Vanishing Point Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Witam!XVS 1100 rocznik 2003, przebieg 8000 km.Jakiś czas temu zaczął niezdrowo, bardzo głośno strzelać z wydechów (po parę razy przy każdym schodzeniu z obrotów).Gażniki zostały sprawdzone (czyste) i zsynchronizowane. Strzały pojawiają się trochę rzadziej ale nadal daleko do normy. Dodam że świece są nowe i w porządku. Wydechy są akcesoryjne, trochę glośniejsze od fabrycznych, ale nie puste. Ktoś ma jakiś pomysł co może jeszcze być odpowiedzialne za strzelanie z wydechów?Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Witam,ja stawiam na zamały poziom paliwa -zwieksz dosstawe paliwa powinno pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soft Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Ja mam podobny efekt - ale tylko na zimnym silniku. w jaki sposób się zwiększa ilość paliwa? czy to trzeba robić zgodnie z jakimiś przyżądami?, czy po zwiększeniu paliwa trzeba synchrozować gaźniki? Czy da się to wykonać "w garażu" - czy tylko serwis ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 (edytowane) W GAZNIKU NA IGLICY JEST ZAPINKA I TA ZAPINKA ODPOWIADA ZA POZIOM PALIWA MOZNA ALBO ZMNIEJSZYC ALBO ZWIEKSZYC -JASNE ZE GARAZ-SRUBOKRET I NIC WIĘCEJ.TYLKO JA TE ZABIEGI WYKONYWAŁEM W ENDURO ALE W KONCU KAZDY MOTOR MA GAZNIK/I WIEC TA SAMA DROGA.POZDROO Edytowane 28 Czerwca 2007 przez mackon4089 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Sprawdz czy masz pod kolektorami uszczelki azbestowo miedziane ( na ich wejsciu w glowice ) czy tylko wspomnienie po nich zostalo. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki454 Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Sprawdź czy gumowe króćce łączące gaźniki z komorą filtra są całe, nie sparciałe. Często przyczyną takich strzelań są właśnie nieszczelne króćce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vanishing Point Opublikowano 29 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Dzięki za wskazówki, będę kombinował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Dzięki za wskazówki, będę kombinował. Siema, I wykombinowałeś coś? :bigrazz: Ja mam też takie objawy jak i Ty... Jak odkręcam i zamykam nagle przepustnicę, to...BUM! :) A czasami 2 razy BUM! :D Może to i zabawne z początku, szczególnie jak strzelasz przed maską typowi co chciał się ścigać :P ale na pewno nie jest to objaw normalny... Ja mam filtr powietrza K&N. Ktoś mi kiedyś podpowiadał, że trzeba przeregulować gaźniki - zmodyfikować skład mieszanki i ponoć będzie git... Nurtuje mnie jak to zrobić, żeby dobrać ten skład optymalnie...Kurde...Miałem nadzieję, że ktoś już ten temt przerobił i ma rozwiązanie :) Pozdro, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro36 Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Siema, I wykombinowałeś coś? :bigrazz: Ja mam też takie objawy jak i Ty... Jak odkręcam i zamykam nagle przepustnicę, to...BUM! :) A czasami 2 razy BUM! :D Może to i zabawne z początku, szczególnie jak strzelasz przed maską typowi co chciał się ścigać :P ale na pewno nie jest to objaw normalny... Ja mam filtr powietrza K&N. Ktoś mi kiedyś podpowiadał, że trzeba przeregulować gaźniki - zmodyfikować skład mieszanki i ponoć będzie git... Nurtuje mnie jak to zrobić, żeby dobrać ten skład optymalnie...Kurde...Miałem nadzieję, że ktoś już ten temt przerobił i ma rozwiązanie :) Pozdro, Witam >>> gdzies juz czytałem że po zastosowaniu akcesoryjnych wydechów ( pustych lub półpustych ) strzały stają się normą ...>>> Wydaje mi się że były ostatnio posty na ten temat Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 Witam. W mojej Virago 750 miałem także strzelanie z kominów. Pojechałem na regulację + synchro gaźników.Okazało się, że mieszanka była zbyt uboga.Po regulacjach strzałów już nie słyszałem nawet po ostrym zamknięciu manetki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikosław Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 (edytowane) Mam to samo.W ubiegłym sezonie nic mi nie strzelało, natomiast jakiś miesiąc temu też zaczął mi strzelać - w momencie zamykania gazu - jak schodzi z obrotów, nie za kazdym razem ale dość często.Też mam puste wydechy - ale jak wspomniałem - w zeszłym sezonie było czyściutko.Zostawiłem motocykl u mechanika i dziś się okaże czy zabawy z gaźnikami coś pomogą. Edytowane 17 Lipca 2007 przez Mikosław Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vanishing Point Opublikowano 17 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 (edytowane) Witam,po pewnym czasie znalazłem przyczynę strzelania.Pękniety gumowy przewód w instalacji doprowadzającej powietrze z filtra do gażników. Co ciekawe ten przewód był inaczej poprowadzony niż w orginale (jakieś przeróbki). tu adres do schematów dotyczacych sprawy:http://www.mrcycles.com/fiche_section_deta...=2003&fveh=1167 Najpierw trzeba zmienić na kategorię "EXHAUST" i teraz tak:gumowe przewody (elementy 23 i 25) normalnie powinny biec od metalowych rurek (elementy 26 i 27) do podzespołu "Air induction system" (element 18). Natomiast u mnie jeden gumowy przewód łączy wyjścia z rurek 27 i 26 (to ten był pękniety), a drugi łączy oba wyjścia z elementu 18 (Air induction system). Może ktoś się orientuje o co chodzi z tą przeróbką?Bedę wdzięczny za wytłumaczenie :biggrin: P.S. Sorry za łopatologiczne opisy Edytowane 17 Lipca 2007 przez Vanishing Point Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 Może łatwiej Ci będzie, jak znajdziesz odpowiednią część tu:http://www.starmotorcycles.com/star/parts/home.aspx I podasz nr części oraz nazwę schematu. Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vanishing Point Opublikowano 17 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 Dzięki Carlos za pomoc.Juz jakoś dałem radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unek Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 (edytowane) Witam,po pewnym czasie znalazłem przyczynę strzelania.Pękniety gumowy przewód w instalacji doprowadzającej powietrze z filtra do gażników. Co ciekawe ten przewód był inaczej poprowadzony niż w orginale (jakieś przeróbki). tu adres do schematów dotyczacych sprawy:http://www.mrcycles.com/fiche_section_deta...=2003&fveh=1167 Najpierw trzeba zmienić na kategorię "EXHAUST" i teraz tak:gumowe przewody (elementy 23 i 25) normalnie powinny biec od metalowych rurek (elementy 26 i 27) do podzespołu "Air induction system" (element 18). Natomiast u mnie jeden gumowy przewód łączy wyjścia z rurek 27 i 26 (to ten był pękniety), a drugi łączy oba wyjścia z elementu 18 (Air induction system). Może ktoś się orientuje o co chodzi z tą przeróbką?Bedę wdzięczny za wytłumaczenie :lalag: P.S. Sorry za łopatologiczne opisy Sprawa z AIS jest banalnie prosta- jest to system poprawiajacy czystość spalin tak by miesciły się w normie Euro. Połącznie o którym piszesz powyżej to najprostszy sposób na obejscie ( zamknięcie AIS) przez co pogarszasz czystość spalin ale zyskujesz pare NM w momencie obrotowym zwłaszcza w dolnym zakresie obrotów. Czyli krótko moto jest żwawsze :biggrin: . Więc moja rada wymień rurkę i pozostaw połączenia tak jak były. Wazne jest tylko byś sprawdził czy rurka łącząca króciec z gaźnika z elementem AIS (nr19) jest również zaślepiona- bo powinna być tez zamknięta(przez zaslepienie , zagięcie etc) by odcięcie działało poprawnie.Mam nadzieje, że masz jasność w temacie. :wink: Edytowane 18 Lipca 2007 przez Unek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.