Skocz do zawartości

krzyniu

Forumowicze
  • Postów

    66
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O krzyniu

  • Urodziny 09/04/1991

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    okolice Szczecina

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha WR 400F
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia krzyniu

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Czy ma ktoś może strony z opisem odblokowania WR 400 z 1998 roku? W mojej wr wrażenie jest takie, że gdy powinna zacząć "rwać" to kończą się obroty. Szary kabelek mam odłączony z kostki(robota poprzedniego właściciela), ale co robione było w gaźniku i tłumiku to nie wiadomo. Może ktoś jest z okolic szczecina kto posiada takowy model. pozdrawiam
  2. Siemka! podczepie się do tematu: Mam problem z DT 125, otóż przerywa mi na wyższych obrotach. miał ktoś z was taki problem? Jakie mogą być przyczyny bo już nie wiem co szukać. Możliwe ze gdy modół jeżeli jest nieszczelny (wokół kabli są małe dziury ale nie widać żeby ktoś przy nim grzebał) to łapie wilgoć i dlatego tak się dzieje? Myśle że magneto wody nie dostaje, ponieważ uszczelka jest dobra a w środku wszystko wygląda ok. Gaźnik chyba też odpada. Niekiedy chodzi dobrze a niekiedy przerywa. Ostatnio jak wjechałem w kałuze to zaczął prychać. Aha a jeżeli modół to jest na nim blokada czy nie ( dt 96r) bo jak mam go uszczelniać to bym odrazu rozblokował. Świeca jest nowa NGK ... irydowa za ponad 60 zł i na fajce jest uszczelnienie a jak przełożyłem inna to dalej przerywał czyli nie wina fajki. A np. cewka jeżeli jest walnięta to jakie są "objawy". może macie jakieś inne propozycje z góry dzięki
  3. Właśnie świeca jest nowa NGK ... irydowa za ponad 60 zł i na fajce jest uszczelnienie a jak przełożyłem inna to dalej przerywał czyli nie wina fajki. Przy module nie grzebałem ale przy kablach jest guma troszke naderwana i możliwe że wilgoc tamtendy się dostaje. A np. cewka jeżeli jest walnięta to jakie są "objawy". może macie jakieś inne propozycje
  4. Siemka! Mam problem z DT 125, otóż przerywa mi na wyższych obrotach. miał ktoś z was taki problem? Jakie mogą być przyczyny bo już nie wiem co szukać. Możliwe ze modół jeżeli jest nieszczelny to łapie wilgoć i dlatego tak się dzieje? Myśle że magneto wody nie dostaje, ponieważ uszczelka jest dobra a w środku wszystko wygląda ok. Gaźnik chyba też odpada. Niekiedy chodzi dobrze a niekiedy przerywa. Ostatnio jak wjechałem w kałuze to zaczął prychać. Aha a jeżeli modół to jest na nim blokada czy nie ( dt 96r) bo jak mam go uszczelniać to bym odrazu rozblokował. z góry dzieki
  5. zobacz tutaj : http://www.larsson.pl/ Powiedzcie mi dlaczego z pośród tych świec jest taka różnica w cenie czy jezdzicie na takich ? ( DT 125) http://www.sklep1.larsson.pl/Parts.aspx?Ca...nd&motId=111052
  6. I moja jest z 96 roku to raczej na module blokady nie ma :biggrin: . Wydaje mi sie ze świeca lub fajka..
  7. ale zawór przestawiłem i było dobrze dopiero kilka dni temu zaczoł przerywac :icon_biggrin: . A jeżeli nawet to blokada na module?? :icon_mrgreen:
  8. Siemka! Miał ktoś moze z was taki problem że dt-tka 125 przerywa tak na ok 7 tys tak ale dzieje się to w taki sposób że obroty skaczą na 8 i jakby coś sie dławiło i spadają i tak wkółko(nie wiem jak to dokładnie opisać:icon_mrgreen:) i teraz tak: gaźnik czyściłem jest ok, czy to wina świecy albo fajki ? dziex za odp :icon_biggrin:
  9. Dzieki ;) a jak nasącze go w jakimś innym oleju np do mieszanki albo do skrzyni(półsyntetyki)? spełni to swoją funkcje czy nie ??
  10. Dzieki ale chodziło mi bardziej o używane:P Powiedzcie mi po co jest olej do filtra powietrza? Na niektórych produktach pisze, że to środek czyszczący czyli jest to do "wypłukania" syfu czy trzeba nasączyc filtr przed założeniem bo nie bedzie spełniał swojej funkcji? dziex za odp :icon_mrgreen:
  11. Macie moze na sprzedaż gumy na teleskopy?? rozumiem ze w dt 125 równiez wchodz 366cm3 na lage co nie?? :D
  12. siemka ! czy osłone na tylną tarcze hamulcową np od kmx wstawie do dt. Jak ktos moze zakładał takową to napiszcie od czego ładnie pasuje. Macie moze jakąs na sprzedaz?
  13. A ypvs ściągłes całkiem czy ustawiłeś zyby był otwarty przed odpaleniem silnika? pozdr.
  14. dzieki a co do zaworu to chyba zostawie ale ustawie zeby był otwarty. Słyszałem ze wtedy jest ok, wolał bym zeby miał moc na wiekszym zakresie obrotów. co Ty na ustawienie zaworu tak jak mowie? nie wiesz czy bedzie miał siłe jechac na nizszych obrotach? pozdr.
  15. siemka ! wie ktos dokładnie jakie były blokady w dt 125 z 96 rozumiem ze ten rocznik ma symbol R tak ?? Pytam jakie bo zastanawiam sie czy mam blkoade na cdi, bo kolega ma ma młodszą o rok czy dwa i ok 5-6 tys czuc jakby odcinało zaplon a u mnie tego nie ma lecz tez sie nie wkreca na obroty i wydaje mi sie ze to tylko ypvs go blokuje. Aha i jak mam tłumik gianelli( czy jak to sie tam pisze:P) to czy on tez blokuje spaliny tak jak orginał ? dieki za odp :flesje:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...