Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja kupiłem DT 125. Celowałem tylko i wyłącznie w teren, żadnego jeżdżenia po asfalcie itp. Dodam, że jest ze mnie kawał chłopa (190cm, 100kg). W terenie jest super, ciężkie przeprawy, topienie w wodzie, bagnie, podjazdy, nawet na torze nią śmigam bo mam blisko. Ale jeśli chodzi o dojazdy na miejscówke to potrafi zmęczyć. Ja najdłuższą trasę na żwirownie mam 10km i nie ma tragedii, ale wiem, że jeśli jechałbym dalej to bym ku*wicy dostał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, dzięki a MTX 125? podobnież słabszy? dużo słabszy?

 

edit.

 

co sądzicie o suzuki tsr 125? jak z częściami, awaryjność, moc, waga?

 

http://tablica.pl/of...ba57600b7;r:;s:

 

proszę o szybką odpowiedź

edit.2 ile ma biegów? mam nadzieje że 6 ;p

 

http://allegro.pl/suzuki-tsr-125-ts-tanio-dt-cr-rm-kx-kmx-dr-i2994271810.html

Edytowane przez kilant
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przesiadam się z SV650S na jakieś enduro. Moto służyło będzie 50/50 asfalt i leśne ścieżki, jakieś polne drogi itp. Planuję się też nim trochę bawić na kole. Więc w następnym sezonie po zakupie były by koła super moto dokupione. Więc w grę wchodzi moto najlepiej z suchą miską. Raz do roku w 2 osoby planował bym wypad wakacyjny w okolicach 150-250km.

Co polecacie? Cenowo maks 9000zł. Na razie na oku mam Yamahę XT600E z 2003r. Wartą ją by było brać? http://moto.allegro.pl/yamaha-xt600e-2003r-stan-bdb-po-przegladzie-enduro-i2974210604.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teoretycznie xt 600 będzie ok , z drugiej strony ona jest trochę nudna, słabo lata na gumie (mówie o jamniku 3TB lub jak kto woli xt600E )bo silnik mułowaty, ciężka jak hipopotam i niska......

 

z drugiej strony w tej kasie nie ma za bardzo nic dualowego mocnego i młodego , możesz dać szansę tt600s albo ttr tylko nie wiem czy ty i pasażerka wytrzymacie 200km w siodle (moto wytrzyma spokojnie ) no i trzeba kopać......

 

albo drz400s chociaż za 9k będzie ciężko...

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xt jest dobre ale na Mongolię...

na SV jedziłem, nie jest to jakis mocarz, ale charakter ma, na XT czy tam tt albo drz s raczej kolego byś usypiał ;)

celuj raczej w lc4, jest to nie bez powodu chyba najczęsciej przerabiany sprzęt do amatorskiego SM, ja bym celował w modele z estartem (640 i niektóre starsze 625)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teoretycznie xt 600 będzie ok , z drugiej strony ona jest trochę nudna, słabo lata na gumie (mówie o jamniku 3TB lub jak kto woli xt600E )bo silnik mułowaty, ciężka jak hipopotam i niska......

 

z drugiej strony w tej kasie nie ma za bardzo nic dualowego mocnego i młodego , możesz dać szansę tt600s albo ttr tylko nie wiem czy ty i pasażerka wytrzymacie 200km w siodle (moto wytrzyma spokojnie ) no i trzeba kopać......

 

albo drz400s chociaż za 9k będzie ciężko...

 

Jeśli chodzi o drz s to o jeździe z pasażerem może zapomnieć, niby podnóżki są ale wg mnie na kanapie nie ma wcale miejsca dla pasażera. Reszta kryteriów jak najbardziej pasuje oprócz tej zabawy na kole, no chyba że zmieni rozmiar zębatek.

 

Za 9 już można coś poszukać z pierwszych roczników produkcji.

Edytowane przez Songo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za 9 kola kupi spokojnie zdrowe 640 z lat 98 - 00 byle nie pierwsze z brzegu i nie IGLE badz OKAZJE z allegro , obecnie ceny spadaja na pysk ii te moto sa h.. warte. Jak poszuka. mozna wyrwac seryjne moto za 9 - 10 tys , aczkolwiek do latania na gumie trzeba bylo by mu zaaplikowac Keihina FCR 41 ....

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie, moj kumpel kupił za 7 czy 8 K zdrową 640 z papierami, teraz panie jest moda albo na crossy albo co najmniej lekkie hard-enduro a lc4 to takie troche nie wiadomo co i ciezko sprzedac za godziwą kasę, w odróznieniu od exc, które znikają nawet jak stan i cena nie powalają

 

a zresztą kopane 620 tez mozna śmiało brac, zostanie sporo kasy np na drugie koła do turystyki albo SM, jak się nie glebi za często to odpalania z kopa nie jest zadnym problemem, a mniejsza waga jest bezcenna w terenie

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aczkolwiek do latania na gumie trzeba bylo by mu zaaplikowac Keihina FCR 41 ....

 

bo seryjny 640 w mojej opini trochę nudny jest, ja leciałem jak ja miałem drz400e to mówcie co chcecie ale mnie majtek nie ściągnął , lepiej sie zbierał z dołu ale drz był agresywniejszy w sumie, a mój drz to była purchawka a tamten lc4 był bardzo zadbany i dopieszczony z tym że 100% seria........

 

co innego 625 tam seryjnie jest keihin i to lata....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi. Przymierzyłem się do paru sztuk. Szukałem tylko w okolicach wawy (do 100km) bo nie chciało mi się latać po Polsce i oglądać parchów jak większość wystawia jako bardzo dobre.

Więc ujeżdżałem LC4, DR650 i XT600E.

Najbardziej spodobał mi się KTM. Ale poza granicami finansowymi. Wybrałem XT600 z 2003r. Nie wiem kto pisze, że to muł.... dziś nie wytrzymałem i zrobiłem na nim z 10km po lasach polach itp i powiem, że jestem niemiłosiernie zaskoczony. Fakt, że trochę przeszkadza jego masa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem kto pisze, że to muł.... dziś nie wytrzymałem i zrobiłem na nim z 10km po lasach polach itp i powiem, że jestem niemiłosiernie zaskoczony. Fakt, że trochę przeszkadza jego masa.

 

jak nie miałeś żadnego innego moto offroadowego to byc może robi na tobie wrażenie, dla mnie po drz400e czy przy xr600 jest słaba i mułowata........

 

aczkolwiek fakt bardzo twarde i proste moto ....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

426 to dobry wybór tylko jestem człowiekiem słabej wiary i wyczynówka za 7tys to niezależnie czy jest ktmem czy Yamahą może być "różna"

Jako następca yz400 super motorek niezależnie czy mu napisali 58km czy nie.

Oczywiście i ta i inne marki mogą mieć rodzynki w stanie "idealnym".

Jeżeli jakiś serwis sprawdzi Ci motorek to super fura. Jeżeli motorek do skoków, motocrossu, to ok, jeżeli do popierdywania przez las turystycznie z kolegami, to WR i inne enduro jest wygodniejszy. Oczywiście na forum miłośników "innej marki" jest na pewno dużo :).

_________________________________________________________________

SUMOMOTO Motocykle Akademia Enduro Trial

_______________________________________

 

www.sumomoto.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...