marzka Posted September 15, 2007 Share Posted September 15, 2007 Witam, Właściwie to jestem już zdecydowana na tego typu motocykl, jednak nie miałam na razie zbyt wielu okazji aby sie poprzymierzać. Wzrostem niestety nie grzeszę, dlatego zależy mi na dość niskim w siodle egzemplarzu. Wiem, że to się troszkę kłóci z budową tego motocykla, bo jest on wszak stworzony do jazd terenowych, a więc musi mieć duży prześwit co automatycznie robi z niego wielgachną kozę. Ale cóż ja poradzę na to, że właśnie takie motocykl sobie upatrzyłam i chcę na takim właśnie śmigać?! Interesuje mnie pojemność do 250 ew.350. Co polecacie? Chętnie skorzystam z rad doświadczonych kolegów i koleżanek.Pozdrawiam i życzę miłego taplania w błotku:)Marzka Quote <seryjna kolekcjonerka> Moja małpa wie jak naprawdę ze mną jestPatrzy w oczy tak, jakby znała mnie od latKiedy jest mi źle, opowiada różne dziwne historie Link to comment Share on other sites More sharing options...
nitroMCZ Posted September 15, 2007 Share Posted September 15, 2007 Ważne ile kaski chcesz przeznaczyc? w kazdym tylny amor mozna skrecic w dół , kanapę mozna obnizyc, np. pianke pocinajac co by nizsze bylo :crossy: Moze suzi dr350 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
enduromaster Posted September 15, 2007 Share Posted September 15, 2007 w łodzi lata dziewczyna na dr350, nie ma obniżanego siodła i bez problemu daje rade .podaj może wzrost to będzie wszystko wiadomo Quote transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Link to comment Share on other sites More sharing options...
czarczi Posted September 15, 2007 Share Posted September 15, 2007 (edited) to z wycieciem kawalka pianki w kanapie to sprawdzony i dobry patent ( tylko trzeba oddac do dobre zakladu) u nas kilka osob ma tak zrobione to nie dosc ze jest wygodniej to jeszcze dupci nie zrzuca do tylu przy gwaltownijszym ruszaniu( wyglada jakby z tylu byl zadupek) no i 90 % amortyzatorow da sie obnizyc z tylu wiec nie ma tragedii :icon_mrgreen: nawet na filmiku technicznym ktm pokazuja jak dla kobiety obnizycz ktm`a :crossy: wiec bez paniki dasz rade, tez polecam dr 350 choc moze byc troszke przy ciezkie na poczatek mowe wr250f (yamaha) ?? pozdrawiam Edited September 15, 2007 by czarczi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nitomen Posted September 15, 2007 Share Posted September 15, 2007 zalezy jeszcze czy to ma byc moto wycyznowe ( male , letkie ale drogie w utrzymaniu) , czy poprostu bezobslugowy endurak przyciezkawy i nie powalajacy osiagami , jakis silnik 2t czy 4T - moze by ci polecic lc2 egs 360 :icon_mrgreen: Quote KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartekJ Posted September 15, 2007 Share Posted September 15, 2007 (edited) Witaj. Znasz Jagę z forum Motocykl i Dziewczyna. Ona ma fajną maszynkę, którą polecam każdemu o mniejszym wzroście. Mianowicie XR Easy. Jagi akurat ma 125 ccm, ale te motorki w takiej ramie mają równeż silniki 100 ccm, i 200 ccm. Jeśli miałaś okazję przymierzyć się do jej sprzętu, ale chcesz większej pojemności, to poszukaj tego największego silnika. Ewentualnie CRF 230. http://www.motonline.com.br/testes/teste-motoescola.html Tu masz opis sprzętu, pokaz możliwości i dane techniczne. P.S. Kłopot może być z zakupem na naszym polskim rynku, bo to dość nietypowe sprzęty. P.S.2. A skłamałem :notworthy: http://moto.allegro.pl/item242482315_honda...a_z_salonu.html P.S.3. A tak w ogóle spotkaliśmy się w Smoleniu. Ja to ten wysoki koleś w bojówkach, z długimi piórami, co Was słowem i piwem witał na bramce :notworthy: :notworthy: Edited September 15, 2007 by BartekJ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cebe450 Posted September 15, 2007 Share Posted September 15, 2007 Witaj. Znasz Jagę z forum Motocykl i Dziewczyna. Ona ma fajną maszynkę, którą polecam każdemu o mniejszym wzroście. Mianowicie XR Easy. Jagi akurat ma 125 ccm, ale te motorki w takiej ramie mają równeż silniki 100 ccm, i 230 ccm. Jeśli miałaś okazję przymierzyć się do jej sprzętu, ale chcesz większej pojemności, to poszukaj tego największego silnika Potwierdzam :notworthy: Na Babozlocie w Smoleniu Jaga pozwoliła mi się przymierzyć, i jak się okazało, pasowała idealnie (XR- ka, nie Jaga :notworthy: Bartek widział , może zaświadczyć ) , a że jesteśmy podobnego wzrostu to i Ty powinnaś dać radę. Poza tym , w lipcu, w Myślenicach , przy okazji trialowych mistrzostw świata, oprowadzana przez znawców tematu BartkaJ i Jarka_S zostałam przez nich posadzona na Becie Alp 200 i tez problemu nie było. Musisz się trochę poprzymierzać i na pewno coś trafisz. , Quote Cave tibi a cane muto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oriana Posted September 15, 2007 Share Posted September 15, 2007 Witam Marzka! :notworthy: Ze swojego doświadczenia mogę polecić Ci wspomnianą tu suzuki DR 350 ale wersję SHC, jest chyba jednym z najniższych motocykli terenowych, poza tym posiada mechanizm regulacji zawieszenia ( za pomocą pokrętła na kierownicy; można więc robić to bez problemów i narzędzi, o ile pamiętam jest to kwestia około 4 cm :biggrin:)Ja mam 177 cm wzrostu i dla mnie był to trochę za niski motocykl, chociaż mówią, że takowe nie istnieją :notworthy:Jest poza tym całkiem lekka, jak na "stare" enduro. Myślę, że najprostrzym sposobem na obniżenie motocykla jest obniżenie go na przednim zawieszeniu. Pozdrawiam :notworthy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartekJ Posted September 15, 2007 Share Posted September 15, 2007 Pamiętać należy, że wsuwanie lag w półki zmienia też geometrię motocykla. Widelec się robi bardziej "sztorcowy", czyli motocykl chętniej skręca, ale jest bardziej nerwowy w zachowaniu.Niemniej jednak wiele osób w ten sposób obniża motorki :notworthy: . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oriana Posted September 15, 2007 Share Posted September 15, 2007 Pamiętać należy, że wsuwanie lag w półki zmienia też geometrię motocykla. Widelec się robi bardziej "sztorcowy", czyli motocykl chętniej skręca, ale jest bardziej nerwowy w zachowaniu.Niemniej jednak wiele osób w ten sposób obniża motorki :) . Wieem :) , ale nie myślę, żeby było to wyczuwalne przy nauce jazdy :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartekJ Posted September 15, 2007 Share Posted September 15, 2007 To prawda. Ucząc się na jednym ustawieniu widelca nie będziemy mieli porównania. Jakoś sobie będziemy śmigali.Ale po paru chwilach jazdy, kiedy już nieco czujemy maszynkę, to przestawienia widelca w zakresie powiedzmy 1 cm w półkach są mocno odczuwalne. Co nie zmienia faktu, że w ten sposób można ułatwić sobie życie na za wysokim motorze. Pozdrawiam całe Stądowo :) :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seba350 Posted September 15, 2007 Share Posted September 15, 2007 Znajoma jest niziutka,drobna i dosiada KMX 125 - daje rade i z odpaleniem i jazda. Moja siostra ponad 170 i wysokosc dr 350S daje sie we znaki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
satun Posted September 16, 2007 Share Posted September 16, 2007 Moja zona (172cm) probowala na poczatku Suzuki dr 350 SHC i po obnizeniu (pokretlem porzy kierownicy) wysokosc byla ok, ale co z tego jak moto jest ciezkie i nie byla go w stanie podniesc po zadnej glebie w terenie. Teraz ma TT-R 125 (na kolach 19/16) i jest jak rower w prowniau do DR - prawie 2 razy lzejszy i to tez zaowocowalo wieksza pewnoscia siebie. W miedzyczasie tez przymierzala sie do hondy XR 150 (ta jest wyzsza o ok 3-4 cm chyba od TTR) i byla najlepsza jesli chodzi o wysokosc, ale jedyny egzemplarz kotry znalezlismy byl zajechany kompletnie i za chore pieniadze. W Polsce taka XR bardzo trudno znalezc. Jest jeszcze cos podobnej wielskosci jak TT-R 125 - DRZ 125 i nowe kosztuje cos ok 10 tys.A tu probka co mozna na TTR: http://video.google.pl/videoplay?docid=-57...earch&plindex=0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ucek Posted September 16, 2007 Share Posted September 16, 2007 Cześć dziewczynko :wink: a ile ty masz właściwe wzrostu?Moja mała (niecałe 160 przy moich 178 cm) partnerka z teamu kobiecego, pomyka na takim wysokim jak mój KTM EXC. I pomyka tak, że włos się jeży pod kaskiem - przy tym nie dosięga do ziemi :icon_eek: (tzn: zawsze tylko jedną nóżką :biggrin: ). Fakt, ma świetną technikę - wcześniej długo jeżdziła na trialu. Stąd wydaje mi się, że wyskość ma drugorzędne znaczenie (no.. chyba, że jesteś mikroskopijna :bigrazz: ).Tak naprawdę, to ważniejsze jest, to co ci już napisało wcześniej kilka osób:1. jak, gdzie chcesz brykać? (teren- płaski? góry? / teren+miasto / miasto - wtedy jeśli endurak, to tylko SM :buttrock: )2. jeśli teren, to czy krótkie traski lub tor, czy wielogodzinne przelotki po szutrach?3. czy masz kogoś kto ci wszystko pokaże, czy sama będziesz stawiać pierwsze kroki (chodzi o jazdę i o serwis !) 4. czy 2T czy 4T? (ja bym ci polecała 4T na początek - żebyś się nie przestraszyła szybkiej odpowiedzi manetki gazu i najlepiej 250 cc - jesli jesteś świeżak zupełny, może nawet 125 cc? - zależy od twojej sprawności fizycznej i świadomości ciała)5. i oczywiście - ile masz kasy? (zawsze za mało :wink: ) na zakup i na regularny serwis motorka życzę ci pełnej satysfakcji w swojej nowej pasji :flesje: i jakbyś była w weekend w wawie - daj znać - wsadzimy cię na kilka dziewczyńskich enduraków :crossy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzka Posted September 17, 2007 Author Share Posted September 17, 2007 Cześć dziewczynko :wink: a ile ty masz właściwe wzrostu?Moja mała (niecałe 160 przy moich 178 cm) partnerka z teamu kobiecego, pomyka na takim wysokim jak mój KTM EXC. I pomyka tak, że włos się jeży pod kaskiem - przy tym nie dosięga do ziemi ;) (tzn: zawsze tylko jedną nóżką :biggrin: ). Fakt, ma świetną technikę - wcześniej długo jeżdziła na trialu. Stąd wydaje mi się, że wyskość ma drugorzędne znaczenie (no.. chyba, że jesteś mikroskopijna ;) ).Tak naprawdę, to ważniejsze jest, to co ci już napisało wcześniej kilka osób:1. jak, gdzie chcesz brykać? (teren- płaski? góry? / teren+miasto / miasto - wtedy jeśli endurak, to tylko SM :P )2. jeśli teren, to czy krótkie traski lub tor, czy wielogodzinne przelotki po szutrach?3. czy masz kogoś kto ci wszystko pokaże, czy sama będziesz stawiać pierwsze kroki (chodzi o jazdę i o serwis !) 4. czy 2T czy 4T? (ja bym ci polecała 4T na początek - żebyś się nie przestraszyła szybkiej odpowiedzi manetki gazu i najlepiej 250 cc - jesli jesteś świeżak zupełny, może nawet 125 cc? - zależy od twojej sprawności fizycznej i świadomości ciała)5. i oczywiście - ile masz kasy? (zawsze za mało :wink: ) na zakup i na regularny serwis motorka życzę ci pełnej satysfakcji w swojej nowej pasji :) i jakbyś była w weekend w wawie - daj znać - wsadzimy cię na kilka dziewczyńskich enduraków :crossy: Cześć koleżanko:)mam 165cm wzrostuOdpowiedzi1. chcę jeździć w terenie różnym ale raczej pagórzastym(Jura Krakowsko-Częstochowska, okolice Łodzi) dużo po duktach leśnych i szutrze, ale też po mieście bo mieszkam w centrum i aby gdzieś dojechać trzeba parę km nabić.2. chcę uprawiać jazdę trystyczną na dłuższych trasach, na razie bez szaleństw wyczynowych, bo świeżak ze mnie totalny3. na szczęście mam zaufanego mechanika i doradcę d.s. techniki jazdy w jednym:)4. wolałabym 4T do 250, 350 cc, ale czekam na inne sugestie...:)5. kasy nie mam za wiele, czy uda się coś znależć do 5tys? W Wawie bywam, kilku znajomych motocyklistów odwiedzać:) Jak będę się wybierać do Wawki dam znać:) PozdrawiamMarzka Witaj. Znasz Jagę z forum Motocykl i Dziewczyna. Ona ma fajną maszynkę, którą polecam każdemu o mniejszym wzroście. Mianowicie XR Easy. Jagi akurat ma 125 ccm, ale te motorki w takiej ramie mają równeż silniki 100 ccm, i 200 ccm. Jeśli miałaś okazję przymierzyć się do jej sprzętu, ale chcesz większej pojemności, to poszukaj tego największego silnika. Ewentualnie CRF 230. http://www.motonline.com.br/testes/teste-motoescola.html Tu masz opis sprzętu, pokaz możliwości i dane techniczne. P.S. Kłopot może być z zakupem na naszym polskim rynku, bo to dość nietypowe sprzęty. P.S.2. A skłamałem :D http://moto.allegro.pl/item242482315_honda...a_z_salonu.htmlP.S.3. A tak w ogóle spotkaliśmy się w Smoleniu. Ja to ten wysoki koleś w bojówkach, z długimi piórami, co Was słowem i piwem witał na bramce :D :D A znam Jagę, ale po oglądnięciu jej moto stwierdziłam, że to strasznie wysokie jest:( jak dla mnieDzięki za odzew:) p.s.Oczywiście kojarzę Cię w związku ze Zbysiem Zamachowskim i Ewą:D zalezy jeszcze czy to ma byc moto wycyznowe ( male , letkie ale drogie w utrzymaniu) , czy poprostu bezobslugowy endurak przyciezkawy i nie powalajacy osiagami , jakis silnik 2t czy 4T - moze by ci polecic lc2 egs 360 :D Najlepiej byłoby aby moto było małe i lekkie, a przy tym bezobsługowy endurak nie powalający osiągami, silnik 4T.Jest coś takiego:D? w łodzi lata dziewczyna na dr350, nie ma obniżanego siodła i bez problemu daje rade .podaj może wzrost to będzie wszystko wiadomo 165cm wzrostu Quote <seryjna kolekcjonerka> Moja małpa wie jak naprawdę ze mną jestPatrzy w oczy tak, jakby znała mnie od latKiedy jest mi źle, opowiada różne dziwne historie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.