Skocz do zawartości

Posiadacze Kawasaki 440 LTD


Gość Mangus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ten dekielek w lewej masz zaspawany? Spróbuj go nacisnąć w dół, tak jest mocowane prawidłowo, widać go w prawej, wciskasz w dół, wyjmujesz pierścień zabezpieczający i wszystko wychodzi, razem ze sprężyną. Jeśli nie jest zaspawane tylko wciśnięte metalowe kuleczko zamiast dekielka z zaworkiem, to wystarczy poszukać takiego dekielka. Raczej zawieszenie od innej kawy nie będzie pasować, w razie czego pojedyncze lagi też są wymienne.

 

Dwie strony wcześniej (strona 25) masz podobny opis i zdjęcia dekielków oryginalnych.

 

z lewej nie mam dekielka tylko jest takie cos jak na zdjęciu. nie wydglada to na zaspawane lecz na pordzewiałe. Po prawej mam taki chromowany dekielek który był zdjety do zdjecia zeby pokazać róznice miedzy lewa a prawa lagą. Czyli zamiast wymiany jednej lagi lepiej poszukać góry z wentylem i zamontowac ? A lagi nie róznia sie jakos konstrukcyjnie miedzy tymi z wentyalami a bez ? środek jest ten sam i róznią sie tylko góra ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli zamiast wymiany jednej lagi lepiej poszukać góry z wentylem i zamontowac ?

 

Dokładnie. Spróbuj tylko czy da się go zdemontować. Wystarczy go nacisnąć w dół i wyjąć drucik (seger) zabezpieczający i wszystko powinny wyskoczyć do góry, tylko uwaga, pod spodem jest sprężyna i dość mocno może wystrzelić.

 

A lagi nie róznia sie jakos konstrukcyjnie miedzy tymi z wentyalami a bez ? środek jest ten sam i róznią sie tylko góra ?

 

Nie spotkałem się w LTD żeby był bez regulacji (wentyli), tak że tu nie powinno być problemu.

Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była

Suzuki VL800 VOLUSIA 04 - była

Yamaha XV1700 WARRIOR '06- JEST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potrzebuje linki ssania, nie mogę dostać takowej do mojego EN'a i chce od czegoś dobrać, może ma ktoś na to jakiś patent od czego pasuje?

Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była

Suzuki VL800 VOLUSIA 04 - była

Yamaha XV1700 WARRIOR '06- JEST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...

Witam!

 

Czy ktoś wie jak były blokowane kawasaki kz 440 ltd??

 

Słyszałem, że tylko na gaźnikach, a dokładnie iglice bylły tylko przesuwane.

Ale wole spytać bo może jestem w błędzie :)

 

Z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano były blokowane gaźnikami. Z tego co znalazłem w necie to chodziło o takie coś gażnik. A jaki masz problem z moto? Nie licz że słaby silnik to wina zblokowanego gaźnika, czasem wystarczy tylko czyszczenie i synchro a może się okazać, że winna jest dziurawa membrana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za szybką odpowiedź.

 

Problemu z moto nie mam. Ale mam zablokowaną wersję i chciałem sobie ją odblokować i zobaczyć różnicę. Co o tym sądzisz warto czy nie warto się bawić???

 

PS: Moto wyregulowane, synchro gaźników zrobione, zawory również, 43 tys przebieg, nowe świece i filtr powietrza. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o osiągi to warto się bawić, chociaz nie wiem jakie są twojej maszyny. Te kawy miały oprócz kombinacji z walcem membrany miały także rozmaite zestawy dysz, w zależności od kraju docelowej sprzedaży a także różne średnice gardzieli:) Kupić gaźniki od wersji otwartej to kupić używki 20 letnie czyli ryzyko sparciałych membran.

Edytowane przez Bartek.M
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, membrany to dość spory wydatek. Ja kiedyś kupowałem podróbki w niemczech, do suzuki gs. Ceny o 2/3 niższe. Sprawdziły się. Z tego co pamietam, to mieli też do kz440. Dalej z pamięci, to pomagalem koledze odnowić taki motorek. Były dwa różne gaźniki, różniące się średnicą kolektorów dolotowych. Jeżeli masz chęć, czas i trochę kasy, to warto się tym sprzętem bawić. Jest naprawdę wdzięczny a i dupę łojii niejednemu vtx-owi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

 

Wie ktoś może co jest przyczyną dziury w gazie między 4,5 -5,5 tyś. obrotów na minute????

 

Kawasaki 440 ltd 1981 rok.(nowe króćce, synchro, zawory regulowane, komora pływakowa ok)

 

Z góry dziękuje za odpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...