzr400 czy moooże zzr600/zx6. Oczywicie na silniku też jak najwiecej polerki i chromów. wiem, profanacja. Ogromnie podoba mi się Kawa ZL1000, ale te w Polsce to złomy na częsci albo w stanie tragicznym.

Pas też chcałbym na łańcuch zmienic. Widziłem juz dwie takie Kawy z łańcuchem i przy okazji innym przełozeniem. Zapierd... ładnie.

 

Się rozpisałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bój sie! Jak masz go zrobionego dobrze to co może paść? Popatrz jak śmigają GPZ900 bo to z tego jest silnik, znaczy połówka, ludzie na GPZ500 jeżdza turystyczne po świecie, sportowo po torach też nie raz próbowali, ER5 na kole potrafi śmigać, a KLE500 w terenie całkiem, całkiem sobie radzi.

 

W sumie moze paść koło magnesowe, ale odpukać!!!!!!! Bede chciał zmienić na nowsze.

Czasami boje się o pas napędowy, bo ma juz swoje lata i przebieg... dużo za duzy. Na wiosne kupić chce nowy. 400zł na Allegro jakiś NoName.

 

Zgadzam się, że to małe moto. Mam zmienioną kierownice i wysunięte podnóżki wraz z dzwigniami. Nisko się siedzi, siedzenie mięciutkie, jest małe oparcie na plecy. Wygodniejszym sprzetem nie jeździłem, dlatego nie chce go zamieniać na nic innego przez kilka nastepnych lat. Nie czuje róznicy naporu wiatru pomiedzy 80 -110.

Motocykl w sumie na jedna osobę. Ale zobaczcie, te wszystkie nowe moto to też maja dla pasażera miejsca co kot napłakał, a niby takie duże gabarytowo.

 

W swoim chce dorzucić piórnik, frędzle takiej ak kiedys miałem z swoim rusie, oparcie, bagaznik. Przyszłego lata z kolega na podobnym moto chcemy pojechać za granicę. Zastanawian się pomiedzy kuframi a sakwami. Sakwy ładniejsze i pasuja, ale kufry poręczniejsze i nie przeciekną, choc troche obciach. Zima pomyśle o stelażu na kufer czy na rolkę. Szyba też będzie zamontowana, bo mam dosc czyszczenia skór z robali czy wydłubywania trupów z wywietrzników.

 

Denerwuje mnie strasznie ten mały zbiorniczek benzyny. Jak dla mnie za często trzeba tankować.

Po ostatnich jazdach odezwał sie łańcuch rozrządu, wymienie go, bo mi to strasznie przeszkadza.

Niektóre chromy też chciałbym odnowić, bo juz straciły lekko swoje właśniwości.

 

Ale.... tak ostatnio wymyśliłem - chce wrzucić inny silnik. Jakaś 500, ale moze jak się wpasuje zzr400 czy moooże zzr600/zx6. Oczywicie na silniku też jak najwiecej polerki i chromów. wiem, profanacja. Ogromnie podoba mi się Kawa ZL1000, ale te w Polsce to złomy na częsci albo w stanie tragicznym.

Pas też chcałbym na łańcuch zmienic. Widziłem juz dwie takie Kawy z łańcuchem i przy okazji innym przełozeniem. Zapierd... ładnie.

 

Się rozpisałem :crossy:

 

No Lukass to się rozpisałeś rzeczywiście :P

 

W tym co piszesz znalazłem dużo z mojego toku rozumowania :icon_mrgreen:

 

Ja co prawda nie jeżdżę tym Ltd, tylko Virago, ale też jestem zdania, że jak się dba nawet o leciwy motocykl to nic nie ma prawa się w podróży przydarzyć. Na pewno nie jest to większe prawdopodobieństwo niż w kilkuletnim motocyklu, który miał 2 właścicieli każdego sezonu.

 

W mnie w Virago na brak miejsca nie narzekam, bo do wielkoludów nie należę. Z plecaczkiem też bez problemu się mieścimy. Motocykla nie planuję zmieniać przez ładnych kilka kolejnych lat. Z prostego powodu- wszystkie nowe Shadow, Dragi, Vulcany to tylko namiastka tego co kiedyś produkowano...

 

Za rok także chciałbym wyskoczyć gdzieś za granicę. Najchętniej na wschód :buttrock: Ani się waż kupić plastikowe kufry!! Tylko skóra! Wiem, że może nie taka praktyczna, ale chopper (i to jeszcze taki) z kuframi to rozbój w biały dzień. Ja do swojej Virago szukam obecnie kufra, a z racji tego, że nie znalazłem jeszcze żadnego konkretnego zleciłem wykonanie takiego wg mojego gustu do jednej z firm szyjącej sakwy :crossy:

 

Zbiornik mały jak w każdym soft-chopperze. Na to nie mamy niestety wpływu, ale nie jest to znów rasowy turystyk, więc nie ma co wymagać za wiele.

 

Jakbyś potrzebował namiary na gościa chromującego elementy silnika to daj znać. Facet jest po prostu niesamowity. Kładzie chromy jak fabryczne. Mam u niego wychromowane dekle, oparcie, śruby i jeszcze kilka innych rzeczy- lepiej to wygląda jak fabryczne :flesje:

 

Silnik od zzr400 trudno Ci będzie znaleźć- bardzo mało ich jest. A inne próbuj :crossy: Masz racje- trochę to jest profanacja, no ale. Wszystko for FUN :icon_twisted:

 

Pozdrawiam

Edytowane przez dark_rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie wiecie, gdzie można zakupić/zamówić/dobrać od innego moto wysunięte podnóżki do małych ludków nie należę a wysunięcie ponóżków dałoby większy komfort jazdy .

 

Już kilka razy w sieci rzuciły mi się w oczy podnóżki z dzwigniami zamiast oryginalnych. Jak znajdę - najczęsciej przypadkowo, to podrzuce linka.

 

Za rok także chciałbym wyskoczyć gdzieś za granicę. Najchętniej na wschód Ani się waż kupić plastikowe kufry!! Tylko skóra! Wiem, że może nie taka praktyczna, ale chopper (i to jeszcze taki) z kuframi to rozbój w biały dzień. Ja do swojej Virago szukam obecnie kufra, a z racji tego, że nie znalazłem jeszcze żadnego konkretnego zleciłem wykonanie takiego wg mojego gustu do jednej z firm szyjącej sakwy

 

Teraz mi się niezła robota trafiła, wiec moze własnie sakwy na zlecenie mi wykonaja z odpowiednimi wymiarami. Stelaże tez na zamówienie, bo oryginalnych ze świecą szukać. Wszystko musi być dopasowane, a nie każda rzecz z innej parafii.

 

Jakbyś potrzebował namiary na gościa chromującego elementy silnika to daj znać. Facet jest po prostu niesamowity. Kładzie chromy jak fabryczne. Mam u niego wychromowane dekle, oparcie, śruby i jeszcze kilka innych rzeczy- lepiej to wygląda jak fabryczne

 

Będe pamietał :)

 

 

Silnik od zzr400 trudno Ci będzie znaleźć- bardzo mało ich jest. A inne próbuj Masz racje- trochę to jest profanacja, no ale. Wszystko for FUN

 

Uwielbiam softchoppery, szkoda, że nie produkują (z tego co wiem) takich moto. Hmmm taki ciekawy softchopper z silnikiem od zx10 czy zx6... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak. Pod wzgledem wizualnym to te Kawy sa naprawde wyjatkowo urocze. Moze tylko Virago 750/1100 mogło by podskoczyć, ale te "podwieszone" silniki bez chłodzenia to jednak nie to. Te zadziornie uniesione do góry baki...poezja. Teraz to już wszystko takie jakies płaskie "parapety". Nawet te nowe ENki500 też juz zupełnie nie takie.

Ja przez zime chce plastiki dac do pochromowania. Gril z chłodnicy, tylny schowek i te plastiki miedzy bakiem a kierownica. Nie wiem czy to nie bedzie przesada, ale bedzie przynajmniej wygładał "inaczej".

Za podnózkam też sie rozgładałem, ale nic gotowego do tego modelu nie ma i zaprzestalem poszukiwań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak. Pod wzgledem wizualnym to te Kawy sa naprawde wyjatkowo urocze. Moze tylko Virago 750/1100 mogło by podskoczyć, ale te "podwieszone" silniki bez chłodzenia to jednak nie to. Te zadziornie uniesione do góry baki...poezja. Teraz to już wszystko takie jakies płaskie "parapety". Nawet te nowe ENki500 też juz zupełnie nie takie.

 

Ale w Virago mamy V2 :D :D

 

Oki,oki nic nie mówiłem :D

 

Odniosę się do ogółu:

 

mi też nie podobają się motocykle produkowane obecnie. Mowa oczywiście o chopperach, a raczej cruiserach, bo choppery to już gatunek ginący. Długie, ciężkie, ospałe... Jak zobaczyłem pierwszy raz nowa Honde Shadow 650 to się za głowę złapałem. Kolos po prostu obwieszony we wszystkie cruiserowe świecidełka. Jak ktoś ma Draga, albo coś innego to oki. Nie mam nic do tego. Ale to już moto nie dla mnie. Z resztą ile jest takich Dragów i innych nowych cruiserów, a ile starych, zadbanych chopperów? Wystarczy wybrać się na pierwszy lepszy zlot...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc znalazłem podnóżki do małego Vulcana, robi je firma Cromac:

http://www.cromac.it/immagini/acc%20custom...i-kawasaki2.jpg

 

Ale cena z leksza zabija. W http://sklep.intermotors.pl ponad 500zł :banghead: więcej ofert w PL nie znalazłem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich serdecznie.

rowniez zastanawaiam sie nad kawasaki ale en 500 czy ktos moze mi napisac czym roznia sie te ltd 450 od en 500 ?ktory jest wiekszy wymiarowo .ogolnie ktory polecacie??jakie sa roznice .

 

Czy ktos posada fotki jak wyglada na tym moto dorosla osoba wezmy wzrost 175 -180 ?przeszukalalem net ale tam tylko fotki samych motorkow.

Edytowane przez damikss

Gilera Eaglet, HondA Cbr 125,Piaggio 125,Kawasaki EN 500,Honda Deauville 650,Kawasaki El 250,Suzuki VL 800, Yamaha FZ 6 S2...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EN450 LTD i EN500 różnia sie wszystkim, ale są jednocześnie bardzo podobne.

 

Popatrz na zdjęcia:

 

EN450LTD (454LTD)

http://moto.allegro.pl/item261983325_kawas...uzywany_pl.html

 

EN500

http://moto.allegro.pl/item261984139_kawas...per_warto_.html

 

450 produkowali w latach 85-90, a 500 90-do moze i teraz.

 

Zdaje mi ise, ze troszke wiekszy jest en500, 450 to raczej dla jednej osoby.

 

Nie polecam 450, jest to juz troche stary sprzet i znalezienie w stanie dobrym jest wielkim problemem. a jak kupisz 450 to bedziesz miał sporo roboty przy nim.

 

Poszukaj w wyszukiwarce forumowej tematów o 450,454 i 500. Juz nie raz pisałem obszerniej na teamt tych moto.

 

Silnik 450 jest troche ostrzejszy niż en500. Zobacz do ilu obr. potrafią sie krecic, to są sportowe silniki. 50KM. Zrezta na jednym i drugim moto wciągasz Virago535, VT500, VXS650 a jak masz zdrowy i po regulacjach silnik to i zwiększymi dajesz sobie radę. Ale... nie kazdy lubi rzędówke w chopperze.

 

Polecam EN500, nowocześniejszy, na pewno w lepszym stanie itd. Masz też toche dodatków do niego. Do 450 nic a nic z akcesoriów.

 

Jeśli masz do 180cm to na EN będzie ok. Na EN450 będziesz miał lekko mało miejsca.

 

Jeśli bedziesz miał wiecej szczegółowych pytań to na gg możesz pisać, żeby nie zaśmiecać forum.

Edytowane przez Lukass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...