Skocz do zawartości

Posiadacze Kawasaki 440 LTD


Gość Mangus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak myślę dźwignia ssania jest po lewej stronie gaźników, na króćcu na który nachodzi guma idąca do puszki filtra. Podnosząc dźwignię zamykasz dolot powietrza przepustnicami i podnosisz przepustnicę gazu.Wygląda na to że jest coś nie tak z mechanizmem ssania, może coś źle złożyłeś po czyszczeniu, nie powinno samo odbijać. Albo mechanizm podnoszący przepustnice gazu jest wyrobiony i samoczynnie puszcza pod wpływem drgań i podciśnienia.

Ja mam tak że podnoszę dźwignię ssania, odpalam moto nie ruszając gazem i w miarę nagrzewania silnika, gdy obroty rosną, popuszczam trochę ssanie. Po kilku minutach zamykam ssanie i w drogę. Możesz sprawdzić jeszcze jedno: odpal moto na ssaniu i spróbuj podnieść delikatnie blaszkę ( na rysunku część nr 8- http://www.kz400.com/Techh%20tips%20bilder...%20filer/28.jpg ) między gaźnikami która podnosi przepustnice gazu. Silni powinien zwiększyć obroty. U mnie pomogło dogięcie tej blaszki co zwiększyło obroty na ssaniu i moto nie zdycha jak wcześniej.

Jak radzi Dream najlepiej zgłoś się do jakiegoś speca od moto niech to zobaczy na żywo, bo takie diagnozowanie na odległość niewiele pomorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginała raczej nie kupisz, polukaj po tapicerach ew. popytaj szewców podadzą ci adres tapicera. Cena zależy od tego czy dasz swój materia łna obicie czy majster da własny, kumpel za obszycie siedzenia do Janka dał 30 PLN.

Edytowane przez Bartek.M
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie o części do 440 jest trudno a jak sie pojawi coś konkretnego to za chore pieniądze. W tamtym roku szukałem kosza sprzęgłowego do swojej 440, na alledrogo wylukałem silnik na części w stanie agonalnym ale kompletnym. Koleś za zardzewiały kosz krzyczał 250 zł, odechciało mi się pytać o inne części. Najlepsze zakupy robi się przypadkiem, tak znalazłem stelaże do sakw i właśnie sprzęgło kompletne z łańcuchem napędu pierwotnego za 100 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po krótkiej nieobecności.robiłem trochę przy moto.silnik teleskopy przednie trochę poprawek i teraz pracuję nad spacerówkami.bakintek to oparcie jest super ,miałeś zaje....tego farta .no brak mi słów .chyba wszyscy kawiarze pochwalą ten zakup.do zobaczenia na trasie .pozdro dla kawiarzy i szerokości w nowym sezonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bakintek oparcie pierwsza klasa, warto było kupić. Tygrys czy w LTD 440 przód jest wiotki, tzn. czy w czasie jazdy po łukach czuć lekkie falowanie, mi ten problem nie daje spokoju, myślałem że to luzy w główce ramy albo w kołach ale to nie to. Brakuje usztywnienia widelca w miejscu mocowania błotnika, kombinuje jakby to poprawić. W Z 400 cztero cylindrowej japońce poprawili sztywność widelca dodatkową półką nad błotnikiem, chyba dodam płaskowniki łączące golenie schowane w błotniku. Muszę to zrobić bo spociłem sie kilka razy przy szybkim wyprzedzaniu na naszych dziurawych drogach kiedy moto na hopce zaczęło mi bujać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój LTD454 był z 89. Po wymianie ł. rozrządu nie było w nim nic do roboty Jedynie brak gmoli i spacerówek dawał sie we znaki (184). Spalanie przy spokojnej jeździe do 5l. Sprzęt raczej do krótkich przelotów - mało miejsca. Posiadał cudowny wynalazek automatycznie wyłączające sie kierunki. Potem miałem kłopoty na Viagrze - siła przyzwyczajenia. Moto ładnie chodziło po winklach ale na tylnym laczku o wymiarach fabr. Na większym było dziwnie - sztywniała. Do dziś spoglądam na zdjęcia mojej Kawy z rozrzewnieniem. Teraz cieszy innych. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...