Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wybór dobry.......

 

weź tylko pod uwagę że najzajebistsze hondy jak trafisz na minę to sam piec to lekko licząc 3 tys, więc radzę spokojnie szukać i się nie napalać........

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt za Ciebie nie wybierze czy masz jeździć na supermoto czy offroad.

Temat wyraźnie mówi "co kupić/wybrać" wg. mnie chodzi tu o wybory typu - dr350 vs dt125 / xr vs drz poprzez opisaniu gdzie chce się jeździć i w jaki sposób wykorzystać moto.

 

Husqvarna jest przygotowana do asfaltu wraz homologacją czego nie można powiedzieć o DT125 (lusterko, kierunki, uchwyt na tablice)

 

Nie spamuj, bo nikt ze zdjęć nie wróży!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka, mam pytanie :D Mianowicie, ostatnio zostałem zarażony motocrossem i to dosyć poważnie, do tego stopnia ,że sam postanowiłem zobaczyć jak to jest. Co moglibyście polecić mi na spróbowanie tego sportu, na zapoznanie sie z nim itp... Dodam, że na motorach jeżdżę ciągle, ale troche innych (Yamaha YZF 125), a teraz chce sprawdzić się w tym temacie. Nie chce przekroczyć 5 tysięcy. Dodam , że jestem dość spory bo 190cm wzrostu jest i nie chce haczyć nogami o kierownice itd... Dzięki z góry za pomoc i pozdrawiam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć chłopaki :) Wracam po dłuższej przerwie do zabawy brudasami.

 

Najarany byłem zawsze na EXC 250 2T ale jak już teraz znowu zacząłem przeszukiwać internet pomyślałem o DR-Ztce S albo E.
Jezdziłem EXC 2T no i ten moment mi odpowiadał a nawet był na wyrost bo latałem na DT 125 w SM.
Teraz kiedy siedze na studiach motorkiem zrobie mało kilosów w sezonie i pomyślałem ze szatana 2T szkoda kupować bo przez wakacje pewnie tłok zjeżdże a w DR-Z nie będę musiał silnika rozbierać w tym samym czasie o ile nic nie pieprznie albo zawory wyregulować.Podjazdów u mnie raczej nie ma jakiś zarąbistych głównie las,jakiś piasek ale też nie po wahacz. Na DR-Z nie miałem okazji jechać i dlatego pytanie czy taka S'ka z 40KM na przełożeniach raczej na moment starczy czy lepiej szukać E i drugie czy waga S'ki - te 15 kg więcej niż w E jest bardzo odczuwalne?

 

Mam do wydania 10-11k. Licze na waszą pomoc.

 

EDIT: na co przy kupnie zwrócić uwage? Głównie chodzi mi o silnikopodobne to z 4T styczności nie miałem.

Edytowane przez ReD-GreeN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z XR 400 jest ten problem , ze jesli ktos sprzedaje to albo brakuje mu mocy, a co za tym idzie motocykl lekko nie mial w zyciu i moze byc zeka podminowany , ale zawias mu nie wystarcza i tu tez moze byc juz sprzet zmeczony. Taka super trwala i nie zajebliwa to nie jest - akurat kumple maja/mieli . Ale remont to zazwyczaj tlok co kilka lat i uszczelnienie glowicy , a potem mozna dalej upalac.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie drz400s strasznie mułowato oddaje moc ........jak drz w teren do wyszalenia i odchamienia to E niby 9KM więcej od S ale różnica porażająca.......

 

jak robisz mało km i 100% teren to zakup S jest kompletnie bez sensu-moim zdaniem....

 

jak wdepniesz w syf to drz400 będzie z 2x droższy w ogarnięciu niż xr400 (ma 2 wałki nierządu na panewce, nicasil ).......

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam chciałbym sobie kupic motor taki na 99% las, piasek i drogi boczne bo ten 1% to z domu musze wyjechac i zjechac na boczna xD Moje gabaryty to 185 wrost, 100kg waga. Przedział pojemnosci to 250-400 max moto nie musi posiadac prawaa do rejestracji bo mi nie potrzeba tego. Chciałbym zeby byl jak najtanszy w eksploatacji. ;) Chyba ze moze Dr 350 ? opinie jakies tylko czy mnie poradzi czy przekopie jeszcze na tej 2 troche ?

Edytowane przez stiepan19pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę kupić swój pierwszy motocykl.Mam 14 lat.Interseują mnie modele do jazdy po lesie i lekkiej zabawy ale i też do jazdy po drodze.Budżetu nie mam wyznaczonego ale też nie chce przesadzić.Mogą być używane oraz nowe.Silnik do 50ccm z możliwością odblokowania.Z góry dziękuje za propozycje ;)

Co sądzicie o Benzer xcross?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak to wychodzi z 2t ? Też można się w minę wepchnąć?

Przy 2T masz mniejsze ryzyko, bo przedewszystkim nie ma tytanowych zaworów które stanowią jedną z droższych części silnika. Po zakupie 2T równie dobrze może się okazać że trzeba zmienić tłok, korbe, łożyska i zrobić nicasil. Takie są motocykle, nie zobaczysz wszystkiego w środku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...