Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

warto dac za takie cudo 4 tys ? jest to stary KTM SX 300 , znajomy sie napaplil , bylem dzis ogladac i technicznie nie mam wiekszych uwag , ladnie pracuje , ciagnie z dolu , jak sie wkreci to naprawde zapie**ala okrutnie , ponoc w raichu byl robiony remont silnika , gosc robil w nim zaplon bo kupil bez , zestaw napedowy prawie nowy , lozyska glowki ramy na ukoczeniu , tyl ma delikatny luz

 

 

 

 

http://otomoto.pl/ktm-sx-M2490885.html

 

 

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te roczniki... podziękowałbym chociaż ze względu na zanik cześci na rynku. Ładnie wygląda, ale ktm po paru latach użytkowania wg mnie do niczego się nie nadaje.

Edytowane przez Kamsel

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez bym się nie pchał w taki rocznik. ja miałem ktm z 93r i o częściach można było zapomnieć. Tłok, korba itp to są tylko bardziej chodzi o jakieś nietypowe części. To był wyczynowy motocykl. Po tylu latach miał na pewno sporo właścicieli. Połowa z nich pewnie nie umiała się obchodzić z tego typu sprzętami. Ja jak miałem taki stary motor to dosłownie czego się przy silniku nie dotknąłem to sie albo urywało albo pękało...

Za niewiele więcej można kupić już coś na prawdę świeższego.

http://allegro.pl/yamaha-yz-250-nie-cr-kx-wr-rm-i1514869643.html

http://allegro.pl/honda-cr-250-2000r-i1506231971.html

http://allegro.pl/kawasaki-kx-250-2002r-i1519832375.html

http://allegro.pl/ktm-sx-125-nie-yz-cr-rm-kx-i1521244854.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik jest niby taki sam jak w exc 300... kazdy motocykl nieumiejetnie serwisowany bedzie wtopa , marka ma tu raczej male znaczenie.. Najgorsze ze gosc nie ma zielonego pojecia o mechanice , nawet najprostszej ( nie odroznia 2t od 4t) i zerowe pojecie o jezdzie motocyklem , jego staz na moto to 14 km klr 250 ktore sie rozsypalo . Chcialem uratowac jego kosci , ale nie dal sie przekonac do slabszeja maszyny , drozsze moto nie wchodzilo w gre , gosc nie ma tez odpowiednich szmat na moto , jezdzi "po cywilnemu" , na tym kacie nawet nie jezdzil testowo i zapewne nie zdaje sobie sprawy ze to nie zabawka jak KLR 250 .Wiadomo ze taki motocykl nie wybacza bledow , mnie podczas testowej jazdy probowal pozbyc sie z siodla :) .

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik jest niby taki sam jak w exc 300...

Silnik sx a exc różni się troszke. Tyle, że to stary model silnika i bebechy są inne niż np. w moim.

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik jest niby taki sam jak w exc 300..

 

sporo różnic, zestopniowanie skrzyni, inna charakterystyka silnika...sx300 do lasu to będzie porażka, na baku zrobi 20km od stacji i będzie wracał albo jeździł z baniakiem na plecach, o ile wcześniej sie nie zabije na drzewie....

 

jak to twój bliski kumpel walcz żeby go skłonić w strone starego dual sporta 600, bardzo wdzięczne maszyny....po klr250 mu wystarczy a i sporo oszczędzi na choćby samym spalaniu....

 

cross do lasu dla amatora to porażka na całej lini przerabiałem na sobie, megalomania mocy sie zemściła :D z tego co widzę koleś idzie w mojej ślady, nieważne co, byleby mocne i tanio :D

 

a jak dalszy znajomy trudno niech sie oparzy to poczuje że boli i wróci po rozum do głowy :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

michoa, a czym sie oparzyłeś, ze tak piszesz?

 

cross do lasu moze nie jest najlepszy, ale i tak jest lepszy niz stara 600 bez hamulców i zawieszenia

 

300 ponoc pali mniej niz 250

 

ten sx z ogłoszenia wyglada na zadbany sprzęt, Nitomen zadzon do serwisu popytajcie czy da sie kupic czesci typu tłok, korba, kosz, pompa wody i za tą kasę to moze byc fajny sprzęt

 

sx300 do lasu to będzie porażka, na baku zrobi 20km od stacji i będzie wracał albo jeździł z baniakiem na plecach, o ile wcześniej sie nie zabije na drzewie....

przeciez to silnik prawie identyczny z exc - typowo lesnym pomykczem, wiec spalanie jak najbardziej do przezycia, a nawet jak spalanie jest 4x wieksze niz w 4t to lepiej zrobic 25km po których padnie sie na glebe ze zmeczenia z bananem na gebie niz 100km pyrkając jak emeryt :icon_mrgreen:

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez to silnik prawie identyczny z exc - typowo lesnym pomykczem, wiec spalanie jak najbardziej do przezycia, a nawet jak spalanie jest 4x wieksze niz w 4t to lepiej zrobic 25km po których padnie sie na glebe ze zmeczenia z bananem na gebie niz 100km pyrkając jak emeryt :icon_mrgreen:

 

sam odpowiedziałeś na moje pytanie :D

 

ja tam wole latać od świtu do nocy, nawet gorzej odpuszczać strome podjazdy czy bardzo trudny teren ale latać w słabszym więcej...nie powiesz chyba że utrzymanie xl600 jest droższe niż sx300 ?? jesteś w stanie tego sx300 wykorzystać ?? bo ja nie i nie będe lał hektolitrów paliwa tylko po to żeby odkręcać manetkę na 1/4 albo na prostej...

 

zresztą z tym pyrkaniem demonizujesz, ludzie na dt125 robią cuda, xt/xl ma w okolicach 40KM nie słyszałem jeszcze żeby ktoś narzekał z amatorów na brak mocy, na masę, słabe zawieszenie tak ale na brak mocy niet....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozemy se pogdybac co woli kolega Nitomena, to jego pierwsze moto, pojezdzi sezon, jak mu sie spodoba to 2, a potem se kupi co będzie chciał. Ja np. juz nie mam czasu jedzic cały dzien jak kiedys i wolę raz na tydzien w niedzielę porządnie pojezdzic i zdobyc trochę umiejętnosci, niestety 600 do tego juz sie nie nadaje i bynajmniej nie chodzi tu o moc bo tej ma wiecej niz 250 2T wbrew pozorom, tylko o to ze nie idzie jej wykorzystac w terenie, a po prostej polnej drodze to zadna frajda na dłuzszą metę odkrecać. To 1 moto wiec po prostu gosc musi pojezdzic i albo mu to zagra albo nie, nie ma sensu sie upierac ze cos jest dobre a cos innego złe, mozemy oceniac konkretną sztukę, a ten kat wyglada na zadbanego.

 

Co jest droższe w utrzymaniu to tez temat rzeka, ja mam same dobre doswiadczenia z 4T, ale kumpel co mu 2x wypadło gniazdo w dr600 juz niekoniczenie, wiec nie ma sensu w to wchodzic. Do odkręcania na prostej to własnie ciezkie mocne motóry słuzą, a taka 300setka na zakretach pozwala pokazac klasę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten gość co chce kupować 300, a nie ma ani kasy ani umiejętności to niech lepiej rozejrzy się za 125 typu Yamaha DT. Nie mam zamiaru sie z niego nabijać ale tak na prawde to na takim moto ani nie straci zbyt wiele kasy ani zdrowia czy życia, za to jak pojeździ z sezon z okoliczną ekipą to sie opatrzy, osłucha i potestuje i będzie wiedział czego chce.

Edytowane przez marcin1989

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chopaki pytanie.

 

wczoraj pociekałem swoją DT ale że ona SM i że naprawde motor ładny i nie styrany bo w silniku nic nie robione a dalej ładnie jezdzi to nie chce jej tyrać po lesie albo innych takich.

Więc myśle nad EXC 125/200/250. Lekkie moto musi być no i koniecznie 2T bo od zawsze jeżdzę ma tym.

Słyszałem że w 125/200 skrzynie sie sypią (SŁYSZAŁEM nie moja opinia) w 250 znowu co oglądałem to coś z z tulejami w kombinowane myśle że 250 poprostu mocniejsze to szybciej sie sypią. Motor chce lekki to trosze w techniczne rzeczy chce sie pobawić a nie dzidować po prostej.

 

Znalazłem,ładne 250 zobacze w weekend ale czy znacie jeszcze jakieś alternatywy dla EXC?

Bawić się w ogóle w 125cc? mam teraz a z DT znowu na EXC kilka koni jest ale bez przesady.

W sumie motor na 2 sezony ma być z założenia bo potem czasu nie będę miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...