Skocz do zawartości

dziur

Forumowicze
  • Postów

    403
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O dziur

  • Urodziny 02/20/1976

Informacje profilowe

  • Lubię
    balet - nie mylić z tańcem
  • Skąd
    Polska - Kalisz

Osobiste

  • Motocykl
    ZX-10R
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia dziur

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta (17/46)

0

Reputacja

  1. jeszcze zdjec nie ma ale zagladaj na www.shrek.pl, albo www.wgrzesiak.com
  2. Dominik - 20 maja było gorzej niz na rodeo. W Brnie wpuszczaja na sesje 45 motocykli i koniec. U nas po ostatnich zmianach regulaminu 60 co oznacza ze co 60 pare metrow spotkasz motocykl. Brno jest torem szerszym i dłuzszym wiec łatwiej sie wyprzedza i rzadziej kogos spotykasz. Zeby pojezdzic na Poznaniu mysle ze na sesje powinni wpuszczac nie wiecej niz 30 motocykli. W czechach jest to tak rozwiazane ze wpisujesz sie na sesje 1 i 3 lub 2 i 4. W przypadku gdy jest duza liczba uczestników zapisuja kazdego tylko na 1 sesje. Na 2 i 4 sesji ostatnio czyli 27 maja jezdziło 15 motocykli czyli praktycznie jechałes po pustym torze. Tak to wygladało na 1 sesji gdzie był komplet czyli 45 sztuk
  3. fabryczny ohlins mozna wy**bac i załozyc hiper pro. Co do silnika i jebniecia na górze to jest to rzeczywiscie mniej wyczuwalne niz w R1 bo zaczyna sie wczesniej i przebiega łagodniej. Pozycja na motocyklu zwłaszcza dla osoby wyzszej jest w h*j niewygodna wiec nie wiem jak niektorzy jezdzą i pisza ze wszystko jest gitara. Siodło jest coprawda w miare nisko, srodek ciezkosci tez, przez co motocykl prowadzi sie stabilnie /zwłaszcza w wolnych łukach, w szybszych gorzej bo trudniej go złamac/ ale wysoko podniesione podnozki powoduja ze łokcie nie sa przy zbiorniku tylko z boku kolan nawet wtedy jak jezdziec przesunie na maxa dupsko do tyłu. Do tego nisko położona kierownica powoduje ze jezdziec jest praktycznie cały czas podparty na rękach. Do plusów na pewno zaliczył bym silnik i stabilnosc motocykla , a do minusów hamulce i położenie kierowcy. Opony jakie najbardziej mi odpowiadały na tym sprzecie to pirelli dragon supercorsa pro.
  4. jak ja wyjebalem to w szpitalu lekarz mi sie pyta czy peknal kask - mowie ze Arai nie peka, a lekarz na to " powinien peknać" Mowie "oki". Pytam "mam wstras mozgu, bo przytomnosci nie stracilem ale wole spytac" Lekarz mowi ze nie. No to oki. Pyta przy jaakiej predkosci pan sie wywrocil? Ja mowie ze okolo 140km/h. On na to łoooooo, i kask nie pekł? Ano nie i wole nie probowac tego samego na kasku ktory mi Pan doktor poleci i ktory peka. Lekarz - smiech hehe. Kask Arai Rx 7 corsair. Nakano zajebal takim przy 300km/h i wtedy jego struktura pekła ale Nakano wstal i poszedl.
  5. bylismy w czwartek 15.05 i zalapalismy sie na 20 minutowa sesje treningowa. zajebiscie tylko krotko a nikomu nie chcialo sie czekac do 17tej na druga sesje. Spotkalem tez Sliwe :) Nastepny czwartek wypada ale za 2 tygi jak pogoda dopisze to sie melduje.
  6. zobaczcie jaka miał zebatke z tyłu ten fajer tryb ku*wa jak od karuzeli
  7. fajer 954 wg mnie nie nalezy do udanych. wahacz polaczony z silnikiem to knstrukcja ktora w moim przypadku zaskutkowała peknieciem bloku silnika. W dodatku 2 razy. Od tego czasu nie przyznaje sie ze kiedykolwiek miałem inny sprzet niz kawa. Oczywiscie w latach 98-00 kawasaki nie miało litra wiec pozostaje tylko dziewiatka ktora osobiscie gardze i opluwam hehe. Wiec jesli chciałbys kawasaki to dopiero 2004 pozostaje do rozpatrzenia :buttrock:
  8. zapomnieliscie dodac ze Stoner wygrał na brydżysach ktore miały zajebiste problemy w katarze.
  9. tomekd - widzisz Ty tez mnie zle zrozumiales, gdy pisałem o obrotach nieosiagalnych dla hondy czy yamahy, chodzi o to aby zmiescic sie w limicie paliwa czyli nie byc bardziej zarłocznym niz 21l/wyscig. Oczywiscie obydwaj producenci mogliby krecic swoje silniki wyzej nawet na konwencjonalnej glowicy ale zaden motocykl nie dojechał by do mety z powodu braku paliwa. Z podobienstwem silnikow zxrr do m1 masz racje zwlaszcza ze to rzedowki a reszta ma Vki.
  10. dziur

    MotoGP 2008

    na pierwszym miejscu oczywiscie Hopper i West, potem Stoner i de Puniet.
  11. tomekd - skoro jest tak jak piszesz - czyli tarcie na konwencjonalnej glowicy jest takie samo jak na pneumatycznej i desmodromicznej to jaki jest sens pchania sie Hondy i Yamahy w ten rozrzad skoro nic nie zyskają? Piszesz ze to nie nowosc, podobnie jak silnik spalinowy - idea ma ze 100lat a non stop jest unowoczesniana. Podczas zawodów natomiast liczy się rowna walka tzn sa prepisy ktore reguluja pewne parametry silnika zeby np nie okazało się ze dany producent wyprodukował motocykl o połowę lzejszy niz pozostali albo silniki jednego producenta kreca sie wyzej o 5tys obrotów niz pozostałych, albo zastosowali wiekszy zbiornik paliwa itp. Zasady te zostały okreslone w 2006r. kiedy to rozmawiano z producentami o erze 800cc. Po roku zmagan dwoch producentow ktorzy mieli powazne problemy z maszynami i jak widac mają je nadal chce obnizyc poziom innych maszyn zeby im dorownac. Sam przyznaj ze nie jest to fairplay. W zeszłym roku nie wiem dlaczego Jeremy B - inzynier Rossiego wypowiadał się na temat zx-rr i chwalił to jakby był współtworca tego projektu. Nie wiem co miała na celu jego wypowiedz ale przyznał ze zieloni maja maszynę która jest w stanie wygrywac pod warunkiem ze bedzie miała zawodnika z pierwszej piatki podał on oczywiscie za przykład Vale. Rossi domagał się wrecz od Yamahy silnika z pneumatycznymi zaworami gdyz motocykl był wolniejszy na prostych srednio o 10km, od pozostałych, od dukata nawet o 15.
  12. dokładnie o to chodzi o czym piszecie. Honda zrobiła by silnik ktory kreci się wyzej ale tarcie na tradycyjnym rozrzadzie byłoby wieksze a co za tym idzie nie unkonczyliby wyscigu bo na ostatnim lub przedostatnim kolku brakłoby wachy. W ktorej rundzie bo nie pamietam de Puniet zjechał na pobocze po wyscigu na okrazeniu pozegnalnym bo jucha się skonczyła a 200 metrów dalej staneła chyba jakas Honda z tego samego powodu? Ograniczenie obrotów spowodowałoby ze silniki pneumatyczne straciłyby troche mocy podobnie ducati z desmodromem a Honda nie miałaby problemu z rozwojem swojej konstrukcji bo ten poziom obrotow sa w stanie osiagnac. Zauwazyc tez mozna pewna flustracje Pedrosy w stosunku do swojego team partnera, czytaj miedzy wierszami Hondy, ze nie rozwija on motocykla tak jak powinien. Pedrosa gdyby oficjalnie skrytykował motocykl mogłby sie narazic szefostwu Hondy dlatego robi to dyplomatycznie, winiac za wszystkie niedorobki Heydena.
  13. maniek 7 - no i tu sie mylisz. Poczytaj wypowiedzi Heydena, Pedrosy, Nakano czy Melandriego. Tych dwoch ostatnich non stop gadało ze HRC ma straszne problemy z fabrycznym teamem i ich całkowicie spuscili na kapcie. Pod koniec sezonu troche poprawili maszynerie ale pomimo wygranej w Valencji przez Pedrose byli w połowie pierwszej dziesiatki pod wzgledem wyjscia na prostej i predkosci maksymalnej a głownie o to walczyli w sezonie 2007, nie wspominajac o wibracjach, hamowaniu silnikiem i elektronika - kontrola trakcji to bolaczka Heydena który w polowie sezonu kazał ograniczyc ja do minimum i dopiero wtedy zaczał osiagac lepsze rezultaty. Yamaha miała najwolniejszy motocykl w 2007r. Zobacz tez ostatnie wypowiedzi Heydena - bo Pedrosa przebimbał połowe testów i tylko krytykowac Nikiego potrafi - a mianowicie gosc powiedział ze pneumatyczne zawory to przyszłosc z ktora Honda musi sobie poradzic. Podobnie było z 990tkami, Honda miała bigbang a inne zespoły nie dlatego zdominowała 2 sezony motogp i rok 2006 ktory był dla nich rewelacyjny, własnie z powodu doskonałego motocykla bo przeciez zawodników mają tych samych - tez z gornej półki. Era 800cc spowodowała ze zespoły ktore nie liczyły sie wczesniej w walce teraz zaczynaja pokazywac pazury, a połaczenie Stoner - Ducati spowodowało ze wyscigi stały się nudne gdyz wiadomo na kogo stawiac. Moge sie wciac ze w Katarze wygra Casey.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...