Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

KLX650 też był przyjemy, mocy starczało wydaje się że jakiś taki niższy niż KLR ale może mi się wydaje... gdyby tak był trochę lżejszy.

 

klx z rozrusznikiem to hipopotam, klr jest pewno przy nim lekki :D

 

To dr350 odpuścić sobie z mety? Nigdy na tym nie jeździłem więc nie wiem jak to jedzie.

 

SE (tylko rozrusznik elektryczny ) waży 130kg suchy więc stosunkowo nieźle i dla mnie akceptowalnie do offu, ale z drugiej strony ok 30KM na podciśnienioym gaźniku to po 600 będziesz się zastanawiał kiedy to zacznie jechać ....

 

Może LC4 400? Czemu tu nie ma rozrusznika :blink:

 

A może yz450f? Bardzo się to sypie?

 

yzf też nie ma, wr 450f ma.......

 

najlepszą opcją będzie wziąć się w garść i zacząć kopać i wtedy za 6k kupisz fajne moto :D

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yzf to bez kwita , bo tylko wr mialo papiery...moze szukaj pierwszego wypustu EXC 400/450 - dobre stare silniki RFS - moto juz leciwe ale jak ktos dbal to jeszcze dlugo polata i przezyje nie jednego nowego EXC :) , masz tez do wyboru wynalazki typu husqwarna te 450 - ale ja kto z wynalazkami bywa roznie...

 

ale powiem ci ze tez jestem na takim etapie ze sam nie wiem co chcę , poki co mam lc4 ale mysle z to ostatni rok w moich lapach i zaczne rozgladac sie za exc 525 po sezonie 2013

 

dr 350 bym odpuscil , slaby silnik , malo zywotny , moto wcale nie takie lekkie i male.

 

lc4 400 military ma rozrusznik :D ale jest ciezkie i obnizone dla wojska.

 

klr 600 wcale nie jest ciezkie , a jesli ci ciazy to nie pakuj sie w zadna 600 , tylko szukaj wyczynowego hard enduro

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehhh to chyba zostanie mi odpuścić ten rozrusznik,

 

To drz400 to zły pomysł? Pisze o nim w niemal każdym poście a nikt nic o tym.. wyczytałem że zawias to minus ale silnik niczego sobie do tego masa około 120kg i moc w zależności od wersji 40koni i więc w serii, chyba zamiatało by tyłem tak jak klr 600 a tam mi przeważnie wystarczało.

 

Faktycznie YZ450f nie znalazłem z kwitkiem a cena WR no chyba tyle nie wycisnę :blush:

 

Ale znalazłem YZ250F z kwitkiem tylko nie wiem jak utrzymanie tego bo chyba zbyta "pancerne" to to nie będzie?

 

Wynalazki może faktycznie na obecną chwilę nie.

Czyli zostaje mi szukać EXC 400/450? Ewentualnie drz400 o którym nikt nic słowa? Jak patrze obydwa mają rozruch :)

 

Takie może głupie pytanie pytanie ale jeśli góra jest cicha do tego nie kopci to na co i jak zwracać jeszcze uwagę jeśli chodzi o silnik, sam silnik.

Edytowane przez warn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w exc bedzie klepotac sprzeglo , po wcisnieciu klamki sprzegla cichnie , wypytaj czy i kiedy ktos zagladal do silnika , lancuszek rozrzadu ? korba , zmiana tloka , lozyska silnika ? - jak ktos kleil pokrywy na sylikon to znaczy ze nie ma kasy na nowe uszczelki , lepiej odpusc sobie taki sprzet bo jak nie mial na uszczelki to na olej tym bardziej...

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

warn, o drz400 masz masę informacji, o tym na co zwracac uwagę przy kupnie i co w ogóle kupic takze

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/158645-wybor-pierwszego-motocykla-crossenduro/page__pid__2016245#entry2016245

przeczytaj uważnie i będziesz wiedział co nieco, ale przy takim budzecie nie mozna wwymagac za duzo, musisz zrezygnowac albo z małej wagi i dobrego zawiasu, albo z e-startu, albo z kwita, albo dozbierac 2-3K, o awaryjnosci i sypaniu się mozna mowic w przypadku uzytkowych motocykli pokorju dr i xt, zas przy wyczynówkach służacych do zabawy o kosztach serwisu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze ważne pytanie jak exc pali po glebie? Coś się zalewa czy coś?

Chyba odpuszczę zawias ewentualnie rozrusznik, choć bardziej zawias bo odpuszczę latanie popracuje nad techniką jazdy w tym sezonie i właśnie jak koszty serwisowania tego sprzętu.

Edytowane przez warn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zazwyczaj ma guzik od tzw "cieplego ssania" po glebie , 2 - 3 kopy i powinna gadac , albo z 5 sekund rozrusznikiem i tez zagada

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj nie ma ciepłego ssania, ale gada po glebie na dotyk z rozrusznika

 

warn jak chcesz wyrobic technikę to kup sobie dwusówa, nie wiem gdzie mieszkasz w swietokrzyskim, ale są tam miejsca mega hard, gdzie 2T jest wskazane, dwusówy są tanie w zakupie (nie licząc exc z kwitem) i w trudnym terenie pozwalają na więcej niz najnowsze 4T ;)

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ty uważasz że 2 suw ma wysokie koszty eksploatacji i częste remonty, to zdziwisz się kupując wyczynowe 4T, bo na utrzymanie wydasz drugie tyle. W wyczynowym 4T dopiero poznasz znaczenie słowa nieuniknione remonty. Przeciągniesz o kilka godzin wymianę tytanowych zaworków, i części Twojego silnika będą fruwać po okolicy.

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko jakie 4 t do 4,5 tys ? zeby mozna bylo i na czarne wyskoczyć i po szutrowych poganiać trochę ? zastanawiam sie na dr 350 ale czytałem ze maja wadliwe głowice i skrzynie , xr 400 w tej cenie raczej sie nie znajdzie ... a do 2t sam za bardzo nie jestem przekonany , Durze spalanie , czesterze przeglądy i wymiany .A chcial bym cos wmiare przyzwoitego do urzynania zęby koszty eksploatacyjne mnie nie przerosły , moc jaka by mnie interesowała to w granicach 25-45 km , I moto musiało by być wysokie .Gdyz sam mam 197 wzrostu i ważę 95 kg .

Mozę macie jakieś inne propozycje z góry dzięki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie ze wadliwe ;D jak wszystko co stare i zlupione do ostatniej srubki , smiesza mnie stereotypowe opinie opierane na obcowaniu ze starymi zajezdzonymi gratami .

 

kolego , znajdziesz dr350 czy podobny sprzet z nieruszanym silnikiem i bedziesz dbal o niego , stosowal zalecenia z serwisowki a bedzie ci sluzyl dluzej niz te nowe oszczednie produkowane gowna

 

to sie tyczy praktycznie kazdego sprzeta z przelomu lat 90tych i starszych , wiadomo wagowo , zawieszeniowo sa przestarzale ale nie zawsze o to chodzi. natomiast technicznie sa zrobione z duzym zapasem i wytrzymuja duzo wiecej niz nowsze technologicznie zaawansowane sprzety.

 

szukaj czegos z mozliwie dziewiczym silnikiem , dbaj o techniczna strone a bedzie cie wozil bezawaryjnie jeszcze dluuugo

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...