kulka Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 no widzisz, czasem warto uzupelnic dane w profilu ;)unikamy niepotrzebnych niedomowien ;) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 (edytowane) jeśli chodzi o wagę motocykli z plynami to:xl600r 146kgxr650l 156kgdr650se 162kgprzy czym waga w xl wydaje się byc jeszcze mniejsza bo moto jest niskie, natomiast zawias jest najlepszy w dr se, moc jest podoba ok 45KM, ale znowu XL ma mechaniczne gaźniki które reagują bardzo fajnie na odkręcenia manety, ogólnie lubię ten model bo to był moj pierwszy endurak i mam do niego sentyment :icon_mrgreen: choc z drugiej strony trzeba przyznac ze jest to lzejsza maszyna niz współczesny "megawypasiony" ktm 690 enduro r, moim zdaniem nawet najnowsza technologia nie zniweluje nadwagi w ciezkim terenie Edytowane 24 Listopada 2013 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 biorac pod uwage motocykle kilkunastoletnie bralbym pod uwage jednak stan faktyczny pojazdu niz marke , waga: podziwiam mode na licytowanie sie kilogramami :D latam ,od zawsze duzymi motocyklami , roznice ok 10kg raczej nie sa zauwazalne , moim zdaniem latamy roznymi sprzetami w grupie i zawsze wszyscy daja rade , czasami z pomoca czasami bez ...wazne by sprzet nie zawiodl a to jest mozliwe tylko jesli mamy sprzet godny zaufania a nie 5 czy 10 kg lzejszypo drugie wazny jest kierowca , bez doswiadczenia , nawet na mega super lekkim lisciu nie zajedzie tam gdzie kto inny wska przeleci ;) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 biorac pod uwage motocykle kilkunastoletnie bralbym pod uwage jednak stan faktyczny pojazdu niz marke , waga: podziwiam mode na licytowanie sie kilogramami :Dlatam ,od zawsze duzymi motocyklami , roznice ok 10kg raczej nie sa zauwazalne , moim zdaniem latamy roznymi sprzetami w grupie i zawsze wszyscy daja rade , czasami z pomoca czasami bez ...wazne by sprzet nie zawiodl a to jest mozliwe tylko jesli mamy sprzet godny zaufania a nie 5 czy 10 kg lzejszypo drugie wazny jest kierowca , bez doswiadczenia , nawet na mega super lekkim lisciu nie zajedzie tam gdzie kto inny wska przeleci ;) fakty są takie jak podałem, sorki...co do stanu to raczej oczywiste ze szuka sie najlepszego, nie ma sensu o tym pisac.10kg moze jest niezauwazalne wśród turystyków jak twoja zmota, afryka, big itd, ale wśród hard enduro to duza różnica, miedzy 200exc, husaberg fe, yz450f a katem 525exc jest wyczywalna różnica w wadze, przy xl/dr także, oczywiście ten sport ma tą piękną cechę, ze dobry kierownik na starym pazdziochu pozamiata bez problemu leszcza na nówce 300exc, myślę ze każdy kto sie w to bawi widział takie akcje, to jest piękne :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 w tym roku zauważyłem spory wysyp takich osobników o jakich piszesz :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 dokladnie sie zgadzam z toba , jednak , kiedy ktos szuka motocykla i rady szuka tu , wnioskuje ze na tor sie raczej szybko nie wybierze , kto ma doswiadczenie i wiedze , wie czego szukac ;),owimy tu o raczej pierwszych przygodach z motocyklem ;) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 wazne by sprzet nie zawiodl a to jest mozliwe tylko jesli mamy sprzet godny zaufania a nie 5 czy 10 kg lzejszypo drugie wazny jest kierowca , bez doswiadczenia , nawet na mega super lekkim lisciu nie zajedzie tam gdzie kto inny wska przeleci ;) wueska akurat jest lekka koło 100 chyba waży , nawet mniej niż dt 125 :D dużo też robi rozłożenie tej masy-fe 570 waży według danych technicznych bodajrze 114 kg suchy, czyli 6kg mniej od xr , przejedź się jednym i drugim , odczucie jest jakby fe ważył 100kg a xr 150 :D berga kładziesz w zakręcie to jakby ktoś grawitację wyłączył albo byś rowerem jechał , bajka a xr ciąży do gleby niestety :D i jest 6kg różnicy i ja wiejski kaskader w gumowcach bez techniki jazdy czuje....... yzf 426 waży chyba koło 110 czyli 10kg i też różnica w prowadzeniu xr 600 vs yzf jest kosmiczna :D ale np między TTR 600 a xr 600 jakoś mega nie odczuwałem różnicy , przy podnoszeniu z gleby czuć bardzo te 10kg więcej , fakt że ttr jest wyższa chyba , ale w prowadzeniu niezbyt..... ja tam uważam że w moim terenie (piachy, żwirownie , lasy ale bez jakiś wąwozów ) powyżej 140kg na sucho to męczące , można też zaszaleć ale po co się męczyć skoro w tej samej kasie można lżejsze kupić :D o bezawaryjności to nie ma co gadać -hondy się nie psują :D yamahy zresztą też :D w tym roku zauważyłem spory wysyp takich osobników o jakich piszesz :rolleyes: straszne macie widze ciśnienie na moto dobrane do umiejętności :D ma kasę to po co ma się męczyć na pierdziku niech bierze 520....ja to w sumie jakbym miał mieć moto które w 100% wykorzystuje to xr 250/dt 125 :D ale mam to gdzieś kto gdzie jak na czym mnie objedzie , nie płaczę jak małolat na exc 125 na torze mx robi mi 3 raz dubla-latam tym czym mi wygodnie i tyle :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 straszne macie widze ciśnienie na moto dobrane do umiejętności :D po czym wnosisz? :biggrin: jak kogoś stac to wiadomo ze lepiej niech zacznie jazdę od exc 125 niz od dt 125, albo od wr 450 a nie xt, mi chodziło tylko o to ze przy ostrym lataniu duzo wiecej zalezy od umiejętnosci niz od sprzętu i mega wypasiony motocykl nie oznacza ze będzie się od razu dobrze jezdzic, to jest o tyle fajne, ze zwykle nie widzi się na tych maszynach tylu pozerów i lanserów co na plastikach czy wypasionych bóg wie jakich advenczerach droższych niż nowe auta, po prostu ludzie szukający lansu w lesie go nie uświadczą, w cenie są umiejętnosci a nie sprzęt, mi się to podoba, u mnie częśc ekipy przeniosla się na plastiki i szczerze mówiąc z tego co widzę więcej w tym wszystkim szpanowania coraz to lepszym sprzętem w Kazimierzu na rynku niż jazdy, osobiście wolałbym starą cbrką pościgac się po torze niż pocic się jak jakis pedał w nowym kombinezonie gdzies pod centrum handlowym :Dja to w sumie jakbym miał mieć moto które w 100% wykorzystuje to xr 250/dt 125 :D nie przesadzaj, w takich motkach dobijają zawiasy i nie ma mocy na podjazdach zwykle po paru miesiącach, a chyba bawisz sie w to juz parę lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Jazda drogim sprzętem to nie zawsze lans, niektórych po prostu na to stać. Chociaż te paradowanie w kombinezonach w środku miasta to już lans w czystej postaci :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 nie przesadzaj, w takich motkach dobijają zawiasy i nie ma mocy na podjazdach zwykle po paru miesiącach, a chyba bawisz sie w to juz parę lat ja obstawiam że 80% moich podjazdów jest do zrobienia na dualowej 250 4T (jakiejś ostrzejszej typu xr 250 , klx 250R ) ale na 600 jest przyjemniej :D i to jest sedno tego o co mi chodzi w 250 byś musiał zapiąć 2 albo 1 i pełna pi*da żadnego odpuszczania mimo że śmierć w oczach bo jak odpuścisz w piachu do kolan to tam zostaniesz, a w piachu też sa korzenie też są koleiny też są półki (nie tylko u was w wąwozach :D ) no i np ja jestem za słaby w te klocki żeby takie coś szybko pokonać :D w 250 na takim podjeździe masz tylko opcję na ostro, w 600 masz bardzo ostro, ostro , normalnie , nie wiem czy mi się chce.... fakt że w ten sposób 250 uczy techniki bo trzeba przyjąć odpowiednią pozycję żeby ten podjazd zrobić, żeby korzeń czy półke przeskoczyć, nie da się go przejechać powoli bo jak odpuścisz na tej 2 to potem zabraknie ci mocy żeby dalej iść 2 a na 1 się zakopiesz i lipa......... a na 600 to masz opcje ,nie wiem czy mi się chce, startujesz z 2 spod skarpy dupa na siedzeniu , stonoga nogami i na górze :D no i na 600 opcja z polotem też wygląda innaczej w sumie bo jak zapniesz tą 3 i pełna łycha, to już jest ostro a w 250 musiałbyś chyba kilometr rozpędu żeby 3 na taki podjazd zapiąć a i tak obstawiam że w locie by redukcja była potrzebna bo by mocy zabrakło...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 a latają u was na takich oponach po tym piachu?http://tablica.pl/oferta/opona-cross-enduro-dunlop-19-tylna-lopata-piach-bloto-CID5-ID3Ncz7.html#9edfd18a4fciekawe jak to ciągnie :icon_mrgreen: ja tam lubię na wszystkim jezdzic, małe pojemnosci tez lubię, ale przy mojej wadze 525 jezdzi mi się latwiej niz 200 najciezsze podjazdy takie co to trzeba isc na 2 dwójce pełnym ogniem, czasem przeskoczyc ując gazu i znowu dodac-wtedy łatwo o błąd na małym 2T a to bywa niebezpieczne,z kolei przeprawy nawracanie, przebijanie sie po kłodach, balansowanie po zboczu to zabawa gdzie wystarczy nawet 125, każde moto ma swoje mocne i słabe strony, ideałem w teren jest jak dla mnie enduro 250 2T, ale jeszcze pobujam z rok dwa na tym klocku :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed4000 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 co do tej oponki to jestem ciekaw jak sobie radzi w błotku ;p Łanie musi rzucać do tyłu :D Ja rozumiem taką na tył założyć a przód? Ogólnie to w enduro ważna jest bardziej opona przednia tylna aby tylko się dobrze odpychała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 ja uzywam mefo stonemaster na tyle i motoza tractionatora na przodzie , jest git, wlasnie zalozylem sobie powtornie taki zestaw :) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 a latają u was na takich oponach po tym piachu? ja to latam na c-04 130/90-18 napompowanej na kamień (1.8-2 bary) :D nie mam kasy pakować opony czysto na piach jak do tej żwirowni musze 50km po czarnym dojechać to na opony bym nie zarobił :D narazie póki jest względnie nowa (może z 700km przejechane) zajebiście trzyma na piachu, mimo że to opona na kamień , wiadomo nie ruszysz pod górkę w piachu do kolan , ale w porównianiu do np nowych e-09 to nie ma porównania :D dramat na takiej napompowanej na kamień c-04 jest w błocie czy na śliskiej podmarzniętej trawie, no nic kompletnie nic nie trzyma ruszając w torfie zastanawiasz się czy ci łańcuch nie spadł, albo sprzęgło się nie zepsuło, no akcja jak w śmierci w wenecji, stoisz i silnik wyje , dopiero jak spojrzysz za siebie i widzisz latające błoto to wiesz że koło się kręci...... fajnie opona wygląda jak wyjedziesz -robi się jeden wielki slick z błota nie widać bieżnika :D a trawa -przedwczoraj pałowałem , było +2 ale w nocy był mróz i śnieg padał i chyba grunt był podmarznięty , trawa i błoto mega śliskie, to takie balety uskuteczniałem że yeuop mógłby się odemnie uczyć , nie mogłem z koleiny wyjechać , tył szedł ukosem do kierunku jazdy, i tak jechałem w końcu za dużo gazu tył mnie wyprzedził i położyłem się odpocząć :D na suchej trawie to ją na koło na tym kapciu stawiałem bez zająknięcia a na mokrej ze sprzęgła ledwo się udaje poderwać..... mnie 600 wkurza w ciasnym terenie -raz że przez ten mechaniczny gaźnik wierzga jak niewyżyta nimfomanka, delikatny ruch manetą i na 1 czy 2 biegu to strzela w kosmos i rwie trakcję, jak pchasz się między drzewa miziając je kierownicą na skarpie żwirki to lepiej jarać sprzęgło żeby nie wyskoczyć w przepaść :D .... no a dwa -mogłabyć jeszcze krótsza :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 ja teraz mam michelin cross competition m12 xc i muszę przyznać, że rwie konkretnie. Ciekawe jak będzie działać jak zjedzie się do połowy - dam znaka. Ale póki co na podjazdach jest 2x lepsza niż pirelli scorpion Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.