Skocz do zawartości

Sumomoto

Forumowicze
  • Postów

    111
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Od Trialówki po GSa:)
  • Skąd
    Kraków

Osobiste

  • Motocykl
    TLR200,R1200GS, ST2.9
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.sumomoto.pl

Ostatnie wizyty

387 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Sumomoto

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader (13/46)

0

Reputacja

  1. Zawodnicy już od kilku lat (mam nadzieję, że teraz wszyscy) wiedzą skąd się biorą najlepsi w extreme enduro :) . ...ja patrzę na to w skali przynajmniej kilkunastu lat nie dwóch ostatnich Kamieniołom "Bodzów", to teren prywatny i nie wolno tam jeździć :) Co do cen, to myślę, że chodzi o to , że żyjący z części, znani z reklam i artykułów sponsorowanych importerzy zamienników w Polsce, nie maja części do trialu :) Myślę, że warto porównywać ceny: Oryginał X / oryginał: Trial Tuning: X / tuning: Trial opony competition nie tu Mitasy, a tu Micheliny Michelin enduro / michelin trial Do tego dochodzi częstotliwość serwisów i wydatków na usługę :) Oczywiście pechowcy są wszędzie ...jak motocykliści ;) Już coraz rzadziej, ale są serwisy gdzie nie są w stanie zaproponować jeszcze zbliżonego do właściwego ciśnienia w ogumieniu Niestety "taniość trialu" polega też na tym, z ludzie ryzykują serwisy w domach, przejeżdżają serwis limity bez problemów o lata, a nie motogodziny, a potem płacz. trialowy "silnik" z przeholowanym serwisem nie rozlatuje sie jak to bywa w wysokoobrotowych silnikach, a poza tym nie zakładam tanich zamienników! Bawcie się trialem :)! ____________________________________________________________________________________ Sumomoto Motocykle Kraków
  2. Witaj Tematy trialu poruszane są caly czas ;) Nic konkretnie sie nie zmieniło od 3lat oprócz 1.2 rzeczy. pewnie napisze jeszcze raz W Twoim wieku, a tak naprawde w zaleznosci od rozwoju, Dorosłą 125kte urzytkują juz 12-latki :) To jest pełnowartościowy motocykl i pod dobrym zawodnikiem, za wyjątkiem długich podjazdów nie odstaje od wiekszych pojemnosci. - serwis jak pisalem kiedys (zajmuję się ja i może 2 firmy w Polsce) - jazdy po miescie nie polecam (szkoda motocykla!) ...podobnie jak crossówki i wyczynowych enduro) - wrażenia :):) :) ...nie umiem stawiac fajniejszych :biggrin: zółtych kulek Co się zmieniło? 1. Trial stał sie modny a) troszkę się nieskromnie przysłużyłem, bo nikt nie pisał nic "za darmo" wczesniej (dziś, od jakiegos roku pojawiły się "autorytety" w mediach korzystając z "chwili mojej nieuwagi" (prowadze różną działalność nawet swoją strone zaniedbałem :()), gdzie zauważyli, że jednak jest to interes i ... :) I tak dobrze że piszą :) b) lobby KTM na różnych forach chwalilo Tadzia Błażusiaka że jest dobry, bo ma pomarańczowy motocykl, pomijając fakt, że jeździ KTMem od 8lat, a trialem 14-lat wcześniej i teraz :) 2.Kiedys można było wyjąc Trialówke za 7-8tys bdb, dziś co się ogłosi to się sprzeda (śmietnik, sredni, dobry kosztuje tyle samo) Powód: a) moda b) trial, to doskonała trenigówka dla zawodników extreme enduro wszelkich odmian (dziś młodzi trialowcy zaczynają swoje straty w ekstremalnych jazdach enduro i jeżdżą "po plecach" zawodnikom, którzy trialu nie ćwicza c)Założyłem pierwszą w polsce Akademię Enduro Trial dla posiadaczy cięzkich enduro i tam tez nikaja motocykle. Pozdrawiam i polecam trial Każdemu :)! _______________________________________________________________________________________________ Sumomoto Akademia Enduro Trial
  3. Witaj Spróbuj sie określić za pomocą katalogu części z gasgas.es co konkretnie jest Ci potrzebne. Jest model w którym obudowa pompa jest całym deklem. ...przyszedl sezon, to odpowiadam na info co tydz chyba :(
  4. Teraz zobaczyłem post. Wyślij mi proszę jakiego masz GG (na fotkach jest sherco z początku wieku, to nie mogę poznać gasgas'a w nim :) ) Dam znać. ...niech nie odbierają nie szkodzi. _________________________________________________________________________________ SUMOMOTO Motocykle Akademia Enduro Trial
  5. Na tak zadane pytanie, odpowiedź brzmi "tak". Fajnie by było, żeby wszystkie parametry były takie same niezależnie czy to ma być faktycznie pompa przy dźwigni sprzęgła, czy siłownik sprzęgła na dole ..rożnie ludzie piszą. Ja zakładałbym i poleciłbym oryginały lub tuning do GG. No i tak mi się nasuwaja pytania: -Tylko po co z innego? -Tyko z którego? ______________________________________________________________________________________________________ SUMOMOTO Motocykle Akademia Enduro Trial
  6. teraz tylko "ich" koledzy motocykliści wiedza pewnie który z ich kumpli ma taki samochód. ..chyba czarnego GSXRa dmuchnęli takim samym w Krakowie coś około 30 grudnia ...chyba, ze to inny biały T4?
  7. Witaj :) Super że już się dobrze bawicie! Pierwsze modele widzę, ale do dziś w Polsce jeżdżą w zawodach. Zdjęcia fajne, ale są też okoliczności przyrody nie pozwalające skupić się na motocyklu :) ...przyzwyczajajcie sie do trzymania palców na dźwigniach sprzęgła i hamulca (inaczej jest oczywiście w klasycznym trialu, gdzie odcinki jeździło sie bez używania sprzęgła!) Rolgaz w trialu ma działać płynnie, bardzo delikatnie i w żadnym razie po puszczeniu manetki nie może pozostawać w żadnym innym położeniu niż "zamknięte" Miłej zabawy :)! _______________________________________________________________________________________________________________ SUMOMOTO Motocykle Części Akcesoria Akademia Enduro Trial
  8. Sezon motocyklowy nie chce się skończyć i nie ma zimy, żebym tu częściej zaglądał :) Osa666 Buty do trialu są inne niż do Enduro czy MX, ale nie dlatego, że są dłuższe :ohmy: ja tam mam normalne trialowe :) Ktoś Ci coś dziwnego powiedział i chyba wprowadził w błąd! Pochwaliłeś się adresem "handlarza" ( jak nazwałeś ...tego od butów :)?). a nie motocyklami które masz, a to jest ciekawsze :) to te z Twojego tematu? Troszkę się zastanawiam, dlaczego serwis trialowego motocykla ma być droższy i co ma się psuć częściej niż w innych motocyklach off-road? Może mechanicy w Twojej okolicy wola żebyś jeździł dalej na enduro? jak można zarobić lepiej niż na serwisie np KTM'ów to chyba przeprowadzę się na Dolny Śląsk z filią Sumomoto :laugh: Do jazdy z dziewczyną (chyba, że jest to Laia Sainz, albo Emma Bristow :)) i treningów amatorskich wystarczy Ci zmienić oponę raz na 2-3lata, a w enduro 2-3 opony rocznie :)? Serwisowane motocykle jeżdżą i nic im się nie dzieje ...chyba, że może źle trafiłeś :sad: ? ______________________________________________________________________________ SUMOMOTO Motocykle Części Akcesoria Akademia Enduro Trial
  9. Z garażu na krakowskich Klinach skradziono motocykl!! Prawdopodobnie 15 -16 listopad 2013 (wczoraj?) Marka: HONDA CBR 1000RR Kolor: czarny VIN: JH2SC57A77M301273 Rej angielska: DX07 LVW Cechy szczególne: - tłumik Akrapovic - regulowane sety i krotkie klamki - przytarta prawa owiewka i dekiel - światła "brytyjskie" Prosze udostepnijcie! Powyżej potwierdzona informacja od mojego kolegi. Przestrzegam kupujących części i motocykle i mam nadzieję, że żadna "firma" motocyklowa, ani pożal sie boże "sportowiec" nie skorzysta z tej sytuacji! Pozdrowienia Niestety może to być sprzedane w całości lub na części już, za miesiąc lub np na wiosnę . Informacje i zdjęcia wrzuciliśmy na: FB SUMOMOTO i właściciel Szymon tel. 604439375 Osobiście wolałbym nie być w jego skórze, a Wy :(? ______________________________________________________________________________ SUMOMOTO Motocykle Akademia Enduro Trial
  10. Na żadnym z trzech modeli Freeride nie jeździłem, ale na Sherco Xride 290 tak i było super. KTM zrobił podobną kopię całkiem niedawno (to jest właśnie ten trzeci :)) z 250tką i wazy wreszcie mniej niz 350. tylko różnica w cednie jest chyba 5 czy 7 tys na korzyść Sherco no i od dwóch lat sprawdzony model :). ...jeszcze jedno. Freeride to nie trial tylko hybryda i bliżej mu do enduro :) ____________________________________________________________________ SUMOMOTO Motocykle Enduro Trial
  11. I TT i WR (YZ) różnią się częstotliwościa przegladów. Jeżeli oba sa uzywane ksiazkowo to maja działać. Częściej serwisujesz nowoczesne 4t. TT ma rzadziej regulacje i taniej. Można się skłonić do teorii, że starsze konstrukcje są bardziej "pancerne" zbudowane, to i "bezawaryjne"
  12. Zapraszam w najbliższy weekend (12-13 październik) na wystawę do Wieliczki! Wstęp Wolny Info FB Info Strefa ____________________________________________________________________ Sumomoto Motocykle Kraków
  13. Na szybko przychodzi mi do głowy biały Mustang kabriolet lub FiatNSU1500 Fiat, to zero młodych wilków, ale zabytek 100%! Nie za późno?
  14. Wybierz 'cywilny" 125 2T. Nie należy sie bać częstych serwisów w miejskich enduro i porównywać ich do obiegowych, potocznych opinii zaczerpniętych z motocrossu lub wyczynowych enduro np. europejskich marek. DR350 jest super ale nie spodziewałbym się fajerwerków za Twój budżet, a wtedy dowiesz się jakie mogą być koszty. Jak fajnie przygotujesz w teren DT lub podobny będziesz miał dużo frajdy z jazdy. Spalanie dt w turystyce enduro, to około +-7l. z wagą (nie licząc KLX250), to proporcje są około 120-140kg ...oczywiście jak nie skusisz się na trialówkę :). Rozważ tez co koledzy piszą wyżej. ______________________________________________________________________________ SUMOMOTO Motocykle Akademia Enduro Trial
  15. Jeżeli nie musisz jeździć po asfaltach za dużo i masz jakiś wymagający teren oprócz szutrówek, to nie myślałeś żeby spróbować trialu :)? zdarzają się motorki zbliżone do Twoich pieniędzy. W Trialu 4T będzie droższe oczywiście, ale od 125 ccm, to już fajne treningówki. Jeżeli są to początki, to fajna szkoła pod dalszy rozwój lub solidny podkład pod dowolne motocykle! ____________________________________________________________________ SUMOMOTO Motocykle Akademia Jazdy Enduro Trial
×
×
  • Dodaj nową pozycję...