Skocz do zawartości

piotr1981

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O piotr1981

  • Urodziny 06/26/1981

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki LTD 440
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Piotrków trybunalski

Osiągnięcia piotr1981

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam. Tu masz link do aukcji na allegro z nowymi tarczami z wymiarami: http://allegro.pl/trw-tarcze-sprzegla-kawasaki-z-440-ltd-80-83r-i2847643738.html przekładkami: http://allegro.pl/trw-przekladki-sprzegla-kawasaki-z-440-82-83r-i2830492045.html Pozdrawiam.
  2. Witam. Potrzebuję linkę sprzęgła do Kawasaki LTD 440 z 1981 roku, na allegro są powiedzmy że pojedyncze a u mnie jest inna tzn przy klamce pojedyncza a z drugiej strony podwójna: jedna strona podłączana do sprzęgła a druga do stopki bocznej. Czy wie może ktoś gdzie taka można zdobyć?
  3. Witam. Jakiś czas temu na forum poruszyłem temat mówiący o problemach z odpalanie tytułowego Kawasaki LTD 440. Zgodnie z pomysłami propowanymi przez innych Forumowiczów przerobiłem wszystkie możliwości lecz nic nie pomagało, motocykl jak postał dłużej nić 2 tyg. za nic nie można było go odpalić. Teraz mogę się pochwalić: Problem rozwiązany!!!!!!!!!!!!!!!! Co się okazało przyczyną problemów był akumulator co ciekawsze nowy akumulator. Jak kupowałem nowy akumulator bo stary padł udałem się do sklepu ze starym na wzór. Sprzedawca sprawdził z katalogiem porównał z tym co przyniosłem i sprzedał mi niby taki sam. Owszem podstawowe parametry jak napięcie 12 V oraz pojemność 12 AH się zgadzały ale to wszystko. Ponieważ stary miał prąd rozruchowy podwyższony chyba do 165A a nowy tylko 115 A i w tym był cały problem, ponieważ przy rozruchu prąd tak spadał że iskra była tak słaba że nie było szans na odpalenie. Teraz po kolejnej wymianie akumulatora już na odpowiedni (bo instrukcja właśnie na taki o podwyższonym prądzie rozruchowym wskazuje) wszystko jest OK. Teraz bez względu na to ile motor stoi podchodzę i odpala po krótkim kręceniu za pierwszym razem. Może ta informacja będzie dla kogoś pomocna. Pozdrawiam
  4. Potrzebuje napis-logo "KAWASAKI" na zbiornik paliwa i napis-logo "LTD 440" na boczek do tytułowego Kawasaki ltd 440 z 1981. Czy ktoś wie gdzie można je zdobyć?
  5. Witam. Mam pytanie w szczególności do Bartka M. Mam jedno pytanie odnośnie gaźników z Kawasaki 305 gpz. A mianowicie czy membrany same gumy z 305 są takich samych wymiarów jak w 440. Widziałem Pana wypowiedzi na temat zastosowania tych gaźników w Kawasaki 440. Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam
  6. Piotr1981 a jak uszczelniałeś te króćce?lepiłeś?zaklejałeś taśmą?czy w inny sposób? Uszczelniałem łączenie króćców z głowicą silikonem wysoko temperaturowym. Na wierzchu króćców są delikatne pęknięcia ale na szczęście tylko po wierzchu na wszelki wypadek naciągnąłem na wierzch dużą koszulkę termokurczliwą i i podgrzałem żeby zacisnęła się na obwodzie. Z obu stron gaźników założyłem normalne opaski zaciskowe zgodnie z radą Bartka M. Pozdrawiam
  7. Witam. Jeżeli chodzi o paliwo to wszystko jest w porządku paliwo płynie całą średnica wężyka. Jeżeli chodzi o szczelność na króćcach pomiędzy gaźnikami a głowicą to w tamtym roku zaczął mi strzelać i na łączeniu króćca z głowicą zauważyłem błyski, okazało się że łączenie jest nie szczelne. Po uszczelnieniu problem rozwiązał się. Jak uszczelniałem to połączenie to obejrzałem króćce i po wierzchu widać delikatne pęknięcia ale w środku jest wszystko w porządku nie ma śladu pęknięć. A jeżeli chodzi o druga stronę to gumki łączące gaźniki z air box też wyglądają w porządku sprężynki też dobrze dociskają. Przy najbliższej okazji wyjmę króćce i jeszcze dokładnie je sprawdze. Zobaczymy czy pomoże. Pozdrawiam Są na allegro zegary. Gość z Gdańska kupowłaem od niego części i moge polecić jako uczciwego i solidnego. Oto stronka z tą aukcją. Aukcja dotyczy innej części ale w opisie są zegary więc jak coś to dzwoń. http://www.allegro.pl/item642599298_kawasa...400_czesci.html Pozdrawiam
  8. Witam ponownie. W nawiązaniu do wcześniejszych moich problemów z odpalaniem po dłuższym postoju. Pomimo wyregulowania poziomu paliwa w gaźnikach problem nie rozwiązał sie. Wczoraj po ponad tygodniowym postoju ponownie wystąpił problem z uruchomieniem silnika. Załapał chyba za 4 razem i mimo rozgrzania przed jazda na początku dusił się i szarpał. Co można jeszcze sprawdzić, żeby ustalić źródło tych dziwnych zachowań. Proszę o pomoc i dziękuje za wcześniejsze rady Bartka.M. Pozdrawiam
  9. Wielkie dzięki!!!!!!!!!! Po południu zajmę się regulacją. Pozdrowienia. :notworthy:
  10. Dzięki za radę. Wczoraj poczytałem trochę i dzisiaj zmierzyłem poziom paliwa w gaźnikach był bardzo niski. Z zapasowych gaźników założyłem pływaki i zaworki iglicowe. poziom podniósł się od razu o jakiś centymetr. Zobaczymy czy to to. a mam jeszcze pytanie jak wyregulować poziom paliwa w gaźnikach???? Pozdrawiam
  11. Witam Wszystkich użytkowników Kawasaki 440 z, kz, ltd. Mam problem z moim moto, a mianowicie jak postoi około tygodnia lub dłużej to ciężko go odpalić. Załapie tak za czwartym razem, ale trzeba go trochę pokręcić. Następnie mimo nagrzania na ssaniu a następnie na wolnych obrotach trochę szarpie i potrafi zgasnąć na wolnych obrotach. Po przejechaniu 200-300 metrów problem ustępuje. Jeżeli motor jest używany powiedzmy, co dwa dni problem nie występuje. Gaźnik zostały rozebrane i wyczyszczone. W trakcie tych zabiegów okazało się, że membrany są delikatnie pęknięte. Zostały podklejone. Podklejenie na pewno wpłynęło na elastyczność i zachowanie membran. Czy to może być przyczyną dziwnego zachowania??? Pomóżcie!!!!!!!!!!!!!!!!! Może ktoś miał podobne problemy z swoim moto. Pozdrawiam
  12. Witam miałem podobny problem. musisz sprawdzić impulsator w aparacie zapłonowym. Jak to zrobić odłączyć go prze module i podłączyć impulsator pod miernik elektryczny na Volty na najdokładniejszy pomiar i zakręcić rozrusznikiem. miernik powinien wskazać co najmniej 1 V jeżeli wskazuje mniej to to jest wina. trzeba sprawdzić także przy odwrotnym podłączeniu miernika. Jeżeli to to, to można spróbować zmniejszyć przerwę a jeżeli się nie da to pomyśleć nad nowym impulsatorem. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...