Skocz do zawartości

Suzuki '71 pierscienia


Troll
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kupić w serwisie ??

To nie zawsze się udaje.

Zamówiłem pierścienie do GS850 w salonie SUZUKI za 500pln!!!!.

Zwodzili mnie przez miesiąc a potem stwierdzili, że nie ma i nie będzie.

Nie są już produkowane i nie ma w magazynach a w systemie pozostała tylko cena.

Nominały mieli w niemieckim magazynie ale ja potrzebowałem I szlif.

W końcu pierścienie uszczelniające zostaną stare a olejowe dorobili mi na wymiar w Łodzi.

W tym tygodniu poskładam silnik i zobaczymy.

Nia ma to jak oryginał ale 400pln w kieszeni.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc,

moze wiecie jak zdobyc pierscienie do Suzuki T 250 R z 1971 r.

Dla utrudnienia sa o przekroju trapezowym,

Bede wdzieczny za kazdy slad.

 

 

 

Siemanko >>> sądzę że pozostaje ci tylko dorobienie pierścionków . Jest sporo firm trudniących sie tym procederem . Nie mieszkam w Krakowie i nie wiem gdzie u Ciebie się one mieszczą ale podjedź do zakładu zajmujacego się obróbka silników i zapytaj, oni powinni wiedzieć .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie zawsze się udaje.

Zamówiłem pierścienie do GS850 w salonie SUZUKI za 500pln!!!!.

Zwodzili mnie przez miesiąc a potem stwierdzili, że nie ma i nie będzie.

Nie są już produkowane i nie ma w magazynach a w systemie pozostała tylko cena.

Nominały mieli w niemieckim magazynie ale ja potrzebowałem I szlif.

W końcu pierścienie uszczelniające zostaną stare a olejowe dorobili mi na wymiar w Łodzi.

W tym tygodniu poskładam silnik i zobaczymy.

Nia ma to jak oryginał ale 400pln w kieszeni.

Pozdrawiam.

 

Sluchaj, ktory rok masz tego GS? Do mojego zabytku z 77 kupiłem orginalesy w Suzuki. Pozatym masz jeszcze bikebandit.com

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polskie dorabiane pierscienie ni zdaja egzaminu w Junaku, co tu mowic o japonii. Sebazaz, trzeba bylo poszukac u producentow europejskich czy amerykanskich ( np WISECO )Adam M.

Adamie tak z czystej ciekowsci podejme dyskusje- skoro polskie zaworki(Pwaradowskich) są ponoć lepsze od oryginałów to moze i jest jakas dobra wytwórnia pierscionków. Co ty o tym myslisz??? Zaznaczam ze nie znam sie na metodach wyrobu japnskich pierscieni a moje dywagacje są czysto lakoniczne :icon_rolleyes:. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawory Paradowskich sa rzeczywiscie dobre, choc nie we wszystkich zastosowaniach, jesli chodzi o pierscienie to na razie w Polsce nie ma zakladu ktory robi naprawde porzadne.

Do starych silnikow pierscienie z zeliwa szarego maja w Polsce ksztalt prostokata w przekroju, co powoduje ze zawsze te silniki beda braly olej, a nie wiadomo dlaczego ksztalt trapezu, ktory uzywa reszta swiata uwaza sie za niedobry, jesli chodzi o silniki wspolczesne to nikt ( z rzemieslnikow ) nie robi nowoczesnych pierscieni stalowych, czy z zeliwa sferoidalnego o bardziej skomplikowanych ksztaltach jako ze to naprawde wyzsza szkola jazdy.

Niewykluczone natomiast ze ktos sie w koncu za to wezmie ( jak Paradowscy za zawory ) i wyspecjalizuje - mam nadzieje ze w koncu jakis chetny sie znajdzie.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...