Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

u nas jedna laska lata na takiej małej CRFie i daje radę, moto mimo młodego wieku ma z tyłu bęben (niesłychane), silnik na moje oko pochodzi z jakiejs xlki z lat 80tych, ogólnie moto jest bardzo prymitywne i niezbyt zwawe a co za tym idzie bardzo ciezko to popsuc, a koszty eksploatacji są śmieszna, tak samo jak spalanie, problem mozesz miec aby znalezc takie cudo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to mają być początki z enduro to ja nie pchałbym się w hardziaki, których serwis nawet weekendowy i tak jest wyśrubowany. Nie tak jak krosiawy ale nadal trzeba dłubać. XT225 (ostatnio jakoś więcej tego), DR 350 (twarda sztuka i mimo większej pojemnośc ma 27-30 koni zależnie od źródła ale raczej wysoka), KLX jeszcze się łapie w rozsądnych granicach, ale CRF to już sprzęt bez homo więc mimo tego, że jest na prawdę fajną maszyną co wiem z pierwszej ręki to po asfalcie nie pojedziesz. Są jeszcze inne nieco rzadsze sprzęty ale zgaduję, że chcesz coś do czego części będą prawie od ręki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda CRF 230

 

z opini kumpla wynika że bardzo słabe moto -słabsze od dt125

 

 

ja ci kochana zaprawdę powiadam choć czyniąc to ryzykuje ostrzeżeniem -bierz dt 125 serio

 

smrodu i pierdzenia się nie bój -prawdziwi faceci tacy jak ja czy rafael to kochają :D spalanie może dla ciebie posiadaczki szosówki wydać się przerażające ale spokojnie rekompensuje to praktycznie brak serwisu, niskie koszty utrzymania i cała reszta....dt pali od 4 przy totalnie emeryckiej jeździe do 11 przy trzymaniu non stop w czerwonym polu......

 

w dt 125 serwis ogranicza się do dolewania paliwa i oleju do dozownika ew jakiś remont raz na 2 lata góry silnika (500zł tłok wossnera uszczelki łożysko pod tłok )....

 

dla początkującego mocy jest w sam raz czasami wręcz za dużo silnik jest elastyczny ładnie ciągnie z dołu.......

 

moto w zasadzie nie ma słabych punktów oprócz może łańcucha 428 który dosyć krótko żyje w tym sprzęcie (crm ma np 520 )

 

ogólnie poczytaj -moim zdaniem lepsza opcja od 250 4T ze względu na tańszy prostszy serwis i większą idiotoodporność to jest moto nr 1 na świecie dla początkujących endurzystów

 

250 4T owszem spali mało ale jak pokażesz chłopowi rachunek za remont silnika to wniesie pozew od rozwód a dt125 naprawisz cichcem w garażu wypłata za 3 soboty w kołochozie kluczami z biedronki :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewiem możęsz spróbować z XR 400? co sądzicie? a ta śmeiszna crf o której kolega wspominał to jest jakiś wynalazek na wyścigach ostanio widziałem to ; o zwykłe lagi z przodu z tyłu bęben wgl motocykl taki jakiś nie trzymający się kupy ; o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, zakładam, że mimo weekendowego latania będzie trzeba czasem coś dłubnąć i nie chciałabym, aby sprzęt stał w garażu pół sezonu, bo nie ma jakiejś pierdoły.

Poza tym, nie chcę żadnego wścieklaka, raczej coś łagodniejszego, ale z pewnym zapasem mocy (żeby wystarczyło mi na zabawę przez kilka następnych sezonów.

 

Na razie też nie planuję przeniesienia się zupełnie w krzaki, więc bez nadmiernych kosztów, a możliwość rejestracji byłaby atutem.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewiem możęsz spróbować z XR 400? co sądzicie?

 

nie kupi zdrowej 400 za 6k -8 to minimum za sensowny egzemplarz

 

ale jeśli wchodzi w grę te 2k dołożyć to jak najbardziej super propozycja :D

 

a do 6k to dt125 rządzi-kupić dt i reszte na ciuch i kask....

 

xr600 dziewczynie bym nie polecił tym bardziej początkującej -może i 600 jest trochę archaiczna ale początkującemu może zrobić krzywdę tak jak lc4 który też mieści się w tej kasie ale jest trochę za mocny na start i jeszcze dla kobiety

 

 

tych crf jest sporo i trzymają cenę ale to moto nie oferuje nic więcej od dt125 więc jaki sens przepłacać ?? dt 125 ma tarczę tył a crf bęben, dt jest mocniejsza i ma prostszy silnik i więcej części

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A takie coś mogłoby być (trochę stare...):

 

http://moto.allegro....2623300836.html

 

nie kupi zdrowej 400 za 6k -8 to minimum za sensowny egzemplarz

 

ale jeśli wchodzi w grę te 2k dołożyć to jak najbardziej super propozycja :D

 

400 to nie za dużo jak na początek??

 

 

 

uważaj, to wciąga jak nałóg :)

 

Też tak słyszałam :)!

Edytowane przez piórko

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak mogłoby, ale tylko jeśli jest w dobrym stanie, częsci są do kawy, ale nie są tanie, za remont tylnego zawiasu w kawie robisz kapitalkę w dt,

ten motocykl bije na łeb konkurencję pokroju dr i xr poręcznscią i zawiasem, zresztą w klasie 600-650 jest podobnie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...