s3nsimila Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Ehe. A nakeda dla poczatkujących sprzedajesz bez straty. Absolutnie bez. raz, ze ida jak ciepłe bułeczki, dwa, że nie traca ze wzgledu na wiek. I nie łudź się, ze od razu kupisz coś na lata. Sama widzę jak zmienia sie gust: jeden marzył o armaturze, skończył na turystyku, inny o ścigawce, kupuje enduro. Ja sama byłam zakochana w nakedach i zobacz jak skończyłam. A ja miałam tego wymarzonego. Kupisz co bedziesz chciała, w końcu Twoja kasa i Twój problem. Ale nie napalaj się na ideał. To tak nie działa. ;) Od wezme to napewno pod uwagę;) przejade się na polczyńska pooglądam motocykle, poprzymierzam się, może cos mi doradzą i cos znajde:) Tak wiem masz całkowitą racje, ale cięzko kupic cos co Ci sie nie podoba. No i że na TO harowało się cały rok.. Sam pewnie rozumiesz dokładnie ocb.. Z pustego i Salomon nie naleje ;) Chyba już większość dostępnych modeli została wymieniona. cbf 500 / cbf 600 już padła? Ta cbf 600 nie głupia:) tylko szkoda że cała obudowana nie jest http://otomoto.pl/honda-cbf-600-s-2006r-id...a-M1705060.html np co o tym myślicie? Cytuj Bo jazda motocyklem to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu.. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s3nsimila Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Jesteś z Mazowsza, i tutaj moja rada. Szukaj tylko w swoim województwie, bo więcej wydasz na dojazdy żeby pooglądać parchy. No tak masz racje, nie brałam tego pod uwage że moge przejechać sie dużo kilosów a potem tylko rozczarować. Cytuj Bo jazda motocyklem to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu.. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrbravo Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 slabo sie jezdzi cbf 600, nudny bez polotu, slabe zawieszenie, po prostu cieple kluchy. nie lubie takich motocykli... Cytuj General description: aktualnie brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 slabo sie jezdzi cbf 600, nudny bez polotu, slabe zawieszenie, po prostu cieple kluchy. nie lubie takich motocykli... motocykl nie jest dla Ciebie, więc co ma wnosić taka opinia do dyskusji? spokojny charakter jest w tym przypadku na plus cbf. co do plastików, to można poszukać akcesoryjnych boczków - AFAIR są jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 (edytowane) A i dodam, że nie jestem drobną kobietą mam 176cm wzrostu i waże 62kg więc wielkość motocykla raczej nie robiłaby dla mnie problemu na tym co się uczyłam gs 500 wazył ponad 200kg razem z tym obudowaniem chroniącym przed upadkami;] a gleby nie zaliczyłam na nim, na kursie :wink: Zdlawiona 600 rozwiazuje sprawe na kilka sezonow Nie ma co się bawić w dławienie. Trochę mozolna sztuka. Twierdze, ze sie mylisz ... inni mowią ze taka 250 jest troche za słaba.. Hmmmm, Zalezy do czego ? Jedno jest pewne, w ruchu miejskim mocy jest w zupelnosci wystarczajaco aby smigac, nawet z moja waga :icon_mrgreen: Dwa to technike wyszlifujesz lepiej niz zaczynajac na wiekszej, potrwa krocej niz na wiekszych. Wybor nalezy do Ciebie slabo sie jezdzi cbf 600, nudny bez polotu, slabe zawieszenie, po prostu cieple kluchy. nie lubie takich motocykli... No tak, experta zawsze milo posluchac ! 1. Jezdziles ? 2. Slabe zawieszenie, hmmmm, motocykl mozna " zaladowac " cos w granicach 200 kg, oczywiscie Ty wiesz lepiej niz inynierowie z Japoni, pytanie wiec dlaczego nie zajmiesz ich miejsca ? 3. Ty mozesz nie lubic, motocykl hest nie dla Ciebie a dla pytajacej. 4. Podejrzewam, ze zdziwil bys sie jak by Cie moja cora na tym sprzecie na winklach objechala :icon_mrgreen: :crossy: Edytowane 19 Lutego 2011 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s3nsimila Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 A i dodam, że nie jestem drobną kobietą mam 176cm wzrostu i waże 62kg więc wielkość motocykla raczej nie robiłaby dla mnie problemu na tym co się uczyłam gs 500 wazył ponad 200kg razem z tym obudowaniem chroniącym przed upadkami;] a gleby nie zaliczyłam na nim, na kursie :wink: Zdlawiona 600 rozwiazuje sprawe na kilka sezonow No właśnie a jakie 600 można zdławić? Bo chyba nie wszystkie się da. Konkretnie myśle o hondzie f4i sport Cytuj Bo jazda motocyklem to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu.. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrbravo Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 chlopaki ale jesli Wy i Wasze cory lataja cbf to nie musicie sie od razu na mnie wsciekac... :) honda ma w swojej ofercie wiele motocykli i jesli kupowac to cbf jest akurat gorszym wyborem jesli chodzi o szeroko pojety fun z jazdy... z reszta jesli kolezanka celuje w cbrF to znaczy ze ma do wydania okolo 10 kola. w tej klasie jest jeszcze thundercat i ew jakies nowsze jajko z czego cbrF najlepsza. jesli idzie o blokade to mozna to zrobic w wersji z wtryskiem za pomoca EFI Tuning, no i chyba tyle... wiem ze bialystok mocny jest w takich przerobkach. jak sie na cos zdecydujesz to moge spytac... a odnosnie jazdy w winklach CBF600 to chcialbym to zobaczyc, na wszelki wypadek zabiore apteczke... ;) Cytuj General description: aktualnie brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s3nsimila Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 chlopaki ale jesli Wy i Wasze cory lataja cbf to nie musicie sie od razu na mnie wsciekac... :) honda ma w swojej ofercie wiele motocykli i jesli kupowac to cbf jest akurat gorszym wyborem jesli chodzi o szeroko pojety fun z jazdy... z reszta jesli kolezanka celuje w cbrF to znaczy ze ma do wydania okolo 10 kola. w tej klasie jest jeszcze thundercat i ew jakies nowsze jajko z czego cbrF najlepsza. jesli idzie o blokade to mozna to zrobic w wersji z wtryskiem za pomoca EFI Tuning, no i chyba tyle... wiem ze bialystok mocny jest w takich przerobkach. jak sie na cos zdecydujesz to moge spytac... a odnosnie jazdy w winklach CBF600 to chcialbym to zobaczyc, na wszelki wypadek zabiore apteczke... ;) Raczej w okolicy 14 koła jak coś :wink: to jak możesz to popytaj się... ; ) Cytuj Bo jazda motocyklem to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu.. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MICI Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 a czemu tak szybko zrezygnowaliście z kawy er-6 ??? Można ją zdławić do trzydziestu paru koników( koszt jaki mi krzykneli w servisie kawy to 500) , miła i łatwa w prowadzeniu , ładny sportowy wygląd , podobno niesamowicie udana konstrukcja , postawa na motocyklu raczej wyprostowana i co najważniejsze wystarcza na dłużej niż na jeden sezon , Sam miałem w minionym roku dylemat co kupić swojej drugiej ładniejszej połowie za motocykl , i takie pytanie zadałem Tomkowi : jaką sześćsetke na pierwsze moto- gladiusa , xj-te , hondzie czy kawe er6 ? Bez namysłu padła odpowiedz er6 . Juz na drugi dzień byłem u dilera i składałem zamówienie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 (edytowane) a odnosnie jazdy w winklach CBF600 to chcialbym to zobaczyc, na wszelki wypadek zabiore apteczke... mrugacz.gif ja zapraszam na tor poznań chętnie pośmiejemy się gdy 125tki będą klepały Ci tyłek a na poważanie - skończ pierd*lić na tematy o których bladego pojęcia nie masz Edytowane 19 Lutego 2011 przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Bravo to ma rady dla każdego i w każdym temacie. A na mieście to jest wąski jak dupa węża. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 (edytowane) No właśnie a jakie 600 można zdławić? Bo chyba nie wszystkie się da. Konkretnie myśle o hondzie f4i sport Kazda jedna. ...kupowac to cbf jest akurat gorszym wyborem jesli chodzi o szeroko pojety fun z jazdy... Oganij sie, pojecie fun'u jest subjektywne, to raz, dwa to czlowiek o normalnych zmyslach zdaje sobie sprawe z tego, ze maszyna go przerasta. Przy nauce na sprzecie niedopasowanym do umiejetnosci ridera blokuje sie posychomotoryka, ale o tym nawet nie wiesz ! a odnosnie jazdy w winklach CBF600 to chcialbym to zobaczyc, na wszelki wypadek zabiore apteczke... ;) No wlasnie zabierz, cobysmy mogli pozakladac Ci opatrunki :icon_mrgreen: Bravo przerysowales juz podnozki ? Jezeli nie to troche do nauki Ci jeszcze zostalo :icon_mrgreen: Konkretnie wstaw fote Twojej przedniej opony, pogadamy ! a na poważanie - skończ pierd*lić na tematy o których bladego pojęcia nie masz Przylaczam sie do prosby :icon_mrgreen: a czemu tak szybko zrezygnowaliście z kawy er-6 i takie pytanie zadałem Tomkowi : jaką sześćsetke na pierwsze moto- gladiusa , xj-te , hondzie czy kawe er6 ? Bez namysłu padła odpowiedz er6 . Juz na drugi dzień byłem u dilera i składałem zamówienie :biggrin: Kazdy ma inne podobania, moja cora testowala ER 6 ( N i F ), uczyla sie na XJ Diversion ( ABS ) i na V2 wogole nie chce patrzec, woli 4 gary. Porownujac XJ do ER to Kawa wypada blado. :crossy: Edytowane 19 Lutego 2011 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 dlaczego moje, pewnie rownie glupkowate posty jak ten wyzej, zostaly skasowane a adminowy nie...??? byly one w pewnym sensie odpowiedza na kolejne biadolenie co to Bravo nie potrafi i czego nie wyczytal w googlach... Idź na grono i tam zabłyśnij znajomością tematu. Tu powodzenia raczej nie prognozuję... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Wróćmy do tematu motocykli dla kobiety. otóż to Mrbravo ma możliwość pochwalić się fotkami w wydzielonym temacie jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dżinos Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Jak czytam takie tematy na forach to przestaje się dziwić dlaczego tylu początkujących motocyklistów ginie na polskich drogach. Pewnie ma w tym swój niemały udział 3/4 postów pisanych przez was. Może chociaż te nowe przepisy wymuszą trochę racjonalnego podejścia do motocykli. Moja rada. Po egzaminie kupujcie coś małego i wszechstronnego. Bo nie widziałem żeby ktoś na egzaminie zmykał oponki w YBR250 :icon_rolleyes: Nabądźcie trochę doświadczenia i dowiedzcie się czego oczekujecie od motocykla. Potem kupcie coś ,,dla siebie" a nie dla kolegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.