Strzalek Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Powiedzcie mi jak wprowadzic motor w kontrolowany poslizg tylnego kola? Strzeliac ze sprzegla czy raczej zredukowac i potocznie mowiac dac mu w dupe? Moj sprzet to Rieju RR50Przy rjeju łatwiej Ci będzie strzelić ze sprzęgła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uwe92 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 a co powiecie na temat jazdy na tylnym kole na tym sprzęcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Jak na kolo to raczej ze sprzegłem ale trzeba wyczuc moto, raz po raz mozna sie po bawic ale nie za czesto szkoda motorku ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 (edytowane) a co powiecie na temat jazdy na tylnym kole na tym sprzęcie?Ja to tyle powiem że na kole można jeździć na wszystkim tyle że trzeba umieć wyważyć moto. Wiadomo że każdy motor inaczej sie prowadzi(jest wyważony). Ja za czasów siurka nauczyłem sie utrzymywać równo wagę na rowerze i teraz mam spokój z tymi naukami. Po prostu trzeba nauczyć sie równowagi i mieć chociaż trochę wyobraźni bo bez tego ani rusz. :) A poradzę Ci żebyś zaczął od malutkich prędkości. Postaraj sie wyczuć na jedynce takie obr żeby silnik miał moc ale żeby silnik nie wył na max. Zacznij od nauki na stojąco. Bawiąc się samym gazem balastuj ciałem do tyłu, zobaczysz jak reaguje motor zresztą sam poczujesz to coś. ż czasem spróbuj tak że płynnie ale zdecydowanie odchyl sie do tyłu i gazu z wyczuciem(z początku spokojnie z gazem, nie stawiaj od razu do pionu , BEZ NERWÓW i USTABILIZUJ CIŚNIENIE :icon_rolleyes: ). Popróbuj tak aż wyczujesz jak motor jest wyważony. Później będziesz mógł coraz większe odcinki pokonywać bardzie odchylony do tyłu. Odradzam ci strzelania ze sprzęgła bo trzeba umieć później użyć dużo większych umiejętności do wciśnięcia hamulca(tak żeby sie wyrównał a nie żeby przelecieć przez kiere :) ) niż samo podbicie motoru do pionu. Pozdro Edytowane 28 Kwietnia 2008 przez Moto33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 ja radze od 2ki zacząć , na jedynce bardzo łatwo o glebę i po ujęciu gazu błyskawicznie leci do dołu Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uwe92 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 kolejne sugestie mile widziane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 A może sie naucz na przednim przynajmniej nie bedziesz miał dylematu czy z 1 czy 2 :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 ja radze od 2ki zacząć , na jedynce bardzo łatwo o glebę i po ujęciu gazu błyskawicznie leci do dołuWiesz, masz rację tylko weź pod uwagę że jazda takim motorem na kole z zapiętym 2 biegiem to prawie to samo co jazda rowerem na manualu(na kole tyle że nie pedałując) bo ta 50'kta tylko podniesie moto a kierowca będzie musiał ostro balastować. Dla tego wspomniałem o jedynce żeby miał parę i tak słabych tyś obr zapasu w razie jak by opadał na przód. A może sie naucz na przednim przynajmniej nie bedziesz miał dylematu czy z 1 czy 2 :biggrin:Na przodzie to już wyższa szkoła jazdy. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 E tam moto33 wszystkiego sie da nauczyć tylko trzeba być cierpliwym i jak sie urwie pare błotników niie rezygnować tylko ganiać dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 (edytowane) Dobra to temat wheelie na 50ccm już omówiony :buttrock: Co powiecie o nawrocie motocykla z 46s tego filmu? Czasami taka umiejętność się przydaje, szczególnie na wąskich ścieżkach, gdzie nie da rady zawrócić "półkolem". W tym wypadku koleś stał przy moto, ale widziałem, że da radę też zawrócić w miejscu siedząc na nim. Znacie jakieś wskazówki, technikę jak się tego najłatwiej nauczyć? Pzdr Edytowane 28 Kwietnia 2008 przez Yosarian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Dobra to temat wheelie na 50ccm już omówiony :crossy: Co powiecie o nawrocie motocykla z 46s tego filmu? Czasami taka umiejętność się przydaje, szczególnie na wąskich ścieżkach, gdzie nie da rady zawrócić "półkolem". W tym wypadku koleś stał przy moto, ale widziałem, że da radę też zawrócić w miejscu siedząc na nim. Znacie jakieś wskazówki, technikę jak się tego najłatwiej nauczyć? PzdrNa pewno trzeba poćwiczyć :biggrin: Opisywanie tego co widać na filmie i tak nic nie da, odkręć tylny błotnik i próbuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 tak sie zastanawiam, moze ktos opisze zasady jazdy czolgiem jak moj :) ja sie nauczylem jedno albo jedziesz i odkrecasz odpowiednio prowadzac moto, albo jak zwolnisz i nosi cie jak zyda po pustym sklepie :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Dokładnie, Nitomen :) Ja też z doświadczenia wiem, że jak odpuścisz gaz to się wy..łożysz, albo wpadniesz gdzieś w krzaki. Zasada prosta w chyba każdym sprzęcie niezależnie od masy czy to w piachu, czy w błocie, czy na dołkach, czy w poślizgu, jak popuścisz to się źle skończy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 (edytowane) Dobra to temat wheelie na 50ccm już omówiony :notworthy: Co powiecie o nawrocie motocykla z 46s tego filmu? Czasami taka umiejętność się przydaje, szczególnie na wąskich ścieżkach, gdzie nie da rady zawrócić "półkolem". W tym wypadku koleś stał przy moto, ale widziałem, że da radę też zawrócić w miejscu siedząc na nim. Znacie jakieś wskazówki, technikę jak się tego najłatwiej nauczyć? Pzdr robiłem to juz na KLR, z tym ze stałem obok moto. proste dosyć*, wystarczy zapiac 1 bieg, strzelic ze sprzegla i w momencie, gdy moto idzie do góry, to nalezy je sciagnac rekoma, zeby sie obrocilo. z siedzeniem na kanapie nie probowalem, pewnie jest trudniej * KLR ma 24 kuce i dosyc lagodna charakterystyke silnika, wiec zeby ujarzmić jakiegoś EXC o wiekszej pojemnosci, pewnie trzeba precyzyjniej kontrolowac cala akcje :) Edytowane 29 Kwietnia 2008 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 zrob to samo z moim :icon_biggrin::D Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.