mariusz-net Opublikowano 6 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2017 Yamaha Dt 50 Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka Syn przymierzył się do DT 50. To moto jest dla niego za duże. Idealny rozmiar ma KTM SX85. Nie ma czegoś takiego ale enduro, a nie cross? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 7 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2017 może być bez papierów bo i tak na drogę nie wyjedzie. HONDA XR 100.Mój chrześniak taką ogarnia i ma 155 cm wzrostu Nie ma czegoś takiego ale enduro, a nie cross? XR jest bez homologacji,wygląda jak cross -do pierwszego enduro idealne Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixer_mr Opublikowano 12 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2017 Witam wszystkich, mam szybkie pytanie. Coś tam w życiu jeździłem. Miałem przez jakiś czas CRF 250 R z 2006 roku (niestety została mi skradziona) trochę polatałem, amatorsko oczywiście, ale już do MX raczej nie wrócę, a enduro na CRF to jednak więcej problemów niż zabawy. Chciałbym pojeździć po szosie, więc wybór padł na supermoto. Aktualnie jestem w trakcie ogarniania kat. A prawa jazdy. Wymyśliłem sobie, że KTM LC4 640 (620) będzie odpowiednim wyborem. W terenie może i bym się trochę obawiał, ale na szosie wydaję mi się, że będzie OK. Teraz pytanie - czy jest realne, żeby kupić zdrowego LC4 640 w wersji supermoto w budżecie 8000 zł? Czy lepiej od razu dokładać do 10000 zł i wtedy szukać?Patrząc po ogłoszeniach są motocykle do 10, do 8 też są, ale mniej. Z opisów wszystko to igła, jak wiadomo, ale jak to jest z aktualną sytuacją rynkową (do tej pory najświeższy temat "czy da się kupić LC4 za..." znalazłem z 2013 roku bodajże)? Ewentualnie co można znaleźć innego w 4T na kategorię A o podobnych kosztach utrzymania i charakterystyce (po przygodzie z CRF raczej nie chciałbym wyczynowych torówek itp.) Dzięki za odpowiedzi i sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 12 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2017 kup se ktm duke. Łatwiej znajdziesz niezajeżdżona sztukę. No i te ktm w porównaniu do crf to straszne wibratory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2017 Jak byś byl zainteresowany. , koles ma lc4 660 do sprzedania. , w zeszłym roku robil remont za 5 tys. ..ale uparł sie na zmianę na 690 SM od kuzyna. , wspominał coś o 11 czy 12 tys za swojego lc4, maszyna naprawde ostra i zrywna. Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixer_mr Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 Jak byś byl zainteresowany. , koles ma lc4 660 do sprzedania. , w zeszłym roku robil remont za 5 tys. ..ale uparł sie na zmianę na 690 SM od kuzyna. , wspominał coś o 11 czy 12 tys za swojego lc4, maszyna naprawde ostra i zrywna. Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka Jakoś mi wersja 660 umknęła w poszukiwaniach, ale widzę, że ciekawe moto. Co do oferty, aktualnie nie jestem przygotowany na zakup już teraz. Powiedzmy, że to wczesna faza rozglądania się. Zbieram informację co i jak i jaki budżet szykować, ale dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrandPerfect Opublikowano 16 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2017 Siemano,Zastanawiam się nad kupnem crossowki/enduro. Przeznaczenie 90% las, łąki itp 10% tor. Wczesniej jeździłem etz 251, dt 125 2001rok i troszkę ktm sx 125 2004 rok ( zrobiłem około 8mth). Od 1.5 roku nie jezdze z braku czasu, lecz teraz chce to zmienić. Kwota do 8tys zł. Myślałem nad honda crf 250 roczniki 2004-2006. Proszę o opinie i pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixer_mr Opublikowano 25 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2017 Miałem CRF 250 z 2006 i na dłuższą metę jazda tym poza torem jest dość upierdliwa. Jeśli ma być 90% las i 10% tor to zdecydowanie lepiej jakieś enduro, np. WR 250 F. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2017 nie ma co skakać ze skrajności w skrajność , ja bym wolał coś lżejszego od 660 , nie wiem 520 ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 (edytowane) Panowie, a co powiecie o Huska TC 250 z 2010 roku. Jest w idealnym stanie. Wygląda pięknie i sprawna podobno na tip-top.Ma to chyba ze 35 czy 45 KM przy 100 kg wagi.Dla leszcza który chce zjechać z asfaltu na pierwszy nie asfaltowy motor ? Podobno można ją nawet zarejestrować.konkretnie to o tym egzemplarzu myślęhttp://bikesearch.pl/husqvarna-tc-250-z-papierami-idealny-stan-ktm-IOWL.czw Edytowane 14 Sierpnia 2017 przez kumpel kalamitki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 konkretnie to o tym sprzeciehttp://bikesearch.pl/husqvarna-tc-250-z-papierami-idealny-stan-ktm-IOWL.czw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 jak bierzesz na klatę koszta utrzymania to ok Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Czyli jakoś zabójczo drogo można jeździć 1500-2000 tys km rocznie tym sprzętem ?Co może być drogie w tematach eksploatacyjnych w tej Husce ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 1500-2000 tys no chłopie przy takich przebiegach to napewno nie dasz rady :D natomiast jeśli chodzi o 1500-2000 km to powinno być ok Co może być drogie w tematach eksploatacyjnych w tej Husce ? generalnie wszystko ma ,,normalne'' ceny jak w innych 4T tej klasy tylko tyle że wymienia się to dosyć cześto ściągnij sobie serwisówkę -strzelam że np olej trzeba wymieniać co jakieś 1000 km , pełen syntetyk plus filtr dla większości ludzi co się przesiadają z asfaltu to szok że tak często :D przy 1500-2000km rocznie tłok korba itp posłuży ci długo , aczkolwiek pamiętaj że cholera wie kiedy był ostatni remont robiony a remont czegoś takiego to pewnie 5-6 tys zł lekko interwały seriwsowe na wymianę tłoka są mocno przesadzone , liczone pod zawodników i dla maksymalnej bezawaryjności jako amator możesz je przeciągnąć trochę ale reszty wypada się trzymać więc zerknięcie w seriwsówke da ci pogląd na koszty Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 (edytowane) no chłopie przy takich przebiegach to napewno nie dasz rady :D natomiast jeśli chodzi o 1500-2000 km to powinno być ok He he się rozpędziłem. Chodzi o max 2 tys km w sezon i to może nawet nie. Obecnie tyle szosowym jeżdę, a dla mnie to i tak dużo. :) Koledzy znający się na takich sprzętach ile ta Huska z 2010 250cm3 indykuje mocy na jakich obrotach, bo jakoś nie znajduję w necie, albo ni umiem :( generalnie wszystko ma ,,normalne'' ceny jak w innych 4T tej klasy tylko tyle że wymienia się to dosyć cześto Często, bo włoski fiat ;) czy z racji charakteru przeznaczenia i eksploatacji motocykla ? Chyba te drugie ? Olej to lubię bardzo często zmieniać. Fajna relaksująca robota :D ps.ta Huska z linka wyżej to wygląda, wydaje się jakby nie jeżdżona, więc dla emeryta na kilka lat jej powinno starczyć :)jakąś sympatię mam do tej marki :) dzwonie do sprzedawcy Edytowane 16 Sierpnia 2017 przez kumpel kalamitki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.