Syrek Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Moze ktos polerował juz lagi lub cos podobnego. Jesli macie jakis złoty srodek...prosilbym o nazwe,i przepis jak to zrobic?? Rysa nie jest wielka,wiec moze ja usune i zniknie problem z uszczelniaczem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thorgal Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Moze ktos polerował juz lagi lub cos podobnego. Jesli macie jakis złoty srodek...prosilbym o nazwe,i przepis jak to zrobic?? Rysa nie jest wielka,wiec moze ja usune i zniknie problem z uszczelniaczem. Na forum Virago byl spory opis jak koles polerowal lagi (papier 2500 ze sklepu dla blacharzy i sporo delikatnej roboty) i powiodlo mu sie. Ja ostatnio tez mialem podobna przygode, tyle tylko ze naprawa zajal sie mechanik. Polerowal i jak na razie ~2000 km przejechalem. Lagi to koszt ok 300 jedna dla ltd 450. Hmm z tego co wiem to trzeba nie tylko ryse polerowac ale i troche naokolo bo inaczej bedzie uskok i olej bedzie uciekal. Thorgal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr1981 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 (edytowane) Witam. Mam pytanie w szczególności do Bartka M. Mam jedno pytanie odnośnie gaźników z Kawasaki 305 gpz. A mianowicie czy membrany same gumy z 305 są takich samych wymiarów jak w 440. Widziałem Pana wypowiedzi na temat zastosowania tych gaźników w Kawasaki 440. Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam Edytowane 14 Czerwca 2009 przez piotr1981 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Czołem koledzy :wink: Jak wrażenia po sezonie :icon_question: :icon_question: U mnie na liczniku juz 7 dycha sie kęci :rolleyes: No i nadszedł czas na wymianke przedniej gumy,musze sie gdzieś za nią pokręcic :wink: Zapodajcie foty waszych sprzętów :icon_razz: P.S.Jerzyk Ty to musisz być cholernie nieznośny, skoro masz juz 30% ostrzezenia :icon_biggrin: Jak to zrobiłeś :icon_question: :icon_question: :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 (edytowane) Czołem U mnie dopiero 4 dycha przeszła z tego prawie 13kkm zrobiłem na tym motku w tym sezonie i aż sam się dziwie kiedy,bo przecież jeżdżę też innymi? Powiem tak,zachwycił mnie ten motorek.Zwinny i w mieście i nienajgorzej w trasie.Jezdziłem w większości z pasażerem.Najdłuższa wyprawa to sierpień i mazury.Prawie 1900km.Wybraliśmy się nim pomimo protestów mojego plecaczka ,żeby jednak pojechać większym.Na miejscu okazało się że nie jest tak zle.Jedyny problem to moje nogi/za niskie siedzenie/Teraz mam nadzieję ,rozwiązałem ten problem/patrz post siodło/. Były też dwukrotnie bieszczady,o bliższych wycieczkach nie wspomnę.Aktualnie założyłem szybę ,niestety akcesoryjną i dalej śmigam.Znajdę chwilę to wrzucę parę fotek. Udało mi się też kupić drugiego ale w stanie fatalnym.Mam nadzieję przez zimę doprowadzić go do stanu używalności. pzdr. P.S.Jerzyk Ty to musisz być cholernie nieznośny, skoro masz juz 30% ostrzezenia Jak to zrobiłeś O to musisz zapytac moda,bo ja sam nie wiem.Widocznie mnie nie lubi. :( Edytowane 23 Października 2009 przez jerzyk7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 No i znów kolejny strup na du..ko!rozebrałem,jeśli to można tak nazwać to ,rozebrałem,.Tłok zatarty,skrzynka bez 2i 4oraz jak się domyślacie ..6!Totalny złom.Chyba nadszedł czas ,Aby słuchać małżonki!"Daj sobie spokuj z tymi złomami" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bazyll Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Odgrzebie temat ale pochwale sie swoim Z400 G z 1980 ;] Kupilem z orginalnym przebiegem 15tys km i jest w kapitalnym stanie. www.kz400.com to kopalnia wiedzy ktora pomaga mi utrzymac "zeda" w swietnym stanie. A co do ew usterek....jak sie dba tak sie ma...niezaleznie czy to moto czy cos innego. Btw..jest ktos ze slaska jezdzacy na na 400 lub 440 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Odgrzebie temat ale pochwale sie swoim Z400 G z 1980 ;] Kupilem z orginalnym przebiegem 15tys km i jest w kapitalnym stanie. www.kz400.com to kopalnia wiedzy ktora pomaga mi utrzymac "zeda" w swietnym stanie. A co do ew usterek....jak sie dba tak sie ma...niezaleznie czy to moto czy cos innego. Btw..jest ktos ze slaska jezdzacy na na 400 lub 440 ? Witaj! :lalag: Nie ma to jak kawa :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemeki Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 (edytowane) Witam i pozdrawiam wszystkich miłośników Kafki :) Od niedawna stałem się szczęśliwym posiadaczem LTD 454 w bardzo dobrym stanie choć nie bez mankamentów i tak mam kilka pytanek do weteranów: 1. Kranik paliwa - czy w położeniu priv powinien być zamknięty? U mnie w tym położeniu działa jak na rezerwie. Tak ma być czy zamawiać zestaw naprawczy do kranika? 2. Tylna opona - w oryginale 140/90/15 - czy ktoś próbował wsadzić 150/90/15? i jeżeli to czy nie obcierała o błotnik przy dobiciu tylnego zawieszenia? I ogólnie jeśli któryś z kolegów próbował to jakie wrażenia? Czy moto inaczej się prowadzi? 3. Gdzie w Łodzi lub okolicach nabyć naklejkę na auto: "Motocykle są wszędzie"? To dla mnie ważne. Odkąd wróciłem do 2 kółek (po kole 20 latach przerwy) inaczej patrzę na drogę jadąc puszką. 4. Windshield, przednia owiewka, szyba czy jak to się nazywa - jeżdżąc za miastem zauważyłem, że większość jedzie nieco ponad 100km/h średnio 110 - 120 podczas gdy przyjemność podróżowania na Kafce kończy się tuż poniżej 100 (dla mnie 90km/h). Czy przednia owiewka pomoże rozwiązać ten problem? Nie czuję się zbyt pewnie jak co chwila mnie ktoś wyprzedza puszką zwłaszcza nie zachowując należytego odstępu. Czy są istotne różnice w jakości tychże owiewek? Chodzi mi głównie o ich przejrzystość czyli brak refleksów, rozmazań, rozbłysków itp, itd. Jakie polecacie? 5. Ile km można zrobić na rezerwie? 6. Jak dostać się do kontrolek? Jak zdjąć ten plastik bo nie świeci mi w ogóle biała kontrolka Head light czy jakoś tak... Pozdro i szerokości od świeżaka :) Edytowane 19 Lipca 2010 przez przemeki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 ad. 1. pri to zalewanie gaźnika, czyli jest otwarty ad. 3. w dziale przy piwie jest wątek dystrybucyjny, szukaj osób z łodzi które nasze naklejki dostały i uderzaj do nich ad. 4. informacji o szybach szukaj przy pomocy wyszukiwarki, albo w tym dziale (coś może być) albo - zasadniczo - w dziale co, jak kupić do motocykla. szyba powinna być tak dobrana, żebyś patrzył ponad jej krawędzią jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemeki Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 szyba powinna być tak dobrana, żebyś patrzył ponad jej krawędzią O dzięki jeszua - o tym nie wiedziałem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sigel Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Witam wszystkich, od kilku tygodni posiadam LTD 454 USA, od dawna na niego polowałem no może bardziej na Vulcana 750 ale pojawił się blisko mnie LTD no i nie pogardziłem. Mam do Was dwa pytania bo jak narazie nie mogę sam na nie odpowiedzieć, mianowicie czy koło pasowe zdawcze które napędza pas nap. oryginalnie ma spory luz na wieloklinie, u mnie ono wchodzi ze sporym luzem nast. jest blokowane blaszką i dwie śruby, podejżewam że jest coś nie tak, podczas jazdy słyszę dziwne odgłosy z tego miejsca. I drugie pytanie, czy wyłącznik przy stopce bocznej coś wyłącza czy tylko informuje? Sory za długość. Pozdrawiam wszystkich miłośników jazdy i garażowego grzebania się w moto... Cytuj Co jest w motocyklu, że po wielu namiętnościach znowu on wysuwa się na prowadzenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sigel Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Widzę że ruch w tym temacie zamarł, ewent. w sprawie pasa nap. proszę nie odpowiadać sam doszedłem, a jeżeli chodzi o wyłącznik przy stopce to prosiłbym o podpowiedź.... Cytuj Co jest w motocyklu, że po wielu namiętnościach znowu on wysuwa się na prowadzenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 nie pamiętam jak jest w 454,ale powinna świecić kontrolka .w innych moto jeżeli nie schowasz stopki to po wrzuceniu biegu zgaśnie silnik.w 440 była linka sprzęgła podwójna od połowy.jedna linka na sprzęgło a druga na stopkę -chowała ją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sigel Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 To już jest jakiś trop, napewno w moim jest jedna linka sprz. a może pamiętasz jaką funkcję spełnia wyłącznik elektryczny który włączany jest przez dzwignię sprzęgła? Dzięki Cytuj Co jest w motocyklu, że po wielu namiętnościach znowu on wysuwa się na prowadzenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.