EnduroBoy Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Ahi dzięks... Mojej TeEsCe nie będe tego robił :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Ahi dzięks... Mojej TeEsCe nie będe tego robił No nie wiem. Jak dla mnie kazdy hamuje czasem biegami tylko nie zawsze ma taka swiadomosc :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 kto ci to powiedział??? czy może sam wymyśliłeś poczytaj choćby instrukcje jakiegoś pierwszego lepszego komara czy wsk' date=' gdzieś w jakiejś ksiażce chyba o IŻu napisane jest: zjazd ze stromej góry pokonujemy na biegu górskim, otwierając dekompresator i zamykając całkowicie gaz ja osobiście miałem doczyienia prawie z samymi 2T z małymi wyjątkami i hamowałem silnikiem nie raz i jakoś nigdy nie zatarłem motoru także chyba nie można powiedzieć że jest nie zalecane i ONLY 4T[/quote']http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=10226 - poczytaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Ahi dzięks... Mojej TeEsCe nie będe tego robił No nie wiem. Jak dla mnie kazdy hamuje czasem biegami tylko nie zawsze ma taka swiadomosc :buttrock: Pewnie, ze kazdy ... byle nie robil tego nonstop. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamill Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 Siemano do wszystkich.Mam jedno pytanko:Jak lepiej jechac pod górke na stojąca czy na siedząco :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 Siemano do wszystkich.Mam jedno pytanko:Jak lepiej jechac pod górke na stojąca czy na siedząco :?: Na siedzaco, balansujac poprzez dociskanie przodu.Na stojaco tylko pod warunkiem, ze masz zamiar wyskoczyc z niej :D . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 Siemano do wszystkich.Mam jedno pytanko:Jak lepiej jechac pod górke na stojąca czy na siedząco :?: Na siedzaco, balansujac poprzez dociskanie przodu.Na stojaco tylko pod warunkiem, ze masz zamiar wyskoczyc z niej :D .A ja jezdziłem tak, że stałem i pochylałem się do przodu, no i naciskałem na podnóżki. To źle?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 A ja jezdziłem tak, że stałem i pochylałem się do przodu, no i naciskałem na podnóżki. To źle?? to normalnie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 a aj mam pytanie. jak jestem dobrze napedzony (jade po prostej przez dłuższą chwilę) i widze zakret np 90st w lewo, to jaką pozycje przyjąc podczas hamowania? bo jak jade po prostej to tyłek mam lekko uniesiony nad siedziskiem by amortyzowac udzerzenia a co z pozycją podczas hamowania? trzeba siadac czy można hamować w stojącej pozycji? Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 hamuj na stojąco z tyłkiem z tyłu a głową z przodu (pochyl sie i jednocześnie wypnij na maksa do tyłu). mozesz jeszcze wejsc w zakręt z tylnym hamulcem, potem od razu przenosisz ciezar ciala do przodu siadając na baku, wystawiasz noge i dalej to juz masz opisane wczesniej jak sie bierze zakręt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 ok, rozumiem, i nie chce podwarzac Twojego zdania, ale czy nie byłoby lepiej hamowac z dosiadem przez co dociązyło by się koła? może lepiej by hamowały? a no i jest jeszcze jeden problem bo pedał hamulca tylnego, gdy go wcisnę to on jest znacznie poniżej podnóżka przez co obawiam się że hamowanie na stojąco nie bedzie w 100% skuteczne gdyz nie wygne tak daleko stopy (chyba bede musiał coś z tym zrobić) Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 u mnie pedał hamulca zawsze był ustawiony na max 5-10 mm skoku, tyle że ja moje kozy były ze szczekami z tyłu i z regulacja nie było problemu, ale sądze że z pompą też nie ma problemu bo jest jakaś regulacja na cięgiełku ( tak mi sie wydaje z tego co widziałem chyba że się myle to mnie poprawice) A technika hamowania jaką przedstawił Adam jest najbardziej poprawna, kiedyś Dariusz Stopa (kadra Polski w enduro) mówił dupa z tyłu ciało pochylone do przodu ręce w prawie całkowitym wyproscie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 ale sądze że z pompą też nie ma problemu bo jest jakaś regulacja na cięgiełku ( tak mi sie wydaje z tego co widziałem chyba że się myle to mnie poprawice) Zawsze miedzy stopką hamulca a pompa jest śruba która regulujemy skok tej dzwigni. Z regulacja nie powino byc problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Ale na torze i tak ciężko tylnym wyhamować ja używam z reguły przedniego bo dużo szybciej zwalniam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hormon Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Ja hamuje dwoma naraz , samym tylnim sie dlugo hamuje ale gdy wspomorzemy sobie przednim to czas chamowania bardzo sie skraca . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.