BSAmaikel Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Hej, odnowie temat bo mam problem z przednimi hamulcami. Po czyszczeniu zaciskow, tloczkow, uszczelek (moim zdaniem calkiem dokladnym czyszczeniu) caly czas mam mocne tarcie hamulcy. Na tyle mocne ze kolo nie wykonuje nawet 1/4 obrotu :( Zle/niezbyt dokladnie czyscilem -> powtorzyc czyszczenie czy moze problem moze lezec gdzies indziej? Z gory dzieki za pomoc. Pozdro Konik skontroluj pompke przy klamce!moze nie odbija do konca,bo tam tez jest tloczek,ktory sie mogl zapiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Disorder Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Sprawdź na oko lub na wyważarce dynamicznej czy tarcza jest prosta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fakir_ Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 a ja mam takie pytanie czy przy czyszczeniu tłoczków mozna uzyc papieru sciernego takiego drobnego np. 1000 albo 2000?? czy wystarczy namoczyc szmatke w plynie hamulcowym i zetrzeć syf? oczywiscie mowa o tych czesciach na ktorych neima oring'ów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toper-utl Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 a ja mam takie pytanie czy przy czyszczeniu tłoczków mozna uzyc papieru sciernego takiego drobnego np. 1000 albo 2000?? czy wystarczy namoczyc szmatke w plynie hamulcowym i zetrzeć syf? oczywiscie mowa o tych czesciach na ktorych neima oring'ów tylko szmatka i płyn hamulcowy, papierem ściernym zniszczysz tłoczek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fakir_ Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 tylko szmatka i płyn hamulcowy, papierem ściernym zniszczysz tłoczek. aha, ale cos mi sie obiło o uszy ze do czyszczenia tloczkow to najlepszy papier scierny 2000 albo 1000 :icon_rolleyes: byc moze jestem w bledzie :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingRider Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Dzieki! Swoja droga to dziwna sprawa jest. Nastepnego dnia popoludniu, po odpowietrzeniu klocki tra o wiele lzej! na tyle ze zdecydowalem sie chwilowo sprawe zostawic do weekendu kiedy bede mial wiecej czasu. Dzieki za pomoc. Pozdro Konik Sprawdź w jakim stanie są tarcze. Czy nie są zabrudzone bądź krzywe. Pozdr. aha, ale cos mi sie obiło o uszy ze do czyszczenia tloczkow to najlepszy papier scierny 2000 albo 1000 :icon_rolleyes: byc moze jestem w bledzie :icon_razz: Nie może, a na pewno :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fakir_ Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 (edytowane) a mam jeszcze takie pytanie co do tych tłoczków :biggrin: mianowicie to normalne jest że te tłoczki cofaja sie tak opornie kiedy zacisk jest zdjęty ze swojego miejsca? dokladniej mowiac to musze dwoma rękoma cofać tłoczek żeby sie cofnął tak zeby wlozyc nowe klocki z jakim wlasciwym oporem powinny przesuwać się te tłoczki? :wink: i czy jeszcze ktos moglby mi wytlumaczyc dlaczego jeden tloczek jest wiekszy od drugiego w zacisku? przeciez takie cos moze spowodowac ze z jednej strony bedzie klocek sie mocniej scierał :icon_razz: http://images40.fotosik.pl/147/3a88b827754f049f.jpg Edytowane 17 Października 2009 przez Szynka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Nie bój, klocek się nie będzie mocniej ścierał z jednej strony dopóki oba tłoczki wyczyścisz i zmontujesz posmarowawszy tłoczki troszkę DOT 4ką. Tłoczki tak właśnie ciężko mają się chować, to norma. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrMSC Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 Witam, macie jakiś pomysł jak ten tłoczek wyciągnąć, tak siedzi zapieczony.? http://fotowrzut.pl/1YKIQ4C3HP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 Zalać wd40 lub naftą i zostawić na jakiś czas. Próbować rozruszać a potem 8 bar od tyłu :d tylko w nic nie celuj bo tłoczek nabierze własności balistycznych. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackass Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 Trzeba było przed odkręceniem zacisku pompować klamką, żeby tłoczek się wysunął prawie do samego końca. Teraz możesz spróbować sprężonym powietrzem dmuchnąć zamiast płynu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 Podejrzewam że pompowanie nic nie dawało. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrMSC Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 Nic nie dało i powiwtrze też nic nie daje. Zalałem WD na noc i jutro będę walczył, wcale go ruszyć nie idzie w żaden sposób. 4 lata stania motocykla zrobiło swoje. :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 (edytowane) Przy hamulcach proszę nie używać ani wd40 ani nafty, tylko i wyłącznie płyn hamulcowy, także jako "penetrator"... Jak juz zalałeś, to od razu szukaj zestawu naprawczego tłoczka... ale moim zdaniem, najlepiej kupić sprawną kompletną używkę na allegro...szczególnie jak po rozebraniu tego ze zdjęcia..okaże się, że będzie miał głębokie duże rysy... Edytowane 27 Lutego 2017 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 Tam gumki z miejsca będą do wymiany. Tłoczek z resztą pewnie też. Żeby go rozruszać to trzeba go po prostu wcisnąć do końca w imadle. Ale najpierw porządnie wymoczyć. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.