Skocz do zawartości

BaRy

Forumowicze
  • Postów

    400
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O BaRy

  • Urodziny 08/03/1977

Informacje profilowe

  • Lubię
    EN/MX, BJJ, RajdySI, BX
  • Skąd
    Poznań

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CRF250R7
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1938623
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia BaRy

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta (17/46)

0

Reputacja

  1. Jak kogoś interesuje to tu amerykanie porównali japońskie 250 4T: http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page...eID=4489&Page=1 Tu kawałek o RM-Z: http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page...eID=4489&Page=2
  2. Hehe, normalnie jak bym czytał swoje pierwsze posty na forum. ;) Chłopaku ja mam 164 cm wzrostu, moim pierwszym poważnym moto była Yamaha WR400F. Nie pękaj ryzykuj napewno dasz radę, to co w katalogach nie zawsze jest super dokładnie: jedni mierzą wysokość na podstawce inni kiedy moto stoi a jeszcze inni z przeciętnym riderem. I może szybciej się nauczysz techniki bo będziesz wiedział, że z podpierania nogami może być lipa :cool: Z resztą popatrz na wielu wymiataczy, myślisz że Ricky Carmichael ile ma wzrostu :biggrin: Tak, tak dokładnie tyle co Ty. ;) Co do moto to z tego co wymieniłeś ja tam bym wolał hard enduro. Ale napewno DRZ, KLX też dadzą radę do jazdy po lasach itp.
  3. Powiem Ci, że niestety postęp tchnologiczn w tym przypadku tytanowe zawory ssące nie zawsze idzie w parze z wytrzymałością. Ale chcąc wyciągać coraz większe moce, wyższe obroty silnika itd. producenci decydują się na takie rozwiązania. I we wszystkich wyczynowych motocyklach crossowych w których jest takie rozwiązanie zauważa się szybsze zużycie tych zaworów. Honda chyba jako pierwsza z wielkiej piątki wprowadziła takie rozwiązanie w modelu CRF450R 2002, dlatego też jako pierwsza jest kojażona z tym zwiększonym zużyciem :icon_rolleyes: I napewno dopiero 1-2 sezony pozwoliły bardziej to dopracować. Wpływ na to zużycie ma też ustawienie gaźnika, ponieważ przy zbyt wysokiej temperaturze w komorze spalania zawory/gnizada będą szybciej siadać. Bardzo ważne jest też dbanie o układ dolotowy: jego szczelność, częste wymiany filtra i pożądne jego oliwienie. Ja mam nową CRF250R po przebiegu około 25-30 mh i narazie luzy jeszcze w normie ale widzę po kolegach, że zawory wymieniają po 1.5-2 sezonach w zależności od sposobu i ilości jazdy. Tak przynajmniej zmieniał mój kolega z klubu, który nową CRFą 05 rok przelatał 2 seazony zdobywając w każdym Mistrza Okręgu w klasie junior a także Vice Mistrza Europy Centralnej. Jak to wszystko się ma do modelu CRF-X nie mam pojęcia, trzeba by zapytać użytkownika takiego sprzęta a przy użwyanych motocyklach to już w ogóle loteria.
  4. Kolego mylisz motocykle bo tam jest mowa o CRF250R czyli crossie a tu kolega pyta o CRF250X czyli enduro :( Niby motocykle bliźniacze a jednak stworzone do nieco innych celów. Model z "X" to taki "wykastrowany" ułagodzony cross "R", ma lampy :) homologacje, nóżke, elektryczny starter, łagodniej zestrojony silnik i zawieszenie, inaczej dobrane przełożenia, nieco większy bak, spełnia wsztystkie normy spalin, głośności itp, ma tylne koło 18 calii opony enduro dopuszczone do ruchu ulicznego. Co czyni go cięższym, wolniejszym ale napewno dłużej można nim latać bez grzebania ponieważ nie wykożystuje max możliwości drzemiących w tym silniku . Różnica jest mniej więcej taka jak między YZF a WRF, SXF a EXCF itp. Dlatego też niektórzy zawodnicy Enduro w klasie 1252T/2504T jeżdża zarejestrownaymi crossami w przypadku Hondy jest jeszce jedna możliwość czyli HM. Ten model enduro HM Honda CRE F250R jest przystosowaną do rajdów crossówką CRF250R z mocą tylko ciut mniejszą.
  5. Tak jest tam taki mały torekw Morasku, a jak tam trafić pisałem już na forum kilka razy, odszukajcie w moich tematach, napewno znajdziecie. Ten torek jest dobry do popyrkania dla początkujących itp. ale od dłuższego czasu nic na nim się nie dzieje. Tu kilka fotek z tego toru: http://img291.imageshack.us/img291/4571/dscn1689cz5ku4.jpg http://img291.imageshack.us/img291/4582/dscn1687kg7ov6.jpg http://img497.imageshack.us/img497/5452/morasko26ca.jpg http://img497.imageshack.us/img497/9516/morasko41ab.jpg http://img497.imageshack.us/img497/5452/morasko36xu.jpg Poprostu mam tam za daleko więc jak już się zapakuje to wole potrenować pod okime trenera w klubie w Obornikach lub jechać na inne duże tory do Leszna Wrześni itp. No i zrobiliśmy też z kumplem taki mały torek blisko chaty, żeyby móc wyskoczyć chociaż na godzinke w tygodniu po pracy jak nie trenujemy z klubem. Z góry przepraszam ale niestety nie mogę tam zapraszać nikogo z zewnątrz, tak zastrzegł właściciel terenu. :icon_razz:
  6. Niestety mają też wady. Mojemu ziomkowi w Formach Raptor przy kostce po wew stronie wyłazi jakieś metalowe badziewie po 3 miesiącach użytkowania (przeciera się z pod plastiku ), i to już w drugim komplecie tych papci.
  7. Ja mam też mam Oakley Crowbar z podwójną szybą: http://oakley.com/o/o2141d W porównaniu z moimi poprzednimi Scottami 89|X jest olbrzymia różnieca :icon_rolleyes: Szyba mocna się nie rozłazi i nie łapie kurzu (jak Scotty), leżą wyśmienicie na twarzy, gąbka się nie rozpieprza itd. :icon_biggrin: Crowbary mają też fajny system zrywek laminowanych tzn. są pakiety po 7sztuk jakby sklejonych ze sobą, nie zmienia to obrazu tak jak by było to przy 7 zwykłych zrywkach no i kurz się między je nie dostaje. Niestety cena na te gogle w Polsce jest zabójcza, o wiele taniej wychodzi import z USA.
  8. No niestety wiele butów przesiąka. Ja do moich Gaerne RX2 dostałem przy zakupoe specjalną pastę (też Gaernie), która zabezpiecza but przed przemakaniem. Jak buty dobrze tą pastą wysmaruje, szczególnie membranę (na sam dół membrany w ten kącik wciskam paste i jej nie wycieram) szwy itd to mam spokój z przesiąkaniem na jakieś 2dni jazdy po kałużach.
  9. Własnie jestem na etapie kupowania nowego moto więc jeśli można to też poproszę: [email protected] PS. Wiecie może czy coś się zmienia w związku z tymi przepisami jeśli chodzi o motocykl crossowy bez możliwości rejestracji ??
  10. Beavis za ten tekst na forum przyroda masz u mnie wielkie :) :banghead: :bigrazz: Uważam, że nie ma co się z ludźmi szarpać tylko spokojnie pogadać :notworthy: Nie zniżając się przy tym do poziomu który niestety prezentuje wielu tamtych forumowiczów w wypowiedziach o motocyklistach. Myśle że narazie tylko kolega Beavis powinien się wypowiadać na form przyroda.
  11. Wygląda zajedwabiście. Ale jest chyba rekordzistą pod względem wagi 1500 g ! Przed zakupem dowiedz się czy ma homologacje na Europe bo czasami u nas na zawodach to sprawdzają.
  12. Jak co to mogę sprzedać mój buzer UFO Shield One V2. Info na PW
  13. Według mnie motocrossowiec lepiej sprawdzi się w enduro niż na odwrót !!! Zobaczcie przecież, że rajdy Enduro wygrywa się głównie na próbach czasowych, czyli na torze motocrossowym i na próbie Country gdzie przewaga MX jest ewidentna a reszte trzeba dojechać bez większych spóźnień. Zobaczcie jacy zawodnicy są w czubie MP Enduro: Marek Przybysz, bracia Kędzierscy, Bembeniki i pewnie by można jeszcze sporo wymienić. Everts zamiótł chyba 3 lata temu całą ISDE !!! Z Ezberg jest trochę inaczej bo to mega hardcor i pewnie większość zawodników z naszych MP by tego nie ukończyła. :crossy:
  14. Wygląda nawet OK tylko niestety waży dość sporo 1450g, MX-6 ważą już 1250g.
  15. A ja tam napewno bym nie kupił tak ostatnio oklepanego AGV. ;) I nie widzę w modelach z AGV lepszego designu niż np. Lazer MX6: Drake, T-Rex, Everts replica 05, CrossBones 72. :buttrock: A najbardziej podobają mi się ostatnio kaski TroyLeeDesigns. PS. Widzę że z TLD wyprzedził mnie Daniel. :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...