Skocz do zawartości

Sigel

Forumowicze
  • Postów

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Sigel

  • Urodziny 10/09/1971

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Białystok

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki LTD 454 89'
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Sigel

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Ja uważam że wyszła z tego tematu zwykła blablanina, wyraźnie autorowi brakuje druha do pogadania :blush:
  2. Myślę, że możesz mieć kilka usterek nie jedną, piszesz przy odpalaniu czyli rozumiem na zimnym silniku? Jeżeli zauważyłeś jeden kolektor odbiegający ciepłotą od pozostałych a świeca z tego gara jest niezalana i ma odpowiedni kolor to ten gar według mnie jest w porządku, szukałbym przyczyny strzałów w pozostałych silnie nagrzewających się, strzały z tłumika przeważnie pochodzą ze zbyt ubogiej mieszanki lub nie domagania "układu" dającego iskrę nie tylko chodzi o świecę. Pzdr.
  3. Moim zdaniem może to zależeć od właściwości benzyny i nie tylko od oktanów, inna według mnie możliwość to zużyte lub zanieczyszczone świece...
  4. Ewidentnie objawy wskazują na zbyt bogatą mieszankę lub za wysoki poziom paliwa.
  5. Moim zdaniem problem tkwi w sterowaniu dawką paliwa, wygląda na to, że podczas schodzenia z obrotów sterownik ustala zbyt małą dawkę paliwa lub ją całkowicie zamyka. Świadczy o tym fakt lepszej pracy na ciepłym silniku.
  6. Podaję Ci link do serwisówki
  7. Opisane przez Ciebie objawy to zbyt uboga mieszanka (na 90%) dokręć do końca śruby składu mieszanki i odkręć wstępnie o dwa obroty, jeżeli objawy nie ustąpią to czeka Cię wykręcenie i czyszczenie gaźników...
  8. ziomek :) powinieneś moim zdaniem jeżeli się na tym odrobinę znasz, całkowicie odłączyć alarm i według schematu na nowo wszystko posklecać.
  9. Na 99% jest temu winien alarm, proponuję abyś odłączył przewód idący z alarmu do rozrusznika i jeżeli odpali to wina będzie leżała w złym podłączeniu alarmu.
  10. Ja też stawiam na rozlany płyn chł. wystarczy kilka kropel, które dadzą o sobie znać...
  11. Rozumiem,że mniejszych obrotów nie da się ustawić? Za mało podajesz informacji, nie wiem jak Ci pomóc, jeżeli jesteś pewien że gaźnik jest czysty, szczelnie skręcony, przepustnica nie zacina się tzn. chodzi bez zacięć (zamykając gardziel do końca), poziom paliwa jest ok. dysze również, iglica nie podparta, filtr powietrza też ok, to pozostaje tylko regulacja składu mieszanki i jałowych obrotów. Skład mieszanki najlepiej ustawić metodą na świece, tzn. zakładając, że świeca jest odpowiednia trza przykręcić śrubę do do końca nast. odkręcić o 2 obroty, jeżeli w moto będzie poprawa, obroty dadzą się wyregulować to po przejechaniu kilku km. i sprawdzeniu izolatora świecy ma się ukazać kolor brązowy (od jasnego po ciemny) jeżeli tak nie jest, to gdy świeca jest czarnawa musisz dokręcić o np. pół obr. śrubę skł. miesz. a jak będzie jasno szara lub biała, odkręcić. To oczywiście są podstawy które znajdziesz wszędzie na forum...
  12. isobien - powiedz na jakich świecach latasz?
  13. Witam suzuki dusi się, nie chce się wkręcać na obroty jak się wkręci to obroty spadają czyściłem gaźnik,filtr zmieniałem świece fajkę i przewód nie ma lewego powietrza nie wiem co to morze być - dołączam filmik Powiedz jaki kolor ma izolator świecy?
  14. Nie wiem czy jeszcze ktoś tu zagląda, chyba LTD jeżdżą bezproblemowo albo są na wymarciu:) ja swego po niecałym roku doprowadziłem do stanu normalności, poznałem go i ewentualnie służę podpowiedzią, bo wiem jak czasami mając nawet sporą ogólną wiedzę, łatwo zabłądzić. Pozdro.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...