Mat_Pro Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Witam ponownie, Jak to co jakiś czas przeglądając ogłoszenia motoryzacyjne natknąłem się na Suzuki RM 125ccm 2010 r za 7000zł. Gościu twierdzi że do wymiany jest napęd (orientuje się ktoś ile mogą kosztować części + średnia robocizna) i rzecz która bardziej mnie martwi czyli tarcze sprzęgła. Nie znam się na temacie kompletnie i tak jak zwyczajowo po znajomych słyszałem że napędy wymieniają to o tarczach nic nie słyszałem. Rozeznaje się ktoś w temacie ?Tłok wymieniony 25mth temu natomiast korbowód 45mth temu. Wymieniony był programator skrzyni biegów wraz z trybami i wodzikami. Na zdjęciach widać że lekko pogięty jest dyfuzor ale to raczej najmniejszy problem. Może ktoś wypowiedzieć się na powyższy temat cross'aW sobotę chciałbym skoczyć go obejrzeć o ile będzie w ogóle warto.... ;] Zaznaczę że cross tylko do jazdy rekreacyjnej po leśnych drogach w tygodniu a w weekend wypad na tor (żadnych zawodów, motocykl na początek przygody) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Tłok do wymiany, korba zaraz też do wymiany, napęd 300-500zł, tarcze sprzęgła ze 300zł. Koszt eksploatacji to min. 3000zł na sezon jak chcesz mieć wszystko sprawne. Jak będziesz jeździł często to koszty razy 2. Z tego co piszesz to motor nie dla ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mat_Pro Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Kosztów eksploatacyjnych rocznych jestem całkowicie świadom. Pytałem konkretnie o samą wymianę tych części o których gościu wspominał i doskonale wiem że nakłady będą przez cały rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 i rzecz która bardziej mnie martwi czyli tarcze sprzęgła Skoro tym się najbardziej przejmujesz to lepiej sobie odpuść temat. Jak tarcze do wymiany to i przekładki też pewnie popalone. Tak jak wyżej kolega napisał - jeśli jesteś gotowy wyłożyć na sezon ~2 - 3k zł żeby latać DOBRYM sprzętem a nie rzęchem bez kompresji to możesz zacząć się interesować tematem. Jak się nie znasz to odpal ze 2 stówki jakiemuś mechanikowi żeby z tobą pojechał bo gdy sprzedający wyczuje, że nie ogarniasz to wciśnie ci największego złoma, gdzie do wymiany będzie dosłownie wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mat_Pro Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Nie chodziło mi o to że najgorszym jest dla mnie koszt wymiany elementów sprzęgła tylko nie miałem pojęcia czy wymianie podlegają same tarcze i przekładki czy coś jeszcze. Jestem po rozmowie z mechanikiem wstępnie wiem o jakich kwotach mówimy w przypadku tłoka (korbowód jeszcze można zostawić) napędu oraz elementów sprzęgła. Na miejscu do sprawdzenia będą jeszcze elementy zawieszenia. Podpowie ktoś na co zwrócić szczególną uwagę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Na początek to się zastanów czy chcesz sprzęt do lasu czy na tor. Bo na jedno i drugie, to tylko w erze...Tłok wymieniony 25mth temu natomiast korbowód 45mth temu. Ale 25mth pycenia na torze do odcinki, czy pyrkania po lesie? Jak to pierwsze to szykuj sie na tłok, jak to drugie to jeszcze 3 x tyle przepyrkasz. Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianos1 Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Siemanko. Co wybrać do jeżdżenia po szutrach i po asfalcie? Mam na oku wszystkie ciężkie enduro-turystyki jak można to nazwać. Budżet do 5500 zł. Rozglądałem się ostatnio za Yamaha XT 600 i jest całkiem ok. Ale może wybrać jakąś markę? W grę wchodzą motocykle na prawko A2 do 35 KW. I co sprawdzać przy kupnie takiego enduraka :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 (edytowane) http://allegro.pl/honda-xl600-lm-dakar-paris-i6230774295.html np to ... moto odmalowywane , ale jak masz blisko to mozna kuknac , wolal bym to niz XT i DR ..sprawdz rame czy nie peka , kolesiowi w takiej XL ce rama peklala kilka razy .. tu masz cos z podkarpacia http://olx.pl/oferta/sprzedam-honda-xl-600rm-CID5-IDfALV1.html#5c77ca5c41 - wersja lzejsza od tonowej LMki - maly bak , ale ona pali 5/100 :) inna LMka http://olx.pl/oferta/honda-xl-600-lm-lub-zamienie-CID5-IDfAdSX.html#bb9d07155a Edytowane 2 Czerwca 2016 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 lukaj te sprzęty co nitomen podesłał , xl600LM czy tam RM to milion razy lepsza opcja niż xt-choćby dlatego że to jedzie czego o najmłodszej xt nie można powiedzieć ( jeszcze do 2kf to xt jechała a 3TB to tragedia ) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdusiello Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 http://olx.pl/oferta/yamaha-dt-125-z-2001-roku-CID5-IDg485r.html#0dbb5b2370 wyrazi ktoś opinie? :) Ogolnie zastanawiam się czy szukać enduro do reje czy kupic full crossa - (w głównej mierze, chce coś do max 8 tyś - na weekendy, jak szkola się zacznie) Osobiście szukam Husqvarny WR 125 - ale nie mogę znaleźć. Gdyby ktoś wyparzył jakąs 125 2T / 250 4T - fajna zadbaną do max 8.5 tyś to z chęcią zobacze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 Całkiem przypadkowo akurat sprzedaje swojego exc, a masz do mnie blisko. Jest jednak pewien mankament... Mam pyciarskie naklejki. Robione na zamówienie, tylko wybrałem grubą folię wychodząc z założenia że będzie trwalsza, niestety okazało się że wiąże się to też ze słabą elastycznością i mi się odklejają. Więc nie wiem czy taki ze słabymi naklejkami wchodzi w grę... http://otomoto.pl/oferta/ktm-exc-ktm-exc-200-zarejestrowany-ubezpieczony-250-125-sx-wr-kx-dt-kmx-rx-ID6yqxVp.html Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdusiello Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 (edytowane) @4jku napisałem Ci wiadmość prywatna przez otomoto. Ładny KTM, a reszta w wiadomości :) Jakby nie doszła to napisz do mnie na maila; [email protected] Edytowane 19 Czerwca 2016 przez Herdusiello Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemeksc33 Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 witam mam do was proźbę powiedzcie mi jak często trzeba zmieniać tłok i korbowód w hondzie xr600 i czy do weekendowego jeżdżenia po lesie na długo mi starczyporadźcie mi również jakie moto kupić do jazdy po lesie?jest może jakiś cross/enduro który nie wymaga częstych wymian tłoka i korbowodu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemeksc33 Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 (edytowane) proszę o podpowiedź co wybrać z 450 lub 2t podobnej mocydobrze by było żeby można to zarejestrowaćcena do ok 10k Edytowane 13 Lipca 2016 przez przemeksc33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 witam mam do was proźbę powiedzcie mi jak często trzeba zmieniać tłok i korbowód w hondzie xr600 i czy do weekendowego jeżdżenia po lesie na długo mi starczy jaja sobie robisz :laugh: ? Raz na 4-5 lat to tak najczęściej...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.