murdoch2 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Bedzie długie ... ( i bez polskich znakow) Taki poradnik dla kupujacego. ......... Podsumowanie Na poczatku z motocykla bylem bardzo zadowolony ale po przejechaniu sie innymi sprzetami o podobnym zastosowaniu typu DRZ 400, KTM 620 640, XR650R. Motocykl ten wypada naprawde biednie przy wyzej wymienionych jesli chodzi o moc, zawieszenie, wage czy prowadzenie. W teren wybralbym napewno cos innego o podobnym zakresie cenowym. Ale na polne drozki troche asfaltu lub dalsze wypady TTR ze swoim nie wysilonym silnikiem i dosc malym spalaniem ktore na drogach wynosi od 5-6l na 100km nadaje sie dobrze. Jak cos mi sie jeszcze przypomni to dopisze. Dobrze napisane, podpisuję sie pod tym. W tej kasie (poniżej 9-10 tyś) na początek przy lajtowym endurzeniu zadbany egzemplarz jest wart uwagi. Silnik mało wymaga troski, ale czasami osprzęt- jego brak dostępności (zamienniki) i koszty są nieprzyjemnym zaskoczeniem. PS. Do wyjęcia gaźnika wystarczy odkręcić m.in. śruby "trzymające" dolne ramię zadupka przy ramie , zadrzeć cały tył do góry i sie między airboxem a gaźnikiem zrobi mały luz pozwalający wydostać ustrojstwo. Ale fakt że trzeba poluzowac przy tym kilka "drobiazgów np tłumik". Niestety na siłe upchano sporawy silnik w przyciasny garnitur i niech użytkownik klnie. Lampę można z bólem dopasować z alledrogo. Znalazłem taką za 200 komplet owiewkę. Generalnie prawie pasuje z małym ale - wystaje do przodu przed owiewkę ok 0,5 cm i jest na gładkim szkle. Ale wobec 430 PLN za samą lampę bez owiewki w serwisie mozna to przeboleć. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pppuchacz Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Przepraszam najmocniej ze sie wtrącam. Posiadam TT 600 S i mam pytanie co do zawiechy z tyłu i z porzdu. Z tyłu: Regluacja odbicia jest przy zbiorniczku wyrównaczym, a dobicia na dole amora czy odwrotnie? Z przodu regulacja dobicia jest na dole Upsów, a odbicia na górze czy też odwrotnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Przepraszam najmocniej ze sie wtrącam. Posiadam TT 600 S i mam pytanie co do zawiechy z tyłu i z porzdu. Z tyłu: Regluacja odbicia jest przy zbiorniczku wyrównaczym, a dobicia na dole amora czy odwrotnie? Z przodu regulacja dobicia jest na dole Upsów, a odbicia na górze czy też odwrotnie? też mi sie tak wydaje z tym że tyłu nie jestem pewien bo u mnie nie działa to przy zbiorniku, chyba gazu już nie ma. jak jesteśmy przy zawieszeniu potrzebuje wskazówki (bo straciłem nadzieje na znalezienie serwisówki) jak wymienić simery i ile oleju (YZ tamtych lat tez ma taki sam zawias) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat22 Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 (edytowane) Witam chce wymienić olej w TTR i niestety niemoge nigdzie znalesc ile go tam wchodzi z wymiana filtra ktoś mi powiedział że 3.3l to prawda ? poszukuje też tylnego plastiku tego za siedzenie zadupka czy jak on sie tam zwie ma ktoś może w rozsadnej cenie pozdrawiam Edytowane 23 Września 2009 przez wariat22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Witam chce wymienić olej w TTR i niestety niemoge nigdzie znalesc ile go tam wchodzi z wymiana filtra ktoś mi powiedział że 3.3l to prawda ? poszukuje też tylnego plastiku tego za siedzenie zadupka czy jak on sie tam zwie ma ktoś może w rozsadnej cenie pozdrawiam Tyle mniej węcej wchodzi. 3 z małym ogonem. Jednym 3,2 innym 3,3 l. Zalej 3 - 3,1 i potem sobie dolej- gdy bedziesz po zaciągnięciu widział, że mało. Jak przelejesz to sa 2 wyjścia: przepali lub sobie np cienką strzykawką ściągniesz nadmiar. :biggrin: Ale nie sugeruj sie stanem w oczku przy zalewaniu i nie lej więcej niż te 3,2-3,3. Zadupek... raczej ciężko będzie używkę wyrwać, ale szukaj... Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 (edytowane) Na allegro ten Pan ma części do TTR http://www.allegro.pl/item749773616_yamaha...iwa_i_inne.html sam kupowałem element od filtra powietrza i wszystko sprawnie poszło… na pewno ma tez błotnik tył, ale zadzwoń gdzieś do salonu Yamahy za ile maja ja nie chce skłamać bo 2 lata temu kupowałem nowy w salonie…… ale cena była chyba między (100-200)zł Edytowane 23 Września 2009 przez loko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Na allegro ten Pan ma części do TTR http://www.allegro.pl/item749773616_yamaha...iwa_i_inne.html sam kupowałem element od filtra powietrza i wszystko sprawnie poszło… na pewno ma tez błotnik tył, ale zadzwoń gdzieś do salonu Yamahy za ile maja ja nie chce skłamać bo 2 lata temu kupowałem nowy w salonie…… ale cena była chyba między (100-200)zł Tak ogłasza sie ten gość już chwilkę, ale np zadupek ma połamany niekompletny, także jakby go nie było. Trzeba polować .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 (edytowane) Ludzie, Musze przyspawać ucho stopki bocznej i pytanie mam: 1. Z tego co kiedyś czytałem to rama w Belgardzie jest stalowa, dobrze pamiętam? 2. Przy elektrycznym spawaniu podobno może strzelić elektryczny moduł (ten drogi "wrażliwy" :banghead: ). Radzono mi go wyczepić. Czy to jest to czarne pudełko wielkości pudełka fajek pod siedzeniem? Luźno latające z wczepianą okrągławą wtyczką na 6 kabli? Podpowiedzcie proszę. Pzdr (sorry, że nie połączyłem postów ale nie wiem nawet jak to zrobić) Edytowane 29 Września 2009 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 (edytowane) Tak to jest ta kostka wielkości paczki fajek pod siedzeniem dochodzi do niej szara kostka :wink: . Ogólnie przy spawaniu pilnuj czy inne kable nie będą ci się topić np. wiązka wychodząca z silnika. Poka fote tej awarii, mi się kiedy ugięła ale to stópka boczna…. Tu jest link do strony można powiedzie ze mojej na razie brak czasu, ale mam zamiar tam wrzucać jakieś moje przemyślenia na temat ttr Pozdrawiam http://tt600r.dbv.pl/articles.php Edytowane 30 Września 2009 przez loko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 tak moduł to to! jak spawałem ucho od pokrywy tej dolnej aluminiowej pod silnikiem to wyjąłem moduł Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Dzięki bardzo chłopaki. Się zastanawiam, czy tego nie dać gazem zespawać, żeby juz tą elektryczną tego nie tykać? U mnie całe ucho od stopki bocznej wyrwało się. Została dziura. PS. Loko, trzeba by te stronkę troszkę rozbudować.... Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiusxmoto Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Nie słyszałem o tym patencie z blokadą modułu :icon_eek: (czarno-czerwony przewód na masę) to działa ? sprawdzone ? W TTRce to dość wrażliwy/awaryjny element i obawiam się eksperymentów . pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Odłączyłem ten kabelek no i nie jestem w stanie powiedzieć czy jest lepiej. Po 1 długo nie jeździłem po 2 było mokro i bardzo ślisko. Wydaje mi się że coś dało jak by silnik reagował lepiej na gaz z dolnych obrotów i zniknęła ta dziura w obrotach podobna do 2T w tym silniku czyli silnik równiej oddaje moc od początku. Ale powtarzam było bardziej ślisko i może się koło bardziej ślizgało niech inni popróbują i stwierdzą. Zrobiłem jakieś 60 km i moduł się nie rozsypał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 (edytowane) Co do modułu to ja już tak przejechałem z 7tysiecy i nic się nie dzieje teraz tej różnicy nie odczuwam ale jak się pojeździ normalnie a potem rozłączy to czuć ze motorek lepiej ciągnie. Info zaczerpnięte z niemieckiej) strony, i holenderskiej i jeszcze jakiejś domowej… Co do strony to ja na to kompletnie nie mam czasu :banghead: ale chciałem gdzieś umieścić właśnie takie nowinki w jednym miejscu jak na cos natrafię- ciekawego to będę tam to wrzucał, lub jakieś moje usprawnienia teraz przymierzam się do wyświetlacza biegów :biggrin: … :crossy: Edytowane 2 Października 2009 przez loko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomhagen Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 witam, mam pytanie zauważyłem że na zimnym silniku coś dzwoni mi z lewej strony cylindra. zawory były regulowane więc wydaje mi się że to łańcuch rozrządu. w zasadzie to nic się innego nie dzieje - motor odpala ładnie, równo pracuje, wchodzi równo na obroty i nie gaśnie. czy można więc jakoś inaczej stwierdzić czy to na pewno łańcuch rozrządu a drugie pytanie jak wygląda procedura regulacji naciągu napinaczem? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.