Patryk_mx Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Ja mam u siebie w moto karter prawdopodobnie po strzale korby, i oprócz tego ze spaw nie wygląda ciekawie nic się nie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 nikt inny mi nie doradzi co do w.w. KTM ;> (ten exc 450 sie nie liczy - już nie aktualne) wciąż myśle nad tym exc 400, napalilem sie strasznie, podoba mi sie ten motor, jego charakterystyka ale nie chcę popełnić kolejnego błędu - mam pecha co do motorów.. Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 grebur jak masz pecha(podobnie jak i ja) to najlepszym rozwiązaniem będzie kupić padło za małe pieniądze i sobie wyremontować,tak też zrobiłem i dziś ciesze się jazdą na pewnym sprzęcie,niestety inaczej nie kupisz ,,pewnego" sprzętu,chyba że od zioma którego znasz i znasz historie sprzętu Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 właściwie masz racje ale trudno też kupic takie padło w tej klasie, większość to takie półpadła ;d masz ktoś może kontakt gg do gholluma ? (prosilbym o podanie na pw) bo potrzebuje jego rad ;) Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mochamedali Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Witam! w przyszłym tyg. chce kupic crossa i mam trzy do wyboru.... yamaszka yz450f 2007r. sxf450 tez 2007 rok elektryczny starter, i pojawiła sie też opcja kxf 450 2008rok. Może ktoś coś... ogólnie sie wypowie? z góry dziekuje i czekam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 jeśli jesteś laikiem w kwestii offroadu, to jakikolwiek wybierzesz, będzie on dla ciebie potworem nie do ogarnięcia... weź co jeszcze nie zarżniete :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 weź Yamahę. Chyba ze ta Yamaha będzie jakoś wybitnie dorzeźbiona. Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mochamedali Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 az takim laikiem nie jestem i nie boje sie 450tek a czasami mają naweet za mało mocy na prostych... yyy nawyki ze sporta ;-) Miałem husaberga 650fe 2006rok wiec nadmiaru mocy sie nie boje i chce go!!! heheh. Najładniejsza jest ta kawa, najbardziej zadbana, ktm nie ma kick-startera tylko elektryczny... w terenie nie bardzo jak wysiądzie aku... yamaha troche kiepsko chodzi silnik ale poniewaz kupuje to w sklepie motocyklowym, twierdzą, ze mają jeszcze jeden taki sam model w lepszym stanie, wiec chyba poczekam az mi go pokażą, wiekszosc ludzi sie wypowiada , ze yamaha wytrzymalsza od ktma i czesci tansze i lepiej dostepne.. Kawa silniczek chodzi miodzio, jest ładny zadbany, prosty nie grzebany i o rok młodszy 08rok, no i ma 5 biegów a nie 4 co mi sie w endurowaniu bardziej przyda, bo głownie do jazdy po lesie chce, tylko jak z trwałoscią tych kawasaki....???????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rispekt Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Nie kombinuj tylko bierz co najmniej dobite. Skoro gadasz, że ta Kawa warta grzechu to wyłóż kasę i jeździj. Nie ma co głowy łamać co bardziej bezawaryjne, trwałe... Wszystko co na rynku masz ma swoją należytą jakość, inaczej by wyleciało z obiegu. Wszystkie marki (szczególnie ryżowe rakiety) prezentują się podobnie. Bierz to zielone, mówię Ci :wink: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mochamedali Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Dobra , dzięki i sorry, ze tak marudze , ale wiecie jak to jest przy kupnie.. kazdy chce trafic jak najlepiej. Dzieki i pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mactwar Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Witam od 3 sezonów ujeżdżam WR250F rocznik 2003 i ostatnio zaczęła kołatać mi się po głowie myśl: a może coś nowszego??? I tu przechodzimy do mojego pytania czy zamieniając starą WR-kę na nowszą - 2007 lub młodszą - odczuję różnicę (od tego rocznika pojawiła się alu rama)?? Czy może jeżeli zmieniać to na 450? Moja jazda to 60% las, 40% tor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianio Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Witam. Chce kupić crossa. Wcześniej latałem 2 sezony na F2 i 3sezony na sc33. Stwierdziłem ze 250 2T będzie odpowiedni przy moich 80kg. Moto do pojeżdżenia po lesie i polnych drogach czasami możne żwirownia. Kasa do 5tys. Jest sens pchać się w takie moto?? Podam kilka ofert z mojego regionu: http://moto.allegro.pl/item1170877341_kawa..._crf_wr_yz.html http://moto.allegro.pl/item1179283180_swie...uki_rm_250.html http://otomoto.pl/yamaha-yz-125-41-km-M1960529.html http://otomoto.pl/ktm-sx-125-M2107358.html http://moto.allegro.pl/item1175408434_kawa...super_stan.html http://moto.allegro.pl/item1166935187_suzu...250_okazja.html http://moto.allegro.pl/item1165784455_rm_250_mala_kasa.html http://moto.allegro.pl/item1165784455_rm_250_mala_kasa.html http://moto.allegro.pl/item1177655024_honda_cr250.html http://moto.allegro.pl/item1164526921_hond...996r_tanio.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 co myślicie o tych dwóch ktmach ?? http://allegro.pl/item1163926179_ktm_lc4_600_super_stan.html http://allegro.pl/item1171680247_ktm_lc4_lc_4_600.html ogólnie warto pchać sie w tak starego ktma ?? nie moge znaleźć przyzwoitej xr600 i przypadkiem na te ktmy trafiłem więc pytam..... czytałem że lc4 600 a xr600 to jest przepaść jak rów mariański, ktm jest mocniejszy ma lepszy zawias, ale znowusz xr mniej pali i ma opinie trwalszej i bardziej bezawaryjnej Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 ogólnie warto pchać sie w tak starego ktma ?? nie warto, nie ma zamienników w normalnych cenach, kumpel musiał kupić fabryczną korbę za 1100zł czytałem że lc4 600 a xr600 to jest przepaść jak rów mariański, ktm jest mocniejszy ma lepszy zawias, ale znowusz xr mniej pali i ma opinie trwalszej i bardziej bezawaryjnej lc4 jeśli jest mocniejsze to tylko minimalnie, ma dużo krótszą skrzynię i to daje wrazenie ze szybciej sie rozpędza, dopóki inne 600ccm nie stanie obok ;) lc4 wymaga cierpliwosci, na gazniku dellortho ciezko pali(brak autodeko? ), gasnie, pali 2x wiecej co japonczyk, kopajka jest po lewej stronie (ja np. nie mam tyle powera w lewej nodze zeby to odpalać :D ), ciagle musisz regulowac zawory, silnik pracuje zupełnie inaczej niz w xl czy dr, tzn. jego praca jest "twarda", wszystko się trzęsie zawias ma porównywalny z XR, hamulce ma duzo lepsze problem w tym, ze kupic xr w dobrym stanie pewnie nie będzie łatwo, bo ludziom żal się z tym rozstawać gdyz koszty eksploatacji sa smieszne i moto jest niezniszczalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 (edytowane) nie warto, nie ma zamienników w normalnych cenach, kumpel musiał kupić fabryczną korbę za 1100zł no to niestety wiem....z tym że lc4 jest w stanie wytrzymać te 100tys bez remontu pod warunkiem prawidłowej eksploatacji a że w Polsce traktują sprzęt jak traktują to większość i po 40 tys jest do remontu :D lc4 jeśli jest mocniejsze to tylko minimalnie, ma dużo krótszą skrzynię i to daje wrazenie ze szybciej sie rozpędza, dopóki inne 600ccm nie stanie obok mrugacz.gif no suche dane mówią co innego albo ja mam złe dane :D lc4 ma 50-55KM zależnie od wersji i rocznika, xr600 ma 42KM wydaje mi sie że 10KM róźnicy będzie odczuwalne ale może sie myle .....xr600 nie ma pompki przyśpieszacza na gaźniku a lc4 podobno ma i dużo dużo agresywniej oddaje moc, lepiej idzie na koło.....na asfalcie lc4 pali jakieś 1-2l więcej niż xr600 bynajmniej tak pisze w testach w internecie....a w terenie wiadomo cięzko jest zrobić miarodajny test spalania... brak autodeko? do 96 roku chyba miały tylko ręczny ciagle musisz regulowac zawory na papierze co 2.5 tys olej i zawory to rzadziej niż w xr600 gdzie trzeba co 2tys i do lc4 minimalnie mniej oleju wchodzi :D problem w tym, ze kupic xr w dobrym stanie pewnie nie będzie łatwo, bo ludziom żal się z tym rozstawać gdyz koszty eksploatacji sa smieszne i moto jest niezniszczalne generalnie w Polsce ciężko kupić jakikolwiek sprzęt hard enduro w przyzwoitym stanie za 5-6 tys stąd tak patrze po allegro co jeszcze jest w tych pieniądzach i tak dopytuje wszystkich naokoło :D myślałem jeszcze o starej TT (bo TTR w tej kasie nie kupie ) ale dużo naczytałęm sie o jej wadach pozatym zawias chyba ma syfiasty.... PS z tym odpalaniem czytałem że straszna masakra ale niektórym to wychodzi tak :D jak gaźnik jest rozregulowany świeca h***a to i xr600 trzeba kopać 30 razy :D jeszcze przemyśle sobie wszystko na spokojnie...ale dzięki za potwierdzenie tego co piszą w internecie o katach nie pocieszyłeś mnie :D Edytowane 8 Sierpnia 2010 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.