Skocz do zawartości

pppuchacz

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O pppuchacz

  • Urodziny 03/21/1991

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha TT 600 S
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2925272
  • Telefon
    Nokia e51
  • Strona www
    http://www.instal-max.pl

Informacje profilowe

  • Skąd
    Olsztyn

Osiągnięcia pppuchacz

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Zapraszam do kupna, mojej Yamaszki. Stan oceniam na BDB wiecej info tutaj: http://otomoto.pl/show?id=M3441252&preview=1
  2. Witam! Mam do sprzedania motocykl marki Yamaha, model TT 600 S (4LW), z roku 1995. Zakupiłem go dnia: 01.08.2009 i od tamtej pory sprawuje się rewelacyjnie. Nigdy nie miałem z nim żadnych problemów. Wymieniałem jedynie rzeczy eksploatacyjne takie jak olej (Bel Ray EXP Synthetic Blend SAE 10W-40), filtr oleju Hiflo, płyn hamulcowy, czy też klocki hamulcowe EBC. Zostały wymienione zębatki z seryjnych (15/45) na trochę mocniejsze mianowicie 14/50 firmy JT, ponieważ poprzednie przełożenie było dla mnie za długie. Filtr powietrza cyklicznie czyszczony i smarowany odpowiednim smarem (Bel Ray Foam Filter Oil). Poza tym nigdy mnie nie zawiódł. Silnik działa bez zarzutu, nie dymi. Ten silnik Yamahy słynie ze swojej niezawodności i pancerności, mimo jego wieku. Posiada on również w pełni regulowane zawieszenie, które każdy może dostroić pod własny styl jazdy czy też komfort. Tył dobrze znanej wszystkim motocyklistom firmy Öhlins, a przód firmy Paoli. Jeżeli chodzi o wygląd motoru, to jak widać jest trochę inny. Przede wszystkim z przodu została zmieniona przednia lampa na Polisport MMX, jak również błotnik od KTM SX/EXC '07-'09. Powodem zmian jest obleśny wygląd poprzednich części ale również to ze na jednym z leśnych wypadów dostałem z kamienia w lampę od kolegi i poleciał klosz. Tym samym błotnik nie pasował do lampy i też został zmieniony, co nadaje mu agresywniejszy wygląd. Motor dostał również nowe naklejki, które prezentują się bardzo ładnie. Idealnie pasują do oryginalnych niebieskich felg. Poprzednie wytarły się od stroju. Wg mnie motor duuuużo ładniej teraz wygląda jak również bardzo odmłodniał. Wszystkie poprzednie części są do wglądu. Na zdjęciu motor jest bez lewego lusterka, które oczywiście posiadam. Motor garażowany. CENA: 6500zł Kontakt: e-mail: [email protected] tel: 664 048 520 - Damian gg: 2925272 Olsztyn (Warmińsko-Mazurskie) http://img121.imageshack.us/g/img5546h.jpg/
  3. Przepraszam najmocniej ze sie wtrącam. Posiadam TT 600 S i mam pytanie co do zawiechy z tyłu i z porzdu. Z tyłu: Regluacja odbicia jest przy zbiorniczku wyrównaczym, a dobicia na dole amora czy odwrotnie? Z przodu regulacja dobicia jest na dole Upsów, a odbicia na górze czy też odwrotnie?
  4. Nie moja tez ma plastikowy bak acerbisa:D:D A czujnik przy stopce to jak odpalisz moto i wrzucisz bieg na otwartej stopce to powinein motor zgasnać, u mnie nie działa:D:D co do serwisówki tez bym nie pogardził :)
  5. Ja rownież potrzebuje do Yamahy TT 600 E Belgarda rok 96. Byłbym wdzieczny za udostępnienie. Albo link albo na maila: [email protected]
  6. a o co chodzi z tymi glowicami, o jakiej wersji mowiles R czy E? jestem zaineteresowany wersja E i chcialbym wiedziec czy sa z tymi motorami jakies problemy i czy sa jakies wady konstrukcyjne? cos sie dzieje z silnikiem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...