Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To w końcu turystyk, sprzęt miejski, enduro czy coś w stylu SM? Bo pytasz o enduraka a podrzucasz ogłoszenia z zupełnie innymi maszynami ;) Jeśli chodzi o SM to miałem LC4 640 SM i szczerze polecam, dość szalona maszynka, sama się prosi o wstawienie na koło ale na tych oponkach nie licz na dobrą jazdę w terenie. Bardzo łatwo tracą przyczepność na szutrze a na mokrej trawie to kręci oberki jak głupi.

 

Jak chcesz pogodzić teren z drogą to zarzuć do enduro odpowiednie opony (pamiętaj, że motocykle typu SM to nie tylko inne koła, ważną kwestią jest też inne zawieszenie więc to nie działa tak, że do SM wkładasz opony enduro i już masz motocykl terenowy - masz co najwyżej SM z kołami enduro a to w terenie prowadzi się zupełnie inaczej niż typowy endurak). Ja już przerobiłem sporo opon: Tourance, Anakee, E08 i to były opony asfaltowe i co najwyżej na lekko szutrowe drogi. Dopiero teraz na K60 Scout jest dobrze poza asfaltem i o dziwo, wbrew bieżnikowi, na asfalcie zarówno suchym jak i mokrym (a mokrego się obawiałem najbardziej) jedzie ładnie. Przy ~30 km/h na drodze czuć trochę bieżnik ale powyżej tej prędkości się uspokaja i nie jest głośno.

Edytowane przez Qadrat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w końcu turystyk, sprzęt miejski, enduro czy coś w stylu SM?

Haaaaa :) no właśnie. Guuupi jestem i pytam, bo sam nie wiem co mi potrzebne :( Wiem i to na bank, że bardziej do jeżdżenia mam utwardzone wiejskie drogi niż asfaltowe luksusy do których najpierw przez całe spore miasto dojechać muszę.

Na takiego SM np. DR400 bym sobie wsiadł i zamiast na działeczkę 30km na około miasta obwodnicami autem czy GSRm to bym sobie takim soft enduro pojechał najpierw przez poligon, potem przez las, potem przez pas startowy na lotnisku ułożony z płyt betonowych, potem 3 km luksusowej asfaltówki, a potem kilometr żwirówki i jestem na działce :) i miał bym 10 km nawinięte w fajnym terenie, a na tym luksusowym asfalcie to też bym chciał ze 100-120 km/ sobie odkręcić :)

Czas miło spędzony i nie siedzone w puszce.

ps.

Nie nie turystyka nie potrzebuje, chociaż może kiedyś V-Storm 1000 zastąpi GSR :)

Pierwotny zamysł, że moto ma być sporo lżejsze od GSR i z większymi możliwościami terenowymi. Ubzdurałem sobie DUKE 390 i tak trwam :)

 

pięknie umyty :) może wart przemyślenia

https://www.otomoto.pl/oferta/husqvarna-sm-te-610-prawo-jazdy-ket-a-2-stan-salonowy-9-tys-km-ID6yu9Lz.html

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda CRF 250 nie występuje w wersji cywilnej dla nauczycieli przysposobienia obronnego ? :)

 

Występuje. CRF z literką X na końcu.

 

Tu jest fajna sztuka https://www.otomoto.pl/oferta/honda-crf-450-x-hm-450-rejestracja-rozrusznik-ID6yCJNx.html

 

Niby 450,ale jest bardzo łagodna,lekka,palona z guzika ...

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już bestyjka 45 KM w terenie. Fajne malowanie, Tyle człowiek jeszcze nie wie o motocyklach :(

Wic w tym, że się chce pojeździć trochę inaczej, trochę na luzie bez spiny, bez oglądania się na puszkarzy, bez ciągłego ciśnięcia po obrotach czyli jak na avatarowym zdjęciu :) Kocham tą swoją GSR-kę, bo piękna, bo wygodna, bo cacuszko, ale jakoś jeździć nią już mniej lubię. Za szybko dla mnie, albo nie po tych drogach mnie wozi co bym chciał :)

 

fiu fiu tylko 113 kg na sucho, robią wrażenie dane z katalogu, normalnie motor dla mnie :). Trzeba będzie szukać ładnego.

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_crf450x%2005.htm

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xr600 kupisz w przyzwoitej kasie zajebisty sprzęt na długie szutry

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja stary i motor stary to kiepsko wróży ;) Coś bardziej współczesnego bym chyba wolał.

 

tak się rozglądam za różnościami co to mi się wydają właściwe Yamaha TTR 600

https://www.otomoto.pl/oferta/yamaha-ttr-600e-rozrusznik-zarejestrowany-zadbany-cross-enduro-ID6yO7JX.html

 

poczytałem sobie, to by byl fajny sprzęt dla mnie

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_tt600re%2001.htm

trzeba będzie na spokojnie szukać aby trupka nie kupić

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

tak się rozglądam za różnościami co to mi się wydają właściwe Yamaha TTR 600

 

no tak to jest nowy motor :D :D technologicznie to to samo co xr600 , lepszy zawias ale silnik mułowaty

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja stary i motor stary to kiepsko wróży ;) Coś bardziej współczesnego bym chyba wolał.

 

No wiesz, możesz mieć sprzęt kilkuletni styrany do remontu, a możesz mieć 15 latka do jazdy w lepszym stanie...

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No wiesz, możesz mieć sprzęt kilkuletni styrany do remontu, a możesz mieć 15 latka do jazdy w lepszym stanie...

Zdaje sprawę, parę motorków się przewinęło, ale taki trochę niedzisiejszy jestem więc za wszystkie sugestie, porady dziękuje bardzo.

 

 

no tak to jest nowy motor :D :D technologicznie to to samo co xr600 , lepszy zawias ale silnik mułowaty

Ale chyba lżejszy, bo to dla nie ważne. Potrzebuje motor znacznie lżejszy od GSRa czyli o jakieś 50 kg najlepiej

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ale chyba lżejszy

 

z trójki ttr600 , ttre600 , xr600 , xr 600 jest najlżejsza......

 

xr 600 waży 119kg z bębnem , 121 z tarczą z tyłu , cieżko o lżejsze 600 , lc4 jest cięższy.........

drz400E waży 119kg , S jest cięższa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za sprawą podpowiedzi zainteresowałem się SUZUKI DR 650 SE taki z linka z tych lat. Moto ciekawy, ale to już kawał motocykla.

Hmmmm prawie 148 kg wagi na sucho.

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_dr650se%2005.htm

ps.

Przy okazji zerknijcie proszę na te foty w linku, na opony, co to za TYP opon na tych kołach ?

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym tak nie walczył ;) o te kilogramy to pewnie już w tamtym sezonie kupił bym Yamahę XT660. Obleciała by pewnie moje potrzeby niby terenowej jazdy po w sumie nie asfaltowych, ale przyzwoitych drogach i dróżkach polnych. Ta Yamha XT 660 jest ledwo o kilka kilogramów lżejsza od mojej GSR-ki -7-9 kg się tego prawie nie czuje. 40-50 kg mniej niż GSR to już ma sens dla mojego kręgosłupa i moich 70 kg wagi. Piękna jest, wygodna na asfalcie, podoba się bardzo, ale.... ciężka.

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_xt660r%20%2006.htm

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie zerknijcie proszę w te ogłoszenie. Do takiego sprzęta na lekki teren jakie by opony należało założyć, no bo przecież nie te szosówki ?

https://www.otomoto.pl/oferta/husqvarna-sm-husqvarna-sms-125-supermoto-sm-doinwestowana-nie-yz-wr-wre-exc-ID6yNH6t.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...