GÓRA Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Witam a może ktoś wie coś o tej yamaszce? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1361167 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrMSC Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Z tych zdjęć pierwsze co można wywnioskować to fakt że ktoś jęzora nie żałował i porządnie wylizał tą DTkę :icon_mrgreen: , a tak poza tym wygląda na zadbaną ale w jakim jest stanie technicznym tego ze zdjęć nie wydumam :wink: , ale wygląda obiecująco. No nie mają homologacji bo to crossy a KLX to enduro :wink: , poza tym zarówno RMZ jak i KXF na pewno będą mniej trwałe niż KLX, a jeśli już miała by to być crossowa ćwiara to zdecydowanie CRF,SXF albo YZF. To może lepszy był by ten: http://www.allegro.pl/item661630413_aprili...n_2t_power.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 http://www.moto.allegro.pl/item663184048_y..._i_rm_2007.html co o nim sądzicie??oglądał ktoś??j Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 To może lepszy był by ten: http://www.allegro.pl/item661630413_aprili...n_2t_power.html No Apcia niczego sobie, tamta DTka też wporzo, z tych dwóch brał bym tą która w lepszym stanie tech. a jeśli w podobnym to ja skłaniał bym się ku Apci. http://www.moto.allegro.pl/item663184048_y..._i_rm_2007.html co o nim sądzicie??oglądał ktoś??j Yamaha jak yamaha ale na głowicy widzę jakieś patenty, może to nic poważnego ale mnie strasznie wqrwiają takie "bonusy". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Nie na głowicy a na cylindrze jest chyba czerwony silicon :D:D, oprócz tego jeździł ją jakiś zawodnik duzo wymienionych częsci np całe hamulce.mam dylemat :D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Nie na głowicy a na cylindrze jest chyba czerwony silicon :D:D, oprócz tego jeździł ją jakiś zawodnik duzo wymienionych częsci np całe hamulce.mam dylemat :D:D Zawodnik powiadasz hmm...., jak dal mnie to mało rozgarnięty, przynajmniej jak chodzi o kwestie techniczne bo jak inaczej nazwać montowanie podkładki dorabianej z aluminiowej blachy wielkości taboretu w miejsce podkładki pod śrubę 8mm? http://www.polskajazda.pl/Motocykle/KTM/52...2159,524004%27) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Nie na głowicy a na cylindrze jest chyba czerwony silicon :D:D, oprócz tego jeździł ją jakiś zawodnik duzo wymienionych częsci np całe hamulce.mam dylemat :D:D Zawodnik powiadasz hmm...., jak dal mnie to mało rozgarnięty, przynajmniej jak chodzi o kwestie techniczne bo jak inaczej nazwać montowanie podkładki dorabianej z aluminiowej blachy wielkości taboretu w miejsce podkładki pod śrubę 8mm? http://www.polskajazda.pl/Motocykle/KTM/52...2159,524004%27) no i zdecydowanie na głowicy :wink: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 mógł gwint zerwać lub coś przekombinować przy serwisie i o to taki patent :D branie motocykla po zawodniku jak dla mnie ma plusy bo motocykl nawet jak wymaga pogrzebania w silniku jest tańszy i często ma wiele dodatków za które nikt nikomu nie zwróci ALE pod warunkiem ze był pełen profesjonalizm a nie takie partactwo jak przy tej Yamasze bo zobacz jak jest wytarta lewa strona ramy na wysokości butów (prawa tez nie lepsza) ogólnie motocykl dobity i ja bym go nie brał. Tyle z mojej strony Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GÓRA Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Może ktoś coś wie na temat tego moto lub tego kolesia co sprowadza na prawdę proszę o pomoc. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1361167 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 No to może ta http://www.moto.allegro.pl/item669979000_y...003_zobacz.html właściciel wydaje się być rzetelny?A rózni się czymś 2004 od 2003?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 No to może ta http://www.moto.allegro.pl/item669979000_y...003_zobacz.html właściciel wydaje się być rzetelny?A rózni się czymś 2004 od 2003?? Ta wygląda zdecydowanie lepiej niż poprzednia, w zasadzie nie ma się czego czepić, zadzwoń do gościa niech poda Ci numer VIN to sprawdzisz sobie który to naprawdę rocznik bo ludziska strasznie kantują na rocznikach crossów, co do reszty to nie oczekuj że ktoś na forum wywróży Ci jaki jest faktyczny stan techniczny konkretnego egzemplarza, bo to po prostu niewykonalne :wink: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamis-a Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 No to może ta http://www.moto.allegro.pl/item669979000_y...003_zobacz.html właściciel wydaje się być rzetelny?A rózni się czymś 2004 od 2003?? chyba tylko zawieszeniem :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 (edytowane) Ave, a więc postanowiłem pozbyć sie klx i nabyć coś innego. I tutaj moje pytanie do was co radzicie po klx 250r ? Moto ma być lekkie i ziwnne. Kwota max. 7.5k jeżeli opchne kawe za +/- 6k :) Oczywiście moto ma służyć do szalenia po piakowniach, okolicznych lasach. Może być 2t i 4t przy czym bardziej skłaniał bym sie do 2t. Pozdro! Edytowane 26 Czerwca 2009 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Ave, a więc postanowiłem pozbyć sie klx i nabyć coś innego. I tutaj moje pytanie do was co radzicie po klx 250r ? Moto ma być lekkie i ziwnne. Kwota max. 7.5k jeżeli opchne kawe za +/- 6k :) Oczywiście moto ma służyć do szalenia po piakowniach, okolicznych lasach. Może być 2t i 4t przy czym bardziej skłaniał bym sie do 2t. Pozdro! 7,5 kilo złociszy powiadasz, hm.... tu od razu przychodzi mi do głowy EXC200/250 albo KDX200/250 ewentualnie Husqvarna WR250, z 4T w takich pieniądzach to tylko crossy i to raczej w nie rewelacyjnym stanie, jako że moto ma być zwinne to wszystkie starsze enduro odpadają, po klx250 wszystkie enduro w 4T będą "nie zwinne" :icon_mrgreen: , jeśli nie mieszkasz w górskim terenie to myślę że od bidy możesz brać też pod uwagę crossowe 250 w 2T choć to cholerne opoje i w turystę na nich ciężko się pobawić. O.... teraz mi przyszło do głowy jeszcze jeden ale dość ekstremalny pomysł, mianowicie EXC300 to całkiem fajne bydle choć lubi wypić to ma w cholerę mocy no i jest dość lekkie, niezapomniane wrażenia gwarantowane choć obarczone pewnym ryzykiem :icon_mrgreen: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Jak już wymieniono KTM 200 EXC w tym temacie to chciałbym sie troszkę o niego podpytać. Jest kilka tematów o 200 ale większość z nich nic nie wnosi. Same teksty typu ja słyszałem , ktoś mi powiedział itp. Najbardziej by mnie interesowało porównanie do EXC 250. Mianowicie po 2 latach ujeżdżania TTR'ki chciałbym się przesiąść na coś lżejszego i bardziej zwinnego niekoniecznie mocniejszego, ale słabszego by nie wypadało kupować. Czy 200 jest naprawdę zwinniejsza od 250 z czysto teoretycznego punktu widzenia nie jest dużo lżejsza i wymiarami też się za bardzo nie rożni. A że lubię dymek i smrodek z komina to chciałbym 2T. Musi posiadać świeczkę z przodu, i być zarejestrowanym wiec pozostaje wyłącznie EXC, żadnych kierunków i innych gadżetów drogowych mi nie potrzeba bo to tylko niepotrzebne wydatki po glebach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.