Skocz do zawartości

nameless

Forumowicze
  • Postów

    547
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O nameless

  • Urodziny 07/15/1987

Osobiste

  • Motocykl
    cb 500
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Pruszkow

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia nameless

KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych (19/46)

0

Reputacja

  1. ale fajne te owiewki ;) ja mam takie http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56426,3702428.html troche srednio mi sie podobaja :crossy: kurcze jak bede mial kase to sobie takie kupie ;) 425 funciakow trudno jakos przeboleje ;)
  2. nameless

    Nareszcie kupiony

    fajny sprzet :banghead: tez kiedys taki bede mial :biggrin: tak sie zastanawiam, czy sprzety z usa nie maja czasem srobek calowych?
  3. ja bym sprawdzil jeszcze omomierzem przekaznik od rozrusznika. mimo ze sie zalacza w srodku moze miec jakis syf i stawiac opor.
  4. dobra wiadomosc :crossy: rozmontowalem to :P metoda brute force zawsze dziala :D zla wiadomosc to taka ze jedna laga jest krzywa :P na wysokosci dolnej polki jest wgiecie ktorego nie moge zmierzyc w suwmiarka, ale swobodnie opadajacy gorny pierscien troche przyhamowuje. kurcze trzeba do listy najblizszych zakupow dodac nowa lage. albo odrazu dwie, na bank bedzie rowno.
  5. ok dzieki, bede sie z tym silowal :biggrin: moze wd40 pomoze? ja chyba tez bede wymienial co sezon, zwlaszcza teraz gdy wiem ze to wcale trudniejsze od wymiany oleju w silniku nie jest :bigrazz:
  6. to sa chyba te zeczy nie do przewidzenia. jeszcze jesienia na jerozolismich koles stwierdzil ze nie bedzie jechal do skrzyzowania i zawracal tylko myknie sobie przez pas zieleni. naszczescie mialem wystarczajaca duzo zapasu i nawet gwaltownie nie trzeba bylo hamowac.
  7. mam taki problem :/ rozmontowalem juz wszystko(mam tyle czesci ile na rysunku w manualu) i chcialem wyciagnac lage i nie moge tutaj http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,1976940.html Pawel pisze zeby zdecydowanie wyciagnac, ale nie za mocno. u mnie siedzi i za cholere nie chce wyjsc.. i jeszcze przy spuszaczniu oleju mialem niespodzianke. spodziewalem sie zoabczyc normalny olej w kolorze oleju, odkrecam srobke a tu mi wyplywa jakas szara maź. bardzo zle jest? edit: dpoisze jeszcze co i w jakiej kolejnosci robilem. -zlalem olej -wykrecilem ta dolna srobke :bigrazz: nr 2 na fotce http://bi.gazeta.pl/im/9/1976/m1976649.jpg -odkrecilem gorny korek i wyjolem wszystko ze srodka -zdiolem oslone przeciwkurzowa i wyciagnalem ten taki pierscien zabezpieczajacy no i wedlug manuala moge juz wycagac rure i proboje wyciagnac no i dupa...
  8. kurcze fajny ten tlumiczek, daj jakis namiar na kolesia.
  9. nameless

    WOŚP 2008

    cholera pojechal bym, ale troche wstyd takim poobdzieranym moto :/
  10. ja nie wiem gdzie wy jezdzicie, rano bylo tyle lodu ze samochod zrywal przyczepnosc na dwojce z gazu(75 koni) :/
  11. jedna strone ogrzewasz plynem chlodzacym silnik, a druga chlodzisz powietrzem roznica temp bedzie ok 70-80*C to tylko troche mniej niz wzatek i lod :D
  12. tez mam zmasakrowany tlumik, ale zajzalem sobie na stronke leovince i zobaczylem 1200zl za koncowke to mi szczena opadla :/
  13. http://www.conrad.pl/glowna.php?art=190805&back=serch ? :lalag:
  14. ja sie z przyjemnoscia przebadam. sternicy i piloci musza odswiezac swoje licencje i nikt nie protestuje, wiec kierowcy tez moga.
  15. to moze czas wziac przyklad z gornikow i wybrac sie na wiertnicza 166?? edit: trzeba sobie zapisac ze koles od reportarzu nazywa sie Pawel Abramowicz :banghead:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...