Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ale YZF z papierem? Było w ogóle takie coś? Jak nie YZF to WR jezeli ma być Yamaha. Ale generalnie wszystkie enduraki są godne polecenia, Cross nie dość ze cie pozamiata to jeszcze nie da radości z jazdy w terenie czy po asfalcie. To maszyna na tor z charakterystyką 0-1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Suzuki rm-z jest crossem, czyli motocykl tylko na tor bez żadnej homologacji. Jak chcesz coś wyczynowego tylko z homologacją to szukaj modeli KTM exc-f, Husqvarna te, Husaberg fe, Beta rr, Gas Gas ec, Honda crfx Yamaha wrf, Suzuki rmz-x, Kawasaki klx, jeszcze egzotyczny TM. Każdy z tych producentów oferuje pojemność 450ccm, niektórzy z nich mają już gotowe modele sm.

Edytowane przez Rams
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Jeżdżę już trochę na Sendzie 50 2T i szukam czegoś nowego. Będę przede wszystkim śmigał po czarnym, chociaż czasami pewnie zdarzy mi się przejechać po polnej drodze. Nie chcę, żeby to było za słabe (125 4T ?) lub za mocne. Fundusze do 8 tysi. Widzimisię są takie :

 

1. 4T

2. rejestracja na 2 osoby

3. Supermoto lub Enduro

4. nie za ciężki

5. w miarę niskie spalanie

6. niewymagający serwis

7. wolę rozrusznik el., niż samą kopkę (ale jak będzie mus to wezmę moto i z samą kopajką)

 

Biorę pod uwagę parę motorków. MZ 125SM (boję się, że szybko się znudzi), DR350 (wizualnie mi się nie podoba), DRZ400 (przekracza moje fundusze), TTR600 lub TT600 (ciężkie trochę).

 

Chyba podałem wszystko co trzeba :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie po czarnym śmigam FZS 600, tak sobie wymysliłem żeby kupić drugie moto do jazdy tam gdzie chce a nie tlyko tam gdzie jest asfalt czyli enduraka.

Ale niestety nie żyję w zgodzie z portfelem i mam do dyspozycji jedynie 4 tysiące :( jest sens szukać czegoś w takich pieniądzach?

Chciałbym moto do jazdy po szutrach, lasach itp, bez topienia po kierownice w błocie itp itd. Lajtowe przejażdżki tam gdzie nie ma asfaltu.

 

Myślałem nad

XT 350

Dr350

Xt 600 ale to raczej cieżkawy klocek.

 

Czy znajdę coś w ogóle zdolnego do jazdy w takim budżecie?

Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tej wagi Xt"ka nie boję się aż tak bardzo(tym bardziej że nie mam w planie go topić), najwyzej będzie dodatkowa motywacja aby na siłownie się wybrać :P główny problem polega na tym czy do 4 tysięcy znajde coś godnego uwagi :)

Edytowane przez fincher

Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jestem tu nowy i chciałbym podłączyć się pod temat.

 

Jestem na etapie poszukiwania swojego pierwszego enduro.

Wcześniej nigdy nie miałem do czynienia z motocyklami tego typu.

Od dwóch lat śmigam na Suzuki GSR600 i teraz zamarzyłem sobie pojeździć trochę w terenie.

 

W związku, że jestem w tym temacie nowicjuszem proszę o poradę w wyborze pierwszego enduraka.

Rozglądałem się za czymś w rodzaju Yamaha WR450f, Suzuki DR-Z 400 czy KTM EXC 400.

Co byście polecili i czy 400ccm w terenie jest do opanowania ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podstawowe pytanie za ile i czy z papierami ??

 

nawet cr 500 jest do opanowania . wszystko zalezy od umiejestnosci i rozwagi ..

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brok :D Każdy ma inny gust i wiadomo, o tym się nie dyskutuje. Ale przedni błotnik myślę że w terenie nie do końca spełnia swoje zadanie a udawany sticker bomb z folii wyszedł z mody na szczęście tak samo szybko jak do niej wszedł :) Wizualnie jak dla mnie pomogła by zmiana tłumika na jakiś delikatniejszy. Najlepiej oryginał od jakiegoś innego motoru np KTM exc 4T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta bazgołopodobna okleina na plastikach jest tragiczna-sory ale taka moja opinia ....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest tak źle :)

Ja bym folie zostawił, za to te lusterka bym wywalił.

 

Mam nadzieję, że wkrótce wstawię fotki swojego LC2 ( sam go oklejam folią i maluje więc będzie co komentować, rzeczowo krytykować ale i tak najważniejsze by był sprawny technicznie )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okleina jest taka bo z taka kupilem.

Przedni blotnik faktycznie przykrotki i sporo blota lata, ale ja i tak nigdy z lasu czysty nie przyjezdzam.

Lusterka usuniete bo juz jakis czas temu sie pogiely, tylne kierunki usunely sie same juz jakis czas temu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...