jjank Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 zawias da się przeboleć, gorsza sprawa to dziura w mocy, słaby dół, zwłaszcza jeśli kierownik ciezszy exc200 nie jest za mocne, to fakt, ale exc 250 wcale jakimś szatanem tez nie jest(zwłaszcza te nowsze, na orginalnym wydechu), jeśli juz zmieniać to na crossa 250 jak chcesz poganiac po torze szybciej, bo jeśli tylko po toby miec pare km wiecej to nie ma sensu, albo jednak na 4T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 zawias da się przeboleć, gorsza sprawa to dziura w mocy, słaby dół, zwłaszcza jeśli kierownik ciezszy exc200 nie jest za mocne, to fakt, ale exc 250 wcale jakimś szatanem tez nie jest(zwłaszcza te nowsze, na orginalnym wydechu), jeśli juz zmieniać to na crossa 250 jak chcesz poganiac po torze szybciej, bo jeśli tylko po toby miec pare km wiecej to nie ma sensu, albo jednak na 4TSęk w tym że na torze byłem raz w życiu :P 4T odpada na brak czasu i bardzo rzadką jazde.Chyba zostane przy KTM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Myśle że jak już nauczyłeś się do enduro to crossówką 250 może ciężko Ci się jeździć, bo 200EXC to raczej baranek przy 250 crossowej. A zawieszenie to jest dopiero kamień :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Myśle że jak już nauczyłeś się do enduro to crossówką 250 może ciężko Ci się jeździć, bo 200EXC to raczej baranek przy 250 crossowej. A zawieszenie to jest dopiero kamień :biggrin:Mocowo dam rade bo jezdziłem juz kilkoma 250 2T i nie przeraza mnie moc, chodzi mi tylko o przyjemność z jazdy, na minus w 250 jest jeszcze bak zaledwie 7l :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 (edytowane) 250 ma tą zaletę, ze zawsze jest zapas mocy, w trudnym terenie ani na torze(przy amatorce) się nie przydaje, ale tam gdzie sie leci wyzszym biegiem juz tak, 200 na 6stce słabo kręci, a 250 na 5tce zdarza sie ze wstanie na koło bez łaski jak masz doinwestowaną, zdrową 200 to moze pokombinuj ze zwiekszeniem mocy, kilka sposobów jest, wydech akcesoryjny lub wydech z SX, membrany V-force(cena nieprzyjemna), cylinder w dół na uszczelce(właśnie to testuję), skrócenie przełożenia, przejście na lepszy olej, który mozna mieszać w mniejszej proporcji w porównaniu do tanich olejów i dalej zachowa właściwości ja tam nie zamieniłbym swojej 200 za crossa w 2T, ale za rok, kto wie, tyle ze coraz bardziej kreci mnie tor bo lasy mam juz tak wyśmigane ze nie ma co w nich robić ;P co kto lubi Edytowane 27 Lutego 2012 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 250 ma tą zaletę, ze zawsze jest zapas mocy, w trudnym terenie ani na torze(przy amatorce) się nie przydaje, ale tam gdzie sie leci wyzszym biegiem juz tak, 200 na 6stce słabo kręci, a 250 na 5tce zdarza sie ze wstanie na koło bez łaski jak masz doinwestowaną, zdrową 200 to moze pokombinuj ze zwiekszeniem mocy, kilka sposobów jest, wydech akcesoryjny lub wydech z SX, membrany V-force(cena nieprzyjemna), cylinder w dół na uszczelce(właśnie to testuję), skrócenie przełożenia, przejście na lepszy olej, który mozna mieszać w mniejszej proporcji w porównaniu do tanich olejów i dalej zachowa właściwości ja tam nie zamieniłbym swojej 200 za crossa w 2T, ale za rok, kto wie, tyle ze coraz bardziej kreci mnie tor bo lasy mam juz tak wyśmigane ze nie ma co w nich robić ;P co kto lubiNo i 200 ma możliwość regulacji zaworu wydechowego. Ja mam YZ250 z v-force i tuningowym wydechem bo ręce urywa , ale ta moc jest piękna :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latirider Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 nowytzrdt jakbyś się zdecydował sprzedawać swoją 200, to daj znać. Może się dogadamy. ;) Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latirider Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Eh.. ciekawe kiedy uda mi się kupić maszynę.. cieplej się zrobiło i człowieka nosi jak cholera. Oglądał może ktoś to pomarańczowe cudo?http://moto.allegro.pl/ktm-exc-200-2002r-zarejestrowany-myslenice-i2176606856.html Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 (edytowane) nie wiem czemu ale na allegro moto z papierami są z reguły 1-2kpln droższe od tych bez.........pozatym prawie enduraki zawsze są droższe od crossówek... w sumie jeśli sprzedaje handlarz to papiery sporo kosztują-160 chyba zwolnienie z podatku, ok 80-90 zł tłumaczenia, przegląd ok 150 zł, rejestracja chyba też (i nie wiem czy nie ma jakies debilnie wysokiej opłaty za wydanie karty pojazdu) no i pierwsze oc też trzeba wykupić w sumie ok 700 zł zakładając że za kartę pojazdu nic nie placisz....Po prostu drogie jest świadectwo homologacji. Dla mnie zawsze dokumenty i pełna rejestracja miała spore znaczenie bo mieszkałem praktycznie przy rynku głównym w Krakowie. Wyjeżdżając z domu było raczej pewne że natknę się na policję lub straż miejską. Bywały czasy że jeździłem tak moto bez papierów ani bez prawka ale to dawno i nie prawda. Więcej stresu niż przyjemności...Myślę że tylko połowa zainteresowanych kupnem motocykla tego typu może sobie pozwolić na motocykl bez homologacji. Jak byś chciał crossówkę zarejestrować to myślę że byłby to koszt rzędu 5000zł wliczając w to przystosowanie motocykla do przeglądu :) WOOOOOOoooooooooooo!!! za dwa dni będę obchodził 6 rocznice rejestracji na forum hehehe :laugh: Edytowane 14 Marca 2012 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krempy Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 (edytowane) Witam, szukam motocykla typu enduro. DRZ widziałem, jest trochę za słaba jak na kolejny dla mnie motocykl. Nie chodzi tu zbytnio o teren, jak o ulicę, gdyż chciałbym 2 zestawy kół, z wiadomych przyczyn. Przydałoby się, gdyby kolejny dla mnie motocykl nie wymagał tak częstych remontów, jak na przykład EXC 525, gdyż jeszcze nie mam stałego zatrudnienia i tyle co sobie dorobię po szkole / w weekendy to mam na motocykl. 50 Koni to takie trochę minimum. Liczę na ciekawe propozycje. Pozdrawiam. Ps: 13000zł max do wydania na motocykl sprawny, do jeżdżenia z drugim kompletem kół. Edit: wiadomo, że chodzi o motocykl homologowany, przydałoby się, żeby był w miarę lekki, gdyż jakąś krową w terenie nie chciałbym się pojawiaić Edytowane 15 Marca 2012 przez Krempy Cytuj Naciskam starter... Jeszcze kominiarka, rękawice, kask. Ruszam, opada zmęczenie i złość.Zostawiam za sobą świat pełen zawiści, krzywd, raniących niedomówień...Bo Moja ulubiona pozycja? To pozycja za kierownicą motocykla... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 XR 650 czy tam 600 Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JKD Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Witam chcialem sie przywitac bo to moj pierwszy post na tym forum z off roadem mam juz troche wspolnego ale jezdzilem 4x4 chcialem sie dowiedziec jakie moto mam kupic bo jezdze dt teraz 2 sezon ale czytam to forum od tygodnia i w sumie nie musze sie p[ytac bo forum tylko mnie przekonalo w moim wyborze wiecv dziekuje wszystkim aktywnym forumowiczom i mysle ze jeszcze cos napisze :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Czyli co kupujesz? Bo już nic nie rozumiem :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JKD Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Czyli co kupujesz? Bo już nic nie rozumiem :biggrin: mysle ze exc tylko jeszcze do konca niewiem czy 125 czy 200 ale to jeszcze musze poczytac przemyslec czy jestem 200 w stanie ogarnac ale to sprzet ktory spelnia moje wymagania :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 A na jakiej jeździłeś DT ? Pojemność ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.