michoa Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 wybór dobry....... weź tylko pod uwagę że najzajebistsze hondy jak trafisz na minę to sam piec to lekko licząc 3 tys, więc radzę spokojnie szukać i się nie napalać........ Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kzfr Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 A jak to wychodzi z 2t ? Też można się w minę wepchnąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inwesto_R Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Panowie,Co sądzicie o tych motocyklach: http://allegro.pl/hu...3326026616.html http://allegro.pl/ya...3320609859.html Warte swojej ceny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kzfr Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Nikt za Ciebie nie wybierze czy masz jeździć na supermoto czy offroad.Temat wyraźnie mówi "co kupić/wybrać" wg. mnie chodzi tu o wybory typu - dr350 vs dt125 / xr vs drz poprzez opisaniu gdzie chce się jeździć i w jaki sposób wykorzystać moto. Husqvarna jest przygotowana do asfaltu wraz homologacją czego nie można powiedzieć o DT125 (lusterko, kierunki, uchwyt na tablice) Nie spamuj, bo nikt ze zdjęć nie wróży! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymson7 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Siemka, mam pytanie :D Mianowicie, ostatnio zostałem zarażony motocrossem i to dosyć poważnie, do tego stopnia ,że sam postanowiłem zobaczyć jak to jest. Co moglibyście polecić mi na spróbowanie tego sportu, na zapoznanie sie z nim itp... Dodam, że na motorach jeżdżę ciągle, ale troche innych (Yamaha YZF 125), a teraz chce sprawdzić się w tym temacie. Nie chce przekroczyć 5 tysięcy. Dodam , że jestem dość spory bo 190cm wzrostu jest i nie chce haczyć nogami o kierownice itd... Dzięki z góry za pomoc i pozdrawiam :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 (edytowane) Cześć chłopaki :) Wracam po dłuższej przerwie do zabawy brudasami. Najarany byłem zawsze na EXC 250 2T ale jak już teraz znowu zacząłem przeszukiwać internet pomyślałem o DR-Ztce S albo E.Jezdziłem EXC 2T no i ten moment mi odpowiadał a nawet był na wyrost bo latałem na DT 125 w SM.Teraz kiedy siedze na studiach motorkiem zrobie mało kilosów w sezonie i pomyślałem ze szatana 2T szkoda kupować bo przez wakacje pewnie tłok zjeżdże a w DR-Z nie będę musiał silnika rozbierać w tym samym czasie o ile nic nie pieprznie albo zawory wyregulować.Podjazdów u mnie raczej nie ma jakiś zarąbistych głównie las,jakiś piasek ale też nie po wahacz. Na DR-Z nie miałem okazji jechać i dlatego pytanie czy taka S'ka z 40KM na przełożeniach raczej na moment starczy czy lepiej szukać E i drugie czy waga S'ki - te 15 kg więcej niż w E jest bardzo odczuwalne? Mam do wydania 10-11k. Licze na waszą pomoc. EDIT: na co przy kupnie zwrócić uwage? Głównie chodzi mi o silnikopodobne to z 4T styczności nie miałem. Edytowane 26 Czerwca 2013 przez ReD-GreeN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 (edytowane) Z XR 400 jest ten problem , ze jesli ktos sprzedaje to albo brakuje mu mocy, a co za tym idzie motocykl lekko nie mial w zyciu i moze byc zeka podminowany , ale zawias mu nie wystarcza i tu tez moze byc juz sprzet zmeczony. Taka super trwala i nie zajebliwa to nie jest - akurat kumple maja/mieli . Ale remont to zazwyczaj tlok co kilka lat i uszczelnienie glowicy , a potem mozna dalej upalac. Edytowane 26 Czerwca 2013 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 dla mnie drz400s strasznie mułowato oddaje moc ........jak drz w teren do wyszalenia i odchamienia to E niby 9KM więcej od S ale różnica porażająca....... jak robisz mało km i 100% teren to zakup S jest kompletnie bez sensu-moim zdaniem.... jak wdepniesz w syf to drz400 będzie z 2x droższy w ogarnięciu niż xr400 (ma 2 wałki nierządu na panewce, nicasil )....... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stiepan19pl Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 (edytowane) Witam chciałbym sobie kupic motor taki na 99% las, piasek i drogi boczne bo ten 1% to z domu musze wyjechac i zjechac na boczna xD Moje gabaryty to 185 wrost, 100kg waga. Przedział pojemnosci to 250-400 max moto nie musi posiadac prawaa do rejestracji bo mi nie potrzeba tego. Chciałbym zeby byl jak najtanszy w eksploatacji. ;) Chyba ze moze Dr 350 ? opinie jakies tylko czy mnie poradzi czy przekopie jeszcze na tej 2 troche ? Edytowane 27 Czerwca 2013 przez stiepan19pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matias189 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 Chcę kupić swój pierwszy motocykl.Mam 14 lat.Interseują mnie modele do jazdy po lesie i lekkiej zabawy ale i też do jazdy po drodze.Budżetu nie mam wyznaczonego ale też nie chce przesadzić.Mogą być używane oraz nowe.Silnik do 50ccm z możliwością odblokowania.Z góry dziękuje za propozycje ;) Co sądzicie o Benzer xcross? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 nie kupuj 50 w 4T i tym bardziej chińskiego dobrze zaprzesz sie nogami i nie rusza - sprawdzaliśmy za gówniarza szukaj coś w yamaha DT,peugeot xp6,derbi sedna wszyskie maja te same silniki różnić sie mogą jakimś pierdołami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matias189 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 A możesz mi podać jakąś dobrą strone z motocyklami oraz napisać w jakiej cenie wahają się nowe yamaha DT,peugeot xp6,derbi senda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 allegro w nowe bym sie nie bawił 50 znudzi CI sie szybko i dużo stracisz wtedy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matias189 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 JBC napisałem ci na gg ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 A jak to wychodzi z 2t ? Też można się w minę wepchnąć?Przy 2T masz mniejsze ryzyko, bo przedewszystkim nie ma tytanowych zaworów które stanowią jedną z droższych części silnika. Po zakupie 2T równie dobrze może się okazać że trzeba zmienić tłok, korbe, łożyska i zrobić nicasil. Takie są motocykle, nie zobaczysz wszystkiego w środku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.