berolok Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Ja probowalem na 3 biegu juz byly wysokie obroty i dupa jutro pocwicze to sie zobaczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenek13 Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 1- oczywiście przed zakretem redukuj bieg, a gdy już przednie koło wychodzi na prostą gazu do dechy i pochyl sie do przodu2- do zwykłej jazdy posrodku kolega kiedyś jeździł posuniety do tyłu i przy podjeździe zaliczył fikołka razem z motocyklem do tyłu3- z gurki raczej chamólcem ponieważ możesz mieć katą potrzebe aby natychmiast puścić sprzegło i dodać gazu aby sie podniosło na jedno przed jaąś dziurą (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)4- jeżeli masz możliwość to przezkakuj z jednej na druką przy wylocie z jednej dodawaj gazu aby wyskoczyć i do lecieć do drugiej5- to to możesz bez problemowo kupić zależy jakiej firmy ale polecałbym przyejchać chyba 6-7 lipiec do łodzi na Moto Weteran Bazar i tam kupisz wszystko co potrzebuje sz ostatnio kumpel kupił za 1500zł super ciuch ale to już kupił wszystko w tej cenie od kasku po buty6- kup sobie napewno buzero do jazdy po terenie naprawde sie przydaje gdyby nie on to już dawno bym miał połamane wszystkie kości a przy wiekszej wywrotce pekły mi żebra a nie sie połamały lekaż mówił gdyby nie ochraniacze bym miał duży problem Zero pojęcia o jeździe. Brak doświadczenia. Szczególnie z tą redukcją biegów przed zakrętem. Jeśli to był by samochód to sie zgodzę ale nie w motorze. Skrzynia strasznie tłucz kiedy wrzucisz mniejszy bieg nisz jedziesz. Redukcje robisz dopiero gdy zaczynasz przyspieszać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iluminat Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Jeśli skocznia jest źle wyprofilowana lub krótsza niż rozstaw osi moto* to nie ma bata żeby Ci się udało czysto skoczyć z dużej prędkości. Zawsze tył wysoko podbije i lecisz na przód. Takie hopki to tylko na niskim biegu i wybijasz sie odwijając gaz przed odbiciem. *Na takich hopkach to nawet jeśli będziesz siedział na tylnym błotniku to Cie wybije na przód, jeśli będziesz najeżdżał za szybko. Czyli: spróbuj najechać na niższym biegu (1,2), szarpnij za kierę na najeździe i dodaj lekko gazu. Kilka fotek: http://www.bikepics.com/pictures/841090/http://www.bikepics.com/pictures/841087/ Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berolok Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Może zrobie tak wykopie dźiure w ziemi tak 20cm wloze beczke np. po oleju i nie bedzie sie ruszac i na to jakas szersza deske i poprobuje? to dobry pomysl? :icon_mrgreen: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Zero pojęcia o jeździe. Brak doświadczenia. Szczególnie z tą redukcją biegów przed zakrętem. Jeśli to był by samochód to sie zgodzę ale nie w motorze. Skrzynia strasznie tłucz kiedy wrzucisz mniejszy bieg nisz jedziesz. Redukcje robisz dopiero gdy zaczynasz przyspieszać :biggrin: jak lubisz zapadać się w zakręt to możesz redukować bieg za zakrętem...........powiedz mi jak można zmienić bieg mając nogę przy osi przedniego koła :biggrin: Może zrobie tak wykopie dźiure w ziemi tak 20cm wloze beczke np. po oleju i nie bedzie sie ruszac i na to jakas szersza deske i poprobuje? to dobry pomysl? :crossy: :icon_mrgreen: znajdź sobie jakąś górkę/ hałdę/ podjazd i na nim próbuj , na małych hopkach bardzo trudno się skacze jeśli nie czujesz motocykla Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Minoo Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 (edytowane) :biggrin: powiedz mi jak można zmienić bieg mając nogę przy osi przedniego koła :icon_mrgreen: zależy w która stronę skręcasz :crossy: Edytowane 21 Czerwca 2007 przez Minoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 (edytowane) :icon_rolleyes: jak lubisz zapadać się w zakręt to możesz redukować bieg za zakrętem...........powiedz mi jak można zmienić bieg mając nogę przy osi przedniego koła :rolleyes:znajdź sobie jakąś górkę/ hałdę/ podjazd i na nim próbuj , na małych hopkach bardzo trudno się skacze jeśli nie czujesz motocyklapoprostu Zenek ma "zero pojęcia o jezdzie" :biggrin: Stary (Zenek) jak lecisz piecem na zakręt i zaczynasz hamować 5m przed nim to wtedy wbijasz nizszy bieg bo zmniejszasz drastycznie prędkość. A musisz go przecież zredukować zeby dostosować bieg do nowej prędkości i zeby dać ognia juz od połowy zakrętu az do pełnego jego opuszczenia gdzie zapinasz następny bieg.Pozatym tak jak kolega nademną wspomniał przy zaktęcie w lewo nogę masz gdzieś tam daleko od lewarka :)Jesli ktoś stwierdza ze nie musi redukować biegu przy dochamowaniu bo to i tak jest na tyle mocny bieg ze z zakrętu moto wyrwie sie bez problemu to oznacza według mnie ze poprostu jedzie za wolno :) Mam kumpla na EXC 300 czyli moto wiadomo z mocnym "dołem" i koleś cały tor przejezdza na 3 bo ten motor wszedzie i przy kazdej okazji i tak sie zbierze. Jednak jak dał sie przejechac innemu riderowi to kolo pokazał mu jak skzybko da sie przejechac ten zakręt jadąc przed nim na 4 (czyli bardzo szybko) i redukując dopiero na 3 przed zakrętem (to duzy zakręt z dużą bandą więc mozna sobie na takie prędkości pozwolić). Edytowane 21 Czerwca 2007 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Widać w tym momencie doświadczenie Zenka :icon_rolleyes: pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniu Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Jeśli skocznia jest źle wyprofilowana lub krótsza niż rozstaw osi moto* to nie ma bata żeby Ci się udało czysto skoczyć z dużej prędkości. Zawsze tył wysoko podbije i lecisz na przód. Takie hopki to tylko na niskim biegu i wybijasz sie odwijając gaz przed odbiciem. *Na takich hopkach to nawet jeśli będziesz siedział na tylnym błotniku to Cie wybije na przód, jeśli będziesz najeżdżał za szybko. Czyli: spróbuj najechać na niższym biegu (1,2), szarpnij za kierę na najeździe i dodaj lekko gazu. Kilka fotek: http://www.bikepics.com/pictures/841090/http://www.bikepics.com/pictures/841087/ Pozdrawiam. Właśnie tak. A jezeli dalej nie wychodzi to postaw jakis bloczek betonowy zeby wys była z 40 cm i na to deske i naucz sie wyrwac moto tak aby spadał jak Ty tego chcesz na 1,2 biegu potem na jakąs wieksza skocznie i dalej z 2-ki jak zaczniesz dobrze spadac to sporóbuj na 3. Musisz sam sie nauczycCo do gazu to wjezdzam na takich obrotach na których ma moc zeby silnik miał siłe ciągnąc i na samej hopie dodaje jeszzce troche gazu ale nie mówie ze tak jest idealnie ale ja tak robiac spadam mniej wiecej dobrze ;) :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepeross Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 WitamChcialbym podzienkowac wszystkim forumowicza wypowiadajacym sie w tym temacie. Dzieki niemu kazdy swiezo upieczony fan enduro bedzie mogl podszkolic swoj warsztat. Ja mam moto od niedawna i coraz bardziej nad nim panuje (do pownego czasu to ono panowalo nade mna :icon_evil:) Wiem ze na TD-tce 80lcII cudu nie zdzialam ale dzieki posta tzw. wetwranow enduro juz wiem co i jak. Gdyby nie ulewa na dworze juz gnalbym ze szpadlem usypac hopke:) pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 masz błoto to mozesz dt bokami polatać :P chyba ze masz kostki to bedziesz musiał poczekac na lód :clap: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 (edytowane) Witam. Kupiłem dzisiaj ochraniacze na kolana z zawiasem firmy FLY, jako że cena wydała mi sie przystępna, postawnowiłem sie nimi tutaj pochwalic i zaoferować, że osobie chętnej mogę takie załatwić, nawet kilka sztuk Cena za parę to 115zł. Wykonane naprawdę solidnie. Jestem zachwycony jak za te pieniądze. Dla osób chętnych wystawię aukcję. Oto fotki:http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...c783b868b9.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...e38d9b53d7.html Kupiłem również buty Alpinestars Tech 3 nowe. Cena 680zł (allegro 699, importerzy i sklepy 730-770) Dostępne rozmiary 10,11,12,13, oraz w różnych kolorach.Oto foto:http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...64aba7e76f.html Tak pozatym to skompletowałem pełny strój, prócz buzera. Pozdrawiamurban Edytowane 7 Lipca 2007 przez urban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati kmx125 Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Male pytnko moze troche glupie ale jak najlepiej skrecac w prawa strone chodzi mi o ulozenie na moto bo w lewo skreca mi sie o niebo lepiej :crossy: (wiem ze sa rozne typy zakretow) dzieki pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doozer Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 (edytowane) To normalne że w lewo skręca ci sie lepiej,chyba 90 % ludzi tak ma,zauważ,że prawie każdy robiąc ''kołeczka'' robi je przeciwnie do ruchu wskazowek zegara. Edytowane 7 Lipca 2007 przez Doozer Cytuj nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Male pytnko moze troche glupie ale jak najlepiej skrecac w prawa strone chodzi mi o ulozenie na moto bo w lewo skreca mi sie o niebo lepiej :P (wiem ze sa rozne typy zakretow) dzieki pozdro też tak miałem dopóty na 4t się nie przesiadłem , zapewne masz dyskomfort z powodu hamulca ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.