Jump to content

Recommended Posts

Dobrze wiedziec takie rzeczy masz kogos w rodzinie z GSM bo tyle wiesz ? :buttrock: 8) :buttrock:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehehe, nie mam nikogo w rodzinie z operatorow GSM :buttrock:

Poprostu interesuje sie tym i tyle :buttrock:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponieważ padły tu kilka razy pytania, co do stroju to ja mam takie:

Słyszałam, że odradza się jezdne w glanach? Podobno czuby szybko robią [gdyż są metalowe- choć przecież nie wszystkie] się zimne i nie mam się w nich wyczucia :?: Ja w glanach chodzę już chyba od czterech lat – mam wyczucie. No ale nie wiem jak na moto.

 

Ja mam niestety tylko glany no i jakieś tam adidasy? Na początku muszę kupić rękawiczki, kask no i koniecznie [w moim przypadku] ochraniacze na kolana. Więc co jest lepsze glany czy adidasiki?

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to juz chyba lepsze glany, chociaż glany "skracają" nogi i w ogóle dziewczyny w glanach są mnej kobiece. ale póki nie uzbierasz na porządne buty to jeździj w glanach bo adidasy odpadają.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadzam sie lepsze glany. Ten glan usztywnia jakosc kostke? Podstawa musi trzymac noge w kostce :buttrock:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi nie chodzi o moją urodę na moto [a przynajmniej nie teraz]. O swój wygląd zadbam jak będę miała więcej kasy. Teraz chodzi mi tylko o to, co lepsze adidasiki czy glany – skoro glany to git :buttrock:

chociaż glany "skracają" nogi

Tego nie kumam? Jak to skracają nogi?.... :|

 

Długie tak - trzymają nogę w kostce.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tego nie kumam? Jak to skracają nogi?....  

no to stań przed lustrem w glanach, a potem w zajebistych czarnych kozakach z duzym obcasem i bedziesz wiedziala o co mi chodzi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie to nie ma żadnej różnicy czy jestem w glanach czy nie – jestem dość wysoka prawie 180cm – nie noszę obcasów, bo bym była wyższa od każdego faceta… :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak myslicie, co kupic, rekwice, czy takie oslonki na dlonie????? :roll: a moze lepiej to i to????? :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
jak myslicie, co kupic, rekwice, czy takie oslonki na dlonie?????  a moze lepiej to i to?????

 

Rękawice to podstawa tak jak kask. One dają Ci lepsza przyczepnośc do manetek, chronią przed gałenziami i jak sie przewrócisz to sobie rąk nie pozdzierasz. Co do osłon to najlepiej kupic handbary bo takie zwykłe to praktycznienic nie dają a ten uratują ci nawet palce przed połamaniem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I mam już chyba ostatnie pytanie – chciała bym kupić kask na enduro ale do 200 pl z taką odsuwaną do dołu szczęką [mój kumpel kupił taki za 150].

Jakiej firmy najlepiej kupić w takiej cenie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Co do osłon to najlepiej kupic handbary bo takie zwykłe to praktycznienic nie dają a ten uratują ci nawet palce przed połamaniem.

tylko zauważ co sie dzieje z twoimi rękami przy glebie jak ci sie zaklinują w handbarach.... :arrow: łamią sie w łokciach :)

chciała bym kupić kask na enduro ale do 200 pl z taką odsuwaną do dołu szczęką

niestety nie wiem jaki to jest kas z odsuwaną do dołu szczęką, ale za 200zł na enduro kupisz kask OSBE ENDURA, poszukaj na allegro, ale nie kupuj drożej niż 210zł. kask jest niestety chu**wy, ale za 200 lepszego nie kupisz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chodzi mi konkretnie o kask jednokolorowy. Mój kumpel kupił fajny za 150 pln.

Tak – na allegro jestem często, ale nie ma tam nic, co by mi się podobało kolorystycznie.

Nie znoszę takich zapaćkanych… :/

 

Odsuwana szczęka – tak jak by na uszach miała zawiasy i można ją odchylić nieco w duł, że jej górna część jest poniżej brody.

 

Post zmieniony przez Dominika, pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do blokad to jest tak, że silniki sa blokowane do konkretnych mocy według przepisów ( najczęsciej niemieckich jezeli chodzi o 80 i 125) 50 sa blokowane po to żeby nie przekroczyły predkosci 50 km/h. Dobre 50 ( czytaj derbi, rmx, hm) po odblokowaniu maja koło 10 koni a takie zwykłe japonie koło 5. 80ccm mją koło 10-12 tyle ze charakterystyka silnika jest o niebo lepsza niz w 50. Co do osiągów MTXa to w zależnosci od stanu i przełożenia moze jechac od 60 do 100 km/h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój MTX leciał 100km/h i przyspieszenie miał też bardzo dobre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...