Qadrat Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 (edytowane) To w końcu turystyk, sprzęt miejski, enduro czy coś w stylu SM? Bo pytasz o enduraka a podrzucasz ogłoszenia z zupełnie innymi maszynami ;) Jeśli chodzi o SM to miałem LC4 640 SM i szczerze polecam, dość szalona maszynka, sama się prosi o wstawienie na koło ale na tych oponkach nie licz na dobrą jazdę w terenie. Bardzo łatwo tracą przyczepność na szutrze a na mokrej trawie to kręci oberki jak głupi. Jak chcesz pogodzić teren z drogą to zarzuć do enduro odpowiednie opony (pamiętaj, że motocykle typu SM to nie tylko inne koła, ważną kwestią jest też inne zawieszenie więc to nie działa tak, że do SM wkładasz opony enduro i już masz motocykl terenowy - masz co najwyżej SM z kołami enduro a to w terenie prowadzi się zupełnie inaczej niż typowy endurak). Ja już przerobiłem sporo opon: Tourance, Anakee, E08 i to były opony asfaltowe i co najwyżej na lekko szutrowe drogi. Dopiero teraz na K60 Scout jest dobrze poza asfaltem i o dziwo, wbrew bieżnikowi, na asfalcie zarówno suchym jak i mokrym (a mokrego się obawiałem najbardziej) jedzie ładnie. Przy ~30 km/h na drodze czuć trochę bieżnik ale powyżej tej prędkości się uspokaja i nie jest głośno. Edytowane 18 Marca 2017 przez Qadrat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 (edytowane) To w końcu turystyk, sprzęt miejski, enduro czy coś w stylu SM?Haaaaa :) no właśnie. Guuupi jestem i pytam, bo sam nie wiem co mi potrzebne :( Wiem i to na bank, że bardziej do jeżdżenia mam utwardzone wiejskie drogi niż asfaltowe luksusy do których najpierw przez całe spore miasto dojechać muszę.Na takiego SM np. DR400 bym sobie wsiadł i zamiast na działeczkę 30km na około miasta obwodnicami autem czy GSRm to bym sobie takim soft enduro pojechał najpierw przez poligon, potem przez las, potem przez pas startowy na lotnisku ułożony z płyt betonowych, potem 3 km luksusowej asfaltówki, a potem kilometr żwirówki i jestem na działce :) i miał bym 10 km nawinięte w fajnym terenie, a na tym luksusowym asfalcie to też bym chciał ze 100-120 km/ sobie odkręcić :)Czas miło spędzony i nie siedzone w puszce.ps.Nie nie turystyka nie potrzebuje, chociaż może kiedyś V-Storm 1000 zastąpi GSR :)Pierwotny zamysł, że moto ma być sporo lżejsze od GSR i z większymi możliwościami terenowymi. Ubzdurałem sobie DUKE 390 i tak trwam :) pięknie umyty :) może wart przemyśleniahttps://www.otomoto.pl/oferta/husqvarna-sm-te-610-prawo-jazdy-ket-a-2-stan-salonowy-9-tys-km-ID6yu9Lz.html Edytowane 18 Marca 2017 przez kumpel kalamitki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Honda CRF 250 nie występuje w wersji cywilnej dla nauczycieli przysposobienia obronnego ? :) Występuje. CRF z literką X na końcu. Tu jest fajna sztuka https://www.otomoto.pl/oferta/honda-crf-450-x-hm-450-rejestracja-rozrusznik-ID6yCJNx.html Niby 450,ale jest bardzo łagodna,lekka,palona z guzika ... Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 (edytowane) To już bestyjka 45 KM w terenie. Fajne malowanie, Tyle człowiek jeszcze nie wie o motocyklach :(Wic w tym, że się chce pojeździć trochę inaczej, trochę na luzie bez spiny, bez oglądania się na puszkarzy, bez ciągłego ciśnięcia po obrotach czyli jak na avatarowym zdjęciu :) Kocham tą swoją GSR-kę, bo piękna, bo wygodna, bo cacuszko, ale jakoś jeździć nią już mniej lubię. Za szybko dla mnie, albo nie po tych drogach mnie wozi co bym chciał :) fiu fiu tylko 113 kg na sucho, robią wrażenie dane z katalogu, normalnie motor dla mnie :). Trzeba będzie szukać ładnego.http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_crf450x%2005.htm Edytowane 18 Marca 2017 przez kumpel kalamitki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 xr600 kupisz w przyzwoitej kasie zajebisty sprzęt na długie szutry Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 (edytowane) Ja stary i motor stary to kiepsko wróży ;) Coś bardziej współczesnego bym chyba wolał. tak się rozglądam za różnościami co to mi się wydają właściwe Yamaha TTR 600https://www.otomoto.pl/oferta/yamaha-ttr-600e-rozrusznik-zarejestrowany-zadbany-cross-enduro-ID6yO7JX.html poczytałem sobie, to by byl fajny sprzęt dla mniehttp://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_tt600re%2001.htmtrzeba będzie na spokojnie szukać aby trupka nie kupić Edytowane 18 Marca 2017 przez kumpel kalamitki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 tak się rozglądam za różnościami co to mi się wydają właściwe Yamaha TTR 600 no tak to jest nowy motor :D :D technologicznie to to samo co xr600 , lepszy zawias ale silnik mułowaty Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Ja stary i motor stary to kiepsko wróży ;) Coś bardziej współczesnego bym chyba wolał. No wiesz, możesz mieć sprzęt kilkuletni styrany do remontu, a możesz mieć 15 latka do jazdy w lepszym stanie... Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Jak szukasz czegoś bezproblemowego do offa to polecam suzuki dr 650 SE. Od 1996r. Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 (edytowane) No wiesz, możesz mieć sprzęt kilkuletni styrany do remontu, a możesz mieć 15 latka do jazdy w lepszym stanie...Zdaje sprawę, parę motorków się przewinęło, ale taki trochę niedzisiejszy jestem więc za wszystkie sugestie, porady dziękuje bardzo. no tak to jest nowy motor :D :D technologicznie to to samo co xr600 , lepszy zawias ale silnik mułowaty Ale chyba lżejszy, bo to dla nie ważne. Potrzebuje motor znacznie lżejszy od GSRa czyli o jakieś 50 kg najlepiej Edytowane 18 Marca 2017 przez kumpel kalamitki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Ale chyba lżejszy z trójki ttr600 , ttre600 , xr600 , xr 600 jest najlżejsza...... xr 600 waży 119kg z bębnem , 121 z tarczą z tyłu , cieżko o lżejsze 600 , lc4 jest cięższy.........drz400E waży 119kg , S jest cięższa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 (edytowane) Za sprawą podpowiedzi zainteresowałem się SUZUKI DR 650 SE taki z linka z tych lat. Moto ciekawy, ale to już kawał motocykla.Hmmmm prawie 148 kg wagi na sucho.http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_dr650se%2005.htmps.Przy okazji zerknijcie proszę na te foty w linku, na opony, co to za TYP opon na tych kołach ? Edytowane 19 Marca 2017 przez kumpel kalamitki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 Jak nie zamierzasz robić pionowych podjazdów czy topić motocykla w błocie to masą się nie przejmuj ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 (edytowane) Gdybym tak nie walczył ;) o te kilogramy to pewnie już w tamtym sezonie kupił bym Yamahę XT660. Obleciała by pewnie moje potrzeby niby terenowej jazdy po w sumie nie asfaltowych, ale przyzwoitych drogach i dróżkach polnych. Ta Yamha XT 660 jest ledwo o kilka kilogramów lżejsza od mojej GSR-ki -7-9 kg się tego prawie nie czuje. 40-50 kg mniej niż GSR to już ma sens dla mojego kręgosłupa i moich 70 kg wagi. Piękna jest, wygodna na asfalcie, podoba się bardzo, ale.... ciężka.http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_xt660r%20%2006.htm Edytowane 19 Marca 2017 przez kumpel kalamitki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Panowie zerknijcie proszę w te ogłoszenie. Do takiego sprzęta na lekki teren jakie by opony należało założyć, no bo przecież nie te szosówki ?https://www.otomoto.pl/oferta/husqvarna-sm-husqvarna-sms-125-supermoto-sm-doinwestowana-nie-yz-wr-wre-exc-ID6yNH6t.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.