Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nikt inny mi nie doradzi co do w.w. KTM ;> (ten exc 450 sie nie liczy - już nie aktualne) wciąż myśle nad tym exc 400, napalilem sie strasznie, podoba mi sie ten motor, jego charakterystyka ale nie chcę popełnić kolejnego błędu - mam pecha co do motorów..

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grebur

jak masz pecha(podobnie jak i ja) to najlepszym rozwiązaniem będzie kupić padło za małe pieniądze i sobie wyremontować,tak też zrobiłem i dziś ciesze się jazdą na pewnym sprzęcie,niestety inaczej nie kupisz ,,pewnego" sprzętu,chyba że od zioma którego znasz i znasz historie sprzętu

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właściwie masz racje ale trudno też kupic takie padło w tej klasie, większość to takie półpadła ;d

masz ktoś może kontakt gg do gholluma ? (prosilbym o podanie na pw) bo potrzebuje jego rad ;)

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

az takim laikiem nie jestem i nie boje sie 450tek a czasami mają naweet za mało mocy na prostych... yyy nawyki ze sporta ;-) Miałem husaberga 650fe 2006rok wiec nadmiaru mocy sie nie boje i chce go!!! heheh. Najładniejsza jest ta kawa, najbardziej zadbana, ktm nie ma kick-startera tylko elektryczny... w terenie nie bardzo jak wysiądzie aku... yamaha troche kiepsko chodzi silnik ale poniewaz kupuje to w sklepie motocyklowym, twierdzą, ze mają jeszcze jeden taki sam model w lepszym stanie, wiec chyba poczekam az mi go pokażą, wiekszosc ludzi sie wypowiada , ze yamaha wytrzymalsza od ktma i czesci tansze i lepiej dostepne..

Kawa silniczek chodzi miodzio, jest ładny zadbany, prosty nie grzebany i o rok młodszy 08rok, no i ma 5 biegów a nie 4 co mi sie w endurowaniu bardziej przyda, bo głownie do jazdy po lesie chce, tylko jak z trwałoscią tych kawasaki....????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kombinuj tylko bierz co najmniej dobite. Skoro gadasz, że ta Kawa warta grzechu to wyłóż kasę i jeździj. Nie ma co głowy łamać co bardziej bezawaryjne, trwałe... Wszystko co na rynku masz ma swoją należytą jakość, inaczej by wyleciało z obiegu. Wszystkie marki (szczególnie ryżowe rakiety) prezentują się podobnie. Bierz to zielone, mówię Ci :wink: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

od 3 sezonów ujeżdżam WR250F rocznik 2003 i ostatnio zaczęła kołatać mi się po głowie myśl: a może coś nowszego??? I tu przechodzimy do mojego pytania czy zamieniając starą WR-kę na nowszą - 2007 lub młodszą - odczuję różnicę (od tego rocznika pojawiła się alu rama)??

Czy może jeżeli zmieniać to na 450?

 

Moja jazda to 60% las, 40% tor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co myślicie o tych dwóch ktmach ??

 

http://allegro.pl/item1163926179_ktm_lc4_600_super_stan.html

 

http://allegro.pl/item1171680247_ktm_lc4_lc_4_600.html

 

ogólnie warto pchać sie w tak starego ktma ?? nie moge znaleźć przyzwoitej xr600 i przypadkiem na te ktmy trafiłem więc pytam.....

 

czytałem że lc4 600 a xr600 to jest przepaść jak rów mariański, ktm jest mocniejszy ma lepszy zawias, ale znowusz xr mniej pali i ma opinie trwalszej i bardziej bezawaryjnej

 

 

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie warto pchać sie w tak starego ktma ??

nie warto, nie ma zamienników w normalnych cenach, kumpel musiał kupić fabryczną korbę za 1100zł

czytałem że lc4 600 a xr600 to jest przepaść jak rów mariański, ktm jest mocniejszy ma lepszy zawias, ale znowusz xr mniej pali i ma opinie trwalszej i bardziej bezawaryjnej

lc4 jeśli jest mocniejsze to tylko minimalnie, ma dużo krótszą skrzynię i to daje wrazenie ze szybciej sie rozpędza, dopóki inne 600ccm nie stanie obok ;)

 

lc4 wymaga cierpliwosci, na gazniku dellortho ciezko pali(brak autodeko? ), gasnie, pali 2x wiecej co japonczyk, kopajka jest po lewej stronie (ja np. nie mam tyle powera w lewej nodze zeby to odpalać :D ), ciagle musisz regulowac zawory, silnik pracuje zupełnie inaczej niz w xl czy dr, tzn. jego praca jest "twarda", wszystko się trzęsie

 

zawias ma porównywalny z XR, hamulce ma duzo lepsze

 

problem w tym, ze kupic xr w dobrym stanie pewnie nie będzie łatwo, bo ludziom żal się z tym rozstawać gdyz koszty eksploatacji sa smieszne i moto jest niezniszczalne

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie warto, nie ma zamienników w normalnych cenach, kumpel musiał kupić fabryczną korbę za 1100zł

 

no to niestety wiem....z tym że lc4 jest w stanie wytrzymać te 100tys bez remontu pod warunkiem prawidłowej eksploatacji a że w Polsce traktują sprzęt jak traktują to większość i po 40 tys jest do remontu :D

 

lc4 jeśli jest mocniejsze to tylko minimalnie, ma dużo krótszą skrzynię i to daje wrazenie ze szybciej sie rozpędza, dopóki inne 600ccm nie stanie obok mrugacz.gif

 

no suche dane mówią co innego albo ja mam złe dane :D lc4 ma 50-55KM zależnie od wersji i rocznika, xr600 ma 42KM wydaje mi sie że 10KM róźnicy będzie odczuwalne ale może sie myle .....xr600 nie ma pompki przyśpieszacza na gaźniku a lc4 podobno ma i dużo dużo agresywniej oddaje moc, lepiej idzie na koło.....na asfalcie lc4 pali jakieś 1-2l więcej niż xr600 bynajmniej tak pisze w testach w internecie....a w terenie wiadomo cięzko jest zrobić miarodajny test spalania...

 

brak autodeko?

 

do 96 roku chyba miały tylko ręczny

 

ciagle musisz regulowac zawory

 

na papierze co 2.5 tys olej i zawory to rzadziej niż w xr600 gdzie trzeba co 2tys i do lc4 minimalnie mniej oleju wchodzi :D

 

problem w tym, ze kupic xr w dobrym stanie pewnie nie będzie łatwo, bo ludziom żal się z tym rozstawać gdyz koszty eksploatacji sa smieszne i moto jest niezniszczalne

 

generalnie w Polsce ciężko kupić jakikolwiek sprzęt hard enduro w przyzwoitym stanie za 5-6 tys stąd tak patrze po allegro co jeszcze jest w tych pieniądzach i tak dopytuje wszystkich naokoło :D

 

myślałem jeszcze o starej TT (bo TTR w tej kasie nie kupie ) ale dużo naczytałęm sie o jej wadach pozatym zawias chyba ma syfiasty....

 

 

PS z tym odpalaniem czytałem że straszna masakra ale niektórym to wychodzi tak

:D

 

jak gaźnik jest rozregulowany świeca h***a to i xr600 trzeba kopać 30 razy :D

 

jeszcze przemyśle sobie wszystko na spokojnie...ale dzięki za potwierdzenie tego co piszą w internecie o katach nie pocieszyłeś mnie :D

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...