Guzik Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 witamprzepraszam jesli tak błahy problem nie licuje z poziomem dyskusji tutejszych Mistrzów Mechaniki, ale...probuje pozbyc sie jednej sruby ktora tkwi w moim moto od chwili wkrecenia jej w fabryce w Japonii w 1982 r.za cholere jej nie moge ruszyc. psikalem ja juz roznymi shitami typu wd40 a nawet zalewalem cola. i nic.macie jakis patent zeby wykrecic takie dziadostwo? bo ja juz troche zniszczylem glowke od prob. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musieli Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Najlepsze efekty w takiej sytuacji daje miejscowe zamrożenie śruby, ale przyżądy do takich operacji mają tylko bardziej wyspecjalizowane zakłady... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro36 Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Witam>>> Faktycznie czasem zbuntowana śruba potrafi dokuczyć . Nie napisałeś w co jest wkręcona ( aluminium czy stal) ale zakładam że w stalowy element ramy. Jeśli nie pomogły zadne wynalazki typu "WD",Cola lub płyn hamulcowy to musisz użyć siłowej metody ( młotek i przy....bać jej kilka razy w łeb)i pamiętaj że odkręcać musisz dobrej jakości kluczem i robić to z wyczuciem a i tak istnieje prawdopodobieństwo że ją urwiesz lub łeb się uszkodzi . Można spróbować podgrzać ją palnikiem (oczywiście jeżeli nie ma tam elementów z gumy itp.) ta metoda zawsze pomaga . Czasem śruby są tak zapieczone że nie pozostaje nic innego jak nawiercanie i gwintowanie ale to ostateczność a puki co próbuj i życzę powodzenia . Pozdro... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joooker ZXR Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 … weź dobry klucz nie zjechany zrób do niego przedlozke jakąś na patencie i w ten sposób powinieneś odkręcić tylko podstawą jest dobry klucz nie wyjechany…. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik Opublikowano 27 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 sruba jest sruba blokujaca linke predkosciomierza w przednim kole. wiec przypalanie nie bardzo bo to jest element lakierowany a po drugie nie wiem co jest w tym slimaku ktory przenosi obrot z kola na linke. stara linke wyjalem i chcialem zalozyc nowa.Sruba jest normalna z otworem krzyzakowym. wiec mozna ja podejsc tylko srubokretem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Przyłóż do niej mocny śrubokręt i stuknij mocno w śrubokręt, ale z wyczuciem, następnie całym ciałem przyduś śrubokręt to śruby o pokręć w lewo. Ostatecznie, jeśli nie żal Ci śruby to bierzesz ostry śrubokręt przystawiasz do czubka ale tak od boku i prostopadle do śruby o stukasz młotkiem w śrubokręt. Napisz jakie skutki. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Te japońskie śruby z łbem krzyżakowym to badziewie. Rozbierałem niedawno nowy motocykl - horror. Wszystkie zapieczone, materiał to plastelina i podejście do niektórych utrudnione. Możesz jeszcze spróbować naciąć łeb brzeszczotem i dygnąć ją płaskim śrubokrętem, wymień potem na jakąś normalną, polską w klasie 8,8 z łbem sześciokątnym czy jakim tam chcesz. Powodzenia. Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiZel Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 witamprzepraszam jesli tak błahy problem nie licuje z poziomem dyskusji tutejszych Mistrzów Mechaniki, ale...probuje pozbyc sie jednej sruby ktora tkwi w moim moto od chwili wkrecenia jej w fabryce w Japonii w 1982 r.za cholere jej nie moge ruszyc. psikalem ja juz roznymi shitami typu wd40 a nawet zalewalem cola. i nic.macie jakis patent zeby wykrecic takie dziadostwo? bo ja juz troche zniszczylem glowke od prob.***hej. jak juz nic nie pomaga - trzeba smerfowac...z tego co piszesz - jest dojscie do opornej sztuki. najpierw zrob to, co napisano wczesniej - przypierdol jej mlotkiem, srobokretem (chodzi o to, zeby ja "ruszyc"). jak nie pusci - bierzesz przecinak i mlotek, robisz naciecie we lbie "z boku" (prostopadle do osi sruby, dosc gleboko), a potem wsadzasz przecinak w powstałe miejsce i z pomoca mlotka delikatnie obracasz, jakbys wykrecal.plusy: jeszcze nie widzialem sruby, ktora by nie puscila na takie dictumminusy: to jest metoda z zakresu kowalstwa :crossy: wiec sruba do wyjebania a i nierzadko poobtlukiwane jej otoczenie.no ale tonący...diz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 mozesz tez zastosowac stray patent-dospawac srobe z dobrym lbem i bedziesz mial za co chwycic, srubokret tez jest dobry, walisz po obrzezu w lewo, tak zeby wykrecic Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nameless Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 skombinuj taki srubokret ktory mozesz zlapac kluczem, takie z kwadratowa/szesciokatna czescia rekojesci. i najlepiej w dwie osoby jedna cisnie srubokret druga kreci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik Opublikowano 27 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 heh :icon_question:niezle patentypowalcze i dam znacdzieki wszystkim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Jest też metoda totalna..... ale nie wiem jak się sprawdzi w okolicy twojej śruby. Sprawdzana na śrubkach mocujących stojan z cewkami w DT80MX .... bierzesz migomata i dospawujesz do łba śruby którą chcesz usunąć śrubę z normalnym łbem na klucz...następnie odkręcasz śrubę tą przyspawaną śrubą :icon_question: nie dość ze masz bardzo dobre mocowanie za pomocą klucza dodatkowo ciepło przy spawaniu najprawdopodobniej poluzuje zapieczoną śrubę.... po takiej operacji śrubki z bloku silnika wychodziły jakby były dokręcone przez 4 latka :D Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik Opublikowano 27 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Jest też metoda totalna..... ale nie wiem jak się sprawdzi w okolicy twojej śruby. Sprawdzana na śrubkach mocujących stojan z cewkami w DT80MX .... bierzesz migomata i dospawujesz do łba śruby którą chcesz usunąć śrubę z normalnym łbem na klucz...następnie odkręcasz śrubę tą przyspawaną śrubą :icon_question: nie dość ze masz bardzo dobre mocowanie za pomocą klucza dodatkowo ciepło przy spawaniu najprawdopodobniej poluzuje zapieczoną śrubę.... po takiej operacji śrubki z bloku silnika wychodziły jakby były dokręcone przez 4 latka :D znam ten sposob, jak rowniez podgrzewanie palnikiem itp... ale jak napisalem wczesniej elementy sa lakierowane i w dodatku moge uszkodzic mechanizm slimaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 wkrętak udarowy ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 przecinakiem w łeb i musi się poddać :wink: nie ma lepszego sposobu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.