bartek85 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Jeśli ujeżdżany turystycznie to czemu nie 140 tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Z tym olejem to się zgodzę ja mam to samo że muszę dolewać co jakiś czas . Trochę dziwne żeby moto po ok. 10 tyś km olej paliło co ? Przy odpaleniu czasami wali przez chwilkę białym dymem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 biały dym to para wodna ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Witam na to dziś zalałem nowy olej Repsol Moto Off Road 4T 10W40 :smile: , wrażenie…. naszło mnie na dłuższy wypad ok. 350 km prawie cały zbiornik sam silnik pracuje tak jak na Motulu 5100 ale sprzęgło i skrzynia pięknie o wiele lepiej niż na motulu jest naprawdę znaczna różnica. I chyba już nie wrócę do motula, cena podobna jedyny problem to z zakupem, bo nie wszędzie jest. Co do 10tyś to wiesz różnie to jest. :icon_razz: Mój licznik już 2 lata leży w kartonie i jest na nim 17 a w tym czasie zrobiłem już ok. 20tyś. Najprawdopodobniej bierze ci olej przez uszczelniacze zaworowe a dokładnie wydechowe, ktoś musiał przegrzać TTR a te elementy źle to znoszą zwłaszcza wydechowe. Jeśli naprawdę dużo bierze Ci to czeka Cie zimą regeneracja głowicy i weryfikacja tłok-cylinder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 zdejmij kolektor wydechowy i popatrz czy w miejscach w których wychodzą zawory nie ma czarnej sadzy, jak jest to uszczelniacze do wymiany tak samo od strony ssącej tyle że tam bardziej benzyna oznaki wypłukuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptr82 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Panowie, Znów kretyńskie pytanie z mojej strony :banghead: Do jakiej temperatury powinien się nagrzewać/ Wam się nagrzewa regulator napięcia? Nie chodzi mi o dokładność co do dziesiętnych części stopnia, ale z grubsza. Skoro jest to element z żeberkami radiatora, to zakładam, że może być ciepły. Kwestia tylko jak bardzo. Mój wczoraj, był na tyle ciepły, że dało się go dotknąć tylko przez chwilę. Dodam, że motor po rozgrzaniu przejechał ze 2-3 km i trochę popracował stojąc w miejscu. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Jaką temperaturę powinien mieć to nie mam pojęcia, ale u mnie też był gorący. Więc spoko pewnie do tego jest przystosowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 im mniej urządzeń masz właczonych (świateł) tym bardziej będzie gorący :D wiem brzmi debilnie ale tak jest dopóki nie masz żadnych nieporządanych objawów nie ma co sie martwić Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 (edytowane) Jeśli naprawdę dużo bierze Ci to czeka Cie zimą regeneracja głowicy i weryfikacja tłok-cylinder. Hej , nie ma co straszyć. Jak teraz masz dobrą komprechę i ładnie parcuje to może jak u mnie tylko na uszczelniaczach sie skończy. Jak na starcien wali dymem przez chwilkę to wiadomo, ze uszczelniacz, reszta moze będzie OK. No chyba, że jak rozbierzesz to ukaże sie obraz ogólnej nędzy....U mnie brała sporo, jeden uszczelniacz na wydechu siadł. Polerka gniazd przy okazji i wszystkie uszczelniacze nowe (szt 9,50) i latała aż miło. No plus uszczelki, ewentualnie robota jak ktoś to bedzie robił. Pzdr Edytowane 13 Kwietnia 2010 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 (edytowane) przeważnie leci przez uszczelniacze, bo to wiatrołap i łatwo je przegrzać, a to tylko kawałek gumy. w ostatecznym przypadku przez tłok - cylinder ale to odczujesz że koniec silnika. na bikepics w TTR600 widziałem taką fotę: obrazek To tloczek do TT? jakeij firmy? bo widac jest na pewno lżejszy i podnosi stopień kompresji inaczej nie robili by tych dziur na zawory. Edytowane 13 Kwietnia 2010 przez bully Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 wossner prawdopodobnie Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptr82 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 (edytowane) Wtrącę się do tematu wymiany uszczelniaczy. Czy do zmiany tych elementów trzeba demontować całą głowicę, czy można to zrobić już po zdjęciu pokrywy rozrządu? I pytanie dodatkowe, czy pod samą pokrywą rozrządu jest uszczelka? Jakoś w sklepach widzę uszczelki dekli bocznych, pod głowicę, pod cylinder, ale pod tą pokrywę ani widu, ani słychu. Edytowane 14 Kwietnia 2010 przez ptr82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 trzeba zdjać głowcię, pod pokrywą nie ma uszczelki Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Tak sobie przeglądam allegro i widzę>>> http://www.allegro.pl/item999433314_yamaha...eszna_cena.html Czy ktoś widział z was to moto na żywo ? Bo cena coś podejrzana hmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Cena adekwatna to stanu :icon_mrgreen: . Po pierwsze brak prawa do rejestracji kolejno, przednie felga od jakiegoś starego XT silnik tak samo a jeśli tylko boczna kapa jest od XT ta leciutka :bigrazz: to nie ma smarowania skrzyni :bigrazz: bo nie widzę żeby wychodził jakiś przewód olejowy a tak ma smarowaną skrzynkę TTr….. brak paru elektów itp. … malowana rama…cena a wysoka :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.