Rozumiem,że mniejszych obrotów nie da się ustawić? Za mało podajesz informacji, nie wiem jak Ci pomóc, jeżeli jesteś pewien że gaźnik jest czysty, szczelnie skręcony, przepustnica nie zacina się tzn. chodzi bez zacięć (zamykając gardziel do końca), poziom paliwa jest ok. dysze również, iglica nie podparta, filtr powietrza też ok, to pozostaje tylko regulacja składu mieszanki i jałowych obrotów. Skład mieszanki najlepiej ustawić metodą na świece, tzn. zakładając, że świeca jest odpowiednia trza przykręcić śrubę do do końca nast. odkręcić o 2 obroty, jeżeli w moto będzie poprawa, obroty dadzą się wyregulować to po przejechaniu kilku km. i sprawdzeniu izolatora świecy ma się ukazać kolor brązowy (od jasnego po ciemny) jeżeli tak nie jest, to gdy świeca jest czarnawa musisz dokręcić o np. pół obr. śrubę skł. miesz. a jak będzie jasno szara lub biała, odkręcić. To oczywiście są podstawy które znajdziesz wszędzie na forum...