Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

zawias da się przeboleć, gorsza sprawa to dziura w mocy, słaby dół, zwłaszcza jeśli kierownik ciezszy

 

exc200 nie jest za mocne, to fakt, ale exc 250 wcale jakimś szatanem tez nie jest(zwłaszcza te nowsze, na orginalnym wydechu), jeśli juz zmieniać to na crossa 250 jak chcesz poganiac po torze szybciej, bo jeśli tylko po toby miec pare km wiecej to nie ma sensu, albo jednak na 4T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawias da się przeboleć, gorsza sprawa to dziura w mocy, słaby dół, zwłaszcza jeśli kierownik ciezszy

 

exc200 nie jest za mocne, to fakt, ale exc 250 wcale jakimś szatanem tez nie jest(zwłaszcza te nowsze, na orginalnym wydechu), jeśli juz zmieniać to na crossa 250 jak chcesz poganiac po torze szybciej, bo jeśli tylko po toby miec pare km wiecej to nie ma sensu, albo jednak na 4T

Sęk w tym że na torze byłem raz w życiu :P 4T odpada na brak czasu i bardzo rzadką jazde.Chyba zostane przy KTM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle że jak już nauczyłeś się do enduro to crossówką 250 może ciężko Ci się jeździć, bo 200EXC to raczej baranek przy 250 crossowej. A zawieszenie to jest dopiero kamień :biggrin:

Mocowo dam rade bo jezdziłem juz kilkoma 250 2T i nie przeraza mnie moc, chodzi mi tylko o przyjemność z jazdy, na minus w 250 jest jeszcze bak zaledwie 7l :/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

250 ma tą zaletę, ze zawsze jest zapas mocy, w trudnym terenie ani na torze(przy amatorce) się nie przydaje, ale tam gdzie sie leci wyzszym biegiem juz tak, 200 na 6stce słabo kręci, a 250 na 5tce zdarza sie ze wstanie na koło bez łaski

 

jak masz doinwestowaną, zdrową 200 to moze pokombinuj ze zwiekszeniem mocy, kilka sposobów jest, wydech akcesoryjny lub wydech z SX, membrany V-force(cena nieprzyjemna), cylinder w dół na uszczelce(właśnie to testuję), skrócenie przełożenia, przejście na lepszy olej, który mozna mieszać w mniejszej proporcji w porównaniu do tanich olejów i dalej zachowa właściwości

 

ja tam nie zamieniłbym swojej 200 za crossa w 2T, ale za rok, kto wie, tyle ze coraz bardziej kreci mnie tor bo lasy mam juz tak wyśmigane ze nie ma co w nich robić ;P co kto lubi

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

250 ma tą zaletę, ze zawsze jest zapas mocy, w trudnym terenie ani na torze(przy amatorce) się nie przydaje, ale tam gdzie sie leci wyzszym biegiem juz tak, 200 na 6stce słabo kręci, a 250 na 5tce zdarza sie ze wstanie na koło bez łaski

 

jak masz doinwestowaną, zdrową 200 to moze pokombinuj ze zwiekszeniem mocy, kilka sposobów jest, wydech akcesoryjny lub wydech z SX, membrany V-force(cena nieprzyjemna), cylinder w dół na uszczelce(właśnie to testuję), skrócenie przełożenia, przejście na lepszy olej, który mozna mieszać w mniejszej proporcji w porównaniu do tanich olejów i dalej zachowa właściwości

 

ja tam nie zamieniłbym swojej 200 za crossa w 2T, ale za rok, kto wie, tyle ze coraz bardziej kreci mnie tor bo lasy mam juz tak wyśmigane ze nie ma co w nich robić ;P co kto lubi

No i 200 ma możliwość regulacji zaworu wydechowego. Ja mam YZ250 z v-force i tuningowym wydechem bo ręce urywa , ale ta moc jest piękna :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

nie wiem czemu ale na allegro moto z papierami są z reguły 1-2kpln droższe od tych bez.........pozatym prawie enduraki zawsze są droższe od crossówek...

 

w sumie jeśli sprzedaje handlarz to papiery sporo kosztują-160 chyba zwolnienie z podatku, ok 80-90 zł tłumaczenia, przegląd ok 150 zł, rejestracja chyba też (i nie wiem czy nie ma jakies debilnie wysokiej opłaty za wydanie karty pojazdu) no i pierwsze oc też trzeba wykupić w sumie ok 700 zł zakładając że za kartę pojazdu nic nie placisz....

Po prostu drogie jest świadectwo homologacji. Dla mnie zawsze dokumenty i pełna rejestracja miała spore znaczenie bo mieszkałem praktycznie przy rynku głównym w Krakowie. Wyjeżdżając z domu było raczej pewne że natknę się na policję lub straż miejską. Bywały czasy że jeździłem tak moto bez papierów ani bez prawka ale to dawno i nie prawda. Więcej stresu niż przyjemności...

Myślę że tylko połowa zainteresowanych kupnem motocykla tego typu może sobie pozwolić na motocykl bez homologacji. Jak byś chciał crossówkę zarejestrować to myślę że byłby to koszt rzędu 5000zł wliczając w to przystosowanie motocykla do przeglądu :)

 

 

 

WOOOOOOoooooooooooo!!! za dwa dni będę obchodził 6 rocznice rejestracji na forum hehehe :laugh:

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, szukam motocykla typu enduro. DRZ widziałem, jest trochę za słaba jak na kolejny dla mnie motocykl. Nie chodzi tu zbytnio o teren, jak o ulicę, gdyż chciałbym 2 zestawy kół, z wiadomych przyczyn. Przydałoby się, gdyby kolejny dla mnie motocykl nie wymagał tak częstych remontów, jak na przykład EXC 525, gdyż jeszcze nie mam stałego zatrudnienia i tyle co sobie dorobię po szkole / w weekendy to mam na motocykl. 50 Koni to takie trochę minimum. Liczę na ciekawe propozycje. Pozdrawiam.

 

Ps: 13000zł max do wydania na motocykl sprawny, do jeżdżenia z drugim kompletem kół.

 

Edit: wiadomo, że chodzi o motocykl homologowany, przydałoby się, żeby był w miarę lekki, gdyż jakąś krową w terenie nie chciałbym się pojawiaić

Edytowane przez Krempy

Naciskam starter... Jeszcze kominiarka, rękawice, kask. Ruszam, opada zmęczenie i złość.

Zostawiam za sobą świat pełen zawiści, krzywd, raniących niedomówień...

Bo Moja ulubiona pozycja? To pozycja za kierownicą motocykla...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam chcialem sie przywitac bo to moj pierwszy post na tym forum z off roadem mam juz troche wspolnego ale jezdzilem 4x4 chcialem sie dowiedziec jakie moto mam kupic bo jezdze dt teraz 2 sezon ale czytam to forum od tygodnia i w sumie nie musze sie p[ytac bo forum tylko mnie przekonalo w moim wyborze wiecv dziekuje wszystkim aktywnym forumowiczom i mysle ze jeszcze cos napisze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli co kupujesz? Bo już nic nie rozumiem :biggrin:

mysle ze exc tylko jeszcze do konca niewiem czy 125 czy 200 ale to jeszcze musze poczytac przemyslec czy jestem 200 w stanie ogarnac ale to sprzet ktory spelnia moje wymagania :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...