michoa Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 (edytowane) KLX650 też był przyjemy, mocy starczało wydaje się że jakiś taki niższy niż KLR ale może mi się wydaje... gdyby tak był trochę lżejszy. klx z rozrusznikiem to hipopotam, klr jest pewno przy nim lekki :D To dr350 odpuścić sobie z mety? Nigdy na tym nie jeździłem więc nie wiem jak to jedzie. SE (tylko rozrusznik elektryczny ) waży 130kg suchy więc stosunkowo nieźle i dla mnie akceptowalnie do offu, ale z drugiej strony ok 30KM na podciśnienioym gaźniku to po 600 będziesz się zastanawiał kiedy to zacznie jechać .... Może LC4 400? Czemu tu nie ma rozrusznika :blink: A może yz450f? Bardzo się to sypie? yzf też nie ma, wr 450f ma....... najlepszą opcją będzie wziąć się w garść i zacząć kopać i wtedy za 6k kupisz fajne moto :D Edytowane 26 Stycznia 2013 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 (edytowane) yzf to bez kwita , bo tylko wr mialo papiery...moze szukaj pierwszego wypustu EXC 400/450 - dobre stare silniki RFS - moto juz leciwe ale jak ktos dbal to jeszcze dlugo polata i przezyje nie jednego nowego EXC :) , masz tez do wyboru wynalazki typu husqwarna te 450 - ale ja kto z wynalazkami bywa roznie... ale powiem ci ze tez jestem na takim etapie ze sam nie wiem co chcę , poki co mam lc4 ale mysle z to ostatni rok w moich lapach i zaczne rozgladac sie za exc 525 po sezonie 2013 dr 350 bym odpuscil , slaby silnik , malo zywotny , moto wcale nie takie lekkie i male. lc4 400 military ma rozrusznik :D ale jest ciezkie i obnizone dla wojska. klr 600 wcale nie jest ciezkie , a jesli ci ciazy to nie pakuj sie w zadna 600 , tylko szukaj wyczynowego hard enduro Edytowane 26 Stycznia 2013 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 (edytowane) Ehhh to chyba zostanie mi odpuścić ten rozrusznik, To drz400 to zły pomysł? Pisze o nim w niemal każdym poście a nikt nic o tym.. wyczytałem że zawias to minus ale silnik niczego sobie do tego masa około 120kg i moc w zależności od wersji 40koni i więc w serii, chyba zamiatało by tyłem tak jak klr 600 a tam mi przeważnie wystarczało. Faktycznie YZ450f nie znalazłem z kwitkiem a cena WR no chyba tyle nie wycisnę :blush: Ale znalazłem YZ250F z kwitkiem tylko nie wiem jak utrzymanie tego bo chyba zbyta "pancerne" to to nie będzie? Wynalazki może faktycznie na obecną chwilę nie.Czyli zostaje mi szukać EXC 400/450? Ewentualnie drz400 o którym nikt nic słowa? Jak patrze obydwa mają rozruch :) Takie może głupie pytanie pytanie ale jeśli góra jest cicha do tego nie kopci to na co i jak zwracać jeszcze uwagę jeśli chodzi o silnik, sam silnik. Edytowane 26 Stycznia 2013 przez warn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 w exc bedzie klepotac sprzeglo , po wcisnieciu klamki sprzegla cichnie , wypytaj czy i kiedy ktos zagladal do silnika , lancuszek rozrzadu ? korba , zmiana tloka , lozyska silnika ? - jak ktos kleil pokrywy na sylikon to znaczy ze nie ma kasy na nowe uszczelki , lepiej odpusc sobie taki sprzet bo jak nie mial na uszczelki to na olej tym bardziej... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 warn, o drz400 masz masę informacji, o tym na co zwracac uwagę przy kupnie i co w ogóle kupic takzehttp://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/158645-wybor-pierwszego-motocykla-crossenduro/page__pid__2016245#entry2016245przeczytaj uważnie i będziesz wiedział co nieco, ale przy takim budzecie nie mozna wwymagac za duzo, musisz zrezygnowac albo z małej wagi i dobrego zawiasu, albo z e-startu, albo z kwita, albo dozbierac 2-3K, o awaryjnosci i sypaniu się mozna mowic w przypadku uzytkowych motocykli pokorju dr i xt, zas przy wyczynówkach służacych do zabawy o kosztach serwisu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 (edytowane) Mam jeszcze ważne pytanie jak exc pali po glebie? Coś się zalewa czy coś?Chyba odpuszczę zawias ewentualnie rozrusznik, choć bardziej zawias bo odpuszczę latanie popracuje nad techniką jazdy w tym sezonie i właśnie jak koszty serwisowania tego sprzętu. Edytowane 26 Stycznia 2013 przez warn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 zazwyczaj ma guzik od tzw "cieplego ssania" po glebie , 2 - 3 kopy i powinna gadac , albo z 5 sekund rozrusznikiem i tez zagada Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 (edytowane) moj nie ma ciepłego ssania, ale gada po glebie na dotyk z rozrusznika warn jak chcesz wyrobic technikę to kup sobie dwusówa, nie wiem gdzie mieszkasz w swietokrzyskim, ale są tam miejsca mega hard, gdzie 2T jest wskazane, dwusówy są tanie w zakupie (nie licząc exc z kwitem) i w trudnym terenie pozwalają na więcej niz najnowsze 4T ;) Edytowane 26 Stycznia 2013 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Ale nie wiem czemu mam jakieś uprzedzenia do 2T, do ich żywotności i kosztów nieuniknionych remontów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 (edytowane) Jak ty uważasz że 2 suw ma wysokie koszty eksploatacji i częste remonty, to zdziwisz się kupując wyczynowe 4T, bo na utrzymanie wydasz drugie tyle. W wyczynowym 4T dopiero poznasz znaczenie słowa nieuniknione remonty. Przeciągniesz o kilka godzin wymianę tytanowych zaworków, i części Twojego silnika będą fruwać po okolicy. Edytowane 27 Stycznia 2013 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Może ktoś podrzuć na co w 2T patrzeć? Znalazłem niedaleko drogi którą jadę chyba fajne lc4http://allegro.pl/ktm-lc4-400-i2962997910.htmlTylko tak sie zastanawiam co robi sylikon pod głowicą przecież on się za chwile wypali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Odpuść sobie tego złoma, dobrze Ci radze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 To na co jeszcze zerkać bo jak narazie obrałem EXC 400/450 i drz400 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zupka Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Mam pytanko jakie 4 t do 4,5 tys ? zeby mozna bylo i na czarne wyskoczyć i po szutrowych poganiać trochę ? zastanawiam sie na dr 350 ale czytałem ze maja wadliwe głowice i skrzynie , xr 400 w tej cenie raczej sie nie znajdzie ... a do 2t sam za bardzo nie jestem przekonany , Durze spalanie , czesterze przeglądy i wymiany .A chcial bym cos wmiare przyzwoitego do urzynania zęby koszty eksploatacyjne mnie nie przerosły , moc jaka by mnie interesowała to w granicach 25-45 km , I moto musiało by być wysokie .Gdyz sam mam 197 wzrostu i ważę 95 kg .Mozę macie jakieś inne propozycje z góry dzięki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 pewnie ze wadliwe ;D jak wszystko co stare i zlupione do ostatniej srubki , smiesza mnie stereotypowe opinie opierane na obcowaniu ze starymi zajezdzonymi gratami . kolego , znajdziesz dr350 czy podobny sprzet z nieruszanym silnikiem i bedziesz dbal o niego , stosowal zalecenia z serwisowki a bedzie ci sluzyl dluzej niz te nowe oszczednie produkowane gowna to sie tyczy praktycznie kazdego sprzeta z przelomu lat 90tych i starszych , wiadomo wagowo , zawieszeniowo sa przestarzale ale nie zawsze o to chodzi. natomiast technicznie sa zrobione z duzym zapasem i wytrzymuja duzo wiecej niz nowsze technologicznie zaawansowane sprzety. szukaj czegos z mozliwie dziewiczym silnikiem , dbaj o techniczna strone a bedzie cie wozil bezawaryjnie jeszcze dluuugo Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.