Skocz do zawartości

Nowa HONDA CBR 1000 RR - 2008!!!


Rekomendowane odpowiedzi

jedyne słuszne testy tysiacow beda chyba w sierpniu - Masterbike, reszta to bełkot czasopism. Poza tym testy na uniwersalny motocykl to totalna lipa , czestował juz nas tym KSrider bodajrze i zawsze wygrywała jego beemka, nawet z superbikeami hehe.

Odnosnie wygladu RR-ki no to poprzedniczka o niebo ładniejsza. Jedyne co mi sie podoba w tym motocyklu to rozwiazanie wydechu, co w kawie jest z kolei kompletnie do bani. Widzialem za to nowa zx10r z Yoshimura i wyglada kozacko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedyne słuszne testy tysiacow beda chyba w sierpniu - Masterbike, reszta to bełkot czasopism.

Taaa - też tak kiedyś myślałem, ale zmieniłem zdanie w zeszłym roku, kiedy zjechali 1000 K7, bo podobno miał źle ustawione zawieszenie. W efekcie w Masterbike'u K7 zajęło miejsce w dole stawki, a w wszystkich innych testach i porównaniach wygrywało - to chyba mówi wszystko o obiektywności testów MB :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda "zmontowala" ciekawy film ze zdjęciami wszystkich Fireblade'ów: http://www.scigacz.pl/Honda,CBR,1000RR,Fir...,film,4698.html

Odpowiednia muzyka i montaż :)

 

 

mmm.... miodek... teraz nowy Fajer podoba mi się jeszcze bardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety z tym kierunkiem to chyba dotyczyło przeszłości bo obecnie przyznaj szczerze ze albo mają inny kierunek niz wszyscy albo upgrady idą im jakos niemrawo. Szczerze mowiac myslałem ze Honda bedzie uczestniczyła w wyscigu zbrojen ktory ma teraz miejsce i beda przescigali się z konkurencją pod wzgledem mocy - a tu 178KM czyli o 6KM wiecej niz model poprzedni ale mniej niz zeszłoroczna R1 i GSXR i nie chodzi tu tylko o moc maksymalna ale rowniez w srodkowym zakresie obrotów, gdze w zeszłym roku gsxr bił r1 na łeb. Zaraz ktos madry napisze ze w zeszłym roku RR wygrała w superbikeach w klasyfikacji konstruktorów - tylko przy jakim wsparciu finansowym fabryki ? chyba tylko Ducati wydało wiecej siana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chociaż nowa zx10 urodą nie grzeszy,( kilka niewielkich zabiegów kosmetycznych i zx10 może się podobać... zadupek wygląda super, tylko te nieszczęsne przednie światła i wydech..., cała reszt mniód malina)... to na torze będzie mogła powalczyć co też wynika z ego co mówią sami testerzy

http://pl.youtube.com/watch?v=xMe58CQvV0E&feature=user

http://pl.youtube.com/watch?v=3MQPB31frjg&feature=user a mówią jak sami mogliście usłyszeć, że Kawa ma największą moc z testowanych maszyn i najlepiej radzi na torze ale i tak jest o kroczek za Hondą.

http://pl.youtube.com/watch?v=YiK6BLuDyEY&feature=related Honda zaś definitywnie wygrywa też jako motocykl przyjazny na drogę (doskonale wyważony, wygodny i z mocnym średnim zakresem obrotów) Chociaż z tego co mówił tester Kawa na drodze była najszybsza to jednak Honda okazała się lepsza http://pl.youtube.com/watch?v=8NV5sCYMdsU&feature=user Z niecierpliwością czekam na więcej testów porównawczych...

Edytowane przez cabaniero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do kawy to wg mnie rozwiazanie pt migacze w owiewkach przod tył było najlepszym designerskim i technicznym rozwiazaniem. Tylny element mocujacy rejestracje mozna było łatwo wywalic a z przodu nic nie wystawało. No to co pokazali w tym roku to lekka przesada. Migacze przednie w pałągach lusterek a tylne na ...... hmmmm jak to nazwac, na zajebistym czyms wystajacym z zadupka. Jak wyrzuci się ten szpetny wydech i ten samolot z tyłu ze skrzydłami zrobionymi z kierunków to wyglada fajnie. Owiewka przednia jest w h*j mała i smukła ale mnie się podoba przynajmniej bardziej niz w moim modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tu 178KM czyli o 6KM wiecej niz model poprzedni

 

No i co? Honda udowodnila, ze nie musi miec najwiecej koni w klasie zeby byc na jej czele.

Byc moze taki maja pomysl. Zrobic motocykl, ktory bedzie nie tylko szybki ale uzyteczny. Bo jakby nie patrzec, to cala polityka sprzedazy jest skierowana do zwyklych motocyklistow, a nie do zawodnikow.

Oni maja RC211V.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i co? Honda udowodnila, ze nie musi miec najwiecej koni w klasie zeby byc na jej czele.

Byc moze taki maja pomysl. Zrobic motocykl, ktory bedzie nie tylko szybki ale uzyteczny. Bo jakby nie patrzec, to cala polityka sprzedazy jest skierowana do zwyklych motocyklistow, a nie do zawodnikow.

Oni maja RC211V.

 

 

Dokładnie nie każdy ma możliwość śmigania po torze jak szalony, a naprzykład po miastach czy w trasach (choć w trasy taka Fireblade nie za bardzo się nadaje z powodu tej znikomej owiewki, juz prędzej XX), ale jeśli chodzi akurat o elastyczność, jest dość ważna i przydatna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niecale 200kg po zalaniu to mega wyczyn ale nie zmienia to faktu ze z nowej cbr-y brzydactwo jest :icon_mrgreen: sam hondziarz jestem ale do tego wynalazku sie nie przyznaje, no chyba ze streeta z niej zrobic :smile: moim zdaniem 954 o niebo lepiej sie prezentuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sobotę testowałem nowego Bladego w Berlinie.

Idzie jak wściekły , pozostała tylko nazwa ze starego.

Wygląd - piękny

Kawa ZX10R dostała od niego po dupie w testach MOTORRADU

Dla mnie wystarczy :clap:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście jestem pod wrażeniem tego co ludzie z Hondy wyprawiają jeszcze troche i w Europie zaczną wchodzić ustawy odnoszące sie do maksymalnej mocy motocykla... z tego co dobrze pamiętam to podobna sytuacja miała mieć miejsce jak wyszła Hayabusa :banghead: ale jak narazie to tylko straszaki :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sobotę testowałem nowego Bladego w Berlinie.

Idzie jak wściekły , pozostała tylko nazwa ze starego.

Wygląd - piękny

Kawa ZX10R dostała od niego po dupie w testach MOTORRADU

Dla mnie wystarczy :eek:

 

 

No to juz wiadomo kto wyszedł zwycięsko z pojedynku Kawasaki vs Honda.

 

Ciekawe jakby wypadła Fireblade w porównaniu z nową R1, łatwo wygadnąć ;)

R1 nigdy nie była ideałem jeśli chodzi o elastyczność w średnim zakresie obrotów, może się coś poprawiło ;)

Choć nie sądze że ten system YCC zmiennej długości kolektorów, zdziałał cuda i tak :eek: ;)

Honda rulezz można by powiedzieć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...