Troll Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Czesc,moze wiecie jak zdobyc pierscienie do Suzuki T 250 R z 1971 r. Dla utrudnienia sa o przekroju trapezowym, Bede wdzieczny za kazdy slad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Kupić w serwisie ?? Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Kupić w serwisie ??To nie zawsze się udaje.Zamówiłem pierścienie do GS850 w salonie SUZUKI za 500pln!!!!.Zwodzili mnie przez miesiąc a potem stwierdzili, że nie ma i nie będzie.Nie są już produkowane i nie ma w magazynach a w systemie pozostała tylko cena.Nominały mieli w niemieckim magazynie ale ja potrzebowałem I szlif.W końcu pierścienie uszczelniające zostaną stare a olejowe dorobili mi na wymiar w Łodzi.W tym tygodniu poskładam silnik i zobaczymy.Nia ma to jak oryginał ale 400pln w kieszeni.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 dużo ludzi dorabia tłoki z pierścieniami i same pierścienie też, poszukaj a oni Ci tanio dorobią i bardzo dobrze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro36 Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Czesc,moze wiecie jak zdobyc pierscienie do Suzuki T 250 R z 1971 r. Dla utrudnienia sa o przekroju trapezowym, Bede wdzieczny za kazdy slad. Siemanko >>> sądzę że pozostaje ci tylko dorobienie pierścionków . Jest sporo firm trudniących sie tym procederem . Nie mieszkam w Krakowie i nie wiem gdzie u Ciebie się one mieszczą ale podjedź do zakładu zajmujacego się obróbka silników i zapytaj, oni powinni wiedzieć . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Pierścionki z Primy? Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Troll Opublikowano 10 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Dzieki za podpowiedzi.Ze zwyklymi pierscieniami nie ma problemu ,ale trapezowe...Znalazlem za to sklep w USA z czesciami do starych Susuki za 25$.Jak cos z tego wyjdzie dam znac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Polskie dorabiane pierscienie ni zdaja egzaminu w Junaku, co tu mowic o japonii. Sebazaz, trzeba bylo poszukac u producentow europejskich czy amerykanskich ( np WISECO ) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Bo to trzeba motur zmieniać a nie pierścienie :( na jedynie słuszny GSXR1100w Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 To nie zawsze się udaje.Zamówiłem pierścienie do GS850 w salonie SUZUKI za 500pln!!!!.Zwodzili mnie przez miesiąc a potem stwierdzili, że nie ma i nie będzie.Nie są już produkowane i nie ma w magazynach a w systemie pozostała tylko cena.Nominały mieli w niemieckim magazynie ale ja potrzebowałem I szlif.W końcu pierścienie uszczelniające zostaną stare a olejowe dorobili mi na wymiar w Łodzi.W tym tygodniu poskładam silnik i zobaczymy.Nia ma to jak oryginał ale 400pln w kieszeni.Pozdrawiam. Sluchaj, ktory rok masz tego GS? Do mojego zabytku z 77 kupiłem orginalesy w Suzuki. Pozatym masz jeszcze bikebandit.com Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Sluchaj, ktory rok masz tego GS? Do mojego zabytku z 77 kupiłem orginalesy w Suzuki. Pozatym masz jeszcze bikebandit.comAle pewnie na nominał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Ale pewnie na nominał Fakt, ale na bikebandit sa oversize, pytałem mailowo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Polskie dorabiane pierscienie ni zdaja egzaminu w Junaku, co tu mowic o japonii. Sebazaz, trzeba bylo poszukac u producentow europejskich czy amerykanskich ( np WISECO )Adam M.Adamie tak z czystej ciekowsci podejme dyskusje- skoro polskie zaworki(Pwaradowskich) są ponoć lepsze od oryginałów to moze i jest jakas dobra wytwórnia pierscionków. Co ty o tym myslisz??? Zaznaczam ze nie znam sie na metodach wyrobu japnskich pierscieni a moje dywagacje są czysto lakoniczne :icon_rolleyes:. Pozdrawiam Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Zawory Paradowskich sa rzeczywiscie dobre, choc nie we wszystkich zastosowaniach, jesli chodzi o pierscienie to na razie w Polsce nie ma zakladu ktory robi naprawde porzadne. Do starych silnikow pierscienie z zeliwa szarego maja w Polsce ksztalt prostokata w przekroju, co powoduje ze zawsze te silniki beda braly olej, a nie wiadomo dlaczego ksztalt trapezu, ktory uzywa reszta swiata uwaza sie za niedobry, jesli chodzi o silniki wspolczesne to nikt ( z rzemieslnikow ) nie robi nowoczesnych pierscieni stalowych, czy z zeliwa sferoidalnego o bardziej skomplikowanych ksztaltach jako ze to naprawde wyzsza szkola jazdy.Niewykluczone natomiast ze ktos sie w koncu za to wezmie ( jak Paradowscy za zawory ) i wyspecjalizuje - mam nadzieje ze w koncu jakis chetny sie znajdzie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Adam - nie zgodzę się z Tobą - jeździłeś na pierścieniach Primy? Dają radę bezproblemowo w warunkach znacznie bardziej wymagających niż silnik Junaka. pzdr, Pastor. Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.