włochatyDR Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Ale wiosną będą więkrze ceny. Kupować motocykl lepiej jest zimą. Musisz poprostu szukać i może coś trafisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 dokładnie,na wiosnę ceny motocykli podskoczą,najlepiej szukać teraz bo są okazje "zajebiste" jak dobrze trafisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 a to poproszę przykład z segmentu sxf 250 i yzf 250 ewentualnie EXC 450 +2005 :) Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 heY wszystkim .... mam takie pytanko ... . Bo od dłuższego czasu ( od początku zimy ) szukam motocykla dla siebie , jestem zdecydowany już na crossa o pojemności 125 , 2T ... kurcze szukam motorka przez całą zimę i nic nie mogę znaleźć .... A kryteria jakie motor musi spełniać są takie : Motocykl musi być z MAŁOPOLSKI , CENA max 5000 zł Rocznik nie straszy jak 1999/2000 !! Oczywiście sprawny musi być ;D NA wygląd już nie patrze byle tylko motocykl bym miał na nowy sezon bo mnie normalnie rozsadzi bez motora ..... Może ktoś z was widział ciekawą okazje albo jakiś znajomy sprzedaje .. bo ja cięgle siedzę na allegro i byłem już oglądać pare motorków ale jeszcze nic dobrego nie znalazłem ;/ PomocY ?! No niestey nie będzie łatwo ci znaleść tak od ręki, mój brat akurat sprzedaje swoją RMkę ale niestety nie spełnia twoich wymagań :icon_mrgreen: , bo rocznik 1998 i do tego z dolnegośląska no i cena nieco wyższa :icon_mrgreen: utrzymana znakomicie rok temu wymieniony korbowód i tłok od tego czasu praktycznie nie używana: http://c.wrzuta.pl/wi7748/80dbd9ce0004d303...cEdkOOakUH&ft=f . A tak na poważnie to mocno ograniczone założenia przyjąłeś i niestety trzeba cierpieć :biggrin: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stediuk Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Siema, Nie wytrzymałem... muszę coś napisać bo zwariuję... Może najpierw po krótce o sobie, od bardzo dawna jeżdżę na moto. Na enduro od roku - kupiłem DT 125 R (odblokowana) w sierpniu brakowało mi już mocy. Kupiłem DR350, wszystko pieknie, ale zawiecha na duzych hopach przyprawiała mnie o ból (nie tylko głowy ;P) Odpalanie po zdławieniu itp. to był koszmar... No i odwieczny problem brakującej mocy... Co do preferencji... kocham las, szutry, błocko, zapach benzyny itp... Reasumując przekładam teren nad tor, jednak lubię sobie poskakać, lubię pokatować się trochę w błocku, lubię trochę poszaleć na szutrowych odcinkach. Lubię wjechać w las i jechać przed siebie aż skończy się droga albo i nie skończy. Gdzieś zawsze wyjadę i zawsze znajduję jakiś sposób na powrót do domu. Lubię robić wypady enduro 200-400 km Na DR-ce dużo latałem po asfalcie, spodobało mi się na tyle, że będę miał koniecznie 2 komplety kół, także zapewne nie obejdzie się bez jakiejś spokojnej traski >400km W terenie czułem się świetnie na DT, bardzo lekka zwrotna i zwinna, z kolei DR bardzo pięknie chodziła od dołu. Wymogiem jest niska waga moto, jazda na XT 600 to dla mnie była udręka po szutrowych krętych odcinkach, nie mówiąc już o torze... Chcę czegoś z pazurem, najlepiej żeby paliło tyle co DR xD i ważyło tyle co DT... Nie chcę ślimaka którego zmienię za pół roku... Ja chcę motocykl! Tylko 4T, najlepiej aby był odpalany i z kopa i z guzika. Nie muszę chyba dodawać że rejestracja i światła to wymóg konieczny;P Zrobilem w tym sezonie 4000km Lubię grzebać samemu przy sprzęcie i pilnuję czynności serwisowych, nie chcę wydawać ekstremalnej kasy ale chce mieć ekstremalne wrażenia. Do wydania mam 6000 zł, jeśli uda mi się coś pożyczyć to będę miał 7000-7500 ale tylko na coś w bdb stanie. Już nie chcę starego klamota (DR 91r) tylko coś nowszego. Mam na końcu języka moje marzenie... Husaberg... Rocznik >01 (połączenie z KTM) Nie boję się trudnej dostępności części, nie boję się mocy, ewentualnie niepewnością napełnia mnie fakt, że może jest coś o podobnych parametrach troche tansze w eksploatacji... Jakoś nie jestem przekonany do XR...:/ do WR też nie :/ za drogo stoją, DRZ może by mi pasowała, ale droga i najsłabsza z towarzystwa... Jestem gotow jechać na wyspy po motor, bo przy obecnym kursie euro nie ma nic godnego uwagi w szkoplandzie... http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...sid=p2759.l1259 sprzedawca wola 1400Ł ale mysle ze cos da sie urwac... Do tego musze doliczyc 1000-1500 na przywiezienie i 500 na rejestracje... Wezcie mi cos napiszcie bo nie wiem czy nie jestem zbyt slepo zapatrzony w Berga... No i mam takie male marzenie, zeby moze kiedys sie na jakis rajd enduro wybrac... Jak kasa by byla i umiejetnosci przyzwoite... Ale tego nie biore teraz pod uwage przy kupnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 (edytowane) Dominik Szymasnki , mod tego dzialu lata z ekipa gdzie jest Husaberg , ma o nim raczej srednie zdanie , ponoc seryjny rozrusznik mozna odrazu wywalic bo nie daje rady , ja osobiscie jak by bral jakies hrad enduro to rozgladal bym sie za koncowka wersji KTM EXC 520, lub pierwszymi modelami KTM EXC 525. Pozatym 400 ccm w traski po pareset km asflatem , to mi sie nie widzi , ten silniczek nie byl by z tego zadowolony Edytowane 23 Stycznia 2009 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 (edytowane) Z tego co pisze sprzedający rozrusznik został wymieniony na mocniejszy razem z aku. , ma to 6 biegów więc z jadą na dłuższe trasy nie powinno być problemu, co prawda zbyt mocarne to nie jest ale napewno lekkie. A co do samego Husaberga to trudno mi to pisać coś konkretnego za mało miałem z nimi doczynienia, opinie kolesi latających na tym sprzęcie są dość pochlebne (oczywiście są też skrajne) , najczęściej słyszanym określeniem jest: "kowalska robota, proste jak tylko można" , myślę że jeśli mała dostępność części cię nie odstrasza to można zaryzykować. Zastanawia mnie tylko czy masz zamiar brać go w ciemno czy ktoś dla ciebie go obada przed zakupem? bo jazda na wyspy żeby zobaczyć minę "made in UK" to raczej średni pomysł :bigrazz: . Poza tym piszesz że koleś chce 1400funtów+transport+rejestracja.... wyjdzie pewnie 8500zł a jak znam życie to napewno trzeba będzie parę rzeczy wymienić i zrobi się 9000zł a może więcej. Czy to ci się opłaca? ja też nie dawno kupiłem moto sprowadzone z UK, motorek był w świetnym stanie ale kilka rzeczy było do wymiany. Wymieniłem łożyska z tyłu, napęd, osłony na golenie, panele boczne, łańcuch rozrządu i olej z filtrami do tego doszła rejestracja i z poczatkowych 10000zł zrobiło się 11500zł. Edytowane 23 Stycznia 2009 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 To nie jest chora miłość do Husaberga... poprostu Hus ma to coś,tą toporność która mi się podoba.Nie ma problemu z Husabergiem jeśli dbasz o czynnosci serowisowe,wszystko wymieniasz na czas...Jezdziłem duzo 501 z 1998 roku i problemów nie sprawiała... jezdziłem na 550 kolegi paolo i jest jeszcze lepiej ;) no ale jak ktoś sam nie kupi i nie pojezdzi to sie nie dowie... a ze ten mówil ze dobry a ten ze hujowy.... takie rady to sobie można w tyłek wsadzić jak nie kupisz to się nie dowiesz jaki jest naprawde ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mijagi9 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 czytam tak czytam... ale nigdzie o Becie RR50... zastanawiam sie nad kupnem tejze bety ale nie wiem czy warto... nie jest to zwykla beta <sm> lecz w limitowanej wersji enduro...daje do niej link : http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1078551 powiedzcie czy warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stediuk Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Poza tym piszesz że koleś chce 1400funtów+transport+rejestracja.... wyjdzie pewnie 8500zł a jak znam życie to napewno trzeba będzie parę rzeczy wymienić i zrobi się 9000zł a może więcej. Czy to ci się opłaca? ja też nie dawno kupiłem moto sprowadzone z UK, motorek był w świetnym stanie ale kilka rzeczy było do wymiany. Wymieniłem łożyska z tyłu, napęd, osłony na golenie, panele boczne, łańcuch rozrządu i olej z filtrami do tego doszła rejestracja i z poczatkowych 10000zł zrobiło się 11500zł. Wziąłem to pod uwagę, bo tak naprawdę budżet wyjdzie mi około 9000... Ale rzecz jasne nie napisalem ze szukam moto do 8500 czy 9000 bo wydatki dodatkowe zawsze sie znajda... wiec akurat z tym sie licze. Nie wiem jak patrzec na KTMa... Husaberg z porownywalnych rocznikow wypada duzo bardziej korzystnie cenowo i szukajac tych 520 czy 525 musze sie liczyc z tym ze ot starszy model... Ale z drugiej strony... cholera bardzo mi sie podoba cos agresywnego i chyba nie bede sie zbyt wiele zastanawial... wezme cos takiego aby potem moc opowiadac wnukom jak sie rzucilem na gleboka wode i kupilem Husa...;D Piszcie jak najwiecej mozecie ;D Kazdy post jest dla mnie bardzo wazny i analizuje kazde slowo ktore uslysze o tych motocyklach ;D Ale jak kolega napisal, nie dowiesz sie dopoki sam nie sprobujesz...:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamis-a Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 czytam tak czytam... ale nigdzie o Becie RR50... zastanawiam sie nad kupnem tejze bety ale nie wiem czy warto... nie jest to zwykla beta <sm> lecz w limitowanej wersji enduro...daje do niej link : http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1078551 powiedzcie czy warto napewno jest lepsza od jakis chinoli ale cena troche duzu. Jake są w ogóle twoje parametry?? :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 (edytowane) Używane Husy są zazwyczaj tańsze od KTM ze względu na to że są owiele mniej rozpowszechnione, ludzie nie bardzo wiedzą jak jest z ich trwałością i czego się po nich spodziewać z tego względu zwyczajnie boją się ryzykować do tego dochodzą większe problemy z częściami niż w KTM. Więc jeśli mają do wyboru Husaberga za 8500 i KTM za 9500 to z regóły biorą KTM bo wiedzą że z częściami nie będzie problemu i że to dość trwałe maszyny, poza tym wystarczy tylko wybrać się do miejscowych endurowców i napewno przynajmniej jeden z nich będzie miał jakąś odmiane KTM i wypytać co i jak. Szansa że w okolicy znajdziemy jakiegoś Husaberga jest o wiele mniejsza, czego dowodem są twoje pytania na forum :wink: . Z moich inforamcji wyłania się całkiem pozytywny obraz Husaberga, z resztą sam miałem podobny problem przed zakupem i rozważałem Husa FE501 ale przeważyły ww. argumenty. "Husaberg z porownywalnych rocznikow wypada dużo bardziej korzystnie cenowo i szukajac tych 520 czy 525 musze sie liczyc z tym ze ot starszy mode" za takie pieniądze jakimi dyspnujesz też nie dostaniesz dużo nowszego Husaberga, może o rok czy dwa młodszy niż KTM, często taniej nie znaczy lepiej zastanów się co zrobisz kiedy oprócz części eksploatacyjnych będziesz musiał wymienić coś innego, np. rozwalisz dekiel alternatora? Wtedy zostaje ci tylko serwis i zakup nówki która tania nie będzie, do Kata jest sporo używanych częsci chodźby na "alledrogo" jedna taka przygoda może zniwelować całą różnice w zakupie. Poza tym kieruj się raczej stanem technicznym niż rocznikiem bo sam osobiście oglądałem kilka KTM525 z lat 2003-2005 i w porównaniu do mojego KTM520 z 2002r. były roz...ane jak cholera. Jeśli miał bym ci doradzać to nie napalaj się, bo to najgorsze co może być przymykasz się wtedy oko na rużne wady sprzęta co się potem mści, weź koniecznie z sobą kogoś kto będzie chamował twój entuzjazm :wink: . Najlepiej pojedz w kilka miejsc w kraju zanim pojedziesz na wyspy i obczaj kilka sprzetów, będziesz wiedział na co zwracać uwagę przy oględzinach innych maszyn. Jeśli możliwe wykonaj kilka jazd próbnych na różnych maszynach, mniej więcej sprecyzujesz swoje preferencje i bardziej świadomie dokonasz wyboru moto. Pamiętaj że kupić to najprostsza rzecz ale sprzedać to całkiem inna bajka, jeden nie przemyślany zakup może cię całkowicie zniechęcić do dalszej przygody z tymi maszynami. Udanych "połowów" :wink: . Edytowane 24 Stycznia 2009 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 (edytowane) Cześć, zerknijcie w linki i wyraźcie swoje zdanie na temat niżej wymienionych bajków: http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=530415224 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1130343 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1128431 Te WR- podobają mi sie. W 1 szym przypadku od razu dochodzi zakup kół na kostce. Ogólnie ładny stan, mały przebieg (o ile takowy jest). Druga- jakoś cena za taki rocznik i jeśli niezakataowany wydaje mi sie podejrzana. A Kat... zawsze chciałem mieć Kata, mały wybór w 400 (bo o takich głównie myśle- a za te kase w ogłoszeniach to ponizej 1999 i mało)...a z lektury forów myślę że do naszego endurzenia - dłuższe wypady po lasach, troszkę przelotówek asfaltowych) taka 520 by sie nadała. Potrzebuje moto do śmigania głównie po lasach, szutrach, błotku itp. w mocy pow 45 KM i nie za cieżkie. W kasie ok 9 tysia niby jest tego sporo ale ...stan. WR-ek pełno ale jak patrze na większośc z nich to widze....remont i problemy (może żle sie nastawiam waszym zdaniem) Dlatego te w/w wpadły mi w oko po dłuższym śledzeniu ogłoszeń Pozdrawiam i dzięki za uwagi Edytowane 25 Stycznia 2009 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 (edytowane) Cześć, zerknijcie w linki i wyraźcie swoje zdanie na temat niżej wymienionych bajków: http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=530415224 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1130343 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1128431 Co ci mogę napisać to że w pierwszym przypadu przebieg jest podejrzany, 850km na sezon? to ja chyba rowerem robię więcej :icon_mrgreen: . W drugim przypadku trudno coś konkretnego wydedukować z samych zdięć i opisu, cena wygląda na okazję i to mnie martwi bo w naszym pieknym kraju okazja=mina w 99% przypadków. A co do KTM to po pierwsze nie orginalna lampa a poza tym..... cholera wie "bez półlitry nie rozbierosz" jak byśmy tu wszyscy nie wybałuszali oczu niewiele wymyślimy, jechać na miejsce i oglądać bez tego niewiele się dowiesz. Edytowane 25 Stycznia 2009 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 (edytowane) .......jechać na miejsce i oglądać bez tego niewiele się dowiesz. Dokładnie , musze troche info zadobyć o tym KTM-ie 520, bo o nim dotychczas zbytnio nie myślałem... Qhollum, przecież Ty masz taką maszynke (widziałem foty -ładna) zapodaj potrzebne dla mnie info, jak to jeździ, na co zwracać uwage itp. Podziel sie wiedzą i rozpisz trochę, jak z wymianą oleju u ciebie i ogólnie z awaryjnością. A jego cena jak Twoim zdaniem? NA pytanie czy warto w to wchodzić pewnie odpowiedź będzie tylko jedna ;-) Ale tak obiektywnie doradź proszę (jak nie na forum to na priva zapodaj). Pzdr Edytowane 25 Stycznia 2009 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.