BjjTeam Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 Dzięki wielkie ;-) teraz to przynajmniej wiem na czym stoje, a powiedz mi tylko , bo napisales ze co ok 80 mth trzeba robic kape silnika, i moje pytanie jak to sie ma do jazdy czy te 80mth to duzo ???? w ile czasu da sie wyjezdzic te godziny, jezdzac wekendowo ???? mniej wiecej zeby miec rozeznanie ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy2 Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 A co sadzicie o crm 125, polata sie po torze ? Jest w moim zakresie finansowym. I ewentualnie na co zwracać uwage przy zakupie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 http://allegro.pl/suzuki-dr-z-400-e-drz-400-450-i3524228374.html chłopaki to nie jest wałek? E wychodziło w niebieskim? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 (edytowane) To jest zwykła S'ka z gaźnikiem podciśnieniowym i pianką do izolacji rur na kierownicy ;) Aha a jak szukasz dobrej DRZ E, w stanie ideał bez śmciemy to ja teraz sprzedaje. Edytowane 11 Września 2013 przez m_fiolek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy2 Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Crm 125 nada sie na tor na pierwsze moto ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 miałem crm 125 latałem po torze -od biedy da się , mocy na początek styka , ale zawias jest za słaby do wysokich skoków , moto w sumie nie jest szałowo lekkie (jak na klasę 125 2T to wręcz hipopotam -118kg na sucho badjrze czyli tyle co xr600 czy drz, w końcu crm ma metalowy bak , podnózki pasażera itp ) ja w swojej kilkoma wypadami zabiłem tylni amortyzator , do stanu uniemożliwiającego regenerację (krzywy tłok ) fakt że miałem sporo złych , zabójczych dla zawieszenia lądowań, ale na dłuższą metę to nie jest motocykl do wysokich skoków, tak samo jak np xr600 czy dt 125.... zresztą takie internetowe gdybanie -na początek na tor to i dt 125 się nada w końcu nie odrazu perfekcyjnie składamy się w bandy czy skaczemy na 3m nad ziemię :D ja już twój wątek zgubiłem -jak nic nie miałeś kup coś 125 2T z duala , co masz bliżej i kolor ładniejszy i stan lepszy , bo za 4500 nie ma lepszej propozycji a nie szukasz cudu nad wisłą-nie istnieje motocykl stricte torowy który da się w dobrym stanie kupić za 4500 i chyba już to pisałem, a marnujesz resztki sezonu marudząc :D możesz conajwyżej liczyć że któryś forumowicz wstanie pijany po tym jak go dziewczyna rzuciła i w ramach frustracji opchnie ci zdrową cr 125 za 4tys ale to mało prawdopodobne :D ...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 (edytowane) Cześc Panowie ponownie, oststniemi czasy poluje na EXC 450 albo 520/525 (rocznik 00-04 bo mam na wydanie gdzieś około 9tys na sam sprzęt) poluje bo chce w miarę dobrym stanie trafić. Sam już nie wiem czy kupić tanio i remontować czy "po remoncie" w sumie kazdy jest "po remoncie". Może mi ktoś sprecyzować czy to normlane że silnik wydaje dziwne metaliczne dogłosy a po nacisnięciu sprzegła ustają? Ogladałem 3 i kazdy tak samo,do tego kultura pracy za wysoka to nie jest ale podobno KTM tak ma? Nawet na forum wyczytałem że to normlane że z puszczonym sprzęgłem dziwnie słychać silnik. Może się wypowiedzieć ktoś kto słuchałzdrowego kata? Patrzyłem tez wilmy na YT ale wiadomo jakość tego taka że tam się nie posucha, jak na złośc żaden znajomy kata nie ma. Chyba że jakiś szanowny forumowicz mieszka w okolicach zachodniej części świętokrzyskiego albo okolicach i pozowli posłuchać swojego sprzęta oczywiście zrehabilituje sie stosownym trunkiem ;) Edytowane 14 Września 2013 przez warn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 Taka praca na wolnych obrotach to normalne, mój Kat też pracuje jakby miał się zaraz rozlecieć choć jest po całkowitym remoncie.Niestety silniki wyczynowe tak mają , nie ważne czy to KTM, Honda czy Suzuki, trzeba się po prostu przyzwyczaić , podczas jazdy już zupełnie tych dźwięków nie słychać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 Ale w kacie to tylko sprzęgło? Po naciśnięciu ma być cicho? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 http://otomoto.pl/ktm-sx-ktm-sxf-250-model-2012r-M3800939.html ogladał ktoś cena w miare dobra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Taka praca na wolnych obrotach to normalne, mój Kat też pracuje jakby miał się zaraz rozlecieć choć jest po całkowitym remoncie.Niestety silniki wyczynowe tak mają , nie ważne czy to KTM, Honda czy Suzuki, trzeba się po prostu przyzwyczaić , podczas jazdy już zupełnie tych dźwięków nie słychać. Bez przesady, nie siej paniki. KTM'y faktycznie pracują inaczej, pracują specyficznie. I nie wrzucaj japońców i ktm'ow to jednego wora bo japońce pracują bardzo kulturalnie. Zresztą nowsze KTM'y też już mają dużo lepszy dzwięk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
89krzychu Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 (edytowane) Witamchce kupić crossa zastanawiam się nad KTM sx (lub sx-f) 450 lub honda crf 450Prosze powiedzcie mi jak wygląda sprawa awarii tych sprzętów i ewentualnych godzinach po jakich sie reguluje zawory i ważniejsze rzeczyz góry dzieki trasy 30%tor reszta pola / lasy Edytowane 18 Września 2013 przez 89krzychu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Mówi się tak, jak dbasz to tak masz, jeżeli będziesz sumiennie serwisował motocykl to nie powinien sprawiać Ci kłopotów.Wymiana oleju z filtrem i kontrola luzów zaworowych co 10 mtg , czyszczenie filtra powietrza im częściej tym lepiej (czyli co jazdę).Nie wiem z którego roku chcesz kupić SXF-a , starsze miały regulację zaworów na śrubach co jest łatwiejsze i wykonujesz za pierwszym podejściem, nowsze maja zawory na płytkach więc jeżeli wymagają regulacji to musisz jechać do sklepu kupić odpowiednie płytki (płytkową regulację za to wykonuje się rzadziej, w sensie nie wymaga tak częstej wymiany płytek jak regulacja śrubami).Co do KTM-a na płytkach, moim zdaniem łatwiej się reguluje niż np CRF bo odchodzi Ci wyciąganie napinacza i ściągania łańcucha rozrządu, w KTM wałki są napędzane kołami zębatymi więc je tylko odkręcasz i wyjmujesz, rozrząd zostaje na głównym kole napędzającym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Może ktoś wrzucić filmik zdrowego kata chodzi o odgłosy wydawane bez wciśniętego sprzęgła i z wciśniętym sprzęgłem. (chodzi o 450/520/525) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czorny12 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 (edytowane) Witam wszystkich chcę sb kupic 2 motocykle jeden enduro drugi sm :) Mam na oku ktm 950 sm ma moc bo prawie 100 km ale waga 193 kg lub husaberg 650 sm nw ktory wybrać jesli polecacie jakies inne sm o mocy powyzaje 60 km to pisac modele :).Teraz czas na enduro single to do 70km w 4t (2t odpada) ale v2 950 super enduro jest idealne tylko nie ma go nigdzie do sprzedania :( a co dopiero w limitowanej edyci jezeli ktos ma info o sprzedaży owego motocykla prosze o info jakies linki do oferty lub nr tel do sprsprzedającegochce innej wersji np advenenture w gre wchodzi tylko super enduro) ;) Edytowane 3 Października 2013 przez czorny12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.