hashman Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Ja kupiłem DT 125. Celowałem tylko i wyłącznie w teren, żadnego jeżdżenia po asfalcie itp. Dodam, że jest ze mnie kawał chłopa (190cm, 100kg). W terenie jest super, ciężkie przeprawy, topienie w wodzie, bagnie, podjazdy, nawet na torze nią śmigam bo mam blisko. Ale jeśli chodzi o dojazdy na miejscówke to potrafi zmęczyć. Ja najdłuższą trasę na żwirownie mam 10km i nie ma tragedii, ale wiem, że jeśli jechałbym dalej to bym ku*wicy dostał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilant Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 (edytowane) ok, dzięki a MTX 125? podobnież słabszy? dużo słabszy? edit. co sądzicie o suzuki tsr 125? jak z częściami, awaryjność, moc, waga? http://tablica.pl/of...ba57600b7;r:;s: proszę o szybką odpowiedźedit.2 ile ma biegów? mam nadzieje że 6 ;p http://allegro.pl/suzuki-tsr-125-ts-tanio-dt-cr-rm-kx-kmx-dr-i2994271810.html Edytowane 1 Lutego 2013 przez kilant Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 zorientuj sie czy sa do tego jakies czesci... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grubos33 Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Witam. Przesiadam się z SV650S na jakieś enduro. Moto służyło będzie 50/50 asfalt i leśne ścieżki, jakieś polne drogi itp. Planuję się też nim trochę bawić na kole. Więc w następnym sezonie po zakupie były by koła super moto dokupione. Więc w grę wchodzi moto najlepiej z suchą miską. Raz do roku w 2 osoby planował bym wypad wakacyjny w okolicach 150-250km.Co polecacie? Cenowo maks 9000zł. Na razie na oku mam Yamahę XT600E z 2003r. Wartą ją by było brać? http://moto.allegro.pl/yamaha-xt600e-2003r-stan-bdb-po-przegladzie-enduro-i2974210604.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 (edytowane) teoretycznie xt 600 będzie ok , z drugiej strony ona jest trochę nudna, słabo lata na gumie (mówie o jamniku 3TB lub jak kto woli xt600E )bo silnik mułowaty, ciężka jak hipopotam i niska...... z drugiej strony w tej kasie nie ma za bardzo nic dualowego mocnego i młodego , możesz dać szansę tt600s albo ttr tylko nie wiem czy ty i pasażerka wytrzymacie 200km w siodle (moto wytrzyma spokojnie ) no i trzeba kopać...... albo drz400s chociaż za 9k będzie ciężko... Edytowane 2 Lutego 2013 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 xt jest dobre ale na Mongolię...na SV jedziłem, nie jest to jakis mocarz, ale charakter ma, na XT czy tam tt albo drz s raczej kolego byś usypiał ;)celuj raczej w lc4, jest to nie bez powodu chyba najczęsciej przerabiany sprzęt do amatorskiego SM, ja bym celował w modele z estartem (640 i niektóre starsze 625) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 ani 640 ani 625 nie kupi zdrowego z kwitem za 9kpln Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 (edytowane) teoretycznie xt 600 będzie ok , z drugiej strony ona jest trochę nudna, słabo lata na gumie (mówie o jamniku 3TB lub jak kto woli xt600E )bo silnik mułowaty, ciężka jak hipopotam i niska...... z drugiej strony w tej kasie nie ma za bardzo nic dualowego mocnego i młodego , możesz dać szansę tt600s albo ttr tylko nie wiem czy ty i pasażerka wytrzymacie 200km w siodle (moto wytrzyma spokojnie ) no i trzeba kopać...... albo drz400s chociaż za 9k będzie ciężko... Jeśli chodzi o drz s to o jeździe z pasażerem może zapomnieć, niby podnóżki są ale wg mnie na kanapie nie ma wcale miejsca dla pasażera. Reszta kryteriów jak najbardziej pasuje oprócz tej zabawy na kole, no chyba że zmieni rozmiar zębatek. Za 9 już można coś poszukać z pierwszych roczników produkcji. Edytowane 2 Lutego 2013 przez Songo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 za 9 kola kupi spokojnie zdrowe 640 z lat 98 - 00 byle nie pierwsze z brzegu i nie IGLE badz OKAZJE z allegro , obecnie ceny spadaja na pysk ii te moto sa h.. warte. Jak poszuka. mozna wyrwac seryjne moto za 9 - 10 tys , aczkolwiek do latania na gumie trzeba bylo by mu zaaplikowac Keihina FCR 41 .... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 (edytowane) dokładnie, moj kumpel kupił za 7 czy 8 K zdrową 640 z papierami, teraz panie jest moda albo na crossy albo co najmniej lekkie hard-enduro a lc4 to takie troche nie wiadomo co i ciezko sprzedac za godziwą kasę, w odróznieniu od exc, które znikają nawet jak stan i cena nie powalają a zresztą kopane 620 tez mozna śmiało brac, zostanie sporo kasy np na drugie koła do turystyki albo SM, jak się nie glebi za często to odpalania z kopa nie jest zadnym problemem, a mniejsza waga jest bezcenna w terenie Edytowane 3 Lutego 2013 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 aczkolwiek do latania na gumie trzeba bylo by mu zaaplikowac Keihina FCR 41 .... bo seryjny 640 w mojej opini trochę nudny jest, ja leciałem jak ja miałem drz400e to mówcie co chcecie ale mnie majtek nie ściągnął , lepiej sie zbierał z dołu ale drz był agresywniejszy w sumie, a mój drz to była purchawka a tamten lc4 był bardzo zadbany i dopieszczony z tym że 100% seria........ co innego 625 tam seryjnie jest keihin i to lata.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grubos33 Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Dzięki za odpowiedzi. Przymierzyłem się do paru sztuk. Szukałem tylko w okolicach wawy (do 100km) bo nie chciało mi się latać po Polsce i oglądać parchów jak większość wystawia jako bardzo dobre.Więc ujeżdżałem LC4, DR650 i XT600E.Najbardziej spodobał mi się KTM. Ale poza granicami finansowymi. Wybrałem XT600 z 2003r. Nie wiem kto pisze, że to muł.... dziś nie wytrzymałem i zrobiłem na nim z 10km po lasach polach itp i powiem, że jestem niemiłosiernie zaskoczony. Fakt, że trochę przeszkadza jego masa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Nie wiem kto pisze, że to muł.... dziś nie wytrzymałem i zrobiłem na nim z 10km po lasach polach itp i powiem, że jestem niemiłosiernie zaskoczony. Fakt, że trochę przeszkadza jego masa. jak nie miałeś żadnego innego moto offroadowego to byc może robi na tobie wrażenie, dla mnie po drz400e czy przy xr600 jest słaba i mułowata........ aczkolwiek fakt bardzo twarde i proste moto .... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badin Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Witam na wiosnę przygotowuje się do kupna full crossa i moglibyście mi rozjaśnić trochę temat jeśli chodzi o taki motorek ?http://otomoto.pl/yamaha-yzf-426-kxf-rmz-sxf-M3509609.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sumomoto Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 426 to dobry wybór tylko jestem człowiekiem słabej wiary i wyczynówka za 7tys to niezależnie czy jest ktmem czy Yamahą może być "różna"Jako następca yz400 super motorek niezależnie czy mu napisali 58km czy nie.Oczywiście i ta i inne marki mogą mieć rodzynki w stanie "idealnym".Jeżeli jakiś serwis sprawdzi Ci motorek to super fura. Jeżeli motorek do skoków, motocrossu, to ok, jeżeli do popierdywania przez las turystycznie z kolegami, to WR i inne enduro jest wygodniejszy. Oczywiście na forum miłośników "innej marki" jest na pewno dużo :)._________________________________________________________________SUMOMOTO Motocykle Akademia Enduro Trial Cytuj _______________________________________ www.sumomoto.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.