Skocz do zawartości

orzech1986

Forumowicze
  • Postów

    68
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O orzech1986

  • Urodziny 06/01/1986

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Twardogóra

Osobiste

  • Motocykl
    XV1700 WARRIOR '06
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia orzech1986

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Wymieniałem tarczki w warriorze, przy montażu zastanawiałem się w którą stronę założyć przekładki,płaską czy zaokrągloną do zewnątrz, zamontowałem zaokrągloną do zewnątrz, wydawało mi się że tak ściągałem, ale po piwku przy pracy nie miałem pewności ;), czy ma to znaczenie? Znalazłem na yt filmik gdzie gość twierdzi że na odwrót, ale chyba po hiszpańsku i nie wiem czy tłumacz google dobrze przetłumaczył. Zostawić czy rozbierać wszystko z powrotem i odwracać?
  2. Kupię moduł do GS1100 jak na zdjęciach, dwie wtyczki po 4+2 kable. [email protected] tel. priv.
  3. 30 - MOTORCYCLE HAS OVERTURNED - czyli wynikało by że był przewrócony ale co to dokładnie może oznaczać? Z tego co się orientuje warriory mają jakiś czujnik wychylenia, może coś za szwankowało (przy diagnostyce jest opcja - DI 08 - LEAN ANGLE CUT OFF SENSOR: VALUE = 0.4 - 1.4 VOLTS). Spróbuj wykasować błędy, jak poszukasz w tym temacie to było gdzieś opisane jak to zrobić. Jeśli po wykasowaniu zgaśnie i nie wróci to po problemie ;) Ale teoretycznie jeszcze masz jeden błąd, tylko jak sprawdzić numer tego drugiego to Ci nie podpowiem bo posiadam warriora od niedawna i również się uczę, pokombinuj ;) edyta: kasowanie błędów: strona 79 tego tematu ;)
  4. Zrób samodiagnostyke, przy zegarach przyciskasz oba przyciski "select" i "reset" naraz trzymając je przekręcasz kluczyk i trzymasz aż pojawi się napis "diag" wtedy puszczasz i przyciskasz jeszcze raz oba aż pojawi się "DI 01". Przełączasz potem tymi przyciskami w "prawo" i w "lewo" po numerkach (będziesz widział na wyświetlaczu) diagnostyka sprawdza różne urządzenia aż dojedziesz do DI 62 - ilość błędów i DI 61 - numer błędów. Powiedz co Ci wyszło, może coś wykaże.
  5. Szukałem przyczyny w moim warriorze dlaczego nie reaguje na odcięcie zapłonu, musiałem gasić maszynę z kluczyka. Elektryk odnalazł mi że jakieś przewody miałem zlutowane w lampie co odłączyło pstryczek gaszenia. Po rozłączeniu tych przewodów wszystko wróciło do normy ale pojawił się nowy problem. Po wyłączeniu zapłonu i pozostawieniu w pozycji off i przełączeniu stacyjki na off z prawej strony silnika (patrząc siedząc na motocyklu) słychać jakieś terkotanie, jak by jakiś elektrozawór albo rozrusznik próbował się załączyć (ale nie kręci). Ktoś się spotkał z takim problemem? Co to może być? Edit: Problem rozwiązany, przyczyną były ledowe kierunki tylne które powodowały bałagan w dostawach prądu przez co dekompresator szalał. Dołożenie żarówki W5W do świateł pozycyjnych rozwiązało problem :)
  6. Panowie, a pytanie co do przedniej gumy, przy zakupie warriora dostałem nową METZELER ROADTEC Z6 120/70ZR18 59W TL (30 tydzień 2015) i tak się zastanawiam czy nie dostałem jej "na odczepnego", czy mogę spokojnie zakładać?
  7. 210 wchodzi bez problemu ale mi wulkanizator odradził bo ponoć zużywa się dużo szybciej niż 200
  8. Jeździłem volusią 3,5 roku, baaardzo wygodny sprzęt, łatwy w prowadzeniu, po czasie zaczyna brakować mocy, jak w każdym. Silnik lubi konsumować olej, co często można rozpoznać po okopconym kierunkowskazie nad tłumikiem :D ten ze zdjęć wygląda na lekko odbarwiony. Poza tym trzeba sprawdzić to co w każdym, a w volusi przede wszystkim chłodnice czy nie nosi śladów jakiejś ingerencji po uprzednim wyjęciu z niej przedniego koła ;) te chromowane kielichy lagów czy nie są luźne i nie latają. Obejrzyj dokładnie ramę czy nie ma pęknięć na lakierze lub jakichś dziwnych spawów, pod spodem też!
  9. Warrior i Raider to nie w tej kasie... kolega tam wyżej pisał że do 18tyś. :) W tej kasie Drag Star 1100 będzie dobrym rozwiązaniem, musisz się przymierzyć, za duży na pewno nie będzie. Aczkolwiek bardziej polecał bym Ci dołożyć z 2tyś i poszukać midnight star 1300, dużo żwawsza maszyna, dużo lepiej się prowadzi i wbrew pozorom nawet dobrze hamuje (jak na cruisera rzecz jasna).
  10. Poszukiwania zakończone. Nieaktualne. Śmietnik! :)
  11. 1. za stara i wielki przebieg 2. nie stać mnie ;)
  12. Jak w temacie, do 26000zł (no może plus kilka stów ewentualnie, ale teoretycznie taki mam budżet ;) bez przygód! Obejrzałem już kilka same szroty... Im bliżej Wrocławia tym lepiej ;) czekam na propozycje :)
  13. Jak w temacie, kupię lub zamienię oryginalny, może być z dopłatą z mojej strony. VL 800 Volusia
  14. Kupię Kawasaki Vulcan Vn 1500 (po 1998r) lub 1600. Kwota do wydania to max 17500zł Pozdrawiam! :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...